Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Onko ja miten kinky identetiitisi muuttunut matkasi varrella?

<< < (15/16) > >>

Perhonen89:
Kun alan miettiä omaa kinky-identiteettiäni, se on pysynyt yllttävän samana. Matkan varrella on ollut toki erilaisia kokeiluja, kuten löytyisikö musta switchiä ja ylipäätänsä uusien asioiden kokeiluja on ollut paljon, mutta aika tylsänä ja samana identiteettini on pysynyt. Olen sub, en kovin brätti enkä kovin pikkuinenkaan.

Mutta tällä hetkellä tiedän varmaan parhaiten koskaan mitä haluan, mistä asioista tykkään ja mistä en.

raafael-k:
Lähinnä on tullut uusia kiinnostuksen aiheita. Jotkut asiat jotka kiinnostivat tämän elämäntavan alussa ovat jääneet pois elämästä. Esim sidotuksi tuleminen ja kivun vastaanottaminen. Niitä tuli kokeiltua mutta kun juuri oikeanlaista seuraa ei tullut vastaan, niin jäivät pois. Mitä sitä itseään kiusaamaan puolikivalla. Anaalijutut dildolla olivat kivoja mutta kun pääsin oikean munan makuun niin ei se dildoilu ollut niin kivaa. Ja oikeakin muna on jäänyt viime vuosina väliin itsesuojelun ja suhteessa olon takia.

Olin emetofoobikko sataprosenttisesti aikoinaan, mutta se väistyi osittain kun seksin yhteydessä laattahommat ovat aika hemmetin kivoja. Tosin sooloilut on jääneet pois. Mieluummin laitan toisen kakomaan kuin itse teen moista. Varsinkin kun ei se dildolle ja sormille kakominen ole yhtä kivaa kuin oikea muna kurkussa.

Joskus olen miettinyt että olisi kiva kokeilla sitomista ja jonkun piiskaamista. Mutta sopivan kumppanin puutteen takia on jäänyt dominoivan puolen tutkiminen tekemättä.

Yksi iso juttu mihin kiinnostus vuosien varrella on kasvanut on ollut jonkinlainen sekoitus ageplay/rapeplay/incestplay-osastosta. Sen kanssa on ollut isoin vääntäminen henkisesti. Miten voin olla kiinnostunut moisesta? Mutta se on jäänyt fantasiaksi. Ja tulee luultavasti jäämäänkin. Jotenkin omien tutkimusten ja pohdintojen perusteella olen tullut siihen päätelmään että minulta taitaa puuttua päästä jokin palikka minkä moisiin leikkeihin vaaditaan naisten puolelta. Ehkä minusta ei vain ole sen sortin daddyksi. C'est la vie ja silleen.

Mutta loppupäätelmä on että melko samanlainen olen kuin urani alussa haluiltani. Olosuhteet vain muuttuvat ja joitakin haluja painaa pois ajattelusta käytännön syistä. Kokemuksen myötä tosin kerron rohkeammin haluistani potentiaalisille kumppaneille.

Raduni:
Jos puhutaan mielenkiinnon kohteista ja niiden toteuttamistavoista, niin ne eivät kyllä ole paljoakaan muuttuneet kuluvalla vuosituhannella. Ehkä suurin ero on se, että ylipäätään kutsun itseäni "kinkyksi" ja olen jollain tasolla ainakin vähän lähentynyt kinky-yhteisöä josta pysyttelin aiemmin tietoisesti erossa.

Violation:
On muuttunut. Nuorempana olin alistuva muuallakin, kuin makuuhuoneessa. Nykyään en. Olen nykyään ensisijaisesti masokisti. Rakastan vapauttani ja tykkään leikkiä alistuvaa mutta minua ei voi käskytellä eikä määrätä muutoin, kuin sessioon kuuluvan roolin alla.

Irwikissa:
Laajentuneet intressit.
Oma matka on vielä todella lyhyt, ja on paljon mitä en tiedä koska kokemus puuttuu enkä näin ollen voi sanoa mielipidettä.
Alkuasetelmalta olin tiukasti brat sub. Nykyään myönnän että mussa on switchin vikaa, koska itsessä on sadistinen ja top-henkinen puoli, joka narkkailee myös toisen mielihyvästä saatavilla kikseillä ja nauttii ylipäätään erilaisista reaktioista. Sitä ulkoilutan harvoin, mutta se on olemassa. En tunnistanut itsessäni olevan baby girliä, koska en harjoita ageplayta lainkaan. Sekin oli ahtaan lokeron tuijottelua johon en sopinut, mutta sittenpä näki että nekin reunat saa taivutettua alas. Masokistiksi en edelleenkään osaa itseäni luontevasti kutsua, vaikka nautin tietynlaisesta kivusta ja arvostan jälkien estetiikka. Nykyään myönnän senkin, että itsessä on hedonistin vikaa, todella vaikeaa motivoida asioihin mistä en saisi minkäänlaista mielihyvää itse.

Olen huomannut että valtaosin ahaa-elämyksiä olen saanut sessioidessa toisen ihmisen kanssa. Siinä huomaa mikä kolahtaa, mikä ei toimi, ja miten eri ihmiset tuovat itsestä eri puolia esiin. Yhdelle voi näyttäytyä fyysisenä ja aggressiivisempana primal-henkisenä brattina, toisen kanssa olla pideltävä ja vapaasta tahdosta alistuva baby girl, joku taas saa sen mun top-puolen kytkeytyyn päälle ja isken kynnet ihoon ja nautin voihkeesta.

Joten kyllä, jatkuvan muutoksen alla kun itsekin kasvaa ja kokee jatkuvasti, eikä seksuaalisuus ole staattinen tila.
 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta