Kirjoittaja Aihe: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?  (Luettu 20474 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Purppura

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #1 : 06.05.2014, 13:57 »
Vähän riippuu siitä miten feminismi määritellään, eikös? Jos puhutaan oikeasta tasa-arvosts ja siitä että ihminen saa tehdä ihan mitä itse haluaa, riippumatta sukupuolestaan...  feminismin pitäisi mahdollistaa myös omistaja/orja suhde niin kauan kuin sitä molemmat oikeasti haluavat omaksua roolinsa. Jos argumenttisi on että omistaja/orja suhde ei ole aito jos orja ei sitä halua, kyseessä on todennäkäisemmin vapadenriisto kuin terve D/s suhde.  Tämä siis suhteen sisällä. 

Minun kotiorjani toki kannattaa tasa-arvoa ja yhtäläisiä mahdollisuuksia kaikille, mutta meillä kotona pelataan (sopimusten mukaan) eri säännöin. Minä päätän asioista, kuunnellen orjaa silloin kuin koen sen järkeväksi. Viimeinen päätös on kuitenkin aina minun... ellei orja käytä turvasanaa.  Jos turvasanan olemassa olo tekee suhteen 'epäaidoksi'...  kyseessä on taas tilanne jota voidaan pitää vapaudenriistona.

Suhteen ulkopuolella asioilla ei pitäisi olla merkitystä koska D:llä ei ole valtaa muihin kuin subiinsa. Tälläisessä vuorovaikutuksessa tasa-arvosta ei pitäisi olla haittaa.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #2 : 06.05.2014, 14:05 »
Vaatimaton, mutta selkeästi vaillinainen, käsitykseni on että feminismin laittaminen yhteen suuntaukseen on aika(?) karkea yleistys...? Asiaa paremmin tietäviä lienee tälläkin palstalla - se onko heillä mitään kiinnostusta tän langan suunnasta ottaa osaa keskusteluun ja valaista asiaa, on sitten toinen juttu.
Tuskin kuitenkaan skitsofrenialla on mitään tekemistä sen kanssa onko feministinen Master, oletan.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #3 : 06.05.2014, 14:17 »
Viimeinen päätös on kuitenkin aina minun... ellei orja käytä turvasanaa.  Jos turvasanan olemassa olo tekee suhteen 'epäaidoksi'...  kyseessä on taas tilanne jota voidaan pitää vapaudenriistona.


Miten toimit jos orja käyttää turvasanaa kun komennat häntä viemään vaikkapa roskat?

IKRM

Master T

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #4 : 06.05.2014, 14:32 »
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Sinä kysyit, miten joku, joka sokeasti puolustaa jotain aatetta, johon ei voi vaikuttaa ja on orja, voi olla Master?

Minä en voi auttaa sinua tässä ongelmassasi. Ajatus on liian vieras minulle. Jos joku, jota sanot orjaksi, katsoo olevansa Master, on ongelma ilmeisesti, joko sinun tai tämän toisen, sanojen orja ja Master ymmärtämisessä.

Itse en ole kokenut moista ongelmaa tai edes nähnyt sellaista muualla, mutta saattaahan tällaista käsitteiden sekamelskaa ollakin.

Minä en ole kokenut feminismiä minään uhkana itselleni, mutta käsitän, että joillekin se voi sitä olla tai kokevat niin.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #5 : 06.05.2014, 14:48 »
"Niin kauan kuin naiset päättävät siitä, ketä panee ja ketä ja koska, miehet eivät pääse tasa-arvoon naisten kanssa"


submiesjns

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #6 : 06.05.2014, 14:50 »
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sorry :( ;D ;D ;D ;D ;D On sitä monenlaista vekkulia :-*

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #7 : 06.05.2014, 14:56 »
"Mitä on profeminismi?
Profeminismi tarkoittaa miesten aktiivista tukea ja solidaarisuutta feministisille ponnistuksille. Aivan kuten on useita feminismejä, on myös useita profeminismin muotoja. Kaikkia näkökulmia yhdistää kuitenkin vakaumus kuunnella feminismejä ja naisia. Kuuntelun kautta pyrimme ajattelemaan uudelleen ja purkamaan mieheyttä hallitsevana ja hegemonisena sukupuolena. Tämä sisältää aktiivista itsen ja muiden miesten muuttamisen - henkilökohtaisesti, poliittisesti, kotona, töissä, mediassa, erilaisten kampanjoiden avulla ja lain edessä. Esimerkkejä miesten toiminnan ja vallan muodoista, jotka kaipaavat muuttamista ovat väkivalta, seksuaalinen häirintä, sukupuolisyrjintä, seksismi ja patriarkaattinen valta ylipäätänsä. "

Master voi seisoa Profeministi-aatteen mukaan näiden asioiden takana ja siitä huolimatta olla hyvä Master omalleen.
Miten se skitsofreenisuus ilmenee mistä Guide puhui.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #8 : 06.05.2014, 15:02 »
Eli selittäkääs juntille :

"...ajattelemaan uudelleen ja purkamaan mieheyttä hallitsevana ja hegemonisena sukupuolena."

ja esim :

"...sukupuolisyrjintä"

Jos kyseessä on tasa-arvoa kannattava toiminta niin tossahan määritellään ensin mitä miehisyydessä pitää muuttaa ja sitten taas
määritellään että sukupuoleen perustuva syrjintä eli myös miehisyyden syrjintä on väärin ?

Mitä vittua ?  ???

Vai onks tää nyt sit sillai et kaikki pitää mennä ja olla niinku akat sanoo ja heitetään se tasa-arvo hevonv* siinä samalla ?

 :o

isabella

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #9 : 06.05.2014, 15:03 »
Minun käsittääkseni se että on master ei tarkoita että saa tai edes haluaa dominoida kaikkia maailman naisia. En ymmärrä mitä tekemistä yleisluontoisella feminismin kannattamisella ja henkilökohtaisella suhteella oman subin kanssa on keskenään :o

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #10 : 06.05.2014, 15:13 »
Stogen ajatusmallia seuraten.
Jos miehisyys ilmenee väkivaltana naista kohtaan, sitä käytösmallia ei saa pyrkiä muuttamaan koska silloin se on sukupuoleen perustuvaa syrjintää eikä näin ollen kannata tasa-arvoa.  ???

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #11 : 06.05.2014, 15:14 »
Minun käsittääkseni se että on master ei tarkoita että saa tai edes haluaa dominoida kaikkia maailman naisia. En ymmärrä mitä tekemistä yleisluontoisella feminismin kannattamisella ja henkilökohtaisella suhteella oman subin kanssa on keskenään :o

Jos siis kohtelee vain yhtä tuttua naista kerrallaan epätasa-arvoisesti niin se ei loukkaa feministejä, mutta jos kohtelee vierasta naista/naisia samalla tavalla niin sitten onkin yhtäkkiä sovinisti?

IKRM

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #12 : 06.05.2014, 15:15 »
Tässä skitsofrenian eli jakomielitaudin kuvailu:
http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk00148

Eli vastaus otsikon kysymykseen: ei välttämättä.

Purppura

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #13 : 06.05.2014, 15:19 »
Viimeinen päätös on kuitenkin aina minun... ellei orja käytä turvasanaa.  Jos turvasanan olemassa olo tekee suhteen 'epäaidoksi'...  kyseessä on taas tilanne jota voidaan pitää vapaudenriistona.


Miten toimit jos orja käyttää turvasanaa kun komennat häntä viemään vaikkapa roskat?

IKRM

Kysyn miksi. Jos syy on se että orja on juuri telonut jalkansa ja ei kykene kävelemään, vien roskat itse.
Jos syy on se että orja ei halua palvella... istumme alas ja keskustelemme suhteen säännöistä. Turvasanojen käyttä ilman hyvää syytä ei herätä luottamusta ja ilman luottamusta suhdetta ei voi olla.

isabella

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #14 : 06.05.2014, 15:25 »
Minun käsittääkseni se että on master ei tarkoita että saa tai edes haluaa dominoida kaikkia maailman naisia. En ymmärrä mitä tekemistä yleisluontoisella feminismin kannattamisella ja henkilökohtaisella suhteella oman subin kanssa on keskenään :o

Jos siis kohtelee vain yhtä tuttua naista kerrallaan epätasa-arvoisesti niin se ei loukkaa feministejä, mutta jos kohtelee vierasta naista/naisia samalla tavalla niin sitten onkin yhtäkkiä sovinisti?

IKRM

En osaa sanoa mikä loukkaa feministejä, tuskin kaikki ajattelevat asiasta samoin. Mutta lähtökohtaisesti sanoisin että jos kohtelee ihan sukupuolesta riippumatta tuntemattomia ihmisiä, puolituttuja tai kavereita epätasa-arvoisesti on mulkero. Jos joku alistuva nainen sitten erikseen antaa luvan kohdella itseään epätasa-arvoisesti niin sehän on vain sopimuskysymys.