Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?

<< < (18/19) > >>

Warwick:
Totta tuokin mutta, ei läheskään niin hauskan kuulosta  :D

Snadistisadisti:
Nykyisellään ei hetkauta suuntaan eikä toiseen haluaako joku lisääntyä vai ei. Vasektomia on pienentänyt riskiä melkoisesti. Kerran minut on yritetty väkisin isäksi tehdä, mutta onneksi se tilanne saatiin puhumalla selvitettyä. Opin siitä kokemuksesta, että vain omiin kortsuihin kannattaa luottaa ja nekin kuskata mukanaan pois, jos ampuu muuta kuin räkäpäitä.

Varovainen pitää olla, ellei halua päätyä vastentahtoiseksi rahastusautomaatiksi. Elatusvelvollisuus ilman tasa-arvoista mahdollisuutta vaikuttaa lapsenhankintapäätökseen, on sairas asetelma, joka pitäisi ehdottomasti purkaa.

fen84:
Miks mä oon tässä ketjussa kommentoimassa kun viimeinen asia mitä mä haluun on lisää lapsia ja vahingonkin mahdollisuus on eliminoitu täysin...

Eiks todennäköisempi syy kiinnostaa sille että haluaako toinen lapsia vai ei olis tuon "väkisin isäks"-version sijaan se et koko suhde kaatuu jossain kohtaa siihen et toinen oikeesti niitä lapsia haluaa ja siks mieluummin päättää suhteen kuin tekee kompromissin niin tärkeässä asiassa?

Snadistisadisti:
Itse lähestyn asioita usein pitentiaalisen riskin näkökulmasta. Siten painoarvo on väistämättä suuremmalla ongelmalla, ei niinkään suhteen jatkuvuudella. On toki myös syytä mainita, etten etsi elämänkumppania. Tosin jos etsisin, niin todennäköisesti minä-haluan-isän-ja-heti tyyppiset yksilöt jäisivät silti pois laskuista. Isäehdokkaan pitäisi mielestäni kuitenkin olla myös äidille lähtökohtaisesti muutakin kuin spermanluovuttaja ja raha-automaatti.

Slavemaster^:
Itse olen välillä miettinyt, olisiko mahdollista sovittaa 24/7 D/s suhde järkevästi yhteen lapsiperhe-elämän kanssa. Joskus yritin kirjoittaa tarinaakin aiheesta, mutta en ainakaan vielä saanut valmiiksi. :) Lapsia haluava subi olisi oikeastaan enemmän toive kuin pelonaihe, voisi yrittää yhdessä pohtia asiaa.

Tarhatäti: "Mitä teidän äitinne tekevät työkseen?" "No, hän on yleensä sidottuna keittiössä ja saa piiskaa isiltä kun on tuhma."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta