Kirjoittaja Aihe: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?  (Luettu 20496 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #15 : 06.05.2014, 15:34 »
Stogen ajatusmallia seuraten.
Jos miehisyys ilmenee väkivaltana naista kohtaan, sitä käytösmallia ei saa pyrkiä muuttamaan koska silloin se on sukupuoleen perustuvaa syrjintää eikä näin ollen kannata tasa-arvoa.  ???

No jos pilkkua nussitaan niin milläs luulet että miehet vallassaolevana sukupuolena on pitäny naaraat kurissa viimesen 109238420934879283 vuotta ?

Ruusuilla ?

Joten jos tällä linjalla, kyllä se on sukupuolen käyttäytymismallin syrjintää. Onko se väärin, tjaa-a...  ;D
Se mitä pitää muuttaa ja mikä on väärin onkin sitten jo jokaisen henkilökohtainen näkemys.


Mutta.

Se ei ollut mun pointti vaan se että onko tää profeministi liike nyt ainoastaan pillunallamakaajien juttu jonka tarkoitusksena on julistaa 'pussy poweria' vaiko
ajaa oikeaa tasa-arvoa joka ei sinällään ota mukaan sukupuolikysymyksiä vaan edistää yhteiskunnallista toimintaa?  :o

Sitten vaivauduin avaamaan heidän webbisivunsa ja meinasin tukehtua nauruun.

Kiitos.





Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #16 : 06.05.2014, 15:39 »

...
No jos pilkkua nussitaan niin milläs luulet että miehet vallassaolevana sukupuolena on pitäny naaraat kurissa viimesen 109238420934879283 vuotta ?

Ruusuilla ?
...


Nussitaanko pilkkua? Tuo numerosarja ei niiden tietojen mukaan mitä minulle on kerrottu ajasta enne kirjoitustaitoa, viljelyä etc. oikein pidä paikkaansa  ??? Ovat tainneet feministit höpäjää jotakin...

Tarkoitan että ehkäpä se antropologian maikka yliopistolla joka kertoi keräilijämetsästäjistä, joskus muinoin eläneistä, kertoi satuja ja oli vinksahtanut feministi vain...voiks jostain hakee korvauksia harhaanjohtamisesta...se kerto et ihminen ei olis monogaaminenkaan...mutta tästä kai ei täysin kiistatonta tietoa ole...valistakoon joku joka tietää, ja haluaa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2014, 15:56 kirjoittanut Chmlnidae »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #17 : 06.05.2014, 15:50 »
Selvennetääs nyt.

Musta sovinismi, feminismi, mulqvismi yms on typeriä asioista vaikka varmasti olen niitä kaikkia jollain tasolla.
Sukupuolineutraali maailma olis musta vallan helvetin tylsä ja tuskin koskaan, onneksi, tulee toteutumaan.

Muut kuin biologiset tekijät, kuten palkkaus, arvostus sun muut jutut sitten on ihan eriasia.
Ammattilainen on ammattilainen, saakoon saman rahan housuihin katsomatta.
Arvostus tulee osaamisesta ja teoista, taas ihan sama mikä värkki pöksyissä.

Seksuaalisuuten sidonnaiset seikat sitten taas on taas oma juttunsa.
Jos mun "Lähetää panee?" vie mut joskus vankilaan, mä lähen sit lusii, mutta se on mitä mä olen.


Tää mun kanta.

-Stoge

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #18 : 06.05.2014, 15:56 »

...Nussitaanko pilkkua?
 -Sopii! Missäs tää pilkku asuu ja koska sille sopii ?  ;D

...antropologian maikka yliopistolla joka kertoi keräilijämetsästäjistä, joskus muinoin eläneistä, kertoi satuja ja oli vinksahtanut feministi
 -Kaikki proffat joita mä oon tuntenu elämäni aikana on hieman vinksahtaneita. You know?  ::)  ;D


Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #19 : 06.05.2014, 16:00 »
"Mitä on profeminismi?
Profeminismi tarkoittaa miesten aktiivista tukea ja solidaarisuutta feministisille ponnistuksille. Aivan kuten on useita feminismejä, on myös useita profeminismin muotoja. Kaikkia näkökulmia yhdistää kuitenkin vakaumus kuunnella feminismejä ja naisia. Kuuntelun kautta pyrimme ajattelemaan uudelleen ja purkamaan mieheyttä hallitsevana ja hegemonisena sukupuolena. Tämä sisältää aktiivista itsen ja muiden miesten muuttamisen - henkilökohtaisesti, poliittisesti, kotona, töissä, mediassa, erilaisten kampanjoiden avulla ja lain edessä. Esimerkkejä miesten toiminnan ja vallan muodoista, jotka kaipaavat muuttamista ovat väkivalta, seksuaalinen häirintä, sukupuolisyrjintä, seksismi ja patriarkaattinen valta ylipäätänsä. "

Master voi seisoa Profeministi-aatteen mukaan näiden asioiden takana ja siitä huolimatta olla hyvä Master omalleen.
Miten se skitsofreenisuus ilmenee mistä Guide puhui.

Aino

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #20 : 06.05.2014, 17:09 »
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Sorry :( ;D ;D ;D ;D ;D On sitä monenlaista vekkulia :-*

Tämä oli kyllä ainoa järkevä kommentti aiheeseen... huhhuh.

Vielä hetki sitten ajattelin, että taitaa olla aika laittaa nämä kaksi massukkakaverusta ignoreen, mutta viimeaikoina heidän aivoituksensa ovat tulleet absurdiudessaan niin hulvattomiksi, että taidankin ottaa vain lisää popkornia virtuaaliseen kippooni ja jatkaa huutonaurua, kun itkeäkään ei moisten vuoksi jaksa.  ;D

Werewolf

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #21 : 06.05.2014, 17:39 »
Aiheen kysymykseen sanoisin, että ei jakomielitautinen, mutta tietyllä tapaa ehkä aivopesty betamiehistynyt "master".

Vahva veikkaus on, että moisessa D/s suhteessa koko suhde on saanut alkunsa karkkikauppasubin tehdessä aloite jollekin Valkoritari(tm) haarniskaan pukeutuneelle masterille, joka toitottanut juurikin täälläkin mainittua "pussy poweria" vaikuttaen sellaiselta, jossa D/s valta-asetelma on vain illuusio ja D täysin vietävissä koko ajan.

Kannatan aitoa tasa-arvoa, yhteiskunnallisesti ja muutenkin. Se on minulle itsestäänselvyys. Ja D/s -asetelma on symbioosi, jossa molemmat antavat ja saavat sen mitä tarvitsevat ja mistä nauttivat. Kunnioitus ja luottamus on tärkeintä.

Itse profeminismiin, eli miehiin jotka sitä toitottaa ja harrastaa olen alkanut oman kokemuksen ja näkemyksen takia yhdistämään juuri aivopesun massamediasta ja kuin tarttuva tauti se leviää miehissä ja kutistaa munat, miehet seisovat baarissa ns häntä koipien välissä laskien alleen ja yrittävät vain sanallisesti saada säälillä jonkun naisen kiinnostuvan kun toitottaa jotain profeminismin manifestia tai käyttäytyen selkeästi niin, että antaa sen kuvan itsestään jossa on naiselle liikkuva luottokortti vain.

Betamies, usein itseään jo itsekin valmiiksi Alemman Tason Miehenä pitävä nöyrästi "antaa" naisen valikoida kerta toisensa, vuosi toisensa jälkeen jonkun muun kuin itsensä sieltä baarista mukaan ja ei enää uskalla lähestyä itse edes naista, koska onhan se naisen iskeminenkin jo saatu miesten päässä vaikuttamaan seksuaaliselta häirinnältä, johon tulee tylyt vastaukset lähinnä ja niin kerta toisensa jälkeen penis kutistuu vain profeministillä, mutta kuin hukkuva tarttuu oksaan, niin profeministi tarttuu aivopestynä manifestiinsa ja menee yksin jälleen kotiin katsomaan sitcom -sarjoja, jossa näkee JOKAISESSA sarjassa seuraavia lauseita välähtäen profeministin aivoihin: "On parempi pyytää anteeksi rouvalta joka kerta, vaikka ei olekaan tehnyt mitään.." asetelma jossa kaksi miestä keskustelevat oluen ääressä, toinen tietenkin hyväksyy ja on täysin samaa mieltä.

Pitäisikö tasa-arvo olla sitä, että miehet ovat alkaneet ihan oikeasti pyytämään anteeksi jo olemassaoloaan? Koska se on on se mihin itse olen huomannut, että profeminismi kiteytyy käytännössä.

Aito tasa-arvo, ja kunnioitus sekä yhteisistä hetkistä nauttiminen foorumin teeman mukaisesti suhteessa tai ilman onnistuu täysin ilman profeminismiä, joka ehkä kauniista ajatuksesta lähti, mutta on muuttunut aivan joksikin muuksi omasta mielestäni.

Fixx

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #22 : 06.05.2014, 18:10 »
Hienoa, että foorumilla keskustellaan. Valitettavasti itse en tällä erää pysty huutonaurun ja päänpuistelun yhteisvaikutuksen vuoksi (hitsi, ei yhtään tähän sopivaa hymiötä!)

Werewolf

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #23 : 06.05.2014, 18:18 »
Hienoa, että foorumilla keskustellaan. Valitettavasti itse en tällä erää pysty huutonaurun ja päänpuistelun yhteisvaikutuksen vuoksi (hitsi, ei yhtään tähän sopivaa hymiötä!)

  ;D ???  ::) -kombo lienee sopivin tarkoitukseen?  ;) Mutta totta, hymiöitä saisi olla enemmän.. ehdottomasti True Master(tm) sekä Beta Master hymiöt ainakin, jotta tämä lanka saisi lisää tuulta purjeisiin sekä hymyä ja huutonaurua lukijoilleen vielä tovin..  :P

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #24 : 06.05.2014, 18:39 »
Vuonna kivi ja kanto luolamies löi naista nuijalla päähän ja raahasi luolaansa. Tuosta on jo muutaman vuosi vierähtänyt ja sellainen ihmeellinen asia kuin sivistys on muuttanut asioita. Haluan että nainen on nöyrä ja noudattaa käskyjäni, onneksi sellaisia naisia löytyy, kai he "seuraavat alkukantaista haluaan saada nuijasta päähän", siksi tiedän että voin mieleiseni naisen löytää. Kuitenkin koulutettuna ja sivistyneenä ihmisenä tiedän myös sen että alistuvissa naisissakin on eroja. Toinen tekee ihan kaikki mitä Masteri huomaa käskeä kun taas toisella turvasana on kielenpäällä paljon vähemmästä. Toki olisin ikionnellinen kun kaikkeen nöyrtyvän nartun löytäisin, sehän olisi juuri sitä mitä tahdon. Tuollaisia narttuja ei kuitenkaan jonota luokseni joten joudun turvautumaan koulutukseen, koitan muokata nartusta itselleni mahdollisimman mieleisen. Jos narttu on liian kovapäinen ja joustamaton pistän hänet vaihtoon, kyllähän noita riittää.

Myönnän myös että feminismi ei ole kirosana minulle, toki äärimmäisyyteen viety feminismi on asia erikseen. En näe naisia miestä huonompina ja alempiarvoisina yksilöinä, en edes narttuja, en vaikka olisi kuinka alistuva narttu. Tasa-arvo on hyvästä mutta onneksi on yksilöitä jotka kokevat roolikseen alistumisen, näiden narttujen ansiosta voin toteuttaa halujani Masterina. Sivistys on hyvästä. Asun sivistysvaltiossa mielummin kuin maassa jossa koulutytöt siepataan koulusta ja myydään orjiksi. Jos yllämainittujen mielipiteiden vuoksi en jonkin mielestä sovi Masterin muottiin niin se on hänen mielipiteensä. Itse koen itseni Masteriksi, toivottavasti sellaiseksi myös kelpaan...mulle kelpaa vaikka feministi :D

Mr.Inathu

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #25 : 06.05.2014, 18:50 »
Oi Taivas :D
Osasin eilisen vastaukseni jälkeen odottaa jotain "mielenkiintoista" täältä, mutta tämä ketju ylitti kyllä odotukseni melkoisesti :D

Siis nyt pojat pojat, ihan oikeasti...
Samassa ketjunavauksessa Psyykkisesti sairaaksi arvostelua, yhteiskunnallinen feministinen salajuoni ja vielä natsikorttikin. Ja vain muutamassa hassussa tekstirivissä! :D :D :D
Ja siis ihan taudin "kantaja", niin kuin psyykkiset sairaudet olisivat jotain viruslevitteistä ja tarttuvaa...

Sorry boys, tämä aloitus oli kyllä nyt niin eeppinen, ettei tähän junaan kannata hypätä... Vaikka toki uteliaisuutta himppuisen kiinnostaisi nähdä kuinka sfääreihin visionne voisikaan saada nousemaan :D
----------------------
Ja sitten asiallisemmin...

Profeminismistä ja manifesteista kuulin tänään ensimmäistä kertaa, enkä todellakaan koe olevani "pro"mitään, vaan ihan vain yksinkertaisesti olen olen sitä mieltä että sama palkka samasta työstä ja hommat pätevimmälle tekijälle ja lisäksi mielestäni naisen mielipide on juuri tasan yhtä arvokas/avoton kuin miehenkin.

Minulle se on feminististä ajattelua, että yhteiskunnasta puretaan vanhat sukupuoliroolit pois ja keskitytään asioihin asioina ja ihmisiin ihmisinä. Minulle omassa näkemyksessäni ei ole kysymys mistään miesten vastaisesta salajuonesta tai lesbojen vallankumouksesta tms.

En myöskään ymmärrä miksi D/s:llä pitäisi olla tasan yhtään mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kysymys on vallan käytöstä seksuaalisessa yhteydessä, ei se ole millään tavalla riippuvaista sukupuolikysymyksistä. Minulle ei ole koskaan tuottanut minkäänlaista ongelmaa alistaa BDSM-leikeissäni niin naisia kuin miehiäkin, mutta voi kauhistus! Olen myös tehnyt paljon kinkyä ja BDSM-toimintaakin, johon ei ole lainkaan liittynyt valtarooleja ;)

Ja edelleenkään D/s-toiminnan ei mitenkään tarvitse olla riippuvaista yhteiskunnallisesta asemasta tai arkirooleista, ei vaikka eläisi kuinka TPE-elämää...
Hmmm... Pitäisiköhän vielä julistautua humanistiksikin, niin saataisiin toinenkin "kirosana" yhdistettyä samaan pakettiin ;)

-Mr.Inathu


Werewolf

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #26 : 06.05.2014, 19:08 »
Mr. Inathu, juuri tälläiseen junaan sitä kannattaakin hypätä!  ;D

Itsehän täällä "uutena" mietin, että pitäisikö sitä kirjoittaa tuonne jäsenesittely -osioon jotain, mutta kun tämän avauksen luin ja ja ketjun läpi niin tajusin, että turhaa sellainen on kun suoraan hyppää kovimpaan huutonaurua aiheuttavaan aiheeseen mukaan, joka varmaan joissakin herättää jopa ihan tunnereaktioitakin.  :)

Joten ensimmäiseksi kirjoituksekseni tuli sitä pilkettä silmäkulmassa kirjoitettu semi-totuudenmukainen avautuminen ilman hymiöitä. Jotta lukija näkee Herra Ihmissuden tekstin vakavana. Asiahan on VAKAVA.  ;) *huutonaurut*

Ai niin, unohdin ensimmäisestä viestistäni: Hei kaikki, uusi jäsen täällä, hauska tutustua foorumin monipuoliseen ja selkeästi rentoon väkeen! :)

Poraaja

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #27 : 06.05.2014, 19:36 »


Tämä siis vastauksena ketjun avausviestiin. Enempään ei vaan kyennyt.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #28 : 06.05.2014, 22:04 »
Pitäisiköhän vielä julistautua humanistiksikin

Kaikki kyllä tietää jo kirjoitustesi perusteella että olet humanisti.

IKRM

misuli_n

Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #29 : 06.05.2014, 22:23 »
 Miksi ette voi olla sovussa ?




« Viimeksi muokattu: 07.05.2014, 08:29 kirjoittanut misuli_n »