Kirjoittaja Aihe: Odotatko "sitä Oikeaa"?  (Luettu 20408 kertaa)

klipklop

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #30 : 20.10.2013, 18:43 »
Millä ihmeenlailla se oikean "odottaminen" sulkee pois sen että, sitä odotellessaan ei voisi elää ja katsella ympäriinsä?? ::)

Minä näkisin tässä ongelmana sen, että kuljetaan liian tiukasti laput silmillä eikä uskalleta olla avoimia. Siinä voi menettää aika paljonkin potentiaalisia "Oikeita" mikäli kriteerit leijailee jossain tähdissä ja omissa fantasiamaailmoissa. Tietenkään ihan kaikessa ei voi eikä kannatakaan joustaa (itse tuskin ryhtyisin enää pelkkään vaniljasuhteeseen), mutta olen omakohtaisesti useinkin yllättynyt miten eri asioihin ihmisissä kiintyy ja jopa rakastuu, ja miten oma katsantokanta asioihin ja niiden tärkeysjärjestykseen muuttuu.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #31 : 20.10.2013, 18:52 »
En odota ainakaan enää.
Ennen nykyistä suhdetta odotin ja etsin raivokkaastikin sitä oikeaa. Sitten tuli eteen sattuma ja tarkoitus ja palaset loksahtelivat paikoillaan.

Jos pystyt olemaan itsellesi rehellinen niin neuvoisin että omista unelmistaan ei kannata luopua. Haluan uskoa että meille kaikille löytyy Se oikea.

-karwis

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #32 : 20.10.2013, 19:24 »
Pitänee itsekin vastata... ::)

En usko että on olemassa vain sitä yhtä oikeaa, mutta on olemassa joukko ihmisä jotka saattavat olla oikeita. Näihin ihmisiin kannattaa tutustua ja keskittyä.

Itse näen sen oikean etsimisen sellaisena että elää, kokee ja kokeilee. Tutustuu itseensä ja siihen mikä itselle sopii. Näin lähestyy koko ajan sitä tietoa mitä tarvitsee sen oikean valitsemiseen. Se että sellaista ei ole tarjolla ei ole mikään syy tyytyä johonkin joka ei tunnu oikealta. Kiville karahtaa!

En tiedä odotanko sitä oikeaa vai olenko vain tavallista valikoivampi: tiedän, mitä haluan ja tuon sen myös julki.

En ole juoksemassa jokaisen kaksijalkaisen perässä kyrpä pystyssä, koska tusinapanot eivät anna mitään.
En myöskään juokse kahleita kilistellen raippa ojossa jokaisen subin perässä, koska haluan ennen näitä juttuja tuntea ihmisen. Tapaan ihmisiä mielelläni vaikka kahvilla tai syömässä ja tutustun sekä tarjoan kummallekin mahdollisuuden perääntyä,mikäli ei homma natsaakkaan. En myöskään voi elää missään seksi- tai Master/sub-suhteessa, vaan tarvitsen koko paketin. Yksi asia johtaa toiseen toinen kolmateen ja jos ei homma toimi, niin Kiitos ja Näkemiin.

Tämä on minun tapani toimia, toisilla on omat tapansa enkä tuomitse ketään. Mikäli minun tapani toimia on Minulle väärä, niin polttakaa mut roviolla. Valitsen kumppanin itselleni, en muita miellyyttääkseni.
.

Tähän on helppo yhtyä.


Linjalla

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #33 : 20.10.2013, 19:43 »

 Bdsm-skene on just siksi raikashenkistä, kun siinä ei ole niin vahvana sen Ainoan Oikean odottaminen. On polysuhteita, sessiosuhteita, solmunvääntämistä, kokeilevaa ja tutkiskelevaa kanssakäymistä.
     Voi olla myös sellaisia erakoituneita, ettei ole niinkään altis mihinkään suureen rakkauden pyörteeseen, mutta silti tarvitsee jotain...

Krasavica

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #34 : 20.10.2013, 20:22 »
Odotan ja en odota.

Toisaalta tiedostan sen, että ihmissuhteet ovat kompromisseja, yhteisen sävelen hakemista. Toisaalta mietin, mikä määrä tasapainoilua ja laudan heilahtelua on sellaista, mitä pidemmän päälle jaksan ja haluan katsella. Hyvistä ja natsaavista edellytyksistä on helpompaa lähteä rakentamaan suhdetta. En odota täydellistä ihmistä vaan ihmistä, joka on mulle täydellinen virheiden kanssa. Voihan romanttinen läpälässynlää.

Mutta en siltikään halua alistua vaan alistumisen vuoksi vaan siinä on melkeen aina mukana suuremmat fiilikset. Yksittäiset sessiot ovat erikseen, mut jos haluan pidemmän suhteen, alistumiseen vaaditaan niitä isoja tunteita. Ja niiden kanssa on helpompaa silloin, kun tekee kaiken ihmisen kanssa, jolla on ollut paremmat edellytykset. Pelkällä piiskalla on pidemmän päälle vaikeaa ryömittää ketään, imho.

Ja vielä rautalangasta: EN tarkoita edellytyksillä adoniksen ulkonäköä, puolimetristä kullia, isoa lompakkoa tai helvetin kallista autoa.  8)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #35 : 20.10.2013, 20:36 »
Odotan. Tosin en odota, että kaikki menee kuin sadussa jne. Mutta odotan silti, sitä oikeaa.

En tosin ole enää varma, että kaikille on se toinen puolikas jossain. Jotkut ovat kokonaisia yksinään. Ehkä olen yksi niistä.


t. Epätoivoinen Romantikko Kaikesta Kurasta Huolimatta

Poraaja

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #36 : 20.10.2013, 21:09 »
Kai Poraajakin voi olla hieman pehmo...

Odotan toisinaan, kun se on reissussa ja on luvannut tulla yöksi kotiin.
Se oikea.

 :love:

Kurkkumehu

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #37 : 20.10.2013, 23:01 »
Mä löysin sen oikean vajaa vuosi sitten joten enää ei tarvitse odottaa muuta kuin että asumme jälleen samassa maassa ja toivottavasti saman katon alla.

Oltiin molemmat jo ehkä toivomme menettäneitä, kunnes pariuduimme ja tajusimme miten loistava pari me ollaan. Elämän kaikilla osa-alueilla. Meillä on samanlainen huumorintaju, arvot, mielipiteet. Ja yhdessä lähdetty tutkimaan BDSM-maailmaa koska molemmilla on yhtäläinen kiinnostus mutta ei kokemuksia (paitsi nyt toistemme kanssa. Ihan kuin neitsyys menisi uudestaan ja tällä kertaa oikealle ihmiselle).

Mä sanoisin ettei kannata tyytyä huonoihin suhteisiin. Vaihtamalla usein paranee. Mä oon aina ollut kova ahdistumaan ja oireilemaan aiemmissa jutuissa, mutta sitten kun kaikki loksahti kohdalleen on kaikki ollut vaivatonta.

Tai sitten mä olen vain naivi 23v tytönhempukka joka uskoo siihen että he elivät onnellisena elämänsä loppuun asti. Kyllä, olen myös välillä kyyninen.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #38 : 20.10.2013, 23:31 »
Osallistun tähän aiheeseen näin vanhemman, sitoutuneen ihmisen näkökulmasta. Muistaakseni en ole koskaan uskonut siihen että olisi olemassa vain se yksi ja ainoa "oikea".....  eri asia olivat nuoruuden ehdottomat ihastukset, rakastumiset. Ne toki kovinkin aitoja ja vahvoja sillä hetkellä, en halua vähätellä niitä jälkikäteen mitenkään.

Aikuisena olen ymmärtänyt melko varhain että oikeita, sopivia ja hyviä vastakappaleita voi olla montakin. Eri tavoin sopivia ja eri tavoin omiaan. Joustavuutta ja sitä avointa mieltä tarvitaan tietysti aina ihmissuhteissa mutta varsinkin siinä "löytövaiheessa". Kannattaa mielestäni antaa aito mahdollisuus toiselle, tutustua rauhassa, katsoa naamioiden ja maneerien taakse. Itsestäänselyyksiähän nämä toki mutta muistamisen arvoisia silti.

Itse olen melko mustavalkoinen, jopa ehdoton ihminen, ainakin ollut mutta huomaan peruutuspeiliin katsoessani että silti niitä oikeita, sopivia ihmisiä on elämässäni ollut aina, yksi tai useita. Sopeutumista ja aitoa halua tutustua; niiden avulla oikeat ihmiset löytyvät kyllä. Onnea matkaan kaikille vielä toivoville ja etsiville  :love:

-katy-

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #39 : 20.10.2013, 23:36 »

Mutta no, meitä on moneen eri junaan ja asemallekin jää..

No onneksi on-menis aika tylsäksi jos kaikki olis samalla kirveellä veistettyjä-

Itehän ajelen resinalla-hyvin ehtii näkemään ja tiirailemaan maisemia,junassa ne vaan vilahtaa aina liian nopeasti :)

perapervo

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #40 : 21.10.2013, 09:49 »
Tiedän kyllä että moni haluaisi mut, mutta te ette saa mua ettekä saa koko maailmaa!  8) ::)

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #41 : 21.10.2013, 09:58 »
Niin, se oikea  :love:
Etenkin nää kinky suhteet, on sovittelua, halujen ja tarpeiden osalta. Ihminen on aina se tärkein, sit ne halut ja tarpeet, täydentää suhteen, ja niissä on se sovittelun paikka, koska ikinä ne halut/tarpeet, ei natsaa ihan täysin. Itsessäni olen huomannu nyt, että se ihminen onkin niin tärkeä, että olen vaihtanu roolini, mihin en ikinä kuvitellu pystyväni, mutta tässä suhteessa, nautin täysin roolistani, ja olen luvattoman onnellinen, tässä ja nyt :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #42 : 21.10.2013, 11:41 »
En odota enkä usko sellaisen olemassaoloon vanilja- tai BDSM-mielessä.

Mua ahdistaisi ajatus, että joku odottaa mun olevan kaikkea mitä on toivonut. Aivan liikaa paineita istua johonkin toisen asettamaan muottiin. Samasta syystä en odota yhdenkään kumppanini olevan minulle kaikkea.

Onneksi vastaan on kävellyt useita ihmisiä, jotka ajattelevat asiasta samalla tavalla ja joiden kanssa voi keskittyä siihen, mikä on yhteistä. Yhden kanssa asun ja elän yhdessä, toisen kanssa toteutan sadistista puoltani ja niin edelleen. Kaikki ovat tyytyväisiä eikä kenenkään tarvi pelätä, ettei "riitä".

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #43 : 21.10.2013, 20:45 »

Mua ahdistaisi ajatus, että joku odottaa mun olevan kaikkea mitä on toivonut. Aivan liikaa paineita istua johonkin toisen asettamaan muottiin. Samasta syystä en odota yhdenkään kumppanini olevan minulle kaikkea.


Minkähän takia sellaisesta tarvitsisi ottaa paineita? Eikö se ole paras tilanne? Silloinhan riittää pelkästään, että on, täyttämään toisen 'vaatimukset'. Ei tarvitse sulloa itseään omakeksimään muottiin, jollaista toinen ei luultavasti edes yritä valaa.

tahrainen

  • Vieras
Vs: Odotatko "sitä Oikeaa"?
« Vastaus #44 : 21.10.2013, 21:31 »
Elämän monimutkaisuuden takia olisi ehdottomasti helpointa, jos joku Oikea tulisi hakemaan kotoa. Ja hankkisi lapsenvahdin, niin että sieltä kotoa voisi lähteä kokemaan niitä muita asioita... Käytännön elämässä elelen kuitenkin selibaatissa, koska tilaisuudet ja rohkeus lähteä etsimään muuta eivät oikein tunnu riittävän. Ehkä vielä joskus, kun muut palaset ovat vähän enemmän paikoillaan. Tunteeton irtoseksi tai irtokinkyily ei ole minua varten, mutta suhde, vaikka sitten vain kuukausissakin laskettava, olisi kyllä kiva.