Kirjoittaja Aihe: Pyhä Perse  (Luettu 7170 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #15 : 13.06.2016, 08:44 »
Siitä saako Master haluta persejuttuja vai ei, on jo täällä aiemminkin keskusteltu.
Mut joo, joillain tuntuu olevan tuo anaalifiksaatio hyvinkin kova, itsellä lähinnä vaihteleva. Omassa se tuntuu joskus kivalta, joskus ihan tosi kivalta ja joskus aivan kamalalta eikä sitä kestä muuta kuin korkeintaan pakon sanelemana. Harvoin itse haluan mutta annan kun otetaan (tosin vähän rajallinen tuo kykykin)
Joskus on tullut myös ite rassattua toisten anaaleita, onhan se ihan hauskaa. Vaikka naisena se on sitten kai ehkä enempi vain sitä että on kivaa kun toinen tykkää ja nähdä niitä reaktioita, jopa vähän vallankäyttöäkin.

Underworld

  • Vieras
Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #16 : 13.06.2016, 09:04 »
Kerran tai kaksi tuli naiselta otettua patukkaa, kokeilumielessä  :P onhan se juu totta, että asetelmat ja tunnelmat helposti kääntyy. Toisaalta itse en ole koskaan kovin erityisesti yrittänyt mitään olla ja kaikenlaiset "koska minä D ja minun asema ja uskottavuus" kuulostaa sikäli periaatteellisesti naurettavilta

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #17 : 13.06.2016, 10:38 »
Onnistunut anaalipano:

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #18 : 13.06.2016, 11:20 »
Kreationistinen näkökulma asiaan: Mikäli luoja olisi halunnut että anaalia ei käytettäisi penetroitumiseen, hän olisi luonut miehille isommat vehkeet.

Evolutionäärinen näkökulma: Evoluutio on suosinut miehiä joiden vehkeet mahtuvat myös anaaliin.

Awkward

  • Vieras
Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #19 : 13.06.2016, 15:04 »
Niin...kuulemma sieltä on joku barbi-nukenkin kaivanut. 

Pitkäaikainen entinen s-ystävättäreni kertoi nuoruutensa vanhemmasta miestuttavastaan, jonka anaali halusi dildoa lomareissulla. SInne se jäi ja vastoin kuin isossa kirjassa se tuli ALAS kolmantena päivänä.....ilman lääkäriä.

Siis B-rappuun

Jollekin fiktiivisen- tai aidon valta-aseteman toteuttaminen, jollekin nautinto. Vaatii mielellään huuhtelullisia esivalmisteluita.

Nimim. Spermainen paska pitkin nahkasohvaa ja mattoja ei ole hajuelämyksistä parhain.

PS: Kysymyksessä oli nuori nainen jolle kakkonen oli ykkönen (toim. huom.)


steward

Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #20 : 16.06.2016, 20:22 »
Tämän kolumnin otsikko ja sisältö ovat kyllä osuvia :)

Heterovaniljaa on länsimaissa harrastettu suhteellisen vapaamielisesti jo vuosikymmenien ajan. Synnillisyyden rima on noussut koko ajan, mutta peppuosasto on onnistunut säilyttämään irstailumaineen.

Olen itsekin peppufriikki. Naisen pepun katseleminen, hypisteleminen, pussaaminen ja nuoleminen ovat sytyttävää puuhaa. Perinteisen suuseksin harjoittaminen (tai ainakin sen tarjoaminen) puolin ja toisin on tavallaan oletuksena vaniljaseksissä, mutta pakaroita ja pyllyreikää nuollessa tulee kinky fiilis. Monenlaiset peppumuodot kelpaa, eikä ollenkaan haittaa jos sillä pyllyllä on pinta-alaa enemmänkin, ettei heti lopu kesken.

Peppureiän nuolemista voisi kutsua pikkutuhmaksi, samoin kuin naisen tekemää sormettamista tai pikku suristimen työntelyä omaan pebaani. Mutta kunnon irstailuun siirrytään siinä vaiheessa, kun nainen alkaa panna sträppärillä. Sen harrastamisesta ei ole kokemusta vaniljanaisten kanssa, vaan kyllä se on vaatinut Dommen puikkoihin. Yksi kutkuttavimpia alistamisen muotoja leikeissä. Lisäyksenä, että osaavissa käsissä tekee gutaa.

Pip

Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #21 : 19.06.2016, 00:55 »
Itse tunnustaudun peppumieheksi, joka tykkää katsella hyvin muodostuneita pakaralihaksia. Eteläamerikkalaistyylinen perse ei sinällään hyppyrimäkimäisyydellään kiihota, vaan tiukka timmi sopivasti treenattu peppu, joka farkkujen alta sopivasti pullottaa saa silmäni loistamaan.

Mitä taas tulee perseseksiin, niin sen löysin jo vanilja-aikanani ja lähes jokainen kumppanini avioeron jälkeen oli siitä kiinnostunut. Exän kanssa en vielä osannut oikein, vaan teimme virheen, jossa exää sattui liikaa ja parin yrityksen jälkeen emme enää yrittäneet. Nykyään olen paljon tietoisempi kipuun johtavista toimista, joten osaan ne ottaa huomioon ja olenkin pari asian vastustajaa saanut vakuutetuksi, ettei se ihan niin tuskaista olekaan ja siitä voi jopa saada orgasmin.

Itselleni on joskus koitettu sormetusta (omien sanojensa mukaan osaavin sormn), mutten ole tuntenut pientä epämiellyttävyyttä parempaa, joten oma reikäni jääköön tästä eteenpäinkin käyttämättömäksi muuhun, kuin mihin se on luotu. En epäile missään nimessä, etteikö joku muu siitä voisi saada nautintoaa, joten heitä en missään nimessä lähde rienaamaan, päinvastoin taputan helvetin kovaa heille, kun saavat nautintonsa.

Kyllä, kyllä perseseksi naisen kanssa on nautittavaa, sisältäähän se tämänikäisellä pervolla sen hyväksymistä, että se on aikoinaan ollut "kiellettyä".

steward

Vs: Pyhä Perse
« Vastaus #22 : 19.06.2016, 12:50 »
Itselleni on joskus koitettu sormetusta (omien sanojensa mukaan osaavin sormn), mutten ole tuntenut pientä epämiellyttävyyttä parempaa

Mitenkään rienaamatta exit only -miehiä, niin alkuun se tuntui itsestäkin juuri tuolta. Takaportti sulkeutui alitajuisesti, jolloin pelkkä peukku siellä oli epämiellyttävää.

Vaatii oikean seuran ja kunnon rentoutumisen, liukkareista nyt tietty puhumattakaan. Mutta kun nämä olivat kohdillaan, oli jänskä tunne, kun itsellä alkoi ottaa eteen touhun aikana..