Äänestys

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi/poikuutesi?

alle 12v
4 (1.1%)
12-13v
19 (5.4%)
14-15v
78 (22.2%)
16-17v
88 (25%)
18-19v
71 (20.2%)
20-22v
33 (9.4%)
23-25v
11 (3.1%)
yli 25v
18 (5.1%)
olen yhä neitsyt/poikuus tallella
30 (8.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 169

Kirjoittaja Aihe: Neitsyyden/poikuuden menettäminen  (Luettu 20607 kertaa)

veijari

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #15 : 02.10.2012, 18:05 »
Pari viikkoa vaille 16 vuotiaana, olihan se sellaista säheltämistä ensimmäisellä kerralla. Ei se harjoittelu ensimmäiseen kertaan jäänyt ja aikanaan päädyttiin naimisiinkin.

Naya

Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #16 : 02.10.2012, 18:47 »
Paria kuukautta ennen 18-vuotissynttäreitä, ja kaduttaa vielä parin vuoden jälkeenkin. Kunpa olisin odottanut että tapasin nykyiseni, mutta minkä sille enää voi..

Miltsu

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #17 : 02.10.2012, 19:30 »
15 kesäisenä silloisen poikaystävän kanssa. Lyhyt, mekaaninen "otetaas tää ny alta pois" -suoritus. Linna-sarjojen taivaita repivistä ja maita siirtävistä ensimmäsen kerran orgasmeista ei ollut tietoakaan, lähinnä epämiellyttävää sattumista.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #18 : 02.10.2012, 19:59 »
15 kesäisenä silloisen poikaystävän kanssa. Lyhyt, mekaaninen "otetaas tää ny alta pois" -suoritus. Linna-sarjojen taivaita repivistä ja maita siirtävistä ensimmäsen kerran orgasmeista ei ollut tietoakaan, lähinnä epämiellyttävää sattumista.

Vois olla suoraan mun kokemukseni kuvaus... :D Silloin oli uuden vuoden tienoo ja pojan porukat oli seinän takana...

Ihan ensimmäisen kerran pimpassani kävi pippeli kun olin viisvee. Mutta vuotta vanhemman pojan kanssa sitä ei oikein voi pitää minään, varsinkin kun se pieni pehmeä  pippeli ei tainnut käydä edes sisätiloissa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #19 : 02.10.2012, 21:47 »
Ihan ensimmäisen kerran pimpassani kävi pippeli kun olin viisvee. Mutta vuotta vanhemman pojan kanssa sitä ei oikein voi pitää minään, varsinkin kun se pieni pehmeä  pippeli ei tainnut käydä edes sisätiloissa.

Tuosta voisi olla kiintoisa kuulla sen miespuolisen osapuolen näkökulma että kokiko hän itse vieneensä neitsyytesi... Asuin monta vuotta sitten opiskelija-asuntolassa, jossa asunut eräs parikymppinen miespuolinen opiskelija oli kamalan ylpeä siitä, että hän pääsi poikuudestaan jo "ennen peruskoulua", kun oli lapsena (noin 5 tai 6-vuotiaana) päätynyt leikkimään jotain lääkärileikkiä naapurin tyttöjen kanssa. Hän kertoi tarinansa oikein mielellään aina, kun tuli seksi puheenaiheeksi, koska tiesi että hänellä todennäköisesti oli porukan nuoruusennätys siinä, minkä ikäisenä hän oli aloittanut "seksielämänsä". Muuta kerrottavaa hänellä ei naissuhteista sitten ollutkaan.  :))

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #20 : 02.10.2012, 22:30 »
Tuosta voisi olla kiintoisa kuulla sen miespuolisen osapuolen näkökulma että kokiko hän itse vieneensä neitsyytesi... Asuin monta vuotta sitten opiskelija-asuntolassa, jossa asunut eräs parikymppinen miespuolinen opiskelija oli kamalan ylpeä siitä, että hän pääsi poikuudestaan jo "ennen peruskoulua", kun oli lapsena (noin 5 tai 6-vuotiaana) päätynyt leikkimään jotain lääkärileikkiä naapurin tyttöjen kanssa. Hän kertoi tarinansa oikein mielellään aina, kun tuli seksi puheenaiheeksi, koska tiesi että hänellä todennäköisesti oli porukan nuoruusennätys siinä, minkä ikäisenä hän oli aloittanut "seksielämänsä". Muuta kerrottavaa hänellä ei naissuhteista sitten ollutkaan.  :))

Henk koht mielipide on se että tuosta nyt ei "seksielämää" saa sitten millään. Kai nyt jokainen jollain lailla on jotain leikkinyt, mutta että alle kouluikäisten sörkkimiset olisi jotain.. ööh. Plus että en halua edes ajatella sitä.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #21 : 03.10.2012, 01:10 »
Tuosta voisi olla kiintoisa kuulla sen miespuolisen osapuolen näkökulma että kokiko hän itse vieneensä neitsyytesi... Asuin monta vuotta sitten opiskelija-asuntolassa, jossa asunut eräs parikymppinen miespuolinen opiskelija oli kamalan ylpeä siitä, että hän pääsi poikuudestaan jo "ennen peruskoulua", kun oli lapsena (noin 5 tai 6-vuotiaana) päätynyt leikkimään jotain lääkärileikkiä naapurin tyttöjen kanssa. Hän kertoi tarinansa oikein mielellään aina, kun tuli seksi puheenaiheeksi, koska tiesi että hänellä todennäköisesti oli porukan nuoruusennätys siinä, minkä ikäisenä hän oli aloittanut "seksielämänsä". Muuta kerrottavaa hänellä ei naissuhteista sitten ollutkaan.  :))

Henk koht mielipide on se että tuosta nyt ei "seksielämää" saa sitten millään. Kai nyt jokainen jollain lailla on jotain leikkinyt, mutta että alle kouluikäisten sörkkimiset olisi jotain.. ööh. Plus että en halua edes ajatella sitä.

Mä muistan itse asiassa sen tapahtuman hämmästyttävän hyvin. Joo, ei ollut seksikäs olo tai edes että tässä tehdään nyt jotain tuhmaa... Mulla oli ihan hyvä asento makailla maassa ja katsella kun poika kokemuksen syvällä rintaäänellä esitteli, miten isä ja äiti tekevät. Jos joku vastaavasta katsoo seksielämänsä alkaneen, niin eipä tee mieli kyllä tyypätä aikuisenakaan sitä urveloa...

Feird

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #22 : 03.10.2012, 20:09 »
Jotain kännisekoilua 16/17-vuotiaana..eipä se kauhean hyvin menny. Oltiin kai joku viikko seurusteltu ja muutenkin oli koko tilanne vähän outo. Sen jälkeisetki säädöt oli vähän mitä oli, oikeastaan vasta hiukan myöhemmin kun aloitin vakituisesti seurustelemaan silloisen vaniljakumppanin kanssa niin homma muuttui "normaalimmaksi"...jossain vaiheessa tuli kyllästyminen vaniljaseksiin kun tajusin että jotain muutakin on tarjolla :P

subula

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #23 : 21.10.2012, 00:06 »
Neitsyys meni 16-vuotiaana silloiselle poikaystävälle jonka kanssa keksin myös kinkyyteni. Oho tulee viis vuotta siitä kuluneeksi :)

Siru

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #24 : 21.10.2012, 17:53 »
Muutamaa kuukautta vaille kaksikymppisenä. Viikon esileikkien jälkeen oli oikein kiva ryhtyä puuhiin silloisen parhaan ystävän kanssa. Ei kaduta, mutta kovasti harmittaa ettemme ole enää väleissä muista asioista johtuen.

Chilipala

Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #25 : 25.10.2012, 02:20 »
Silloisen poikaystäväni kanssa 17-vuotiaana, oltiin seurusteltu jo useampi kuukausi mutta en halunnut aiemmin. Selvinpäin ja kovalla keskittymisellä, ihan hyvin meni.  :D

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #26 : 10.06.2017, 12:41 »
Nostan tämän, neitsyys on jännä aihe...
Kai jokainen voi itse määritellä, koska ja miten on omansa menettänyt/antanut pois. Itselleni raja oli selkeä kun ensimmäinen minkääntasoinen seurustelukumppani sen otti vastaan ihan perus yhdynnällä kohta 2 vuotta sitten. Olin siis 24 silloin. Se oli henkisesti iso juttu, koska kukaan ei ollut siitä kiinnostunut aikaisemmin ja itse kuitenkin olen aina ollut hyvin seksuaalinen. Toki moninaisten syiden takia en sitä ollut sen enempää tarjonnutkaan. Fyysisesti se oli yllättävän vaikeaa, kolme kertaa sitä yritettiin sinne tunkea ennen kuin onnistui. Ja sittenhän se sattuikin yllättävän paljon, mutta onneksi olin odottanut, että olin valmis. Ja että kohdalla oli oikeanlainen ihminen. Tuollainen kokemus liian nuorena tai painostettuna olisi ollut tosi kamalaa.

On vaan tosi ristiriitaista, että tämä sama ihminen, joka oli niin ihanan hellä ja huolehtiva silloin kun sitä todella tarvitsin, on nyt liian hellä kun kaipaisin rajumpia otteita.

Mutta neitsyys on kyllä jännä juttu. Joillekin se on koko naisen arvo, joillekin vain mekaaninen suoritus. Olen monta dokkariakin asiasta kattonut ja jutut, joita tehdään asian takia on kyllä aikamoisia. Immenkalvon rekonstruktio kirurgisesti tai ihan vaan vaginan neulominen kiinni, jotta tulee verta on joillekin oikeasti todellisuutta.

Saa olla tosi tyytyväinen, että on itse saanut valita kenen kanssa ja koska se tapahtui.


Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #27 : 10.06.2017, 13:58 »
Ihan kaikki ei voi valita tapaa..
Menetin kalvoni 13-vuotiaana, kun jäin samaan huoneeseen kahdeksan pojan kanssa. Niille tuli joku mukakiva idea repii mun housut pois ja osa piti kiinni, osa antoi ohjeita ja yksi sitten sormetti ja tyhjällä viinipullolla runkkas mua. Ei nyt mikään prinsessastoori ihan, mut ei se mua kauheesti sattunut.
Jälkeen päin harmitti enemmän se, etten tuosta osannut ottaa sitä iloa irti, jonka nykyään vastaavasta tilanteesta saisin.

mestariajattelija

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #28 : 10.06.2017, 14:01 »
14-vuotiaana ensirakkauteni kanssa. Humalassa, kuinkas muuten. Kumia rullailin väärinpäin puolivelttoon miehuuteeni ja harrasteltiin lähetyssaarnaajaa pilkkopimeässä huoneessa kesäkuumalla (olikohan edes kesä, siinä tuiskeessa hyvä, kun muistin nimeäni  ;D). En edes lauennut. Yritin olla kovin hellä ja rakastella. Oli lähinnä sellainen olo tuon kokemuksen jälkeen, että "Jaah, tätäkö tämä sitten on".

Onneksi vastapuolesta paljastui pervo puoli. Muuttui touhu, kun sainkin ottaa hänet omistajan ottein. Kevyttä sadismia. Rapeplay. Touhuiltiin myös julkisilla paikoilla jne. Jotenkin se kävi luonnostaan. Ei puhuttu mistään kinkyilystä, fetisseistä, BDSM:stä. Ei varmaan sellaisista termeistä edes tiedetty. Kiva suhde se oli, ehkä hieman myrskyisä, kiitos alkoholin ja teini-iän hormoneiden.

Dreamer84

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #29 : 10.06.2017, 14:37 »
14v. Rippileiriltä kotiutuessa, ensirakkauteni kanssa. Selvinpäin. Ei ollut kummoista mutta tulipahan tehtyä. Vasta huomattavasti myöhemmin tuli kuvioihin nautintokin.