Kirjoittaja Aihe: Odotatko "sitä Oikeaa"?  (Luettu 20467 kertaa)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #15 : 19.10.2013, 17:13 »
En usko että mitään varsinaista "oikeaa" on edes olemassa, on vaan enemmän ja vähemmän toisilleen yhteensopivia ihmisiä (niinkun tuossa ylempänä onkin jo sanottu). Minusta on hieman surullista että jotkut rakentavat päässään jonkun ihannekumppanin mielikuvan..jota sitten odottavat koko elämänsä.

Eli ei,en odota sitä oikeaa, vaan nautin elämästä.

"If you spend your whole life waiting for the storm, you'll never enjoy the sunshine"

Juurikin näin.
Alkuhuuman jälkeen kaikki asiat latistuu. Uusi autokin on vähän aikaa kiva sitten se on vain auto.
Jos se on enemmän aikaa korjaamolla kuin liikenteessä niin se kannattaa laittaa kiertoon.
Sama pätee ihmis suhteisiinkin, pitää olla enemmin positiivisia asioita kuin negatiivisia.
Täydellistä 100 % hyvää autoa ei ole, jos on loistavat urheilulliset ominaisuudet niin sillä ei
tee mitään traktoriuralla.


blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #17 : 19.10.2013, 21:34 »
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=207845466060538&set=a.113796975465388.18619.113793418799077&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2F1377236_207845466060538_205851863_n.jpg&size=400%2C429

Sopinee tähän :)

Valitettavasti vanhentunutta tuollainen ajattelu nykypäivänä. Mutta toisaalta nykypäivänä on niin helppo löytää ihmisiä sen hetkiseen tarpeeseen, että kertakäyttökulttuuri on hyvin ymmärrettävää.

Vastauksena kysymykseen, sitä oikeaa en enää odota. On todella mahdotonta, että nykymaailman vaatimustasolla kahdella tai useammalla ihmisellä synkkaisi kaikilla tasoilla niin hyvin.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #18 : 19.10.2013, 22:21 »
Hiukka olen erimieltä tuosta :)


Amynsomnia

Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #20 : 20.10.2013, 12:03 »
 Mikä on "se oikea" kenellekin. Kaikille ei löydy sitä "oikeaa" ikinä ja tosille ei ole olemassa sitä yhtä ainutta "oikeaa" vaan monia.
Minunkin mielestäni se on jotenkin lohdutonta koko elämänsä kuluttaa siihen ainoan "oikean" venaamiseen.
Mitä järkeä kuluttaa elämänsä noin typerästi kun samaan aikaan elämäänsä voi elää??!!

Itse en ole koskaan ikinä sitä "Oikeaa" kyttäillyt, mennyt vaan tilanteiden kautta toiseen ja kohdannut monenmoisia ihmisiä, karkeasti sanoen hyviä ja pahoja, ihania ja helvetin ärsyttäviä kusipäitä. Elämä muovautuu koko ajan ja toiset ihmiset tipahtaa pois kyydistä mutta eivä kaikki.

En jää paikoilleni odottelemaan vaan kierrän maailmaa.

klipklop

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #21 : 20.10.2013, 12:20 »
Mikä on "se oikea" kenellekin. Kaikille ei löydy sitä "oikeaa" ikinä ja tosille ei ole olemassa sitä yhtä ainutta "oikeaa" vaan monia.
Minunkin mielestäni se on jotenkin lohdutonta koko elämänsä kuluttaa siihen ainoan "oikean" venaamiseen.
Mitä järkeä kuluttaa elämänsä noin typerästi kun samaan aikaan elämäänsä voi elää??!!

Itse en ole koskaan ikinä sitä "Oikeaa" kyttäillyt, mennyt vaan tilanteiden kautta toiseen ja kohdannut monenmoisia ihmisiä, karkeasti sanoen hyviä ja pahoja, ihania ja helvetin ärsyttäviä kusipäitä. Elämä muovautuu koko ajan ja toiset ihmiset tipahtaa pois kyydistä mutta eivä kaikki.

En jää paikoilleni odottelemaan vaan kierrän maailmaa.

Hear hear.

tomi

Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #22 : 20.10.2013, 13:59 »
Toisessa ketjussa oli puhe sen oikean D:n löytämisestä, ja että alistuminen on suuri lahja, jonka vastaanottamiseen täytyy olla jo melko ainutlaatuinen tapaus.

Uskon että joku muukin subiksi itsensä mieltävä kantaa sisällään alistumisen lahjaa jonka haluaa ojentaa toiselle, useat odottavat koko ikänsä eivätkä silti kohtaa ketään joka olisi lahjansa arvoinen. Tälläistä lahjaa ei saa kepillä, pakottamalla eikä nöyryyttämällä ja se on muutakin kuin seksuaalista kiimaa.

Mielestäni on erittäin surullista, että joku odottaisi koko elämänsä tehdä jotain, jota ei ole edes kokeillut. Ja yhtä lailla kun rakkaus, en koe että seksi ja alistuminen (ei ehkä se suurin 'alistun nyt ihan sieluni syvyyksistä', mutta voi vähemmästäkin saada kiksejä) ovat sellaisia asioita joita tarvii säästää. Päinvastoin, minusta rakkautta&luottamusta&hellyyttä&huomiota&hymyjä&jne (ja negatiivisia asioita, myös) saa mitä enemmän sitä itse antaa.

Mikä olisi teidän neuvo tuolle subpks:n tekstin kuvitteelliselle subille, joka vuosikausia odottaa henkilöä joka olisi hänen alistumislahjansa arvoinen, jotta hän voisi toteuttaa kinkyhaaveensa?

Kauniisti sanottu subpks ja mun neuvo olisi ettei sitä "oikeaa" kannata sen enempää odottaa kuin etsiäkkään. Uskon että sellainen tulee vastaan jos on tullakseen eikä sitä väkisin löydä vaikka kuinka etsiskelis tai odottelis... Tai no voihan sitä odotella, mutta kyllä mä suosittelisin kokeilee vähän muittenkin kanssa asioita siinä odotellessa. Voihan sitä yrittää pitää vähän kevyemminkin "hauskaa" siinä odotellessa jos kykenee, saattaa tietysti olla helpommin sanottu kun tehty.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #23 : 20.10.2013, 14:50 »
Mikä on "se oikea" kenellekin. Kaikille ei löydy sitä "oikeaa" ikinä ja tosille ei ole olemassa sitä yhtä ainutta "oikeaa" vaan monia.
Minunkin mielestäni se on jotenkin lohdutonta koko elämänsä kuluttaa siihen ainoan "oikean" venaamiseen.
Mitä järkeä kuluttaa elämänsä noin typerästi kun samaan aikaan elämäänsä voi elää??!!

Itse en ole koskaan ikinä sitä "Oikeaa" kyttäillyt, mennyt vaan tilanteiden kautta toiseen ja kohdannut monenmoisia ihmisiä, karkeasti sanoen hyviä ja pahoja, ihania ja helvetin ärsyttäviä kusipäitä. Elämä muovautuu koko ajan ja toiset ihmiset tipahtaa pois kyydistä mutta eivä kaikki.

En jää paikoilleni odottelemaan vaan kierrän maailmaa.

Millä ihmeenlailla se oikean "odottaminen" sulkee pois sen että, sitä odotellessaan ei voisi elää ja katsella ympäriinsä?? ::)

-katy-

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #24 : 20.10.2013, 15:08 »
Minäkin vähän ihmettelen samaa kuin submiesjns-

Tuo ajatus Ainoasta Oikeasta on ka tullut kohtalo-uskosta tai johdatukseen luottamisesta tai sitten aikuisten saduista,romantiikkapokkareista? Minua ei haittaa jos joku uskoo kohtaloon tai johdatukseen-itse en vain kykene sellaiseen-

Jos on jo kokenut,että mitä on mm. Kevyempi hauskanpito ja jos sillä on ollut rankat seuraukset,ei ehkä halua kokea enää samaa-ja jos kokeillut vielä kertakiellonpäälle sen "hauskuuden" kun ainoa millä on väliä,hetken,on jalkoväli ja sen antaminen. Sitten uuden jalkovälin luokse-karua mutta totta.
Toisille tuo sopii ja sekään ei mua haittaa.
Miten se frank pappa sanoikaan,en muista enää ;D

Jatkoksi hupi-offtopiccia: kun löydetään hylätty vauva jostain,ei kysytä koskaan,että missä sen isä on,mutta äiti tuomitaan heitteellejätöstä? Ihmeellinen hauskanpitokulttuuri kyllä (-:
« Viimeksi muokattu: 20.10.2013, 15:30 kirjoittanut -katy- »

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #25 : 20.10.2013, 15:24 »
En tiedä odotanko sitä oikeaa vai olenko vain tavallista valikoivampi: tiedän, mitä haluan ja tuon sen myös julki.
Ilmeisesti tästä syystä myös ylläpito on päätynyt tituleeraamaan minua ahdasmieliseksi!

En ole juoksemassa jokaisen kaksijalkaisen perässä kyrpä pystyssä, koska tusinapanot eivät anna mitään.
En myöskään juokse kahleita kilistellen raippa ojossa jokaisen subin perässä, koska haluan ennen näitä juttuja tuntea ihmisen. Tapaan ihmisiä mielelläni vaikka kahvilla tai syömässä ja tutustun sekä tarjoan kummallekin mahdollisuuden perääntyä,mikäli ei homma natsaakkaan. En myöskään voi elää missään seksi- tai Master/sub-suhteessa, vaan tarvitsen koko paketin. Yksi asia johtaa toiseen toinen kolmateen ja jos ei homma toimi, niin Kiitos ja Näkemiin.

Tämä on minun tapani toimia, toisilla on omat tapansa enkä tuomitse ketään. Mikäli minun tapani toimia on Minulle väärä, niin polttakaa mut roviolla. Valitsen kumppanin itselleni, en muita miellyyttääkseni.

Glori

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #26 : 20.10.2013, 16:14 »
En tiedä odotanko sitä oikeaa vai olenko vain tavallista valikoivampi: tiedän, mitä haluan ja tuon sen myös julki.
Ilmeisesti tästä syystä myös ylläpito on päätynyt tituleeraamaan minua ahdasmieliseksi!



Haluaisitko avata mitä tarkoitat? En muista että ylläpito olisi moista tituleerausta käyttänyt, saati ylläpidon sinusta koskaan keskustelleen.

Jos joku yksittäinen ylläpidossa oleva henkilö on niin sanonut, hän on sanonut sen ihan omana itsenään. Ei Baarin ylläpidon edustajana taikka ylläpidon kommenttina.

Amynsomnia

Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #27 : 20.10.2013, 17:24 »
Mikä on "se oikea" kenellekin. Kaikille ei löydy sitä "oikeaa" ikinä ja tosille ei ole olemassa sitä yhtä ainutta "oikeaa" vaan monia.
Minunkin mielestäni se on jotenkin lohdutonta koko elämänsä kuluttaa siihen ainoan "oikean" venaamiseen.
Mitä järkeä kuluttaa elämänsä noin typerästi kun samaan aikaan elämäänsä voi elää??!!

Itse en ole koskaan ikinä sitä "Oikeaa" kyttäillyt, mennyt vaan tilanteiden kautta toiseen ja kohdannut monenmoisia ihmisiä, karkeasti sanoen hyviä ja pahoja, ihania ja helvetin ärsyttäviä kusipäitä. Elämä muovautuu koko ajan ja toiset ihmiset tipahtaa pois kyydistä mutta eivä kaikki.

En jää paikoilleni odottelemaan vaan kierrän maailmaa.

Millä ihmeenlailla se oikean "odottaminen" sulkee pois sen että, sitä odotellessaan ei voisi elää ja katsella ympäriinsä?? ::)

Monella se tuntuu juurikin sulkevan pois että odotellessaan keskittyy liikaa siihen ja elämä jää elämättä ja kokematta. Näin on monelle vaan käynyt vaikkei sen pitäisi niin mennä. Mutta no, meitä on moneen eri junaan ja asemallekin jää..

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #28 : 20.10.2013, 17:41 »
Monella se tuntuu juurikin sulkevan pois että odotellessaan keskittyy liikaa siihen ja elämä jää elämättä ja kokematta. Näin on monelle vaan käynyt vaikkei sen pitäisi niin mennä. Mutta no, meitä on moneen eri junaan ja asemallekin jää..

Elämä on se mikä tapahtuu, silloin kun on liian kiireinen tehdessään muita suunnitelmia.

'Riittävän hyvä' on usein se mitä tarvitsee. Riittävän hyvästä pystyy hiomaan yhdessä timantin ajan kanssa, kunhan molemmilla kärsivällisyys riittää. Ehkä? Ei minulla tosin ole kokemusta, että riittävän kärsivällisiä ihmisiä olisi...

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #29 : 20.10.2013, 18:11 »
Tavallaan joo. Pidän kyllä hauskaa sillä aikaa, mutta toisaalta olen lyönyt aivan järjettömän kovat vaatimukset "sille oikealle" ja tämän myötä tulee luultavasti tuhottua jatkossakin monta hyvää juttua, kun oma pää vain ei pysy mukana.
Pitäis vaan osata katella rauhassa, eikä miettiä liikaa...