Kirjoittaja Aihe: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?  (Luettu 20469 kertaa)

Poraaja

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #30 : 06.05.2014, 22:27 »

Queena

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #31 : 06.05.2014, 22:50 »
Naurattaa  ;D


Abbath

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #32 : 06.05.2014, 23:19 »

-katy-

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #33 : 06.05.2014, 23:50 »


Jospa mäkin yritttäisin asiallisesti pari sanaa, mitä tulee mieleen. GuideMaster on niin paljon tuosta feministien joukkiosta kirjoittanut ja halveerannut,että tulee mieleen, onko sittenkin jotain omia traumoja purkautumassa.

Ihan mistä tahansa asiasta saa aikaa paisuteltuna ja äärimmilleen vietynä fanatismia..mistähän mä sellaisesta tiedän..perussuomalaiset ovat natseja, femakot miestenjyrääjiä, uskovaiset hihhuleita,ateistit saatanapalvojia,vapaa-ajattelijat saattavat kiihkoontua omasta vapaudestaan,feispalmaajat ovat koulukiusaajia jne jne.
Ollaan niin liberaaleja ja suvaitsevaisia,että voisi pian jonkun nitistää..Missäkohden se tolkku ja järki katoaa ja aiheesta tulee fanaattista ja miksi siitä tulee sitä?

Minusta tuntuu tai pienen tiedon varassa tullut käsitys, ettei monestikkaan tiedetä, mitä esimerkiksi profeministi ajattelee. Oletetaan vaan asioita ja joskus oma viha ottaa jonkun "helpon kohteen",vaikkei asiasta tietäisi oikeasti riittävästi.
Itse taida nyt ja tässä kohdata ensimmäisen kerran termin profeministi ja en osaa sitä yhdistää mihinkään suurempaan kokonaisuuteen,vaikka tietty ymmärrän sanasta sanaan merkityksen suurinpiirtein-

AlexDee

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #34 : 07.05.2014, 01:30 »
Hmm.. Jäin miettimään omaa rooliani tässä tosimasteriuden kentässä. Mä kun olen feministi (=kannatan tasa-arvoa kaikille sukupuoliin yms. katsomatta), mutta koska en alista naisia edes Masterina, niin millä tavalla feminismi haittaisi mun Masteriuttani sitten?  ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #35 : 07.05.2014, 02:57 »
Hmm.. Jäin miettimään omaa rooliani tässä tosimasteriuden kentässä. Mä kun olen feministi (=kannatan tasa-arvoa kaikille sukupuoliin yms. katsomatta), mutta koska en alista naisia edes Masterina, niin millä tavalla feminismi haittaisi mun Masteriuttani sitten?  ;D

Tietääköhän kukaan lopulta, että mistä tässä on oikeesti kysymys..

Mutta että jos on hetero,miessukupuolinen ja naissukupuolisten vihaaja ja heteroMaster, ihan takuulla on vaikeeta omassa elämässään. Vai pitäiskö alleviivata Kinkyelämässä, kun se tuntuu olevan kaiken muun elämän ulkopuolella-täysin omaa lajia elämää. Jos samassa lauseessa puhut kinkystä ja jeesuksesta, edessä on pitkä matka siperiaan  ;)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #36 : 07.05.2014, 04:56 »
"Mitä on profeminismi?
Profeminismi tarkoittaa miesten aktiivista tukea ja solidaarisuutta feministisille ponnistuksille. Aivan kuten on useita feminismejä, on myös useita profeminismin muotoja. Kaikkia näkökulmia yhdistää kuitenkin vakaumus kuunnella feminismejä ja naisia. Kuuntelun kautta pyrimme ajattelemaan uudelleen ja purkamaan mieheyttä hallitsevana ja hegemonisena sukupuolena. Tämä sisältää aktiivista itsen ja muiden miesten muuttamisen - henkilökohtaisesti, poliittisesti, kotona, töissä, mediassa, erilaisten kampanjoiden avulla ja lain edessä. Esimerkkejä miesten toiminnan ja vallan muodoista, jotka kaipaavat muuttamista ovat väkivalta, seksuaalinen häirintä, sukupuolisyrjintä, seksismi ja patriarkaattinen valta ylipäätänsä. "

Master voi seisoa Profeministi-aatteen mukaan näiden asioiden takana ja siitä huolimatta olla hyvä Master omalleen.
Miten se skitsofreenisuus ilmenee mistä Guide puhui.
Feminismin pääperiaate on hämärtää sukupuolisia eroja, joka on suoraan väkivaltasta kumpaakin sukupuolta vastaan. Sekä feministien yleinen ymmärtäminen heitä kohtaan tulevaa kritiikkiä kohtaan on aina tuomitseva, sillä he keskustelevat vain niiden kanssa jotka ovat samaa mieltä heidän kanssaan. Eivätkä mitenkään hyväksy opposition mielipiteitä ja pitävät näitä aina uhkina. Eli aate itsessään on verrattavissa körttiläisiin ja muihin suljettujen uskontoihin.

Eli näitä kannattavat profemistit katsovat oman sukupuolensa oleva syyllinen naisten asemaan, eli eivät usko naisen åärjäävän itsenäisenä, vaan tarvitsevan suojelua. Jos tämä ei ole naisen sukupuolta väheksyvä niin mikä sitten. Sillä eikö naiselle pidä antaa sama mahdollisuus, mutta hänestä ei pidä tehdä poikkeava, asettamalla hänelle helpotuksia, sillä tämähän vie koko sukupuolta lähemmäksi eläkeläisiä ja vammasia, sillä heidät asemansa on silloi sama kuin on on kuin invaliideiilä joille on omat parkkipaikat määritetty laeilla.

Tietenkin feminismiä on eri asteista, samalla tavalla kun on sovinismiakin, mutta feminismissä on se ongelma, että ovat korkeimmilla päättäjien  paikoilla, jossa varsinkin sosiaali ja opetus puoli on heitä täynnä. Jossa varsinkin opetus puoli on haitallinen, sillä täältä pääsevät vaikuttamaan opetukseen, sillä yksi asenteellinen virkamies väärässä paikassa pystyy estämään kaiken kehityksen.

Eli profeministit tukiessaan feministejä, myös tukevat laput silmillään heidän tekosia. Eli toisaalta heiltä puuttu terve sovinismi, jolla ei naista nähdä vain prinsessana, vaan nähdään myös hänen negatiiviset puolet.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #37 : 07.05.2014, 07:23 »
Kiitos Guide varsin mietitystä ja hyvästäkin mielipiteestä.
Itse en tiedä tarpeeksi Profeminismistä enkä feminismistä pystyäkseni keskustelemaan ja muodostamaan mielipiteitä, joten parempi seurata vierestä keskustelua.

Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.

ps. en ole feminismin kannattaja.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #38 : 07.05.2014, 08:00 »
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.


Sitähän se täällä on. Ihmiset, jotka esiintyvät suvaitsevaisina ja kirjoittavat pitkiä polveilevia kirjoituksia konsensuaalisuudesta ja toisen huomioon ottamisesta kehtaavat nauraa toisen tavalle kirjoittaa. Todella säälittävää.

IKRM

submiesjns

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #39 : 07.05.2014, 08:32 »
Hmm...Mikä tai mitä on feminismi? Jos se on sitä mitä minä ajatelen itse ja kuinka sen koen. Sukupuolten välisen tasa-arvon kannattamista ja "kuilujen" välin supistamista esm. juuri työ - ja arki-elämässä. Olen itse mitä luultavammin feminismin kannattaja. Jossain määrin varmasti tuon, minulle uuden  termin profeminisminkin.

Itselleni tulee tästä ketjusta mieleen takavuosien ajattelumallit joskus 70-80 luvulla. Tuolloinhan nämä feministien "ääri-ainekset" nostivat kovalla mölyllä ääntään. Nämä ääri-ainekset tekivät mielestäni paljon hallaa koko käsitteelle feminismi. Joka ymmärtääkseni on vielä huomattavasti vanhempi ajatus ja "liike". Taisi alkaa Suomessakin jo ajalta ennen naisten ääni-oikeutta. Väkisinkin tulee mieleen että, ketjun innokkuus ja aloitukset kumpuavat jostain tuolta kaukaa menneisyydestä...Mielikuvista näistä 7-80 luvun "ääri" ainesten nostamasta jyrkistä vastakkainasetteluista. Niistä ajoista maailma on muuttunut paljon. Minusta feminismi on kaukana siitä nykyään mitä, tuolloin nämä "ääripäät" vouhkasivat. Myös meidän miesten..meidän vanhempien vasiten. Olisi jo aika ymmärttää että, se mitä annamme toiselle. On saatua itsellemme...Niin töissä kuin kotonakin. Nuorempana voi ja esiintyykin yhdellä jos toisella meistä noita jyrkiä, ettensanoisi mustavalkoisia mielipiteitä. Silloin se perustuu useasti elämänkokemuksen ja tiedon puuteeseen. Meillä vanhemmilla se taas perustuu monasti taas siihen että, ei ole oppinut elämässään juurikaan mitään itse elämästä. Sekä myös sen sydämmen sivistyksen puuteeseen. Tokikaan nämä eivät sulje pois sitä ettei mielipiteitä ja erinlaisia näkemyskantoja voisi olla. Niitä on ja pitääkin olla.

Tuo jos lähdetään kytkemään feminismiä/tasa-arvoa ja sen kannattamista ylipäätään mihinkään sairauteen. On minusta omallatavallaan myöskin juuri tuota toista ääripäätä mitä oli aikoinaan näillä "kiihko feministeillä" Siitä ajattelumallistakin olisi jo syytä päästä eroon. Ennenkuin lähtee noin jyrkille provolinjoille. Pitäisi hiukan paneutua siihen mitä meinaa sanoa. Jos taas on taustalla omia traumoja esm. omasta äidistä joka komensi viemään roskapussin pikkupoikana (vaikka lätkäharkat painoi päälle) kannattaa uskoakseni mennä ja puhua jossain asia auki. Jättää se jo taakse..Ei se mahdollinen exsäkään ehkä ollut femisnisti vaikka eron jälkeen tuntuukin ehkä siltä...

Mikä sitten on täydellinen tasa-arvo? Uskon että, siihen emme pääse koskaan. Täydellinen tasa-arvo koskee kaikkia meitä. Sukupuolesta riipumatta. Meidän on vain hyväksyttävä se tosi-asia että, olemme miehiä ja naisia. Sukupuolet jo asettavat omat rajoituksensa..monesti mies kusee seisaaltaan ja nainen istualtaan. Sen sanelee käytännön helpous mm. Onko tasa-arvoa esm. vakiintuneiden käytöstapojen unohtaminen. Ojentaako tulevaisuudessa nainen tuolin miehelle kun mennään syömään? Tasa-arvon nimissä.... Jos ihminen omaa normaalin, terveen riittävän hyvän itsetunnon..Sillä pärjää jo aika pitkälle näissä elon kiemuroissa..jos se taas on hiukan huonompi..

Aino

  • Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #40 : 07.05.2014, 09:05 »
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.

Luitko sinä Lady Whip sen aloitusviestin?  :o Pistän sen kertauksena tähän:

Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö? --- ei vaan anteeksi, että he ovat vakavan persoonallisuushäiriön kantajia...

Ei, kyllä minä ainakin jatkan nauramista! ;D

Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! :love:

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #41 : 07.05.2014, 09:06 »
Hmm...Mikä tai mitä on feminismi? Jos se on sitä mitä minä ajatelen itse ja kuinka sen koen. Sukupuolten välisen tasa-arvon kannattamista ja "kuilujen" välin supistamista esm. juuri työ - ja arki-elämässä. Olen itse mitä luultavammin feminismin kannattaja. Jossain määrin varmasti tuon, minulle uuden  termin profeminisminkin.

Itselleni tulee tästä ketjusta mieleen takavuosien ajattelumallit joskus 70-80 luvulla. Tuolloinhan nämä feministien "ääri-ainekset" nostivat kovalla mölyllä ääntään. Nämä ääri-ainekset tekivät mielestäni paljon hallaa koko käsitteelle feminismi. Joka ymmärtääkseni on vielä huomattavasti vanhempi ajatus ja "liike". Taisi alkaa Suomessakin jo ajalta ennen naisten ääni-oikeutta. Väkisinkin tulee mieleen että, ketjun innokkuus ja aloitukset kumpuavat jostain tuolta kaukaa menneisyydestä...Mielikuvista näistä 7-80 luvun "ääri" ainesten nostamasta jyrkistä vastakkainasetteluista. Niistä ajoista maailma on muuttunut paljon. Minusta feminismi on kaukana siitä nykyään mitä, tuolloin nämä "ääripäät" vouhkasivat. Myös meidän miesten..meidän vanhempien vasiten. Olisi jo aika ymmärttää että, se mitä annamme toiselle. On saatua itsellemme...Niin töissä kuin kotonakin. Nuorempana voi ja esiintyykin yhdellä jos toisella meistä noita jyrkiä, ettensanoisi mustavalkoisia mielipiteitä. Silloin se perustuu useasti elämänkokemuksen ja tiedon puuteeseen. Meillä vanhemmilla se taas perustuu monasti taas siihen että, ei ole oppinut elämässään juurikaan mitään itse elämästä. Sekä myös sen sydämmen sivistyksen puuteeseen. Tokikaan nämä eivät sulje pois sitä ettei mielipiteitä ja erinlaisia näkemyskantoja voisi olla. Niitä on ja pitääkin olla.

Tuo jos lähdetään kytkemään feminismiä/tasa-arvoa ja sen kannattamista ylipäätään mihinkään sairauteen. On minusta omallatavallaan myöskin juuri tuota toista ääripäätä mitä oli aikoinaan näillä "kiihko feministeillä" Siitä ajattelumallistakin olisi jo syytä päästä eroon. Ennenkuin lähtee noin jyrkille provolinjoille. Pitäisi hiukan paneutua siihen mitä meinaa sanoa. Jos taas on taustalla omia traumoja esm. omasta äidistä joka komensi viemään roskapussin pikkupoikana (vaikka lätkäharkat painoi päälle) kannattaa uskoakseni mennä ja puhua jossain asia auki. Jättää se jo taakse..Ei se mahdollinen exsäkään ehkä ollut femisnisti vaikka eron jälkeen tuntuukin ehkä siltä...

Mikä sitten on täydellinen tasa-arvo? Uskon että, siihen emme pääse koskaan. Täydellinen tasa-arvo koskee kaikkia meitä. Sukupuolesta riipumatta. Meidän on vain hyväksyttävä se tosi-asia että, olemme miehiä ja naisia. Sukupuolet jo asettavat omat rajoituksensa..monesti mies kusee seisaaltaan ja nainen istualtaan. Sen sanelee käytännön helpous mm. Onko tasa-arvoa esm. vakiintuneiden käytöstapojen unohtaminen. Ojentaako tulevaisuudessa nainen tuolin miehelle kun mennään syömään? Tasa-arvon nimissä.... Jos ihminen omaa normaalin, terveen riittävän hyvän itsetunnon..Sillä pärjää jo aika pitkälle näissä elon kiemuroissa..jos se taas on hiukan huonompi..

Tossa pikkasen tuoreenpa feminismiä, ei ole paljoa muuttunut, sillä toi on gradu tekstiä. http://epublications.uef.fi/pub/urn_nbn_fi_uef-20130916/urn_nbn_fi_uef-20130916.pdf

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #42 : 07.05.2014, 09:11 »
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.

Luitko sinä Lady Whip sen aloitusviestin?  :o Pistän sen kertauksena tähän:

Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö? --- ei vaan anteeksi, että he ovat vakavan persoonallisuushäiriön kantajia...

Ei, kyllä minä ainakin jatkan nauramista! ;D

Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! :love:
No, heiltä vain puuttu persona, sillä ovat sen kadottaneet miellistellessän.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #43 : 07.05.2014, 09:19 »

Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! :love:

Sanasokeuden huutonauraminen on vaan liikaa, sanot mitä sanot.

Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.

IKRM

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #44 : 07.05.2014, 09:27 »
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.

Luitko sinä Lady Whip sen aloitusviestin?  :o Pistän sen kertauksena tähän:

Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö? --- ei vaan anteeksi, että he ovat vakavan persoonallisuushäiriön kantajia...

Ei, kyllä minä ainakin jatkan nauramista! ;D

Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! :love:
Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.