Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku analysoida sessiosuhteeni alkuvaihetta ja masterin käytöstä?  (Luettu 15639 kertaa)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Ei se nimen/osoitteen/elämäntarinan kertominen tai tapaaminenkaan julkisella paikalla mitään autuutta tee.

Jos tyyppi tahtoisi olla mulkku tai on väärälllä tavalla pahat mielessä, niin mikä estäisi kertomasta nimekseen Pekkaa vaikka olisikin Kalle. Keksiä osoitetta, airbnb kämppiä on helppo vuokrata ja muitakin tarinoita keksiä. Tapaaminen julkisella paikalla ei poista mitään näistä.

Sessiosuhteessa en ole itse kysellyt oikeita tietoja (nimi jne), jotka eivät hyödytä sessiossa mitään, tai vastaavasti kertonut niitä itsestänikään.

Heittäytymällä taas olen saanut paljon hyviä asioita, jopa nykyisen avopuolisoni, joten kyllä itselläni ainakin vaakakupissa painaa fiiliksellä meneminen enemmän kuin asioiden rationalisoiminen ja jonkin kiveen hakatun tavan mukaan toimiminen. Pitää toimia siten, että itsestä tuntuu hyvältä, ei niinkuin toiset sanoo.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Kai se on näiden bdsm-turvallisuustoimenpiteiden kanssa vähän sama kuin palovaroittimien, turvavöiden tai vaikka kondomien kanssa. Suurimman osan ajasta ne on tarpeettomia, eikä ne ole mikään kuolemattomaksi tekevä turvallisuuden tae. Ne on enemmänkin pieniä, helppoja juttuja jotka voi joissain tapauksissa tehdä sen ratkaisevan eron selviääkö yllättävästä tilanteesta säikähdyksellä vai päätyykö lööppeihin.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vielä keskustelun jatkoksi, että ihmiset ovat näissä asioissa niin erilaisia. Joku haluaa nimenomaan tavata aluksi julkisella paikalla, kun taas jollekin se ei ole niin tärkeää. On totta, että julkisella paikalla tapaaminen ei tee autuaaksi, esimerksi narsistihan pystyy näyttelemään hyvinkin kunnollista ja mukavaa tyyppiä ekoilla kerroilla, kunnes käytös sitten muuttuu.

Tärkeintä on, että tekee mikä itsestä tuntuu hyvältä. :) Tietysti tervettä järkeä kannattaa aina pitää mukana.

MasterOpie

  • Vieras
Minusta tuo ei ole sen vaarallisempi tai vaarattomampi tutustumistapa kun mikään muukaan.

Really?

Really.

Jos kuvittelee olevansa turvassa vaan siksi kun on tavannut tyypin etukäteen, ja tietää hänen nimensä, on pienen reality checkin paikka. Useimmat pahoinpitelyt ja raiskaukset tapahtuvat parisuhteissa, myös kinkyscenessä. Vaikka omissa kuvitelmissa se raiskaaja tai pahoinpitelijä onkin aina joku tuntematon puskarunkkari eikä suinkaan se oma luotettu kumppani.

Aika paljon olis jäänyt juttuja kokematta, jos ei olisi uskaltanut heittäytyä.

Aloittajalle, scenessä sinulle tullaan tuputtamaan "the oikeaa" tapaa toimia. Voit toimia niinkun neuvotaan, tai voit toimia niinkun itse haluat. Turvallisuusneuvoja ja muitten kokemuksia kannattaa lueskella, mutta ei niistä kannata itselleen mitään raamattua tehdä, muuten voi yhtä hyvin jäädä kotiin runkkaamaan.
Tapasit tuntemattoman masterin, sait vuoden kestävän suhteen. Jos et olisi tavannut, olisit sitä kokemusta köyhempi.

Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä.

Vierastan myös ajatusta että "Jos kuvittelee olevansa turvassa vaan siksi kun on tavannut tyypin etukäteen, ja tietää hänen nimensä, on pienen reality checkin paikka., sillä kuinka vähän omia tuntemuksiaan ja vaistojaan arvostaa jos kaikki on mukamas näin suoraviivaista. Eli turhaa tutustua kehenkään etukäteen kun en kuitenkaan tiedä mitä siellä oikeasti on vastassa. Heh ja hah.  Tietysti jos tuossa tilanteessa omat vaistot ovat lastentasolla, tuossa tikkari mennäänkö autoon, niin ongelmia sattuu. Mutta jos nyt vähänkään osaa lukea ihmistä ja kysellä ympäriltään, jota sinä MM olet myös muistaakseni kehoittanut, niin suurimmilta ongelmilta säästyy.

t. Karwis


CRPulse

  • Vieras
Hmm..
Mä en ole ikinä suostunut kaffeille tai näkemään ennen ekaa sessiota.. Mulle tärkeetä on aina ollut tuo ainutkertainen kohtaaminen.. Rakentaa ainutkertainen kokemus myös sessioon saapuvalle, joka aina ollut käsikirjoitettu eritavalla ;! Koskaan en ole näissä tapaamisissa toistanut itseäni bdsm (ok, aina iltaan on sisältynyt valmistamani illallinen) saralla.
Koskaan en itse ole mennyt "subin" luokse, ja lähes aina "subi" on saapunut luokseni sokkona..
Yleensä ensi sessio on alkanut la illalla, usein myös jo perjantaina -ikinä nainen ei ole lähtenyt kotiin ennen sunnuntai (omasta tahdostaan) iltapäivää. Ja aina tuo ilta on johtanut vähintään 3,5kk suhteeseen..!!
Muutama ensisessio on saanut alkunsa poikkeavasti, tässä lyhyesti kuvaus yhdestä, siitä 3,5kkn: Daami oli kirjeellä majava-miitissä ohjeistettu nousemaan parkissa olevan auton takaosaan kuoressa olevilla avaimilla lukitsemaan, gägittämään ja huputtamaan itsensä auton konttiin..jääden odottamaan kuskia saapuvaksi. Sessiotyyppinen ajelu kesti 4tuntia, jonka päätteeksi kannoin naisen kotiovellensa koska jalkansa olivat balletoidut -toivottaen hyvää yötä!

Ps. Rakas horoni sai kunnian randomisti tilata taksin.. Cäbi vain "sattui" olemaan osa suunnitelmaani.. Taksi koukkasi oitis sexshopille josta horon piti noutaa lelu johon vielä joutui pyytämään apua myyjältä ;! Tämän jälkeen taksikuski käsiraudoitti ja huputti/gägitti horon ja ajoi luokseni.. Horoni ei tiennyt edes osoitettani..

NeitiM

  • Vieras
En suosittele kellekään. Onko oma elämä niin arvoton?

Kirjoittelu netin kautta et saa mitään selville toisesta. Hyviä roolikirjoittajia on. Myös kahvittelussa.

Henkilö, joka on aidosti kiinnostunut sinusta mitä sinulle kuuluu, on jo jotakin...

Jos olet parisuhteessa paranna seksielämän laatua tai omaasi.

Miellyttämishaluinen nainen ei yleensä halua nostaa esiin epäkohtia suhteessa riidan välttämiseksi ja siten ei lopulta osa riidellä eikä osaa parantaa suhdetta. Miehelläkin on vastuu, paitsi jos tykkää elää "nalkuttomassa" parisuhteessa. Se suhde loppuu enemmin tai myöhemmin.

Kaikki ylläolevaa on omaa henkilökohtaistani kokemustani.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2018, 11:41 kirjoittanut NeitiM »

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä.

Mikä määrittelee ne hyvät käytöstavat pervoilussa? Jos on ihmisiä, jotka haluavat toteuttaa fantasiaansa tai toimia tietyllä tavalla, niin mikä on joku tilanteen/suhteen ulkopuolinen sanomaan onko kyseessä huonot käytöstavat? Siinä kohtaa kun toinen kieltäytyy julkisella paikalla tapaamisesta, voi olla kyse hänen fantasiastaan tai hyväksi havaitusta toimintamallista omalle kohdalle, kuten Pulse esim tuossa yläpuolella kertoi. Aloitus ei kerro onko näistä asioista ollut puhetta. Toisella on tässä kohtaa oikeus kieltäytyä sokkosessiosta, jos haluaa ehdottomasti tavata ensin julkisella paikalla.

Toinen asia kokonaan on tuo moraali, joka särähti korvaani hyvin ikävästi. Moraalikäsityksiä on erilaisia, eikä se, että jokin asia poikkeaa toisen käsityksestä nähdä asia, tee toisen moraalista automaattisesti matalaa. Tällaisessa paikassa, tällaisen asian sisällä kuin BDSM, en mielelläni näe moraalivartijoita kertomassa mikä on oikein ja mikä on väärin kellekin. Ohjenuoria, hyväksi havaittuja toimintamalleja voi aina kertoa ja opastaa niiden mukaan, mutta siinä kohtaa kun aletaan moraaliin vetoamaan, että vain tietty toimintamalli on oikein, mennään mielestäni väärille vesille.

Forthright69

  • Vieras
Tämäkin on taas sen tyyppinen aihe, että sanoipa tähän mitä tahansa, niin aina menee väärin jonkun mielestä. Jos on varovainen, niin jää monta kokemusta paitsi. Jos taas hyppää pää edellä kaikkeen, niin ennenpitkää sattuu.

Ei minullakaan tähän mitään lopullista tietenkään ole sanottavana. Järkeään kannattaa käyttää ja tuntemuksiinsa luottaa.

Itse en toimisi siten, kuin aloituksessa kuvattu Master on toiminut, mutta mikä minä olen tuollaistakaan vääräksi tuomitsemaan, jos se molemmille on ok.

MasterOpie

  • Vieras

Mikä määrittelee ne hyvät käytöstavat pervoilussa?

En tiedä mikä, mutta sinun tapauksessa sinä itse ja minun tapaukseni minä itse.

Yst. terv. Karwis

MasterOpie

  • Vieras
Näissä keskusteluissa kannattaisi aina kurkata oman pään ja kuplan ulkopuolella tai ainakin yrittää, itsekkin pyrin siihen. Koko BDSM skene näyttäytyy ulospäin muulle maailmalla pitkälti tämän baarin kautta. Täällä käy paljon uteliaita bdsm.stä kiinnostuneita lukemassa näitä juttuja, ottamassa selvää mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Nyt kun päästä irti omasta kuplastani ja yritän hetken miettiä millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää, mutta toki sekin vaan minun tunne.

Yst. terv.
Karwis

vila

  • Vieras
Näissä keskusteluissa kannattaisi aina kurkata oman pään ja kuplan ulkopuolella tai ainakin yrittää, itsekkin pyrin siihen. Koko BDSM skene näyttäytyy ulospäin muulle maailmalla pitkälti tämän baarin kautta. Täällä käy paljon uteliaita bdsm.stä kiinnostuneita lukemassa näitä juttuja, ottamassa selvää mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Nyt kun päästä irti omasta kuplastani ja yritän hetken miettiä millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää, mutta toki sekin vaan minun tunne.

Yst. terv.
Karwis

Itsensä löytäneitä alistuvia naisia on monenlaisia. Samoin kuin itsensä löytäneitä alistavia miehiä. Ei ole olemassa mitään sabluunaa johon kaikki alistuvat naiset tai alistavat miehet mahtuvat, eihän täällä päästä edes yhteisymmärrykseen siitä mitä BDSM on. Tämä tarinahan ei myöskään kerro sitä Masterin näkökulmasta mitään. Hän voinut kokea olleensa suora ja avoin omasta jutustaan - ei voi tietää.

En tiedä, mutta minusta tämän tarinan ydin on etupäässä se että kommunikaatio ei ole toiminut. Syy on molemmissa. Ensi kerralla paremmin.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Karwis, kyllä, minä olen paasannut turvallisuusasioista täällä foorumilla ja muuallakin monen mielestä varmaan kyllästymiseen asti. Paasannen jatkossakin, tietäen tasan tarkkaan että ihmiset tekevät silti oman halunsa mukaan, vaikka jeesustelisin kuinka. Halut ja kiima ohjaa ihmisen toimintaa, ei foorumilla mussuttavat kukkahattutädit (jollaiseksi itsekin lukeudun joskus).
Mainitsemasi vaistot (ja maalaisjärki) ovat edelleen päteviä pelivälineitä uusiin ihmisiin tutustuessa.
Ihmisiä on kuitenkin monenlaisia, enkä lähtisi saarnaamaan truu kinkyä tai toimimaan yleisen moraalin uljaana sanansaattajana. Joku saa kiksit siitä että sessiokumppani on tuntematon, anonymous encounters, ei niin harvinainen fetissi vaikka harva sitä kehtaa tunnustaa. Vain siitä syystä hesan keskustassa kannattaa pitää läpi yön toimivia panokoppeja..eikä ne toimi tappiolla..

Jos miettii minkä kuvan tämä keskustelu antaa uusille kinkyille, itse ainakin saisin sallivasta ympäristöstä paremman kuvan kuin sellaisesta missä kielletään kaikki, ihan vaan varuiksi, ja missä masterismiehet ovat neuvomassa uusille subinaisille miten heidän tulee muita mastereita tavata (ja kakkososa privalla, ketä kannattaa tavata, yleensä tyyliin "tapaile minua, äläkä ketään muita, koska ne muut ovat niin vaarallisia").

Kyllä, pidän edelleen tärkenä puhua riskeistä ja antaa yleisiä turvallisuusohjeita.
Sen sijaan yleisten moraaliohjeiden paikka on jossain muualla. Esimerkiksi sillä tapaileeko vapaita vai varattuja, on hyvin vähän tekemistä turvallisuuden kanssa. Sellainen on suuren osa moraalia vastaan, mutta ei se silti saa olla mikään yleinen kinkyohje että pitää tapailla vain tietynläisiä ihmisiä ja tietyllä tapaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
...millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää, mutta toki sekin vaan minun tunne.

Lauseiden katkaisu on taiteenlaji!

Mutta siis joo, ohjenuorahan kai on se, että uskalla tehdä jotain ja siitä voi syntyä vaikkapa vuoden kestävä antoisa sessiosuhde ?  :o

Ja kyllä, tottakai paha murhaaja tappaja raiskaaja narsistinen kusipää mulkku voi toki viedä ja tehdä juttuja.
Aika epätodennäköistä kylläkin.

Itse nää hommat on mulla hoitunu 99% siten, että oon antanu hotellin ovikoodin / huoneen numeron ja sitten sinne on joku ilmestynyt tai ei.
Kahvitteluja, tutustumisia, nimiä, henkilötietoja tai laajempimittaista viestienvaihtoa ei oo harrastettu.
Kaikki on poistunu enemmän tai vähemmän hengissä.



CRPulse

  • Vieras
Näissä keskusteluissa kannattaisi aina kurkata oman pään ja kuplan ulkopuolella tai ainakin yrittää, itsekkin pyrin siihen. Koko BDSM skene näyttäytyy ulospäin.. Nyt kun päästä irti omasta kuplastani ja yritän hetken miettiä millaisen ohjenuoran joku juuri itsensä löytänyt alistuva nainen joka miettii ensimmäistä tapaamistaan saa tästä ketjusta, niin hiukan hävettää...

Niin.. Itseäni taas hieman häiritsee täällä tämä moralisointi, suoranainen pelottelu, osoittelu..
Mä toivon että "itsensä löytänyt alistuva nainen" saisi tämän saitin kautta nimenomaa laajakatsantoista taustaa omille ajatuksilleen muodostaa kenties laajempi "sävyskaala"..
Moniulotteisemmasta materiaalista rakentaa sitä omaakin arvomaailmaa ja suhdettaan "kinkyyn"..?!

(ot. taitaa kuitenkin olla faktaa että myös suhteellisesti väkivaltaa tapahtuu enemmän ihan vaniljasuhteissa.. Karwiksella vois olla ihan tilastoituakin tutkimustulosta: "onko hellanjapatterin välissä eläviä naisia enemmän subeissa kuin vaniljoissa..) Moraalisen pelottelun tie on omasta mielestäni saanut täällä usein "hätävarjelun piirteitä"..
Mitä tulee baarin rooliin "näyteikkunana" bdsm ään, itse ainakin miellän että hyvin vähän täällä retostelaan esim. "Riskoslakien alaisilla argumenteilla" ( voin toki olla väärässä ja baari onkin  täynnä kaltoin kohdeltuja subeja jotka työllistävät suomen oikeuslaitosta jatkuvilla pahoinpitely-, ym. haasteilla) enemmänkin topiicit heijastelevat "varovaista paapomista" -sadismi-masokismikeskustelut ovat täälläkin enempi nykyaikaiseen viha-keskusteluun rinnastettuja "ei sopivia depatteja"..

Ronjimus

  • Vieras
Selvästi tähän asiaan löytyy monenlaisia näkökulmia ja mielipiteitä, ja olen kiitollinen teille kaikille jotka olette viitsineet hyvinkin pitkästi vastata pohdintoihini. On kiinnostavaa kuulla, millaisia näkemyksiä, tapoja ja käytäntöjä kenelläkin on, kun nämä piirit eivät ole minulle mitenkään tuttuja. Mitään yleispäteviä sääntöjä ei selvästikään ole, ja hyvinkin sääntö- ja auktoriteettiuskovaisena henkilönä minun on se vain yritettävä hyväksyä :)

Kivaahan se on muistella menneitä seikkailuja, ja kuvailemani suhde on aivan heittämällä elämäni jännittävimpiä asioita. Olen kyllä tyytyväinen nykyiseen elämääni ja parisuhteeseeni, mutta samalla iloinen siitä mitä olen saanut sitä ennen kokea. Täältä halusin varmistusta sille, että kokemani ei ole ollut täysin sopimatonta. Siinähän ne muistot pilalle menisivät, jos pitäisi aina sellaista epäillä.

Ehkä on tultava siihen tulokseen, että omien aivojen käyttö olisi tässä minun tapauksessani ollut sallittua, ja jälkikäteen ilmestynyt epävarmuuteni saattaa kummuta pohjimmiltaan siitä, että suhteen aloitus ei ollut hyvä tapa juuri minulle, enkä osannut siinä kohtaa pitää puoliani. Mistä olisin edes voinut tietää varmaksi mitä haluan. Ainakin opin jotain itsestäni. Ensi kerralla osaisin paremmin – jos sellaista tulisi. Tuskin tulee.

Hirveän hyvä sivusto ja yhteisö teillä täällä, taidan jäädä enemmänkin lueskelemaan kun nyt tuli tuo rekisteröityminen suoritettua :)