Kirjoittaja Aihe: deitti ilmoitusten haitat  (Luettu 6424 kertaa)

pinkkiprinsessa

  • Vieras
deitti ilmoitusten haitat
« : 09.03.2021, 14:01 »
Tässä pikku hiljaan miettinyt mikä siinnä voisi olla niin hankalaa lukea deitti ilmoitus huolella läpi ei tulisi yllätyksiä sitten kun huomaakin että ei olesitä mitä toiset hakevat esimerkkejä on paljon mutta esim hei olen X huomasin ilmituksesi olen sitä ja tätä teen tota sitä tätä sinun pitäisi olla X,sän mielestä se ja tämä sitten kuin vastaat vietiin että olen tämä ja en ole se tai toi mitä etsit.
Sitten tulee paska mysky tuulettimeen ja sitten alkaa se miksi et aikaisemmin ilmoittanut että olet se etkä tuo, sitten kun kysyy luitko ilmoituksen loppuun niin yleisin on että en lukenut. herra tai rouvva X on sitten hiljaa ja mustamaalaa takana päin ei kiva.

onko muilla kokemuksia asioista yleistä pohdintaa aiheesta, jos on ketju jo jossain niiin voin vinkata.
Huolestunut käyttäjä silliain että ne X ja Y henkilöillä on yleensä nopeat kirjoitukset minä uka sinä ahaha  ei kivoja.

ps. anteeksi kirjoitus virheitäni   ;D
« Viimeksi muokattu: 09.03.2021, 15:15 kirjoittanut pinkkiprinsessa »

Giftige

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #1 : 09.03.2021, 14:43 »
Juu, varsin tuttua.
Mä jotenkin jaksan uskoa että useampi jotka noihin seuranhakuviesteihin vastaa lähestyy kaikkia samalla copypastetulla viestillä, koska sisältö on muka aiheeseen liittyvää, mutta ei liity mihinkään mitä ilmoituksessa kerron, tai etsin.
Yleensä vastaan näille että kiitos mutta en ihan taida olla mitä etsit/et ole mitä etsin ja jätän omaan arvoonsa. Mitäs siitä sen enempi vääntämään.

Mutta juu, "ilmiönä" tuttu.

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #2 : 09.03.2021, 14:52 »
Miehet varmaan massapommittavat enemmän, koska tarjontaa on vähemmän. Itse saan ilmoituksiini (sekä täällä että normisaiteilla missä mulla on vaan romanttinen ilmoitus ilman kinkyilyä) sillai 33% asiallisia ja ajatuksella kirjoitettuja vastauksia, 33% pelkkiä "moi"-tyylisiä nollaviestejä ja 33% sit täysin sopimattomia. (Tyyliin lapsia haluava tai varattu nainen ajattelee että vois jotenkin saada mut luopumaan rajoistani.) Ihan ettei väärää käsitystä tule, en mä oleta että eka viesti on kymmensivuinen filosofinen pohdinta, mutta ois se nyt hyvä että siinä edes näkyisi että tietää kelle on viestittämässä sekä miksi.

Toki joillekin ihmisille on tekstuaalinen viestintä hankalampaa kuin toisille ja se on harmillista; mulle kyky kommunikoida sekä ääneen että kirjaimilla on kyl tosi tärkeä ominaisuus ihmisessä. Ei ilman sitä tulee mistään mitään.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2021, 15:14 kirjoittanut Sukkanauhafani »

MasterM47

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #3 : 09.03.2021, 14:55 »
Moi
Sitä mä en ymmärrä että jos toinen kieltäytyy niin miksi puukotus pitäisi alottaa
tai mikä on pointti jos hakija ei ole kiinnostunut tarjoajasta.
Hakijalla on täysi oikeus valita sellainen kuin haluaa kenekään siitä loukkaantumatta
Tai olla valitsematta

Peppi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Tiukka Nahka & farkku fetisti
  • Galleria
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #4 : 09.03.2021, 15:05 »
Luetun ymmärtäminen on tosiaan ihmeen vaikeeta. Samoin jos on pyytänyt kertomaan pitemmästi itsestään, haluistaan yms. Olen tähän myös törmännyt tässä tielläni hyväksyttyäni itselleni oman bi- seksuaalisuuteni. Vähän vaikeeta se on toiseen tutustua jos toinen ei ymmärrä lukemaansa, ei osaa kuin virkkeen, kaksi kirjoittaa ja nekin täynnä kirjoitusvirheitä. Silti pitäis samantien olla menossa jonkun randomin korpimökille "kaiken kivan merkeissä".
Eli aloittaja, et tosiaankaan ole yksin tämän problematiikan kanssa.

pinkkiprinsessa

  • Vieras
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #5 : 09.03.2021, 15:21 »
Kiitoskia tuesta ja ajatuksistanne, välillä vain menee joillakin kuppinurin kun kertoaa karun totuuden että on jotain muuta kuin toinen osapuoli olettaa vaikka se lukee moneen kertaan pitkin poikin niin aina tuntuvan siltä ettö tulee yllätyksenä sitten asia.
Mutta minkäs niille voi se on ehkä harmillisin asia että oletetaan todella paljon että yhden viestin perusteella ollaan jo ns menossa korpimökille.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #6 : 09.03.2021, 16:24 »
Osa ongelmaa on varmaankin se, että heti potentiaaliselta vaikuttavan ilmoituksen nähdessään osa porukasta innostuu ja keskittymiskyky lentää ulos ikkunasta. Sitten omat odotukset ja toiveet kasautuvat muodostaen enemmän omaan, ensimmäiseen mielikuvaan kuin varsinaiseen ilmoitukseen perustuvan ajatuksen vastapuolesta. Illuusioiden murentuessa koetaan tunne torjutuksi tulemisesta, joka johtaa asiattomaan primitiivireaktioon.

Kannattaa jättää räjsyttäjät omaan arvoonsa. Niitä riittää ja elämästä tulee kovin vaikeaa mikäli sellaisille antaa ajatuksen puolikasta enempää. Repikööt turpaansa, kun eivät muuta voi.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #7 : 09.03.2021, 17:17 »
Markkinoinnin perustotuudet pätee varmaasti deitti-ilmossakin. Eli se mikä näkyy päällimmäisena, se muistettaan. Eli ehkä käristetty esimerkki mutta: jos henkilön profiilikuvassa on lihaksikas mies, nick on Siitossonni32, niin ehkä on hiukan turha odottaa, että ekana luettaan se pikkuprintti ja keskityttään muuhuun, kun järeisiin rintalihaksiin ja nikin tuomaan mielikuvaan isoista kulkusista....
Kenelle sitten siirty vastuu viestista? Lukijalle tai kirjoittajalle?

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #8 : 09.03.2021, 18:14 »
Täällä tuntuu olevan paljon sellaisia, jotka ei lue koko deitti-ilmoitusta tai profiilia ja lähettävät seuranhakuviestinsä. Jos etsii seuraa niin miten vaikeaa se on lukea ilmoitus+profiili, kirjoittaa itsestään ja kysyä jotain viestin saajasta. Kohdistaa siis viesti juuri sille, jolle on kirjoittamassa eikä lähetä samaa viestiä kaikille. Luulen, että ne jotka osaavat kirjoittaa ja tavatessa osaavat keskustella saavat helposti seuraa.

Tsemppiä pinkkiprinsessa  :)


plastiikki

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #9 : 09.03.2021, 18:46 »
Musta tuntuu et näis tämmösissä nettiviestimissä keskustelut jotenkin aina tyrehtyy muutaman viestin jälkeen, tai ekan illan jälkeen. Seuraavana päivänä tuntuu tosi vaivaannuttavalta keksiä jotain et no hei, mitäs sulle TÄNÄÄN kuuluu jne.

Toinen mikä on tosi ärsyttävää on se, että vastapuoli (siis naiset) avaa keskustelun jollain käsienheilutusemojilla. Et niinku siirtää vastuun keskustelun aloittamisesta mulle.

Die

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #10 : 09.03.2021, 18:56 »
Mä oon nyt paristi ihmetellyt tätä samaa. Tai sitten luetaan se ilmoitus, mutta kuitenkin tuupataan sitä viestiä ja tuhlataan omaa ja mun aikaa.

Mä oon kahteen ketjuun ilmon tehnyt ja kumpaakin merkinnyt selkeästi esim. ikähaarukan ja sen, että haen Domia ( tai edes "domhenkistä" miestä). Sit on iloinen yllätys, kun kirjautuu baariin ja kahtoo, että jee uusia viestejä. No mene ja avaa ne viestit ja pety, kun siellä onkin viesti toiselta subilta taikka lähemmäs 50 vuotiaalta herrasmieheltä ( anteeksi, en vain viehäty itseäni huomattavan paljon vanhemmista miehistä ). Tästäkin muuten on muutama mies loukkaantunut, kun olen suoraan sanonut, että valitettavasti et sovi ikähaarukkaani.

Niinku, miksi pitää koittaa väkisin, kun tiedostaa ettei kuitenkaan sovi toisen kriteereihin ?

Blondewolf

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #11 : 09.03.2021, 20:38 »
Veikkaisin koska muuten ei saa ja se toimii aina joskus. Eiköhän tossa vaan pidä ottaa lusikka käteen ja deletoida ne viestit jotka ei nappaa.

Ja mitä tuolta chätin puolelta on oppinut niin usein ovat naiset valkanneet kriteeriensä ohi (vaikka sopiviakin oli) ja vielä sanovat että hyvä että tuli tehtyä kun en näköjään edes tienny mitä halusin ja kriteeritkin muuttuivat kokonaan tulevaisuutta varten. Kannattaa varmaan pitää tämäkin mielessä kun harmittaa että tulee turhaa vonkua.

The Rolling Stones - You Can’t Always Get What You Want
https://www.youtube.com/watch?v=Ef9QnZVpVd8

Mahtaisko olla kuitenkaan parempi lopputulos kokonaisuutena jos kaikki raakautuisivat pois laserin tarkkuudella kriteerien mukaan? :o



Maxi

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #12 : 09.03.2021, 20:56 »
Otan riskin ja puolustan osittain deitti-ilmoitusten vastaajien puolesta kritiikkiin. Etenkin ketjun aloittajan kuvaus mielestäni omasta persoonasta "pappynä" on mielestäni  epäselvä ja ymmärrän osittain vastaajien turhautumisen siitä, että kyseessä ei olekaan profiilikuvan kaltainen Britney Spears.

Tietenkään väärinymmärrys ei oikeuta huonoon käyttäytymiseen ja ilkeilyyn, mutta ehkä se on luonnollinen reaktio. Pinkkiprinsessalle toivon voimia ja vielä selkeämpää artikulointia transformaatiosta.

Myönnän, että olen joskus koettanut kepillä jäätä vastaten ikä- ja etäisyysrajan reunoilla oleviin ilmoituksiin, mutta tuon ei pitäisi olla suuri ongelma.

plastiikki

Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #13 : 09.03.2021, 22:00 »
Ihmettelen kyllä semmosta tiettyä vonkaamiskulttuuria, jota ilmeisesti miehet harrastavat. Itse en lähetä toista viestiä, jos ei ekaan vastausta tule. Saati että copypasteisin jotain valmista pohjaa.


pinkkiprinsessa

  • Vieras
Vs: deitti ilmoitusten haitat
« Vastaus #14 : 09.03.2021, 22:41 »
Lainaten edelleen käyttäjän artikulointi jos tuo transseksuaalit transfemiseksuaali ei ole tarpeeksi artikulointi niin kuinka sen voi sanoa jotkut ovat sinut asian kanssa ja joillekin se on arempi aihe onneksi itse olen paksu nahkainen ja se lukee profiilissani että muu sukupuoli en vain enään jaksa kuulla pahaa mieltä  >:D >:( mutta pakko todeta en tee itsestäni uhria mutta nämä asiat ovat arkoja seta ryn sivuilta lisä tietoja trans nimikkeestä