Äänestys

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi/poikuutesi?

alle 12v
4 (1.1%)
12-13v
19 (5.4%)
14-15v
78 (22.2%)
16-17v
88 (25%)
18-19v
71 (20.2%)
20-22v
33 (9.4%)
23-25v
11 (3.1%)
yli 25v
18 (5.1%)
olen yhä neitsyt/poikuus tallella
30 (8.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 169

Kirjoittaja Aihe: Neitsyyden/poikuuden menettäminen  (Luettu 20636 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« : 01.10.2012, 15:58 »
Tuosta viimeisimmästä novellinistani tuli mieleen tällainen keskustelun aihe. Miten sinä tulkitset neitsyyden menettämisen? Onko se vain vaginayhdyntää (jossa immenkalvo repeää) vai voiko neitsyyden menettää myös suu- ja anaaliseksissä? Entä käsillä hyväily? Alla on wikipedian määritelmä ja siinäkin pohditaan tätä kysymystä. Jos ensimmäinen seksuaalinen kokemus on raiskatuksi joutuminen, voiko sen tulkita neitsyyden menettämiseksi? (Okei, raiskaus ei ole seksiä vaan väkivaltaa.) Millainen oli sinun eka kertasi? Liittyikö siihen kinkyjä elementtejä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Neitsyys

Neitsyyden ja sen menettämisen tarkoista määritelmistä on erilaisia käsityksiä. Joidenkin mukaan neitsyyden voi menettää vain olemalla yhdynnässä omasta tahdostaan, kun taas toisten mukaan neitsyenä voi pitää vain seksuaalisesti täysin kokematonta ihmistä, joka ei ole harrastanut esim. suu- tai anaaliseksiä.


Omissa fantasioissa on usein yhtenä elementtinä neitsyyden menettäminen raiskauksella (kuten joku ehkä on huomannut...) ja aloin miettimään mistä se voisi johtua. Oma eka kertani oli aika mitäänsanomaton kokemus. Ei mitenkään erityisen hyvä tai huono. Sellainen blaah, tässäkö se nyt oli? (Ei tullut verta eikä minulla kyllä edes ollut mitään immenkalvoa. Tumputtaessa meni sekin jo aiemmin.) Olin silloin juuri täyttänyt 17v ja seurustellut poikakaverini kanssa joitain viikkoja. Aloite tuli häneltä (hän oli myös ensimmäinen mies jota suutelin) ja se ei ollut minulle mikään iso juttu joten suostuin. En mitenkään erityisemmin ollut säästänyt itseäni. Ei vain ollut tullut tilaisuutta eteen. Saman poikakaverin kanssa käytettiin myös käsirautoja, muttei ihan ekoilla kerroilla. Sitä en muista harrastinko anaalia jo hänen kanssaan vai vasta seuraavassa suhteessa. Oltiin kuitenkin yhdessä sellainen 1,5v.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #1 : 01.10.2012, 16:03 »
Mä nyt olen muutenkin niin penetraatiokeskeinen ihminen että mulle neitsyyden menettäminen tarkoittaa vaginayhdyntää, paitsi jos on homoseksuaali, jolloin määritelmä on hiukan hankalampi. Kyllä mä toki muistan myös erikseen ns eka kerran naisen kanssa.
Oma eka kerta oli ihan mahtava kokemus jota muistelen lämmöllä vieläkin :)
Edit. Ai niin, olin silloin 17v, kun sitäkin kysyttiin.

Lilith

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #2 : 01.10.2012, 18:17 »
Mä koin menettäväni neitsyyteni kun olin heteroyhdyntää ensimmäisen poikaystäväni kanssa kaksi viikkoa 15-vuotissyntymäpäivien jälkeen. Se ei tuntunut fyysisesti kovinkaan kummoiselta, mutta voiman, vallan ja itsenäisyyden tunne oli huikea! Jälkeepäin ajateltuna olin turhan nuori (kasi- ja ysiluokan välisenä kesänä  :o), mutta minkä nainen uteliaalle luonteenlaadulleen mahtaa...

Sittemmin olen menettänyt monta muuta neitsyyttä, mm. kakkosneitsyyden, fistausneitsyyden ja fistaten kakkoseen -neitsyyden  ::)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #3 : 01.10.2012, 18:25 »
Minä olen onnekas, koska sain lahjoittaa neitsyyteni (ensimmäisen vaginayhdynnän) rakastamalleni henkilölle. Minua käy sääliksi niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet neitsyytensä (tai "poikuutensa"): siitä tulee vaikutelma, että ihminen katuu kokemustaan koska kokemus oli hyvin huono.

Olen semmoinen vanhanaikainen ihminen, jonka mielestä neitsyyttä ei ole enää ole naisella, jos hänelle on laitettu penis hänen vaginaansa tai miehellä ei ole enää neitsyyttä (tai "poikuutta"), jos hän on laittanut peniksensä vaginaan. Tällöin siis kaikki ihmiset, joilla ei ole vaginayhdyntä koettuna, ovat neitsyitä, olivatpa he harrastaneet muunlaista seksiä tai eivät. Immenkalvon repeämä ei ole liity neitsyyden menetykseen, koska immenkalvo voi revetä ilman yhdyntääkin ja joillakin naisilla immenkalvo on sellainen rakenteeltaan (esimerkiksi niin pieni) ettei se repeä yhdynnässä tai muussakaan toiminnassa. Olen lukenut lääkäripalstoilta, että joillakin naisilla jopa voi joutua lääkäri leikkaamaan immenkalvoa, jos se on niin vahva rakenteeltaan, että yhdyntä ei onnistu.

Tuntuu omasta mielestäni jotenkin erikoiselta, kun jotkut kikkailevat kamalasti "neitsyys"-termillä, kuten "minulla meni nyt anaalineitsyys" tai "ajattelin mennä tänä iltana menettämään Naga Morichin syöntineitsyyteni", mutta jos se on noin hauskaa joistakin, niin en kai minä voi sitä kieltää.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #4 : 01.10.2012, 19:22 »
Minä hankkiuduin eroon neitsyydestä 15-vuotiaana, ja nimenomaan hankkiuduin...Tilanteeseen ei liittynyt mitään tunnetta, se oli suorittamista. Sen sijaan ensimmäinen anaalipano (osittain ehkä voisi puhua jopa sovitusta raiskauksesta) ensimmäisessä D/s-suhteessa oli tunnevaltainen ja ikimuistoinen kokemus. Ehkä suhtautuminen riippuu juuri tunteista enemmän kuin nimityksistä....

Lilith

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #5 : 01.10.2012, 19:23 »
Mä käytän yleensä aika feminististä ja emansipoitunutta kieltä, tässä neitsyysasiassa käytän näemmä yhä sanontatapoja jotka olivat ajankohtaisia tapahtuma-aikaan.

Seksissä en ole enää vuosikymmeneen "antanut", vaan puhun siitä "ketä olen pannut"  ;D

katti

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #6 : 01.10.2012, 19:34 »
20 vuotiaana kun ystävä painosti viimein kokeilemaan. Olen mielestäni aika seksuaalinen otus,mutta tuosta ensimäisestä kokemuksesta jäi aika huono fiilis eli ajatteli, että minkä takia piti kokeilumielessä vaan kokeilla, kun ei siitä oikein mitään tullut edes.

Fyysisesti voi kai suorittaa kaikenlaista ja menetellä neitsyyksiään, mutta minusta vasta sitten kun mieli ja sydän on mukana, jotain "menettää". Mutta menettääkö saadakseen.. monen monta "neitsyyttä" vielä menettämättä.

Se, että joku ihminen pääsee mieleen sisälle tai että asiat on niin pitkällä, että molemmat haluavat jonkinlaiselle tutkimusmatkalle toiseen ja toisen kanssa, on mielestäni aika pitkä ja työläs prosessi. Tosin voihan se toisilla tapahtua tuosta vaan kerrasta.

Vaikka on pitkään elänyt yksin, mutta jo kokenut sen ettei pintapuolinen yhdyntä/pano/köyrintä anna juuri mitään, ei ikävöi pintaa.  Nämä siis aivan omia ja subjektiivisia kokemuksia eikä tarve esittää mitään ihmeellisiä totuuksia kenellekään.

voronez

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #7 : 01.10.2012, 20:09 »
20-vuotiaana nuorena miehenä oltiin juhlistamassa vappua ja alkoholin vaikutuksen alaisena huomasin olevani sängyssä erään tuntemani tyttösen kanssa. Hommasta ei tullut kännin takia oikein mitään mutta otettiin sitten myöhemmin uudestaan useammankin kerran  :))

Mielellään näkisi erikseen kyselyt miehille ja naisille. Veikkaan että olisi muutaman vuoden ero.

onnis

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #8 : 01.10.2012, 20:23 »
 ;D Olin varhaiskypsä...poikuus...ainakin yritettiin, kovasti menettää jo 13v ::)vuotta vanhemman tytön kanssa joka oli jo "kokenut"...näin hiukka vanhempana jo vähä naurattaa se homma... ;D kyllä se luonto näemmä tikanpojan puuhun opettaa!! ja se oli nii suurta :love: :love: :love:

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #9 : 01.10.2012, 21:23 »
Mielellään näkisi erikseen kyselyt miehille ja naisille. Veikkaan että olisi muutaman vuoden ero.

Ajattelin kyllä eritellä ne kyselyssä, mutta olisi tullut 16 vaihtoehtoa...

wednesday

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #10 : 01.10.2012, 22:07 »
Menetin neitsyyteni jokseenkin ironisesti 16-vuotissyntymäpäivänäni, varmaan siksi että se oli ihanan romanttista silleen ''synttärilahjana'', haha. Se oli sellaista herkkää sähellystä. Mies on yhä sama, seksi vain on roimasti parempaa :D Silloin kun muistellaan ekaa kertaamme, alkaa aina  naurattaa se viattomuus ku nykyään ollaan niin turmeltuneita.

Harrastin 15-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa suuseksiä kaiken muun hauskan lisäksi, mutta yhdyntään en suostunut koska en tuntenut olevani vielä valmis. En siis kokenut menettäväni neitsyyttäni kuin vasta yhdynnässä.

isabella

Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #11 : 02.10.2012, 06:48 »
Tuumasin 15-vuotiaana että tämä homma pitää nyt saada hoidettua. Niinpä pokasin luokkaretkellä ruotsinlaivalta 10 vuotta vanhemman ruotsalaismiehen ja mentiin hyttiin panemaan. Ihan kiva kokemus, enemmän kyllä varmaankin siksi että olin niin tohkeissani siitä että "nyt minä harrastan seksiä ihan oikeasti" kuin että olisi tuntunut kovin hyvälle. Koskaan en ole katunut, tällainen tapa sopi minulle hyvin. Enkä myöskään koe olleeni liian nuori. Kukin tyylillään ::) :))

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #12 : 02.10.2012, 07:39 »
18 v. Serkkutytöt vakkari lapsenvahtina ollessani 12-13 v. He olivat hyviä opettajia myös muussa  :love: en kokenut itseäni hyväksikäytetyksi  ::)

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #13 : 02.10.2012, 09:12 »
Haa, huomenna on neitsyydenmenettämiseni 20-vuotispäivä :D Taidan juhlia miehen kanssa kotona ;)

Eka yhdyntä meni humalassa ja ensimmäisen Oikean aikuisen poikaystävän kanssa - ne aikaisemmat oli vaan jotain teinisäätöjä. Ei kaduta yhtään ja oli ihan ok oikeastaan että oli jurrissa koska ei sit jäntskättänyt niin kauheesti. Samainen tyyppi oli myös kyseessä kun eka kertaa poskeen otin.

Mulla on vähän ikäkriisiä tässä. Heh!

raafael

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #14 : 02.10.2012, 15:55 »
22-vuotiaana ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Paljaalla, pillerit käytössä, minun opiskelijasolussa, selvinpäin. Kivaa oli vaikka olikin melkoista sähellystä.

Ekan kerran miehen kanssa olin 26-vuotiaana. Ei ollut ihan niin kivaa mutta olipahan kokemus.