Äänestys

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi/poikuutesi?

alle 12v
4 (1.1%)
12-13v
19 (5.4%)
14-15v
78 (22.2%)
16-17v
88 (25%)
18-19v
71 (20.2%)
20-22v
33 (9.4%)
23-25v
11 (3.1%)
yli 25v
18 (5.1%)
olen yhä neitsyt/poikuus tallella
30 (8.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 169

Kirjoittaja Aihe: Neitsyyden/poikuuden menettäminen  (Luettu 20607 kertaa)

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #30 : 10.06.2017, 15:10 »
13-vuotiaana helmeilevän omenaviinin (yök, en vieläkään pysty sitä litkua edes ajattelemaan!) siivittämänä ekan poikaystävän kanssa, joka oli jo täysi-ikäinen. Kaamea känni, mitään en muistanut jälkeenpäin, farkkurotsin rintataskusta löytyi käytetty kortsu aamulla. Tosi herkkää.

marsu

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Pyllyt on kivoja
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #31 : 10.06.2017, 15:15 »
Ihan kaikki ei voi valita tapaa..
Menetin kalvoni 13-vuotiaana, kun jäin samaan huoneeseen kahdeksan pojan kanssa. Niille tuli joku mukakiva idea repii mun housut pois ja osa piti kiinni, osa antoi ohjeita ja yksi sitten sormetti ja tyhjällä viinipullolla runkkas mua. Ei nyt mikään prinsessastoori ihan, mut ei se mua kauheesti sattunut.
Jälkeen päin harmitti enemmän se, etten tuosta osannut ottaa sitä iloa irti, jonka nykyään vastaavasta tilanteesta saisin.

Kamalaa :-\ siis tarkoitin just, että saan itse olla tyytyväinen kun sain valita. Kuinka pääsit tollaisesta eteenpäin? Siis toivottavasti se ei enää vaikuta sun elämään.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #32 : 10.06.2017, 18:49 »
14-vuotiaana varusmiehen kanssa metsässä. Hirveetä sähellystähän se oli.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #33 : 10.06.2017, 19:52 »
Kamalaa :-\ siis tarkoitin just, että saan itse olla tyytyväinen kun sain valita. Kuinka pääsit tollaisesta eteenpäin? Siis toivottavasti se ei enää vaikuta sun elämään.
No mä kyllä katson aina eteenpäin. En viitsi murehtii sellasii juttui, mitkä on jo menneet.

Fetishpari

Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #34 : 10.06.2017, 20:21 »
  Tämä aihe on hyvin kiusallinen ja kivulias muisto... Yritystä pimperoon oli varmaan 7 vuoden iästä asti mutta flaksi kävi vasta 16 vuotiaan. Eli sitkeyttä ollut jo nuorenakin. Asuin kuopiossa silloin, omalta kylältä kun ei vuosien sitkeän metsästämisenkään jälkeen seuraa tähän poikuuden menettämiseen löytynyt, oli lähdettävä merta edemmäksi kalaan. Fiksua ja realiteettiä kun oli jo nuoresta iästä huolimatta kertynyt, treffit sovittiin etukäteen, siihen aikaa ei ollut nettiä joten vonkaaminen vaati vaivaa ja kekselijäisyyttä.. Eikun junaan ja kohti helsinkiä. Treffit sujui hyvin, ja pian oltiin tilanteessa että pääsi tytöltä riisumaan housuja..  Huosut pois ja hommiin.. Ensimmäinen työntö ja jumalaton kipu kikkelissä.. luulin että se vähintään katkesi.. ei ei se katkennut, esinahka oli jumissa. siihen päättyi se kiihkeä ja kiimainen yö.. Ei, se esinahka ei lähtenyt irti, se oli edelleen jumissa, saa arvata oliko maailman tuskin junamatka kuopioon.. Ja koko matkan miettien mihin hiton lääkäriin tän kikkelin kanssa mennä ja mitä se punasteleva poika selittää lääkärille.
  Junaa edelleenkin vältän niin pitkään kun mahdollista valita jokin muu kulkupeli, tajuan ettei tapahtunut ollut junan vika, mutta jotenkin traumat palautuu varsinkin pitkillä junamatkalla :)
 Enkä minä edes tiedä lasketaanko yhtä työntöä edes poikuuden menettämiseksi, todennäköisesti ei.. Eli jo nuorena tehty kaikkien aikojen reissuja :)

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #35 : 10.06.2017, 20:35 »
Oi kuinka herttainen rihma.

Vaihdoin poikuuteni neitsyyteensä ollessani kuusitoistakesäinen ja hän viistoistias. Rakastimme toisiamme ja meillä oli oikein mukavaa. Hän oli kylläkin saanut minut tulemaan suullaan jo aiemmin, joten saatoin käydä hieman jo epäneitsyestä rakastellessamme. Oletan että molemmat muistamme tuokiotamme lämmöllä.

Hivenen sittemmin hän tahtoi minun kohtelevan itseään kuin rosvopäällikkö kohtelisi, ja sehän kävikin vallan luonnostain, joskin tuolloin vielä haparoidehkoen toki.

Oh, the times.



  * )

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #36 : 12.06.2017, 23:20 »
Itehän menetin neitsyyteni raiskauksessa, onneksi sentään kondomin kera, koska sanoin "if you have to do it, please use a condom". Siinä vaiheessa, kun tajusin että toinen on fyysisesti vahvempi eikä usko ei:tä tai rimpuiluja, ja olen niin kaukana että huutoa ei kukaan kuulisi, enkä pääse pakoon, järkeilin että pienin paha on varmaan ettei tule sentään raskaaksi tai saa tauteja ja et koettaa rentoutua ettei käy vielä huonommin ja toinen esim. ylly väkivaltaiseksi. Onneks tyyppi työntyi sentään hitaasti ja laukes ekatyönnöllä, joten ei tarvinnut kauaa kärsiä. Mutta muistan vieläkin sen tunteen, kuin muhun työnnettäisiin paskaa väärinpäin, kovaa, inhaa paskaa sisääni. En ollut koskaan edes koskenut vaginaani, saati suudellut ketään tai pitänyt edes kädestä.

Osaan todella olla kiitollinen, joka päivä, siitä miten paljon seksistä ja etenkin yhdynnästä nykyään nautin. Se ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys. Raiskauksen jälkeen ajattelin, etten koskaan tule nauttimaan seksistä, en välttämättä edes sietämään sitä. Koin koko asian vastenmielisenä ja kivuliaana, ja ajattelin etten löydä koskaan myöskään rakkautta, koska oletin (tyhmästi, kun en silloin esim. aseksuaalisuudesta tiennyt), että seksuaalisuus liittyy aina rakkauteen. Tavallaan jo hyväksyin sen, ja ajattelin et pitää sitten tehdä olo mahdollisimman siedettäväksi yksin... Mutta olin pettynyt. Hemmetin pettynyt, koska oon lapsesta asti ollut hyvin seksuaalinen ja aistillinen ja rakastanut kosketusta, olin odottanut jo pitkään innokkaan jännittyneenä "ekaa kertaa" ja olin ajatellut sen tapahtuvan jonkun kivan poikaystävän kanssa sitten, kun sellaisen löytäisin. Oli siis hyvin pettynyt olo, kun joku vain otti neitsyyteni ja lähti pois. Mutta vaikeistakin kokemuksista pääsee yli, siitä oon elävä esimerkki.

Koen, että psykologisen neitsyyteni menetin nykyisen miesystäväni kanssa. Sellaisen, että todella antautuu toiselle täysin, luottaa täysin, on ensimmäistä kertaa elämässään aidosti ja syvästi rakastettu. Ollaan myös leikitty neitsytleikkiä, siis sellaista, että eläydytään siihen, millaista ois ollut, jos olisinkin saanut menettää neitsyyteni rakkaani kanssa. Se on yleensä hyvin liikuttavaa ja eheyttävää, itken aina, miten hellästi toinen mua koskettaa, miten valtava kontrasti on siihen likaiseen oloon, kun joku vain ottaa mut, eikä kunnioita lainkaan. Leikitään neitsytleikkejä varmaan jatkossakin välillä, sillä se on tosi terapeuttista. Ja ihme kyllä, yhdyntähän on mulle nykyään suurin nautinto. Muut asiat tuntuvat "esileikeiltä" mut yhdynnässä koen syvimmän luottamuksen ja yhteyden ja nautinnon. Toisaalta jos erehtyy naimaan kun ei ole siihen valmis (harvoin onneksi) esim. uuden ihmisen kanssa liian nopeasti (vaikka on märkä, mut jos ei ole psyykkisesti siihen valmis), yhdyntä on myös tosi ikävää ja voi tulla morkkis sen jälkeen. Mut onnistuessaan se on mulle tosi intiimiä ja ylipäätään ekat orkkuni sain yhdynnässä (mistä yllätyin kovin, ku olin luullut etten tuu laukeamaan koskaan yksin enkä jonkun kanssa  :)))



Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #37 : 13.06.2017, 08:38 »
En menettänyt vaan annoin 15 vuotiaana onnekkaalle vastaan kävelleelle pari vuotta vanhemmalle tuntemattomalle tytsylle  :)
Oli kaunis kesäilta Tampereen Kauppakadulla ja silmäni osui vastaan kävelevän hattupäisen nätin tytön silmiin  :P 10 metriä käveltiin kohti toisiamme hymyjen kokoajan kasvaessa ja kun kohdattiin otin suoraan syliin ja suudeltiin samantien pitkään intohimoisesti ja lähdettiin käsikädessä käveleen tytön luo  8)

Ansku

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #38 : 13.06.2017, 09:06 »
Hmm. Mulla on kyllä tosi kaunis tarina. Toki räpeltämistä ja häseltämistä, mutta niinhän se menee.
Olin 17 vuotta ja olin ollut ekan poikaystäväni kanssa jo vuoden. Olimme seksuaalisesti erittäin tyydyttyneitä oikeastaan alusta asti, mutta varsinaiseen penetraatioon lähdimme vasta vuoden jälkeen. Minä pikkanen rimppanen tyttö ja poikaystäväni (myöskin ekaa kertaa liikkeellä) pitkä hoikka ja metrinen halko... huh huh. Me harrastettiin yhdyntää ehkä viitisen kertaa ja sitten tää 18 vuotias hormooniensa vallassa oleva kundi sanoi, että me lopetetaan yhdynnät, koska hän ei halua, että muhun sattuu.  :love: Edelleen yksi epäitsekkäimmistä teoista, mitä kukaan on koskaan tehnyt mulle. Me erottiin puolen vuoden päästä ihan vain siksi, että ei oltu oikeat toisillemme ja noh, oltiin aika lailla kakaroita, mutta mulla ei oo kuin hyvää sanottavaa siitä kundista.  :love: Oli ihanaa kasvaa tuossa herkässä iässä hänen kanssaan.

MariaAndromeda

Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #39 : 13.06.2017, 10:18 »
Mulla neitsyys meni verrattain myöhään, vasta 18-vuotiaana, kun olin teininä hurahtaa uskonjuttuihin vähän liiankin kiihkeästi, mutta lihalliset houkutukset lopulta kuitenkin voittivat - onneksi. Asetelma sinänsä oli aika jännä, hempeiltiin kesällä aika spontaanisti mua pari vuotta vanhemman urheilijanuorukaisen kanssa eräässä kyläkoulussa kaukana Venäjän maaseudulla, mutta homma jäi niin kauas odotuksistani, että itkin jälkeenpäin pettymyksestä. (Ajatella, eka kerta... ::) ) Tän tyypin kanssa harjoituksia kuitenkin jatkettiin kotimaan kamaralla vielä vuoden päivät, ja kyllä seksistä lopulta oikein hauskaakin saatiin. Vaikutusta tässä saattoi tosin olla myös Max Hardcorella, jonka filmeistä ammennettiin oppia ja esimerkkiä lukuisat illat ;D

Terkkuja vaan, jos tää ihminen sattuu täällä pyörimään ;D

Edit. Vähän ennen tuota Venäjän-reissua olisin päässyt kimppailemaan superihanan kaverini ja sen jätkäkaverin kanssa (ne ei siis tienneet, että olin ihan kokematon), mutta jäädyin ihan täysin ja sanoin niille ei. Se on yksi harvoja asioita, jota oon katunut monet kerrat jälkeenpäin... :-\
« Viimeksi muokattu: 13.06.2017, 10:35 kirjoittanut MariaAndromeda »

Osba

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #40 : 13.06.2017, 12:05 »
Itsehän olin 25-30 vuoden välissä, kun pääsin poikuudesta. Olin jo oikeastaan luopunut toivosta, että kukaan ylipäätään koskisi minua. Nuoruus meni masennuksen kourissa ja varmaan sen takia on kohtuullisen fucked up up there edelleenkin. Tapahtumasta jäi hyvät muistot kyllä.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #41 : 13.06.2017, 15:11 »
Kapinan himo uskovaisia kohtaan ja jännityksen halu johti neitsyyden menettämiseen erään kauppakeskuksen invavessaan. Olipa se sähellystä ja punastelua :D

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #42 : 19.07.2017, 10:34 »
Luovutin neitsyyteni 31-vuotiaana silloiselle kihlatulleni.
Se oli hellä, muttei mitenkään maailmaa järisyttävä kokemus.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #43 : 19.07.2017, 11:00 »
Hävettää ihan tunnustaa, mutta niinkin tylsästi kuin 19 vuotiaana nykyiselle miehelleni.
Eipä se eka kerta mitään kovin ihmeellistä ollut.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Neitsyyden/poikuuden menettäminen
« Vastaus #44 : 03.12.2017, 06:21 »
22-vuotiaana ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Paljaalla, pillerit käytössä, minun opiskelijasolussa, selvinpäin. Kivaa oli vaikka olikin melkoista sähellystä.

Ekan kerran miehen kanssa olin 26-vuotiaana. Ei ollut ihan niin kivaa mutta olipahan kokemus.
Jaa. Jätin näköjään aikaisemmin täällä ollessa jotain pois. Liekkö itsesensuuri iskenyt. Ensimmäisen kerran minulla kuitenkin kävi muna suussa, minun muna kävi toisen suussa yms joskus 10-12-vuotiaana. Leikin samanikäisen kaverin kanssa. En nyt oikein osaa laskea sitä poikuuden menetykseksi vaikka siinä rajalla käytiin.