Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku analysoida sessiosuhteeni alkuvaihetta ja masterin käytöstä?  (Luettu 15641 kertaa)

Nvriih

  • Vieras
Tässä keskustelussa mielestäni sekoitetaan nyt se millainen on ollut jonkun D käytös ja se onko toiminta vaarallista ja näköjään jopa se saiko siitä kuitenkin hienoja kokemuksia. Kyllä minun maailmaani kuuluu esim. hyvät käytöstavat huolimatta siitä olenko pervoilemassa tai vaikka pitämässä työpaikkahaastattelua. Jonkun mielestä voi näköjään olla täysin normaalia harrastaa vaikka mitä vuoden ilman että tietää vaikka vastakappaleen nimeä. Tietysti jos oma moraali on kovin matala ja ei kiinnosta onko vastakappale varkain vai luvan kanssa liikkeellä, ihan yksinkertaisena esimerkkinä, niin mikäs sillä sitten on väliä.

Mikä määrittelee ne hyvät käytöstavat pervoilussa? Jos on ihmisiä, jotka haluavat toteuttaa fantasiaansa tai toimia tietyllä tavalla, niin mikä on joku tilanteen/suhteen ulkopuolinen sanomaan onko kyseessä huonot käytöstavat? Siinä kohtaa kun toinen kieltäytyy julkisella paikalla tapaamisesta, voi olla kyse hänen fantasiastaan tai hyväksi havaitusta toimintamallista omalle kohdalle, kuten Pulse esim tuossa yläpuolella kertoi. Aloitus ei kerro onko näistä asioista ollut puhetta. Toisella on tässä kohtaa oikeus kieltäytyä sokkosessiosta, jos haluaa ehdottomasti tavata ensin julkisella paikalla.

Toinen asia kokonaan on tuo moraali, joka särähti korvaani hyvin ikävästi. Moraalikäsityksiä on erilaisia, eikä se, että jokin asia poikkeaa toisen käsityksestä nähdä asia, tee toisen moraalista automaattisesti matalaa. Tällaisessa paikassa, tällaisen asian sisällä kuin BDSM, en mielelläni näe moraalivartijoita kertomassa mikä on oikein ja mikä on väärin kellekin. Ohjenuoria, hyväksi havaittuja toimintamalleja voi aina kertoa ja opastaa niiden mukaan, mutta siinä kohtaa kun aletaan moraaliin vetoamaan, että vain tietty toimintamalli on oikein, mennään mielestäni väärille vesille.

Jesss, onneksi joku muukin täällä kokee matala/korkea moraali -ilmaisut häiritsevinä. Myös mulla särähtää korvaan. Voidaan puhua eri moraalikäsityksistä mutta en oikein niele viittauksia korkeampiin tai matalampiin moraaleihin jos ollaan eri mieltä.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Itse en toimisi noin, kuten aloituksessa. Fantasian tasolla alistuvana toi olisi unelmaa, mutta itse haluan tietää ja tuntea ihmisen kenen kanssa sessioin enkä ilman suositteluja kyllä kenenkään kanssa heittäytyisi noin vain matkaan, etenkään kotipihasta.

Dominoivanakaan en kyllä lähtisi tuolle linjalle, mutta ymmärrän kyllä mitä toinen on sillä hakenut. Sukunimeäni en jokaiselle leikkikaverille ole huudellut, mutta kyllä oikealla etunimellä esittelen itseni. Mikään ei toki estä moraalitonta/epärehellistä dominoivaa esiintymään Pekkana Sakarin sijaan. Valehtelukin on varsin helppoa niille, jotka sen vain osaavat.

Aikuinen ihminen päättää lopulta itse mitä riskejä elämässä ottaa. Selvästi sait ainakin pitkäkestoisen sessiosuhteen tuolla heittäytymiselläsi. Suomessa tuskin on liiemmälti oikeasti vaarallisia henkilöitä, joidenka matkaan lähteminen noin vaan saattaa päättää päiväsi. Tuolla "vapaitten maassa" olisit saattanut löytää itsesi ties mistä.
Suomessa lienee lähinnä riskinä, että toinen ei noudata sovittuja sääntöjä. Turvasanaa ei kunnioiteta ja homma viedään juuri sen oman käsikirjoituksen mukaan loppuun ja lopputuloksena on pahimmassa tapauksessa sekä pahoinpitely, että raiskaus. Näitä tapauksia on jonkin verran tullut vastaan eri sosiaalisissa medioissa, jopa täällä meidän turvallisessa kotimaassamme ja aika kiihtyvällä tahdilla vielä.

Toki mikään ei takaa, että, vaikka käyt treffeillä jonkun kanssa, että tämä ei onnistu vedättämään ihan täysin ja onkin sitten session aikana juuri sellainen mistä kaikki varoittelee. Supliikkimiehiä kyllä tässäkin maassa riittää. Mutta ainakin tuossa vähentää sitä riskiä ja antaa itselleen mahdollisuuden lukea sitä toista ihmistä ennen kuin on autossa matkalla ties minne.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Hmm..
Mä en ole ikinä suostunut kaffeille tai näkemään ennen ekaa sessiota.. Mulle tärkeetä on aina ollut tuo ainutkertainen kohtaaminen.. Rakentaa ainutkertainen kokemus myös sessioon saapuvalle, joka aina ollut käsikirjoitettu eritavalla ;! Koskaan en ole näissä tapaamisissa toistanut itseäni bdsm (ok, aina iltaan on sisältynyt valmistamani illallinen) saralla.
Koskaan en itse ole mennyt "subin" luokse, ja lähes aina "subi" on saapunut luokseni sokkona..
Yleensä ensi sessio on alkanut la illalla, usein myös jo perjantaina -ikinä nainen ei ole lähtenyt kotiin ennen sunnuntai (omasta tahdostaan) iltapäivää. Ja aina tuo ilta on johtanut vähintään 3,5kk suhteeseen..!!

Aloitusviestistä ei selviä oliko tämä "Master" tunnettu esim. skenessä. Mun mielestä on eri asia hypätä skenessä olevan masterin/dommen luokse leikkimään ilman sen enempiä kuin lähteä vaikka Tinder/Jodel -dominoivan luoksen ilman mitään "turvaverkkoa" tai tutustumista.
Ainakin oletan, että aika moni sinun luokse saapunut subi on kyllä jossain määrin sinut tietänyt ja pystynyt kyselemään muilta skenen subeilta, että onko toi kaveri täysijärkinen vai kenties joku sarjamurhaaja.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria

 kysymykseni on ehkä tämä: oliko tämä kokenut, vanhempi Master loppujen lopuksi epäasiallinen kieltäytyessään tapaamisesta ennen sessiota? Ja jättäessään nimensäkin kertomatta? Kävimme keskustelua sähköpostilla, joka ei paljastanut hänen henkilöllisyyttään. Emme koskaan tavanneet muuten kuin session merkeissä, joten en koskaan saanut tilaisuutta kysyä näitä asioita häneltä. Vai onko tällainen lähestymistapa yleinen tai hyväksytty näissä ympyröissä...?

Sessiomaailma on erilainen kuin real life. Se on haaveita, fantasioita, täyttyneitä toiveita ja joskus pettymyksiäkin. Tullaan yhteen, ollaan yhdessä hetki ja erotaan.
Siinä on omat roolit osallistujilla ja nimet joilla ei välttämättä mitään tekemistä oikean tiedon kanssa.
Ihmisen uteliaisuus on loputon. Tottakai haluaa tietää enemmän siitä toisesta osapuolesta.
Mitä sillä tiedolla tekee. Tuskin mitään. Tulihan uteliaisuus tyydytettyä.

Ihmisillä on erilaisia syitä pysyä kasvottomana nimettömänä. Jos joku ei uskalla sellaisen mukaan lähteä, oma valinta.
Mitä taas moraalikysymyksiin tulee, sessioiko ihmisen kanssa jolla sormus vasemmassa nimettömässä eikä sen antaja tiedä mitä toinen puolisko tekee.
Mielestäni ihminen vastaa tehdyistä päätöksistä vain itselleen.

Kyllä, olen sessioinut varatun ihmisen kanssa jonka vaimo ei tiennyt.
Kyllä, olen saanut tekstaria naiselta joka kyseli miksi puhelinnumeroni löytyi hänen miehensä puhelimesta.
Miten omatuntoni suhtautuu tällaiseen moraalittomuuteen.
Ei mitenkään.
En ota vastuuta toisen päätöksistä.
Oikeastaan en edes halua tietää onko joku varattu tai mikä jonkun nimi on.

Ihmisillä on erilaisia tapoja toimia. Vastakappaleet löytäkööt toisensa.
Kenenkään ei ole pakko lähteä sellaisen ihmisen mukaan jonka vastaukset tai kertomatta jääneet asiat jäävät kiusaamaan.
Miksi on halua tietää. Mikä muu syy kuin uteliaisuus. Mä haluan vain tietää.

kuunlilja74

  • Vieras
Mä sain   pari päivää sitten yhteydenoton että olisi pitänyt mennä jonkun tyypin luo suoraan sessioon ja heti ovella pitänyt laittaa side silmille.
Kyseessä siis ihan vieras ihminen ja eka viesti häneltä.
Siis ajatuksena ja fantasiana ehkä kiihottava, mutta ei kiitos.
Kyllä mä haluan tietää kenen kanssa sessioin.
Enkä todellakaan mene jonkun ventovieraan oven taa silmät peitettynä.

Vaikka nuorempana ja kokemattomanpana tullut tehtyä kaikkea tyhmää mutta ei enää.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Jotenkin tuntuu, että jengi unohtaa sen, että se toisen nimen tietäminen tuo turvaa niin alistuvalle kuin Dominoivalle. Eihän se alistuva ole ainoa, joka ottaa riskin kun lähdetään tuntemattomina sessioimaan.

Itse koen, että ensin rakennetaan luottamus. Sitten sessioidaan. Tosin minulle BDSM on muutakin kuin kokemuksien keräämistä.

Edit.
Jos itse olisin milliäkään Dominoiva, niin haluaisin tutustua alistuvaan rauhassa. Saada selville ne asiat, mitkä juuri häntä kiihottavat ja ajavat kinkyilyn puolelle. Samalla myös ottaisin selville ne jutut, jotka ovat niitä "there goes my hard on"-asioita. Näin piirun verran alistuvana vielä pidän siitä, että Dominoiva haluaa tietää ne likaiset salaisuuteni. Eräänlaista henkistä exhippariutta.

Moraaleja on monenlaisia, se on totta. Mielestäni kuitenkin jotkut asiat kuuluvat hyviin tapoihin. Kuten se, että tietää kenen kanssa on tekemisissä, ennen kuin hälle pyllistää.

Mut mä olenkin tällainen kukkahattutäti. :P
« Viimeksi muokattu: 25.01.2018, 15:55 kirjoittanut Ms. M »

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Kuten Galesi ja Ms. M kirjoittivat, yhdyn heihin.  :)

Ronjimus

  • Vieras
Hmm..
Mä en ole ikinä suostunut kaffeille tai näkemään ennen ekaa sessiota.. Mulle tärkeetä on aina ollut tuo ainutkertainen kohtaaminen.. Rakentaa ainutkertainen kokemus myös sessioon saapuvalle, joka aina ollut käsikirjoitettu eritavalla ;! Koskaan en ole näissä tapaamisissa toistanut itseäni bdsm (ok, aina iltaan on sisältynyt valmistamani illallinen) saralla.
Koskaan en itse ole mennyt "subin" luokse, ja lähes aina "subi" on saapunut luokseni sokkona..
Yleensä ensi sessio on alkanut la illalla, usein myös jo perjantaina -ikinä nainen ei ole lähtenyt kotiin ennen sunnuntai (omasta tahdostaan) iltapäivää. Ja aina tuo ilta on johtanut vähintään 3,5kk suhteeseen..!!

Aloitusviestistä ei selviä oliko tämä "Master" tunnettu esim. skenessä. Mun mielestä on eri asia hypätä skenessä olevan masterin/dommen luokse leikkimään ilman sen enempiä kuin lähteä vaikka Tinder/Jodel -dominoivan luoksen ilman mitään "turvaverkkoa" tai tutustumista.
Ainakin oletan, että aika moni sinun luokse saapunut subi on kyllä jossain määrin sinut tietänyt ja pystynyt kyselemään muilta skenen subeilta, että onko toi kaveri täysijärkinen vai kenties joku sarjamurhaaja.

En usko että tämä mies on näissä piireissä tunnettu. Ainakin sain sen kuvan että hän on kaikin tavoin yksinäinen susi, normielämässä ja muutenkin.

Eli juuh, kaikkeen sitä ihminen suostuukin kun houkutus on tarpeeksi suuri :)

CRPulse

  • Vieras
Eli juuh, kaikkeen sitä ihminen suostuukin kun houkutus on tarpeeksi suuri :)

Ronjimukselle vastaisin vielä erään täydennyksen: Ennen sessioita, ensitapaamista, on aina tapahtunut ainakin seuraavaa -viestittelyä subin kanssa min.1000 vaihdetun viestin edestä, puhelimessa puhuttu keskenämme vähintäin 100tuntia,yleensä satoja! Nainen (subitar) on jo tehnyt useita "etätehtäviä". Aina ei olla vaihdettu kuvia, eikä soiteltu videopuheluita, joskus kylläkin.. (monasti nainen tosin on tehnyt tehtäviä livevideolla, jolloin itse olen vastineeksi vähintäin videoinut asuntoani, tms.. kenties videolla rakentanut hänelle jonkin lahjan/välineen/valmistanut ruokaa, jne..)
Tällä tutustumisella joka virtuaalisti on edeltänyt tuota ensitapaamista olen yleensä kuukausien kuluessa varmistanut että "halu tavata on molemminpuolinen" ja välillemme on jo syntynyt "ihastuminen" jopa jonkinsortin "rakkaus".. !
Moinen sokkosessio on täten aina ollut pedattu niin valmiiksi kuin ilman fyysistä näkemistä suinkin vain on ollut mahdollista!


ps. Gale... hmm, oivasti aasinsillattu meikäläiseen... Ihanko tahattomasti..?! lol

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria

ps. Gale... hmm, oivasti aasinsillattu meikäläiseen... Ihanko tahattomasti..?! lol

Ei tässä mitään siltoja rakennettu vaan vertailtiin sinun nostamaasi tapaa aloittajan tarinaan. Kuten itsekkin ilmaisit niin sinulla on kuitenkin pidempi kontakti subiin muuten ennen sessiota ja nimimerkki ja kaverilista täällä taas toimii edes jossain määrin takuuna, että ihminen on tunnistettavissa, jos ei muuten niin nimimerkin avulla.

Aloittajan tapauksessa riskit ovat aika monelle liian suureet, sinulla taas on kuitenkin oiva tapa luoda tuo ensisession odotus tietyllä tapaa mysteeriseksi, mutta ei kuitenkaan niin, että tarvitsisi miettiä selviääkö reissusta hengissä.



Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Näistä kommenteista vois päätellä että scenessä on sallittua sessioida vain tunnetun ihmisen kanssa, jonka oikean nimen tietää, ja jonka kanssa on vaihdettu satoja viestejä, ja joka on tavattu ensin julkisella paikalla. Vain silloin voi olla turvassa ja toteuttaa sallittua truu kinkyä. Kaikki muut tavat johtaa raiskaukseen tai vähintäänkin pahoinpitelyyn.
Näinhän se ei ole.
Kyllä ne pahoinpitelyt ja raiskaukset omassa tuttavapiirissä on aina tapahtunut sen tunnetun ihmisen kanssa, eikä jonkun random- sessiokumppanin.

Papi

Minulla ei ole mitään "kahvilatapaamista" vastaan. Siinä saa tuntumaa toiseen, ja siihen onko kemiaa vai ei.
Tosin haittapuolena on se, että kun nähdään tavallisissa vaatteissa ja keskustellaan tasa-arvoisesti tavallisista(kin) asioista, niin kaikki tämä tunnelmaa latistava "taviskama" tulee unohtaa, kun sitten joskus sessioidaan.
Sillä sessioon pitää rakentaa oma tunnelmansa, ja lisäksi  myös lavasteet ja asusteet.
Kaunokirjallisuus on täynnä spontaaneja nimettömiä eroottisia kohtauksia, jotka fantasioina ovat kiihottavia.
subin mielen rauhoittamiesksi siis nuo ennakkotapaamiset ovat kuitenkin ok.

DareDoll

  • Vieras
Minusta on ihan peruskäytöstapojen mukaista kunnioittaa myös toisen tarvetta anonymiteetin suhteen. Eli jos toinen ei halua tuoda henkilöllisyyttään ilmi, siihen voi olla monia syitä. Ei sillä nimen tietämisellä mun mielestä ole niin suurta merkitystä turvallisuudentunteen suhteen, ainakaan sessiotyyppisessä suhteessa, saati jossain yksittäisessä sessiossa. Mutta jokainen yksilö toimii omien periaatteiden ja arvojärjestelmien mukaan, ja mun mielestä siihen ei ole kellään ulkopuolisella varaa tulla arvottaa niitä valintoja millään tavalla.

Nuppu

  • Vieras
Vaniljamaailmassa tavataan kuulemani mukaan harrastaa paljonkin yhden illan juttuja, joissa baarista lähdetään tuntemattoman kanssa naimaan johonkin teille, meille tai omppuun. Ja kivaakin on kai ollut. Ja vielä kännissä. En näe tuota niin erilaisena. Itsekin olen vähemmän tuttujen, scenessä ihan outojen ja ei BDSM-tutustumissään...lakien mukaan vaihdettu sotuja, Kela-kortteja tai vanhempien vihkitodistuksia. Hienoja kokemuksia kaikki. Ei kai omaa suhdetoimintaansa tarvitse alistaa kinky-yhdistysten tai tämän baarin oikeamielisten muodostamalle raadille? Siltä tämä keskustelu vähän tuntuu.

Kelpie

  • Vieras
Ei kai omaa suhdetoimintaansa tarvitse alistaa kinky-yhdistysten tai tämän baarin oikeamielisten muodostamalle raadille? Siltä tämä keskustelu vähän tuntuu.
Ei tietenkään. Baarin raati ei pysty vaikuttamaan konklaavimme päätöksiin.
Kokoonnumme taas huhtikuun alussa, päättämään siitä, keille kaikille myönnämme tälle vuodelle dominoivan arvon. Annamme myös muutaman sadistin arvonimen.

 ;D