Kirjoittaja Aihe: mustasukkaisuudesta  (Luettu 35083 kertaa)

Uniform

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #105 : 14.06.2013, 22:09 »
Mä olen varmaan henkisesti sairas  :-\
En kykene tuntemaan mustasukkaisuutta. Tai en ainakaan muista miltä se on joskus tuntunut...

Jos alan syvällisesti asiaa pohtimaan, tulee vaan pää kipeäksi. En siis jaksa murehtia tätä.

Osaan kuitenkin arvioida syyt miksi tämä tunne minulta puuttuu  :-X

Koo

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #106 : 14.06.2013, 22:16 »
Formu: et ole ja jos olet niin sitten mäkin olen.  Ja kun tiedän etten ole niin et säkään ole. :)

Uniform

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #107 : 14.06.2013, 22:21 »
Formu: et ole ja jos olet niin sitten mäkin olen.  Ja kun tiedän etten ole niin et säkään ole. :)
Kiitos Koo. Ollaan sitten yhdessä  ... vaikka samiksia  :)

chilinen

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #108 : 15.06.2013, 01:25 »
Mä tunnen mustasukkaisuutta. Tosin äärimmäisen harvoin ja liittyy enemmän tilanteisiin, joihin ollaan menossa yhdessä, ja toisen mielenkiinto yllättäen meneekin jonnekin muualle ( jos ei olla siitä etukäteen tiedetty/sovittu). Muuten olen sitä mieltä, että kukin vapaana, omana itsenään osaa tehdä ratkaisunsa sen mukaan, mitä on yhdessä sovittu ja jos ei olla, sou vat. Se toinen osaa käyttäytymisellään kertoa, kannattaako systeemiin satsata vaiko ei.

-katy-

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #109 : 15.06.2013, 01:50 »
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.

Simone

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #110 : 15.06.2013, 02:11 »
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.

Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?

-katy-

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #111 : 15.06.2013, 02:32 »
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.

Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?
Timjami-miksi sinulla, kuten lukuisilla muilla ihmisillä, jotka eivät tunne mua yhtään, on tarvetta tietää ja tuntea mun puolesta niin paljon tai lähes kaikki mun puolesta ja mun elämästä?

Mitä se on, tuollainen tunteminen?

Onko se jotain New Age-juttua tai muuta vastaavaa?  :)


(j.k.  Tuli tunnelmoitua menneitä, kun joskus vahingossa tämän ketjun aloittanut, sorry kauheesti,ihan kaikesta. )

Jolene

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #112 : 15.06.2013, 08:05 »
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.

Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?

Tässä on pakko olla kyse jostain IRL jutusta tai muuta vain teidän kahden välistä..
Jos ei, niin aika erikoinen kommentti! Miten toiselle voi tulla sanomaan ettei tiedä mitään mustasukkaisuudesta!  :o

Mä yritän itse alkaa pikkusen siedättämään mustasukkaisia tuntemuksiani.. Ainakin voisin idealistisessa tapauksessa yrittää kääntää sen enemmänkin positiiviseksi toiminnaksi kuin ottaa siitä nokkiini.

kide

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #113 : 15.06.2013, 08:17 »
Meikäpoika on tainnut näemmä vuosien myötä ottaa hirmuharppauksia tässä aiheessa. Olen oikeastaan välinpitämätön lähes kaikkea kohtaan- kukin tehköön niin kuin sydän tai jokin muu elin vaatii- pääasia kun on onnellinen.

Katy - miksi sulla on niin pakonomainen tarve kommentoida kaikkeen mistä et tiedä mitään?

Tässä on pakko olla kyse jostain IRL jutusta tai muuta vain teidän kahden välistä..
Jos ei, niin aika erikoinen kommentti! Miten toiselle voi tulla sanomaan ettei tiedä mitään mustasukkaisuudesta!  :o

Tässä yritetään pistää aisoihin, joku joka on omasta mielestä liikaa äänessä tai mielipiteet eivät miellytä?

Miksi ihmeessä ette käytä estolistoja, jos jonkun/joidenkin kommentit ärsyttävät toistuvasti?

- Saa vapaasti siirtää ot-ketjuun...

Käpy

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #114 : 15.06.2013, 08:42 »
Mua on alkanut todenteolla rasittamaan oma omistuksenhalu ja mustasukkaisuuteni. Itse haluaisin kaikki vapaudet mitä vaan keksiä, mutta en meinaa pystyä antamaan samaa muille.. Mitenköhän ihmeessä voisin opettaa itseni tästä raastavasta mustasukkaisuudesta eroon... :(
Yhden hyvän suhteen jo tuhonnut. Millä päästä eroon omistushalusta? Pitäisi ymmärtää mistä se kumpuaa. En ole koskaan pitänyt jakamisesta, en lapsena enkä aikuisena  :D

kide

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #115 : 15.06.2013, 09:06 »
En ole jatkuvasti mustasukkainen, mutta joskus sitä on ollut, eikä aina aiheetta. Jos suhteessa, missä olen, vallitsee luottamus, eipä pahemmin ole mustasukkaisuutta.

Serafina

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #116 : 15.06.2013, 09:49 »
Minä olen tehnyt ison työn mustasukkaisuuteni kanssa, joka joskus kauan sitten oli sairaloista. Kokonaan en sitä saa pois, mutta pystyn sitä itse kontrolloimaan.
Pahimmat kolaukset on tulleet silloin, kun olis ollut syytä olla mustasukkainen, mutta olen saanut itseni luottamaan toiseen, ja silloin se sitten onkin ollut turhaa. Luottamusta on vaikeaa kasata muutaman kerran pettymyksen jälkeen. Valitettavsti vanhat tapaukset kulkevat mukana uusissakin suhteissa..... ei oikein, mutta niin se vaan menee.

misuli_n

Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #117 : 15.06.2013, 10:44 »
mietin, ettei toista voi omistaa.
Jos joku on mennäkseen hän menee, joko luvan kanssa tai salaa.

Kuitenkin jos luottaa toiseen ja uskoo hyvää toisesta
ja sitten toinen pettää luottamuksen, on valehdellut, siitä ei ole paluuta,
koska arvostus on mennyt. Näin itse ajattelen.

Toinen asia on sitten sellainen sopimus, että kumpikin voi mennä tietyissä rajoissa.
Polysuhde tai haaremi. Mutta silloin kaikilla pitää olla oma paikkansa.

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #118 : 15.06.2013, 10:49 »
Enpä voi sanoa olevani mitenkään erityisen mustasukkainen. Oikeastaan jopa seksisuhteet muiden kanssa voisin puolisolleni hyväksyä, kunhan kommunikaatio vaan pelaa ja itse tiedän missä mennään. Pettämistä ja valehtelua en tosin siedä.

miemies

  • Vieras
Vs: mustasukkaisuudesta
« Vastaus #119 : 21.06.2013, 10:36 »
Olin erään naisen kanssa joka oli todella, todella mustasukkainen. Tämä häiritsi minua suuresti, koska luotettavuus on varmaan suurin luonteenpiirteeni, enkä pettäisi (tai tekisi mitään muutakaan mikä antaisi aihetta mustasukkaisuuteen) koskaan. Liika mustasukkaisuus kertoo luottamuksen puutteesta?

Pieni määrä mustasukkaisuutta on ihan ok, sehän vain kertoo siitä että toisella on todella tunteita sinua kohtaan. Mutta rajansa kaikella... jossain vaiheessa ei ole enää tervettä jos mustasukkaisuus menee ihan yli ja överiksi.