Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku analysoida sessiosuhteeni alkuvaihetta ja masterin käytöstä?  (Luettu 15642 kertaa)

Ronjimus

  • Vieras
Olen miettinyt viime aikoina vuosien takaista suhdettani aika paljon, nähnyt siitä jopa unia, ja enemmän ja enemmän minua vaivaa epämääräinen tunne, että ehkä siinä ei varsinkaan alkuvaiheessa kaikki mennyt aivan ”sääntöjen mukaan”, jos mitään sääntöjä ylipäätään on. Tänään tulin ajatelleeksi, että ehkä sitä ei tarvitse yksin miettiä, voinhan kysyä täältä kokeneempien mielipidettä :)

Tässä siis tarina mahdollisimman tiiviisti esitettynä: olin vähän päälle kaksikymppinen, kun tapasin netin syövereissä alistuvaa naista etsivän miehen. Minua aihepiiri oli aina kiinnostanut, joten aloimme kirjoitella. Hyvin nopeasti kävi selväksi, että hän haluaisi tutustuttaa minut tähän maailmaan, ja itse halusin hyvin innokkaasti kokea elämäni ensimmäisen session.

Olisin mielelläni halunnut kuulla hänestä enemmän, mutta hän ei halunnut kertoa. Tiesin vain hänen ikänsä, ja jotain hänen historiastaan Masterina. Olisin myös halunnut tavata ennen sessiota, mutta hänen mukaansa tutustuminen pilaisi osan ensimmäisen kerran jännityksestä. Muistan olleeni hiukan huolissani tuolloin, ja saatuani aika tarkan tiedon hänen osoitteestaan, päätin sessioon lähtiessäni kirjoittaa keittiön pöydälle lapun, jossa kerroin mihin olen mennyt :D Ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka eipä sellainen lappu auttaisi, jos pahin olisi jo tapahtunut. Nyt ihan hirvittää ajatella, että annoin vieraan miehen hakea minut kotipihalta, viedä metsän keskellä sijaitsevaan taloonsa ja sitoa minut kiinni niin ettei mitään paon mahdollisuutta olisi ollut. Hän sitoi silmänikin, enkä automatkalla saanut katsoa häneen, joten pitkään aikaan minulla ei edes ollut mielessäni selvää kuvaa hänen kasvonpiirteistään. En antaisi kenellekään läheiselleni anteeksi moisen riskin ottamista, joten hävettää ajatellakin mitä esim. vanhempani ajattelisivat jos tietäisivät miten varomaton olen ollut. (Miellyttämisenhaluni on ilmeisesti ollut vähän ylitsevuotavaa, mutta voin vakuuttaa että olen päässyt siitä sen verran hyvin eroon etten tapaisi tuntematonta miestä enää tuolla tavoin.)

Onnekseni kaikki meni kuitenkin hyvin, ja mies oli vilpitön eikä pahat mielessä. Ennen sessiota hän pyysi minua täyttämään kyselyn toiveistani ja rajoistani, ja niiden mukaan hän myös toimi. Meille kehittyi hyvä suhde, joka kesti n. vuoden. Ainoastaan yhden kerran jouduin pettymään häneen; hän innostui hieman liikaa ja piiskasi ihan järkyttäville mustelmille. Ei ehkä kauhistuttaisi useimpia täällä, mutta itse en ollut antanut lupaa sellaisille äärimmäisyyksille. Suhde loppui kun tapasin nykyisen mieheni. Sessiosuhteen muistelu on ollut mukavaa, mutta vuosien varrella niihin muistoihin on enemmän ja enemmän liittynyt tätä epävarmuutta siitä, menikö kaikki ihan kuten kuuluisi. Omaan käytökseeni ja riskinottooni en ainakaan ole täysin tyytyväinen.

Melkoista ajatuksenvirtaa tämä kirjoitus, ei tullut niin tiivistä kuin piti, mutta pähkinänkuoressa kysymykseni on ehkä tämä: oliko tämä kokenut, vanhempi Master loppujen lopuksi epäasiallinen kieltäytyessään tapaamisesta ennen sessiota? Ja jättäessään nimensäkin kertomatta? Kävimme keskustelua sähköpostilla, joka ei paljastanut hänen henkilöllisyyttään. Emme koskaan tavanneet muuten kuin session merkeissä, joten en koskaan saanut tilaisuutta kysyä näitä asioita häneltä. Vai onko tällainen lähestymistapa yleinen tai hyväksytty näissä ympyröissä...?

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Lainaus
oliko tämä kokenut, vanhempi Master loppujen lopuksi epäasiallinen kieltäytyessään tapaamisesta ennen sessiota? Ja jättäessään nimensäkin kertomatta?

Minusta tapaamisesta kieltäytyminen on kyllä epäasiallista, mutta ymmärrän kyllä mahdollisen vaikuttimen sen takana.
Hänellä saattoi olla fantasia, johon liittyy tuntemattoman naisen nöyryyttäminen sessiossa.
Mutta tuollaiseen ei kannata siis lähteä oikein missään roolissa,  kylmiltään jonkun talolle telmimään.

Nimiasia: siis kieltäytytyikö hän paljastamasta etunimeään?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Moni varmaan haluaa analysoida, ja analysoikin, vaikket itse edes haluaisi :D.

Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan. Vaikka olisitkin tavannut tyypin julkisella paikalla, ja tietäisit hänen nimensä, hän voi silti sessiossa osoittautua vaaralliseksi. Riskejä on aina, vaikka miten oppikirjojen ja sceneneuvojien mukaan toimisi.
Joitain kiihottaa sessioida tuntemattomien kanssa, ja mikäs siinä, go for it jos se on sun juttu.
Olen itsekin vielä hengissä tuntemattomien kanssa sessioimisesta huolimatta :D.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Olen miettinyt viime aikoina vuosien takaista suhdettani aika paljon, nähnyt siitä jopa unia, ja enemmän ja enemmän minua vaivaa epämääräinen tunne, että ehkä siinä ei varsinkaan alkuvaiheessa kaikki mennyt aivan ”sääntöjen mukaan”, jos mitään sääntöjä ylipäätään on. Tänään tulin ajatelleeksi, että ehkä sitä ei tarvitse yksin miettiä, voinhan kysyä täältä kokeneempien mielipidettä :)

Tässä siis tarina mahdollisimman tiiviisti esitettynä: olin vähän päälle kaksikymppinen, kun tapasin netin syövereissä alistuvaa naista etsivän miehen. Minua aihepiiri oli aina kiinnostanut, joten aloimme kirjoitella. Hyvin nopeasti kävi selväksi, että hän haluaisi tutustuttaa minut tähän maailmaan, ja itse halusin hyvin innokkaasti kokea elämäni ensimmäisen session.

Olisin mielelläni halunnut kuulla hänestä enemmän, mutta hän ei halunnut kertoa. Tiesin vain hänen ikänsä, ja jotain hänen historiastaan Masterina. Olisin myös halunnut tavata ennen sessiota, mutta hänen mukaansa tutustuminen pilaisi osan ensimmäisen kerran jännityksestä. Muistan olleeni hiukan huolissani tuolloin, ja saatuani aika tarkan tiedon hänen osoitteestaan, päätin sessioon lähtiessäni kirjoittaa keittiön pöydälle lapun, jossa kerroin mihin olen mennyt :D Ihan vaan varmuuden vuoksi, vaikka eipä sellainen lappu auttaisi, jos pahin olisi jo tapahtunut. Nyt ihan hirvittää ajatella, että annoin vieraan miehen hakea minut kotipihalta, viedä metsän keskellä sijaitsevaan taloonsa ja sitoa minut kiinni niin ettei mitään paon mahdollisuutta olisi ollut. Hän sitoi silmänikin, enkä automatkalla saanut katsoa häneen, joten pitkään aikaan minulla ei edes ollut mielessäni selvää kuvaa hänen kasvonpiirteistään. En antaisi kenellekään läheiselleni anteeksi moisen riskin ottamista, joten hävettää ajatellakin mitä esim. vanhempani ajattelisivat jos tietäisivät miten varomaton olen ollut. (Miellyttämisenhaluni on ilmeisesti ollut vähän ylitsevuotavaa, mutta voin vakuuttaa että olen päässyt siitä sen verran hyvin eroon etten tapaisi tuntematonta miestä enää tuolla tavoin.)

Onnekseni kaikki meni kuitenkin hyvin, ja mies oli vilpitön eikä pahat mielessä. Ennen sessiota hän pyysi minua täyttämään kyselyn toiveistani ja rajoistani, ja niiden mukaan hän myös toimi. Meille kehittyi hyvä suhde, joka kesti n. vuoden. Ainoastaan yhden kerran jouduin pettymään häneen; hän innostui hieman liikaa ja piiskasi ihan järkyttäville mustelmille. Ei ehkä kauhistuttaisi useimpia täällä, mutta itse en ollut antanut lupaa sellaisille äärimmäisyyksille. Suhde loppui kun tapasin nykyisen mieheni. Sessiosuhteen muistelu on ollut mukavaa, mutta vuosien varrella niihin muistoihin on enemmän ja enemmän liittynyt tätä epävarmuutta siitä, menikö kaikki ihan kuten kuuluisi. Omaan käytökseeni ja riskinottooni en ainakaan ole täysin tyytyväinen.

Melkoista ajatuksenvirtaa tämä kirjoitus, ei tullut niin tiivistä kuin piti, mutta pähkinänkuoressa kysymykseni on ehkä tämä: oliko tämä kokenut, vanhempi Master loppujen lopuksi epäasiallinen kieltäytyessään tapaamisesta ennen sessiota? Ja jättäessään nimensäkin kertomatta? Kävimme keskustelua sähköpostilla, joka ei paljastanut hänen henkilöllisyyttään. Emme koskaan tavanneet muuten kuin session merkeissä, joten en koskaan saanut tilaisuutta kysyä näitä asioita häneltä. Vai onko tällainen lähestymistapa yleinen tai hyväksytty näissä ympyröissä...?

Kyllä itseäni ainakin epäilyttäisi, jos Master ei suostuisi tapaamaan ensimmäistä kertaa julkisella paikalla. Sessiointi kuitenkin vaatii sekä luottamusta että kemioiden kohtaamista, ja näin ollen esimerkiksi kahvittelu on mielestäni ennen sessiota hyvä juttu.

Ja tuo mustelmille piiskaus. Jos et ollut antanut siihen lupaa tai olit asettanut mustelmat ei-asioiden listalle, hän ylitti rajasi. Tuollaisesta asiasta voisi hyvinkin olla vihainen.

Ronjimus

  • Vieras
Kiitos vastauksista :) Jotenkin helpottavaa kuulla, että tällä tavoin on ainakin jokunen muukin tavannut uuden ihmisen. En pidä tekoani edelleenkään fiksuna, mutta silti.

Mies tosiaan ei halunnut kertoa nimeään (halusi olla vain Master minulle). Sain kuitenkin aika tarkan tiedon osoitteesta, joten ei hänen henkilöllisyytensä selvittäminen olisi mahdotonta ollut...

Siitä rajojen ylittämisestä piiskaamisessa, muistan kyllä olleeni asiasta aika vihainen jonkin aikaa, mutta kyllä hän sitä pyysi anteeksi eikä toistanut virhettä enää. Siitä en siis kanna kaunaa.

MasterOpie

  • Vieras
Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan.

Really?

UW

  • Vieras
Ihmisillä on varsin erilaisi standardeja anonyymiteetin suhteen. Vaikka en mikään julkipervo ole niin itse vedän varsin rentoa linjaa. Kai sen verran weird siviilissäkin, ettei muuttaisi kauheasti jos paljastuisi, että vielä kinky päälle  :D
Vaan moninaisista syistä suurehko osa ihmisistä toimii toisin. Syyt voi tietysti liittyä myös suhteen luonteeseen ja mieltymyksiin, kuten tässä tapauksessa kuulostaa. Tai sekä että.


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan.

Really?

Really.

Jos kuvittelee olevansa turvassa vaan siksi kun on tavannut tyypin etukäteen, ja tietää hänen nimensä, on pienen reality checkin paikka. Useimmat pahoinpitelyt ja raiskaukset tapahtuvat parisuhteissa, myös kinkyscenessä. Vaikka omissa kuvitelmissa se raiskaaja tai pahoinpitelijä onkin aina joku tuntematon puskarunkkari eikä suinkaan se oma luotettu kumppani.

Aika paljon olis jäänyt juttuja kokematta, jos ei olisi uskaltanut heittäytyä.

Aloittajalle, scenessä sinulle tullaan tuputtamaan "the oikeaa" tapaa toimia. Voit toimia niinkun neuvotaan, tai voit toimia niinkun itse haluat. Turvallisuusneuvoja ja muitten kokemuksia kannattaa lueskella, mutta ei niistä kannata itselleen mitään raamattua tehdä, muuten voi yhtä hyvin jäädä kotiin runkkaamaan.
Tapasit tuntemattoman masterin, sait vuoden kestävän suhteen. Jos et olisi tavannut, olisit sitä kokemusta köyhempi.

Kelpie

  • Vieras
Hän sitoi silmänikin, enkä automatkalla saanut katsoa häneen, joten pitkään aikaan minulla ei edes ollut mielessäni selvää kuvaa hänen kasvonpiirteistään.
Tuo oli epätavallisin kohta, muutoin ei vaikuta kovin tavattomalta. Ei sentään yleistä, mutta ei kovin poikkeuksellista.  Ei täysin hyväksyttävää, enkä itse noin toimisi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
"Opions are like assholes.... FUCK'EM!"


Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
ja taas pääsee baarin marttakerho kauhistelemaan. Kyllä nyt nuori tyttö oli hunningolla, onneksi oli se ainoa promillen osa joka selvisi hengissä. Kaikki muut onkin tapporaiskattu ja kadotettu ensimmäisessä seikkailussaan.

Ihmiset harrastaa extreme lajeja ja saa niistä uskomattomia adrenaliini yms. kiksejä. Samanlaista kiksiähän näistäkin saadaan. Tai jotkut saa, toiset ei. Mullakaan ei kyllä ole yhtä ainutta negatiivista kokemusta heittäytymisestä johonkin näin. Sensijaan ne ongelmat on tulleet kun on enemmän tutustunut.

Jäi mietityttämään onko ketjun aloittajalla jäänyt kaivelemaan ne upeat fiilikset mitä tästä onkin tullut, sellaiset mitä kiva ja turvallinen parisuhde mahdollisineen roolileikkeineen ei tarjoakaan.


vila

  • Vieras
Yhdyn kyllä Maryyn siinä mielessä, että nämä ovat aikuisten ihmisten asioita. Jos kysyt nimeä ja toinen ei kerro ja silti lähdet niin siinä ei ole hänen puoleltaan mitään epäasiallista. Samoin jos hän sanoo ettei halua kertoa itsestään mitään niin siinäkään ei ole mitään epäasiallista, koska sinulle on asia kerrottu suoraan eikä valehdeltu.  Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja niin kauan kun niistä ollaan rehellisiä niin minusta kaikki on OK.

Se että tapaa ihmisen kerran tai kaksi ennen sessioita, tietää koko elämänhistorian ja kertoo kavereille mihin meni ei oikeasti tarkoita turvaa. Etenkin henkinen turva on aika monimutkainen asia.  Sessio/seksi ensitapaamisellakin on suostumuksellinen asia, käsittääkseni olit itse suostuvainen?

Ymmärrän kyllä, että miellyttämisenhalussa sitä tekee asioita jotka eivät jälkeenpäin tunnu hyviltä. Itselläni on ollut vaniljaseksisuhde, joka on suoraan sanottuna hävettänyt jälkeenpäin. Se paha olo vaan ei kerro siitä, että toinen olisi tehnyt jotain väärää. Olet vain antanut rikkoa omia rajojasi. Anna itsellesi anteeksi ja ota opiksesi. Sattuuhan noita monelle muullekin :)
« Viimeksi muokattu: 25.01.2018, 08:19 kirjoittanut vila »

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Hyvinhän tuo meni ja kuten Mary sanoi niin ihan yhtä turvallista tai turvatonta on sessiointi ekaa kertaa oudon kanssa oli kahviteltu tai ei.
Toiset tykkää tuollaisesta eikä halua mitään henkilökohtaista jakaa ja siinä ei ole mitään väärää. Jos itse tykkää nähdä ja tutustua ensin niin silloin tuollaiseen ei kannata lähteä,en itsekkään sessioi ekaa kertaa nähdessä kun haluan varmistaa että tiedän mitä pitää tehdä ja että tuleva lelu on varmasti sopiva leluksi  :P


Nvriih

  • Vieras
Kyllä mäkin kallistun sille kannalle, että tyylejä on erilaisia eikä niissä ole vääriä tapoja kunhan molemmat hyväksyy kuvion. Itsekin lähdin soitellen sotaan (= sessioon tuiki tuntemattoman kanssa) ja kaikki on mennyt hyvin jo yli vuoden ajan. Varovaisuus on tarpeen (tuo lappu oli sinulta hyvä idea, myös turvasoitot toimii), mutta liikaa ei voi pelätä. Ja kuten Marykin mainitsi, väkivaltaa tulee yleensä vastaan tuttujen puolelta.

Yksityisyyttä vaalii myös subit. Meni hyyyvin kauan ennen kuin esim. tarkka asuinpaikkani paljastui masterille. Koska suhde perustuu sessioihin ei ole tarpeen paljoa valottaa omaa elämäänsä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Perseelleenhän toi alku meni, mutta sieltä liki monet hyvät asiat tulee. Että silleen hienosti toimittu ja heittäydytty.
Tuskin jos,kenties,jospa tyyliset vuositentakaiset tuuminnat mitään muuttaa, edes tulevaisuudessa kun kokemus oli ok.
Ihmiset on.....nyt tulee yllätys....ERILAISIA ja se vaikuttaa kahden ihmisen keskeisissä jutuissa. Tää on vähän kuin kysyisi että onko ok panna vaimoa perciiseen, mitä mieltä oletta? Huono tohon mennä ulkopuolisten mennä mitään sanomaan jos se meistä on ok. Sama taitaa päteä noissa muissakin jutuissa. Joistakin kaikki on vaarallista ja väärin, toisista ei.