Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku analysoida sessiosuhteeni alkuvaihetta ja masterin käytöstä?  (Luettu 15640 kertaa)

CRPulse

  • Vieras
Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ?

 ???
Hmm.. Miten niin "seksuaalisviritteisessä.." -En mä ainakaan oo koskaan saanu pataan em. tilanteissa.. Ylipäätään kannattaa vältellä tapaamasta muita ihmisiä missään tilanteissa, eikä varsinkaan etuilla klo03 taksijonossa tai snakarilla ;!

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ?

 ???
Hmm.. Miten niin "seksuaalisviritteisessä.." -En mä ainakaan oo koskaan saanu pataan em. tilanteissa.. Ylipäätään kannattaa vältellä tapaamasta muita ihmisiä missään tilanteissa, eikä varsinkaan etuilla klo03 taksijonossa tai snakarilla ;!

Niin, no.

Mikäs susta on todennäkösyys, että joku hehkee täti-ihminen tulee meidän ikäsille äijille ehdottelee sillä intensiteetillä että se luetaan raiskausyritykseks ?

 ;D


Kelpie

  • Vieras
Kertokaapas nyt sitten se 100% turvallinen tapa tavata ihmisiä seksuaalisviritteisissä tilanteissa ?

 ???
Hmm.. Miten niin "seksuaalisviritteisessä.." -En mä ainakaan oo koskaan saanu pataan em. tilanteissa.. Ylipäätään kannattaa vältellä tapaamasta muita ihmisiä missään tilanteissa, eikä varsinkaan etuilla klo03 taksijonossa tai snakarilla ;!

Niin, no.

Mikäs susta on todennäkösyys, että joku hehkee täti-ihminen tulee meidän ikäsille äijille ehdottelee sillä intensiteetillä että se luetaan raiskausyritykseks ?

 ;D
Ja ovat yht'aikaa taksijonossa tai nakkikioskijonossa kello 03?

Stoge, sulta jäi pois:  O0

Ronjimus

  • Vieras
Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi.
Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin.

Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.

Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi.
Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin.

Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.

Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.
Ai niin, se tuli vielä myös mieleen että minusta itsellä ainakin vaihtelee vähän se että millasia jälkiä jää millonkin. Joten voi myös olla vahinko. Jälkien määrää voi olla hyvin vaikea arvioida tilanteessa koska mustelmat näkyy vasta paljon myöhemmin.

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi.
Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin.

Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.

Mulla on ihan samanlainen eka kokemus. Tosin olin silloin jo pääkaupunkiseudulla valmiiksi, vaikka asuin muualla. Muutamia tunteja netissä chättäämistä ja ehkä tunti puhelimessa ja sitten vaan menoksi. Ja jäin henkiin, vaikka siinä sidottuna puolialastomana mahallani lattialla hetken aikaa mietin, että onko tää oikeasti hyvä juttu? Mulle jäi myös yhteenkertaan tuo ensimmäinen. Toisen sitten tapasin kahvien merkeissä ja se onkin sitten toinen tarina. Mutta siinä käytettiin turvasanaa - monta kertaa. Ja sillä hetkellä kaikki sitten pysähtyi ja analysointiin, että mitä tapahtui. Näistä itse opin sen, että haluan tavata henkilön kenen kanssa sessioin. Ja ymmärrän, että kiima voi viedä tilanteisiin, jossa voi oikeasti sattua pahaa. Olisin voinut yhdenkin nuoren miehen luottamusta (lue kiimaa) käyttää todella väärin, kun hänet heti laitoin naruihin kiinni. Ja hän tajusi sen itsekin jälkeenpäin, kun juteltiin sessiosta, että olisin oikeasti voinut tehdä ihan mitä vaan.

Mutta ehkä mä olen niin sadisti, että vielä joskus laitan jonkun siteisiin kiinni, silmät sidottuna ja käynnistä moottorisahan. Ja seuraan reaktion.  >:D

Pajunkissa

  • Vieras
Mutta ehkä mä olen niin sadisti, että vielä joskus laitan jonkun siteisiin kiinni, silmät sidottuna ja käynnistä moottorisahan. Ja seuraan reaktion.  >:D

Tän haluaisin olla näkemässä! Tai kokemassa.. ;D O:-)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.
Ilmeisesti siis työtapaturma, kun jälkiä on joskus hiukan vaikea ennustaa tutullekaan? Mut vuoden suhde... Sattuuhan noita;)

Ite en ole henkkaria vaatinut, kun en sukunimellä ja hetulla mitään tee, enkä todellakaan ole valmis omaanikaan jakaa. Ja tarkemmin ajateltuani kahvitteluistakin vain yksi(!) on koko aikana johtanut johonkin enempään. OT: Mietin, että onko se toi kun kahvilla ollaan niin asiallisii, ku kummallakin on (yleensä) vaatteet päällä?

Mulle se viestintä ennakkoon on se, missä ne päätökset mahdollisesta etenemisestä tehdään ja rajat (kun mulle esim. toi moottorisaha olis kyllä ihan off, ku oon vaan wannabe-subi...) käydään läpi. "Vaadin" yleensä ennakkoon videopuhelun tai edes kuvan ja puhelun. Joistain tulee sit etiäisiä, etten halua edetä, mut ne kenen kanssa on sessioitu, on olleet hyviä tyyppejä. Eikä se kyllä kuvastakaan johdu, enempi siitä, että jos on hankaluuksia naama näyttää, ni oon skipannut ihan käytännön syystä, koska sellanen henkilö tuskin livenä näyttäytyy sessioonkaan. Ja aikaa ja bensaa jos sais käyttää iha niinku tykkää, ni ei kait haittais ajella ympäri Suomee, mutku ei oikein ehi pervoilla ku päivän viikossa, ni sit koittaa kattoo vähän paremmin..

Dariane

  • Vieras
Mä menin eka sessiooni joskus 19-vuotiaana sokkona tapaamatta tyyppiä etukäteen junalla monen sadan kilsan päähän ja vielä ihan itse piti sitoa silmätkin, ja heti piti koko viikonlopun suunnilleen paketissa. Selvisin hengissä. Oli ihan kivaakin vaikka suhde jäikin siihen yhteen kertaan. Oltiin kyllä puhuttu puhelimessa ja olin listannut asiat joita en halua tehtäväksi.
Tämä oli suunnilleen aikaa kivikausi. Kaverille jätin osoitteen että jos ei kuulu maanantaihin mennessä niin soittaa poliisin.

Ei siinä kahvittelussa ole mitään etua jos asioista on muuten sovittu, paitsi jos esim haluaa tarkistaa toisen ulkonäön että onko se nyt komee vai ei. Ja on kyl sanottu jo monta kertaa tässä ketjussa, mut sanon minäkin, ei näissä ole mitään lakia. Jos ei valehdella niin kaikki ok kun on se suostumus. Se tosin jäi epäselväksi että oliko tässä joku turvasana, liittyen tuohon että piiskataan enemmän kuin on sovittu. Käytettiinkö turvasanaa, vai oliko tässä vian joku "sun pitää tietää mikä on sopivasti" ongelma.

Oli turvasana, mutta en osannut sitä käyttää sillä luotin miehen, eh, ammattitaitoon ja siihen ettei hän tee pahempia jälkiä kuin mistä on sovittu. Olisi ehkä kivusta pitänyt arvata mutta enpä vaan arvannut.

Vaikeahan sitä on etukäteen ennustaa, millaisia jälkiä uusi subi saa, vaikka olisi kuinka kokenut D. Turvasanalla on enemmän tekemistä molemminpuolisen turvallisuuden kuin luottamuksen kanssa. Ilman luottamusta turvasanalle ei tule käyttöä. Mutta turvasanan käyttöäkin pitää harjoitella, pitäisi voida rauhassa tutustua sopivaan ja sopivasti liikaan monenlaisten tuntemusten suhteen. D ei ole ajatustenlukija, eikä subikaan tiedä rajojaan etukäteen.

Vaikka tuossa edettiin turhan nopeasti, monta asiaa meni mielestäni ihan kohdilleenkin. Osoite oli saatu etukäteen ja sub jätti tiedon siitä, missä on, selvitettiin mieltymykset ja rajat ja niistä tehtiin joku dokumenttikin ja turvasana oli käytössä. Mutta ensi kerralla kannattanee tehdä paremmin ne kohdat, jotka nyt huolettaa ja keskustella enemmän.

Ja kun aloittelijaa jännittää joka tapauksessa, niin ehkäpä noin jännän fantasian toteutus olisi voinut tapahtua vähän myöhemminkin. Ainakin itse ajattelen sillä tapaa romanttisesti, että aloittelijan pitäisi saada ohjausta ja tulla tutustutetuksi tuntemuksiin ja käytäntöihin ja välineisiin. Ja kun on ensi kertaa sidottuna vieraan ihmisen kanssa, siinä ymmärtää oman avuttomuutensa ihan eri tavalla kuin koskaan aiemmin. Vaikka se kuinka olisi koko homman pointti, niiden tunteiden voimakkuus voi yllättää. Harvoinpa asiat tuntuu siltä kuin niiden kuvittelee tuntuvan. Ja parhaimmillaan se yllätys ei koskaan lakkaakaan.

Ja sitten jos tehdään jännittäviä tai pelottavia asioita, sitä jännitystä ja pelkoa täytyy oppia käsittelemään. Itse pidän mielessä millaisia päätöksiä, valintoja ja valitsematta jättämisiä sitä on kiimapäissään tehnyt, enkä sitten kauheasti kauhistu niistä jälkeenpäin. Ja jos joku jää epäilyttämään, otan sen yleensä enempi vähempi koherentisti puheeksi. Joskus kun sessiossa pelottaa ja haluaa silti jatkaa, täytyy sitten myöhemmin muistaa, että se että on pelännyt, ei muista kaikkea tai ei ole ehtinyt suuremmin funtsailemaan tai mielipidettään ilmaisemaan ei tarkoita, että oli hetkeäkään vaarassa tai että tapahtui mitään epäammattimaista D:n puolelta. Jos antaa jonkun leikkiä kehollaan ja mielellään, kyllähän se väistämättä jossain ja joltain tuntuu.

Itse kyllä olen tavannut kaikki D:ni muutaman kerran aluksi julkisella paikalla. Komeutta tahi kauneutta enemmän katson olemusta ja tapaa ottaa tilaa ja muita sellaisia asioita, jotka koen viehättäväksi ja tarpeelliseksi jatkoa ajatellen. Ylipäätään, että millainen fiilis mulle hänestä tulee ja miten tulevaa pohjustetaan. Olenko punastellut ja ollut pulassa ja tullut kuitenkin kuulluksi? Ennen sessiota yritän sopia rajoitteista, vähän fantasioida yhdessä ja sitten ennen ekaa sessiota lähetän nimen ja sijaintini sekä session lopetusajankohdan tiedoksi jollekin ihanalle ystävättärelle, joka saapuu paikalle selvittämään asiaa jos kävisi niin hullusti, ettei muhun saataisikaan yhteyttä. Näissäkin rajoissa on aina saatu aikaan jotain ikimuistoista.

CRPulse

  • Vieras

Mutta ehkä mä olen niin sadisti, että vielä joskus laitan jonkun siteisiin kiinni, silmät sidottuna ja käynnistä moottorisahan. Ja seuraan reaktion.  >:D
.. Rälläkällä toisaalta saa turvallisempaa lämmintä kipinäsuihkua subin iholle ja kirskuva äänikin on ehkä sittenkin ilkeämpi..  >:D toki moottorisaha olis sterotypisempi.. jotenkin sahanpuru vaan ei ”oo yhtään kinkyä... 8)

Forthright69

  • Vieras
Mikäli tätä foorumia ja sen edeltäjiä on uskominen, niin juuri noin on toimittava. Ihmisen luotettavuuden kun takaa viime kädessä ainoastaan virallisen kinky-yhdistyksentm approved-pränikkä. Jonkinlaista osviittaa luotettavuudesta voi toki saada, mikäli partnerikandidaatti on osoittanut riittävää aktiivisuutta nimimerkkipohjaiseen kirjoitteluun jollain virallisesti hyväksytyllä kinkysaitilla.

Ei kai omaa suhdetoimintaansa tarvitse alistaa kinky-yhdistysten tai tämän baarin oikeamielisten muodostamalle raadille? Siltä tämä keskustelu vähän tuntuu.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2018, 10:40 kirjoittanut Forthright69 »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
No, tuossa otsikossahan jo pyydettiin analysoimaan suhdetta. Ja juuri noinhan täällä tehdäänkin. En näe tässä mitään valittamisen aihetta.

TheJorma

  • Vieras
Sessiosuhteen muistelu on ollut mukavaa, mutta vuosien varrella niihin muistoihin on enemmän ja enemmän liittynyt tätä epävarmuutta siitä, menikö kaikki ihan kuten kuuluisi ?
Jälkihoito on se taikasana, joka minulle tulee ensimmäisenä mieleen . Session jälkeinen halailu, koskettelu, lepo ja tapahtumien sanallinen läpikäyminen olisi auttanut käsittelemään nämä jutut aikanaan. Eivät kummittelisi nyt mielessäsi.