Kirjoittaja Aihe: Mennäänkö paneen kultsi?;) Tai miten löytää kinkyä seuraa?  (Luettu 20526 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
surusilmat....

Stoge on maininnut, että hän olisi lauantaina bileisiin tulossa, joten jos sinäkin tulet, niin sittenpähän näet hänet ns. reaaliaikaisena  :o

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Onko Stoge yhtä rohkea reaalissa kuin mitä netissä, onko kellään kokemusta? ;)

En ole.

Mä oon se nurkassa, piilossa, kyyristynyt silmälasipäinen laiha nörtti poika joka limudiskossakin vain salaisesti
haaveili teistä tytöistä ja onanoi itsensä kotiintuloajan jälkeen uneen haaveillen uhkeista ... en edes kehtaa sanoa!

 :o

ps. En pääse Wäiskille. Faniklubini täytyy nyt tyytyä odottamaan esiintymistäni.  ;D

surusilmat_hki

  • Vieras
Ääliö. :P

Kysyin muilta just siksi, ettet pääse itse sössöttämään jotain sinne väliin.

Kyllä mua kiinnostaa.

surusilmat_hki

  • Vieras
surusilmat....

Stoge on maininnut, että hän olisi lauantaina bileisiin tulossa, joten jos sinäkin tulet, niin sittenpähän näet hänet ns. reaaliaikaisena  :o

Tämä vastaus meni ohi ensin, anteeksi.

En uskalla tuollaisiin lähteä, en ainakaan vielä. Mutta odotan kyllä että saisin kerättyä rohkeutta herran suhteen.

Pip

Stoge on kyl niin lutunen oikeassa elämässä. Hyvä keskustelunaloitus.

Sit aiheeseen. Muistaakseni mulle ei oo tullut yhtään ehdotteluviestiä koskaan. Sidontailmoihin on ehkä yhteensä 6 vastausta tullut. Viimeisimpään sain elämäni ensimmäisen älykkään vastauksen koskaan. Eli sikäli on kiirettä pidellyt yksäreiden kanssa.

En myöskään muista, oisinko kenenkään ilmoon vastannut? Oon vaan niin helvetin huono keksimään mitään kirjoitettavaa itestäni. Kun mun mielestäni on pakko olla rehellinen, niin kuka vastais tyypille, joka esittelee itsensä irstaana likasena vanhana istaana sikana ja sit sillä on tällasia pällikuvia galleriassaan? Eli miksi yrittäisin vastata kenellekään.

Seuraa oon saanut lähinnä tutustumalla ihmisiin. Bileissä ja miiteissä nähnyt ihmisiä ja esittäytynyt niille. Sätissä nyt on omat herjanheittonsa kaikilla ja siellä testataan huumorintajua, tosin voi siellä joskus olla ihan älyllistäkin keskustelua. Taitaa mulla myös olla mainettakin skenessä (osa hyvää ja osa huonoa, riippuu puhujasta) joten sekin varmaan on helpottanut tutustumisessa tuntemattomiin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Joo ei tartte piiskaa tuoda kahvilaan mukana, mutta kyvyttömyys päättää edes siitä, missä ne kahvit juodaan.

Kahvipaikan päättämiseen liittyy niin monia muuttujia, joten ihmettelen että kukaan ylipäätään suoriutuu tästä.
Päättämättömyys tässä asiassa ei tee ihmistä huonommaksi.

Itseasiassa perusteellisesti ajatteleva ihminen ottaa kaikki olosuhteet ja yllätystekijät huomioon ja tekee vasta sitten päätöksen.
Lisäksi jos ei tunne paikkaa eikä harrasta juurikaan treffejä kahvin ääressä, on täysin ymmärrettävää että tämä ei suju vaativan subin mielestä kovinkaan hyvin. Siinäpä yksi syy bannata hyvä Master-ehdokas.

submiesjns

  • Vieras
Joo ei tartte piiskaa tuoda kahvilaan mukana, mutta kyvyttömyys päättää edes siitä, missä ne kahvit juodaan.

Kahvipaikan päättämiseen liittyy niin monia muuttujia, joten ihmettelen että kukaan ylipäätään suoriutuu tästä.
Päättämättömyys tässä asiassa ei tee ihmistä huonommaksi.

Itseasiassa perusteellisesti ajatteleva ihminen ottaa kaikki olosuhteet ja yllätystekijät huomioon ja tekee vasta sitten päätöksen.
Lisäksi jos ei tunne paikkaa eikä harrasta juurikaan treffejä kahvin ääressä, on täysin ymmärrettävää että tämä ei suju vaativan subin mielestä kovinkaan hyvin. Siinäpä yksi syy bannata hyvä Master-ehdokas.

Mie voin kyllä keittää ne kahvit, iha ite ;) Missä ne sitten halutaankin keitää..trangia, nuotio ja kahvinkeitin...kaikki saan tulille :D

surusilmat_hki

  • Vieras
Joo ei tartte piiskaa tuoda kahvilaan mukana, mutta kyvyttömyys päättää edes siitä, missä ne kahvit juodaan.

Kahvipaikan päättämiseen liittyy niin monia muuttujia, joten ihmettelen että kukaan ylipäätään suoriutuu tästä.
Päättämättömyys tässä asiassa ei tee ihmistä huonommaksi.

Itseasiassa perusteellisesti ajatteleva ihminen ottaa kaikki olosuhteet ja yllätystekijät huomioon ja tekee vasta sitten päätöksen.
Lisäksi jos ei tunne paikkaa eikä harrasta juurikaan treffejä kahvin ääressä, on täysin ymmärrettävää että tämä ei suju vaativan subin mielestä kovinkaan hyvin. Siinäpä yksi syy bannata hyvä Master-ehdokas.

No juu, voihan sen noinkin kokea.

Varmaan olen sitten vaativa, mutta yleensä kahvipaikkaa arpovat miehet tuntuvat arpovan vähän kaikkea muutakin, ja itseäni ei sellainen epävarmuus sytytä ollenkaan. Olen tavannut myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole päättäneet heti alkuun kaikkea mutta luontevasti päässeet asiassa silti eteenpäin eikä ole sormi mennyt suuhun myöhemminkään. ;)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Itse olen aina niin laiska, että juttelen, mutta en koskaan ehdota mitään, sillä jos subi ei tee alotetta, niin en itsekkään viitsi vaivautua. Mutta se mitä olen huomannut on, että jos osaa oikealla tavalla jutella asioista, niin hyvin nonesta jotka eivät itse tiedä koko ki,ky hommista mitään, niin monesta löytyy kiinnostuksen aihetta mikä liittyy kinkeilyyn.

Eli suhde subien ja tm välissä on varmaan oikein, mutta Se että kummassakaan puolessa ei kaikki ole tiedostaneet tätä, johtaa siihen, että tm kannatta aina mielummin etsiä sellasia jotka eivät ole tiedostanneet itsestään subi puolta etsiä. Sillä tämän ryhmän oppiituntenaan todella helposti, sillä siihen aina sama tunnusmerkit, joka on Se että he eivät ajattele itsekkäästi.

Raymond

Hieno kirjoitus Ai:lta.

Olen lähettänyt asiallisia yksityisviestejä, ja saanut vastauksen lähes aina. Mutta se ei vielä tarkoita mitään.
Olen esitellyt itseni sanallisesti ja kertonut yhteydenottoni syyn.
Samaa mieltä Stogen kanssa: "Mennään panemaan kultsi" toimii (huumori/totta toinen puoli ?), mutta vain tietyissä tilanteissa. Kiltti mies jää lehdellä soittelemaan ja itsevarma korjaa potin.
Olen kuullut että jotkut naiset ovat saaneet aika monta viestiä postilaatikkoonsa, joissa paljon epäasiallisia joukossa.



ChickenRace

  • Vieras
.. Outo maailma..  2-3kymppisenä.. - tällä lärvillä ei paljon vientiä ollu.. Sit kun täytti 40 -maailma vaan muuttui.. ?!

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Hyvä idea on sosialisoida ihmisten kanssa ihan tutustukaseenkin, koska ihmiset eivät ole pelkästään lista kiinnostuksia. Itse ainakin tarvitsen hyvän käsityksen toisten aivojen tavasta asioita käsitellä että alan tosissani edes harkitsemaaan mitään. On paljon nihkeämpää alkaa tekemään ja todeta ettei nyt ihan osu yhteen sävelet. Aikaa ja vaivaa hukkaan.

Tongue

  • Vieras
Hei Kiitos Ai!
Ja kaikki muutkin ketut ja kettuilijat ;)

Täällä on aivan loistavia kirjoituksia (ja vielä loistavimpia kuvia ;D)!
Itse ajattelen myös niin, kuin täältäkin annetaan ymmärtää, että ensiksi kokeillaan, opitaan ja sitten joskus ollaan Mastereita.. ei todellakaan leikitä sitä! Sä joko olet Master tai et todellakaan ole..
Uskon omaavani henkisen kyvyn Masteriksi, mutta harjoituskappeleita tarvitsen huimasti lisää  :D..
En tiedä saavutanko sitä koskaan, sillä tuolla tavallisessa (onko vaniljamaailma?) elämässä seuraa tuntuu löytyvän, mutta silloin jää tämä (uusi ja mahtava) puoli toteutumatta ja oppimatta.

Jokatapauksessa arvostan tämän skenen Aitoja osaajia, jotka teette tästä taidetta sekä annatte syvällä, pään sisään, tunkeutuvaa mielihyvää!
Ehkä joskus..

Aino

  • Vieras
Joo ei tartte piiskaa tuoda kahvilaan mukana, mutta kyvyttömyys päättää edes siitä, missä ne kahvit juodaan...no joo... ehkä olen vähän vanhanaikainen näissä jutuissa. :P

Mä työnnän nyt kanssa lusikkani tähän kahvimukiin... :P

Tämä on jotenkin hämmentävää, ei saa dominoida kaikkia subeiksi itseään kutsuvia, ei saa olettaa, että kaikki automaattisesti alistuu jokaiselle d:lle, ei saa pomotella, mutta jos sitten ei paukutakaan nuijaa pöytään ja määräile, missä ja miten ne tutustumissumpit kietaistaan, on vässykkä ja huijari-d? ???

No joo, tässä puhuttiin naissubeista ja mies domeista, ehkä se on ihan eri maailma. Itseäni ei tippaakaan kiinnosta dominoida yhtään ketään, jota en tunne. Ja se tunteminen alkaa kehittyä vasta tapaamisesta, ei kirjoittelusta. Jos olen vaikka menossa tapaamaan Helsinkiin siellä asuvaa subi-tyttöä, minusta on ihan hyvä, että hän valitsee kotipaikkakunnaltaan kahvilan. Jos toinen osapuoli matkaa tänne pikkukaupunkiin, niin lupaan kyllä sitten valita sen toisen valittavina olevista kahviloista...

Dominoiminen ja alistaminen ovat asioita, joihin kiinnostukseni herää vasta tutun ihmisen kanssa. En yksinkertaisesti viitsi tuhlata sitä energiaa vieraisiin, kun vasta tutun kanssa saan siitä itsellenikin jotain.

Ja tämä koskee nimenomaan tuota dominoivaa puolta, sadisti minussa herää paljon helpommin.... >:D (Ja ihan sama toisinpäin, masokistin minusta löytää aika helposti, subin olemassaolosta en ole ihan vakuuttunut ollenkaan).

Eli alkuperäiseen teemaan liittyen, neuvoksi aloitteleville seuranhakijoille: Riippuen toki ihmisestä, kaikki eivät dominoi suvereenisti jokaista tapaamaansa ihmistä, ja he eivät ehkä myöskään innostu hirveästi seuranhakijoista, jotka kaipaavat dominointia sen kummemmin tuntematta.

surusilmat_hki

  • Vieras
Olenko mä oikeasti niin paska kirjoittaja, ettei kukaan nyt tunnu tajuavan mun pointtiani kahvittelusta?

Väännän siis rautalangasta: kyse ei ole dominoinnista, vaan siitä että itsevarmuus riittää valitsemaan ilman että päädytään seisomaan paikoillaan tai pyörimään päämäärättömästi. Vaikka ensitapaamisella kumpikin osapuoli yleensä yrittää olla kohtelias ja kursailla ehkä vähän, sille on mielestäni rajansa kuinka kauan "emmä tiedä, päätä sä"-keskustelu voi jatkua. Ja jos itseään dominoivaksi itseään väittävä mies ei saa tehtyä päätöstä pohdinnankaan jälkeen (edelleen: niitäkin on, jotka saavat..), vedän omat johtopäätökseni miehen persoonasta. Ensivaikutelman ollessa epävarma, tulee helposti ajateltua että paineensietokyky tai muutkaan ominaisuudet eivät ehkä ole sellaisia, joita itse etsin. "Yllättäen" yksikään näistä epävarmoista super-Mastereista ei ole myöhemminkään paljastunut sanansa mittaisiksi kuin omissa puheissaan täällä verkossa... ::)

Ja edelleen, kyseessähän oli todellakin vain mielipide.