Kirjoittaja Aihe: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen  (Luettu 19866 kertaa)

Konevitsa

  • Vieras
Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« : 24.04.2014, 11:51 »
Olen tässä pohtinut sekä omaa aikaisempaa käyttäytymistä, että ympärilläni olevien miesten käyttäytymistä, niin olen tullut vahvasti siihen tulokseen, että jokaisessa miehessä elää pettäjän siemen. Myöntää sitä itse tai ei. Toiset ehkä pystyy vastustaa kiusausta pettää paremmin kuin toiset, mutta valitettavasti suuri osa miehistä ei edes yritä vastustaa sitä, vaan panee kaikkea millä on jalat (pöytä mukaan lukien) miettimättä sen suuremmin seurauksia.

Aiemmin olen itsekin syyllistynyt tähän, mutta saanut vaimolta synninpäästön niistä. Vanhemmiten tajuaa parisuhteen ainutlaatuisuuden ja osaa arvostaa huomattavasti paremmin sitä, mitä itsellä jo on, eikä aina tarvitse hamuta sitä tikkaria sieltä toisesta tiskistä.

Täällä yhteisössä tämän tyyppinen toiminta kärjistyy, koska "vaimot ei ymmärrä, että miehen täytyy saada toteuttaa itseään ja halujaan". Jonkinlainen päätön omaan toimintaan pitäisi saada tehtyä, jos se oma ei kertakaikkiaan enää riitä. En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.

mose

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #1 : 24.04.2014, 12:17 »
Täällä yhteisössä tämän tyyppinen toiminta kärjistyy, koska "vaimot ei ymmärrä, että miehen täytyy saada toteuttaa itseään ja halujaan". Jonkinlainen päätön omaan toimintaan pitäisi saada tehtyä, jos se oma ei kertakaikkiaan enää riitä. En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.

Kyse ei ole aina siitä että toinen ei riitä. Voi olla niin että se toinen on täysin vanilja ja sitten itse kituu kun ei pääse toteuttamaan kinkypuoltaan. Toinen tapaus voi olla esimerkiksi sellainen, missä kumamtkin on kinkyja mutta ne mieltymykset on niin erilaisia ettei yhdessä puuhaaminen vaan toimi. Ja vaikkapa toinen olisi dom ja toinen sub niin silti voi olla niin ettei haluta sekoittaa puuroa ja velliä keskenään vaan antaa arkielämän olla sitä perhettä ja rakkautta ja kinkyelämä sitten muualla toisten ihmisten kanssa. Ja kysehän ei aina ole kukasta kukkaan hyppiminen vaan esimerkiksi yhden kinkysuhteen ylläpitäminen oman rakkaussuhteen lisäksi. Jos kaikki osapuolet on sinut tällaisen asetelman kanssa niin voin sanoa että helposti käy niin että mustasukkaisuus, kateellisuus ja pettämishalut kaikkoaa parhaimmassa tapauksessa ikuisiksi ajoiksi.

Jos taas ollaan sitä mieltä ettei toisen pillua voi jakaa vieraiden kanssa niin miten se tilanne eroaa siitä, että itse pettää partneriaan? Loppujen lopuksi sama asia ja vielä raukkamaisesti toisen selän takana. Sovittuna siinä ei oikeasti ole mitään ongelmaa niin kauan kuin jokainen osapuoli otetaan huomioon ja ollaan avoimia ja rehellisiä.

Täällä pyörii paljon näitä "mastereita" jotka on varattuja ja sessioi vaimonsa/tyttöystävänsä selän takana. Sille ei nyt vaan voi mitään mutta kaiketi jokainen subiehdokas kykenee lukemaan toista tai kysyä suoraan jos toisen nimettömässä sormessa näkyy poistetun sormuksen jälkiä.

Ihminen on ihminen ja toimii sen mukaan mitä kemikaalit aivoissa käskee. Koirakaan ei kuuntele sun käskyjä jos vastaan tulee kiimainen narttu. Näin se luonto menee. Ihmisenä meillä on kumminkin se arvostelu- ja seuraamuksien käsittelykyky joka toivottavasti panee hiukan miettimään ennen tekosiaan.

submit

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #2 : 24.04.2014, 12:18 »
Jotenkin en usko, että miehet poikkeavat enää paljoakaan naisista tässä suhteessa, mutta voi olla että olen sitten kuitenkin väärässä.

Mun mielestä olisi kaikille osapuolille parempi, että kumppani kertoisi avoimesti jos haluaa kokemuksia muiden kanssa, useinhan asiaan voi löytyä joku molemmille sopiva ratkaisu. Arvelen, että kinkyillä on enemmän luvanvaraisia suhteita parisuhteen ulkopuolella kuin perusvaniljoilla, ja hyvä niin. Epärehellisyys tekee joka tapauksessa hallaa suhteelle, vaikkei jäisikään ns. rysän päältä kiinni.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #3 : 24.04.2014, 12:19 »
Kyse ei ole aina siitä että toinen ei riitä. Voi olla niin että se toinen on täysin vanilja ja sitten itse kituu kun ei pääse toteuttamaan kinkypuoltaan.

Eikös tuo just ole sitä ettei toinen riitä?

IKRM

mose

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #4 : 24.04.2014, 12:21 »
Kyse ei ole aina siitä että toinen ei riitä. Voi olla niin että se toinen on täysin vanilja ja sitten itse kituu kun ei pääse toteuttamaan kinkypuoltaan.

Eikös tuo just ole sitä ettei toinen riitä?

IKRM

Riittämiselläkin on eri muotoja. On sitä että kaipaa vaan toista sen uutuudenviehättävyyden vuoksi tai kuten sanoin että toisella vaan on eri mieltymykset.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #5 : 24.04.2014, 12:22 »
..Myöntää sitä itse tai ei...

Strongly and definitely disagree ( En ole ikinä joutunut edes kamppailemaan monogaamisuuteni kanssa..?!)

mose

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #6 : 24.04.2014, 12:23 »
En usko polysuhteisiin enkä niiden toimivuuteen pitkässä juoksussa.

Miksi et usko? Olisi kiva kuulla mielipiteesi tähän.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #7 : 24.04.2014, 12:43 »
kuten sanoin että toisella vaan on eri mieltymykset.

Uskoisin, että jokainen joka joutuu antamaan puolisolleen luvan hakea mieltymyksilleen tyydytystä muualta ajattelee itsestään ettei riitä.

IKRM

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #8 : 24.04.2014, 12:46 »

Uskoisin, että jokainen joka joutuu antamaan puolisolleen luvan hakea mieltymyksilleen tyydytystä muualta ajattelee itsestään ettei riitä.

IKRM


En minä.

mose

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #9 : 24.04.2014, 12:57 »
Enkä mä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #10 : 24.04.2014, 13:00 »

Pip

Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #11 : 24.04.2014, 13:06 »
Alkuperäiseen: Mä olen omalla kohdallani ratkaissut asian niin, että sinkkuna lentelen, miten sattuu. En lupaa mitään ylimääräistä kenellekään. Olen hyvin avoimesti se sika. Suhteessa taas olen uskollinen. Mikäli tulee mielihaluja jotain toista kohtaan, niin puhun kumppanin kanssa asiasta.

Koivuvitsa

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #12 : 24.04.2014, 13:07 »
kuten sanoin että toisella vaan on eri mieltymykset.

Uskoisin, että jokainen joka joutuu antamaan puolisolleen luvan hakea mieltymyksilleen tyydytystä muualta ajattelee itsestään ettei riitä.

IKRM

En oikeen ymmärrä että mitä se haittaa jos ei riitä? Itse olen ollut suhteessa monen switch tytön kanssa ja silloin on ollut selvää että riitän korkeintaan puoliksi(minusta kun ei saa subia tekemälläkään). Ja vaikka toinen olisi 100% dom ja toinen 100% sub, niin silti on aina juttuja joista toinen tykkää ja toinen ei. Näissä tapauksissa muut kumppanit ovat kaikkien kannalta paras vaihtoehto

mose

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #13 : 24.04.2014, 13:13 »
Entä kumppanisi?

IKRM

Ei hänkään. Asetelma ei vie kummaltakaan mitään pois vaan nimenomaan tuo lisää meidän elämään.

Yhdyn Koivuvitsan kirjoitukseen.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kaikissa miehissä asuu pettäjän siemen
« Vastaus #14 : 24.04.2014, 15:12 »
Muistan kun jossakin ihmisen viettejä käsittelevässä televisiodokumentissa sanottiin, että kuten monet apinat, myös kaikki ihmiset ovat moniavioisia. Pelkästään kulttuurilliset (esimerkiksi lailliset ja uskonnolliset) syyt tunkevat useimmat ihmiset väkisin yksiavioisuuden muottiin. Lisäksi monissa kulttuureissa hyväksytään enemmän miesten seksuaalinen aktiivisuus ja pettäminen kuin naisten, vaikka sukupuolten välillä ei todellisuudessa ole mitään eroa siinä, kuinka paljon tekisi mieli juosta vieraissa.

Toki pelkkään biologiaan vetoaminen pettämisessä saattaa olla silti tyhmää, niin naisille kuin miehille. Monelle ihmiselle luottamus on erittäin tärkeää, ja kun luottamus petetään, moni tahtoo lopettaa seurustelusuhteen.

Kannattaisi siis jutella asiat halki oman kumppanin kanssa, jos tahtoo harrastaa kinkysessiointia tai vaniljaseksiä myös toisten ihmisten kanssa. Näin voi saada täysin luvallisesti luvan tehdä mitä mieli tekee. Ja jos kumppani ei anna lupaa, sitten kannattaa vaihtaa kumppania.