Kirjoittaja Aihe: PervParkin bileet 2016  (Luettu 8218 kertaa)

kissaenkeli

  • Vieras
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #15 : 15.06.2016, 22:52 »
OAAAAH! Mun nännit ja perse ja ihan koko kiimanen kroppa huutaa KURITUSTA, KIDUTUSTA ja HYVÄILYÄ! Miksi, oi miksi seuraavan PervParkin pitää olla vasta syksyllä?? Eihän tästä tuu yhtään mitään, kun panettaakin niin pirusti! 
« Viimeksi muokattu: 16.06.2016, 03:28 kirjoittanut kissaenkeli »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #16 : 15.06.2016, 23:04 »
Helvetisti piiskaa niin tää valitus loppuu? >:D

kissaenkeli

  • Vieras
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #17 : 16.06.2016, 03:35 »
Epäilemättä mahdollista. Otaks mut sit kans syliin, jos mä alan itkeä? :3
« Viimeksi muokattu: 16.06.2016, 12:34 kirjoittanut kissaenkeli »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #18 : 16.06.2016, 16:17 »
Kyllä mä voin ottaa. Ei niin että se piiskaus loppuisi siihen. :P

Juniper ja Sammeli

  • Vieras
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #19 : 10.07.2016, 19:42 »
Kesä jo puolessa välissä ja tuntuu ettei mitään ole ehtinyt tekemään! .. Siis mitään tuhmaa. Missä Helsingissä on se nakuranta? Vai onko se saari? Oon kuullut, että siellä voi aika vapaastikin pervoilla.. Onko totta?

Täällä masu kasvaa kasvamistaan ja on sitten syksyllä raskausfetisisteille jotain kivaa katseltavaa tarjolla.. Kahvimaitoa saa sitten vasta talvemmalla :D

Lailai

Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #20 : 11.07.2016, 15:07 »
Kysymys järjestäjille koskien postituslistan anonymiteettiä. Minua kiinnostaisi mahdollisesti osallistua jatkossa pervparkin bileisiin ja haluaisin saada tietoa tulevista tapahtumista postituslistan kautta.
Oletan, että postituslistan vastaanottajat ovat salattuja, mutta halusin vielä varmistaa onko näin?

Lisäkysymys: saako tuon postituslistan kautta joitakin uusia tietoja vai näkyvätkö samat ilmoitukset myös täällä baarissa?

terv. Lailai, jolla ei ole anonyymia meiliä

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #21 : 11.07.2016, 21:38 »
Kysymys järjestäjille koskien postituslistan anonymiteettiä. Minua kiinnostaisi mahdollisesti osallistua jatkossa pervparkin bileisiin ja haluaisin saada tietoa tulevista tapahtumista postituslistan kautta.
Oletan, että postituslistan vastaanottajat ovat salattuja, mutta halusin vielä varmistaa onko näin?

Lisäkysymys: saako tuon postituslistan kautta joitakin uusia tietoja vai näkyvätkö samat ilmoitukset myös täällä baarissa?

terv. Lailai, jolla ei ole anonyymia meiliä

Hei.

Listat on salattuja, eikä tietoja vuodeta mihinkään. Jos asia silti kauheasti vaivaa sinua, niin kannattaa tehdä kinkymeili erikseen.

Postituslistan kautta saa sellaista tietoa, joka jaetaan vain vieraiden kesken eikä foorumeilla, esim uutiset menneistä tai tulevista bileistä.

Nähdään bileissä. :)

terv. Tuulia, jolla on 4 eri sähköpostiosoitetta.

Lailai

Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #22 : 12.07.2016, 09:51 »
Listat on salattuja, eikä tietoja vuodeta mihinkään.

Kiitos vastauksesta :) Minulle olisi riittänyt tämä tieto, mutta puoliso ehdotti yhteisen sähköpostin luomista, jota molemmat voi sitten käyttää. Joten eikun kinkymailia pykäämään.

Nyt alkaa päätös pp-bileisiin osallistumisesta olla tehty. Johan tätä ajatusta on jo useampi kuukausi kypsytelty... Sitten lähtee miitti/bile what ever -neitsyys. Ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoille tän asian tiimoilta. Hui ja jee!

Wildclub

  • Vieras
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #23 : 12.07.2016, 10:54 »
Kissaenkelille tiedoksi, että eiköhän me saada nyt lauantaina tiimiläisten Summer Kinkyssä sinun tilanne kohdilleen ;) Toivotamme ekakertalaiset ilolla vastaan syyskuun Pervparkkiin. Tässä ennen sitä kivoja hetkiä vaikka luonnossa.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #24 : 12.07.2016, 11:26 »
Nyt alkaa päätös pp-bileisiin osallistumisesta olla tehty. Johan tätä ajatusta on jo useampi kuukausi kypsytelty... Sitten lähtee miitti/bile what ever -neitsyys. Ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoille tän asian tiimoilta. Hui ja jee!

Mahtavaa ja tervetuloa! Muistakaa tulla jo klo 19.30, jos suinkin ehditte. Eka kertalaiset pääsevät sisään puolta tuntia aiemmin tutustumaan kartanon tiloihin ja laitteisiin.

Wantrubber

Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #25 : 12.07.2016, 11:40 »
Olishan tuollakin joskus kiva käydä, eiköhän sieltä joku paikka kumikoiralle löytyisi.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: PervParkin bileet 2016
« Vastaus #26 : 12.07.2016, 22:52 »
Olishan tuollakin joskus kiva käydä, eiköhän sieltä joku paikka kumikoiralle löytyisi.
Ihan varmasti löytyy gummi koirallekkin paikka.
Aikaisemminkin huomattu että Pervparkissa ollaan erittäin eläinrakkaita.