Kirjoittaja Aihe: Ensimmäisen session jälkeen  (Luettu 2229 kertaa)

Unikko_64

Ensimmäisen session jälkeen
« : 24.09.2021, 21:47 »
Kiinnostuin bdsm:stä ja jotta pääsisin alkuun, kokeilin eilen piiskaussessiota ammattisadistin kanssa: se tuntui turvalliselta tavalta aloittaa. Kokemus oli siinä mielessä hyvä, että kipu ei tuntunut pahalta, hän osasi homman ja oloni oli sen jälkeen fyysisesti todella rento (yllätyin kyllä siitä, että aloin myös palella kovasti, vaikka oli vaatteet päällä?). Myös se yllätti, kuinka sessio lievitti ahdistusta. Mutta siinä mielessä olin vähän salaa pettynyt, että vaikka olin toivonut, en kokenut siinä mitään seksuaalista. Vain kipua. Mistähän tämä voisi johtua? Jos samaa kokeilisi ihmisen kanssa, johon olisi tunnesuhde, voisiko tämä muuttua? Olen tosin välillä miettinyt, olenko aseksuaali - entä jos tämä on sittenkin sitä, enkä onnistu seksuaalisesti nauttimaan (tästäkään).  :(  Vai oliko piiskaus vain minulle nyt väärä "laji" ja voisin kiihottua jostain muusta...? No, itse kai se pitäisi tietää, mitä haluaa kokeilla? Tätä halusin, mutta se ei seksimielessä toiminut. Toivoin niin kovasti, että tältä suunnalta löytyisi jotain, mistä innostuisin. :-\

Toivoin myös, että olisin tänään voinut vielä tavoittaa domini, kun droppasin. Mutta hän kertoi tavatessamme, että on pistämässä "firman" kiinni toistaiseksi, joten ehkä ei enää seuraa sen sähköpostia. Olisin halunnut paitsi kysyä tuota yllä olevaa, myös sitä, mitä hän ajatteli lyödessään minua. En minä tiedä, mitä sillä tiedolla tekisin: jäi vain kiinnostamaan.

Lisäksi on käynyt ilmi, että eräs minua reilusti nuorempi mies, jonka kanssa olen kirjoitellut, on exänsä kanssa harrastanut näitä leikkejä. Kun tästä tuli puhe, hän vaikutti hyvin kiinnostuneelta myös alistamaan minua. Mutta jotenkin se minua pelottaa: en tunne häntä hyvin enkä oikein pysty luottamaan siihen, että hän kokeneempana malttaisi aloittaa kanssani tarpeeksi varovasti. Mutta kun sanoin, että minua pelottaa, hän tuntui lähinnä loukkaantuvan.

Niin, mitä oikeastaan yritän sanoa? Että olen jotakuinkin hämmentynyt ja eksyksissä? Olenkohan ihan väärässä paikassa?  ::)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1751
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #1 : 24.09.2021, 22:07 »
Ethän sä väärässä paikassa ole.

Tunteita on vaikea hallita  ja samaten tuntemuksia.  Toisilla pöksyt kastuu jo ajatuksesta, että sais piiskaa,  mut livenä niin ei sitten käykään. Toisilla se kiihotus tulee parista, tilanteesta, tuoksuista, äänistä,  kivusta tai mistä vaan.

Ehkä se ammattimaisuus tuntui jotenki vaan suoritukselta, liian tilatulta?  Monet subit saa kiksit siitä, että D päättää haluta piiskata, huvikseen tai rankuksi. Että sama piiska ei tunnu miltään, jos sitä ite kerjää ja sitten sen saa.

Missään tapauksessa ei kannata tehdä päätöksiä jatkosta dropissa. Hoida ensin itses kuntoon, mieti ja puhu. Lue asioita, miten muut kokee vaikka dropit jne.

Tervetuloa baariin, kinkyjen kantapaikkaan.

P.s. itellä toimii aftercare paketissa suklaa, cocis zero ja hömppäleffat. Mieti, mikä toimis just sulle  :)

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 72
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #2 : 24.09.2021, 22:11 »
Niin, mitä oikeastaan yritän sanoa? Että olen jotakuinkin hämmentynyt ja eksyksissä? Olenkohan ihan väärässä paikassa?  ::)
Ainoa, mitä voi sanoa varmaksi, on että olet täsmälleen oikeassa paikassa. Kaikki muu on arvailua.

Minulle itselleni
ammattisadistin palvelus jättäisi varmasti yhtä lailla tyhjän olon, sillä tunneside puuttuisi. Se on sitten täysin eri asia onko sinun kohdallasi näin, mutta jos sitä epäilet, niin ehkä siinä on jotakin perää. Kannattaa kokeilla ja tunnustella omia tuntemuksiaan. Miten mielikuvasi menevät - saatko enemmän niistä fantasioista, joissa piiskaajasi on sinulle merkityksellinen ihminen?

Kiire ja kaikkien tilaisuuksien hyödyntäminen ovat pahasta. On hyvä tunnistaa myös ne vaaran merkit; hae vaikka täältä baarista sanoilla "red flag". Voihan se mainitsemasi mies olla hyväkin kaveri eteenpäin, mutta... loukkaantumisen tuntemuksesta varmaan päättelet jotakin, luultavasti vieläpä aivan oikein.

Kuulun itse siihen ryhmään, alistuviin miehiin, joilla on on harvinaisen vähän valinnanvaraa seuranhaussa. Siitä huolimatta olen tullut krantuksi. Kun huomaa seuraa kyllä löytyvän kaikista "ei onnistu, ei löydy"-tuntemuksista huolimatta, alkaa ymmärtää laadun olevan tärkeintä. Parempi odottaa oikeasti hyvän osumista kohdalle.

Vaikka tässä nyt viittaan kovasti omiin kokemuksiisi, niin omat halusi, tarpeesi ja toiveesi tunnistat vain kuuntelemalla itseäsi. Jos jokin ei tunnu hyvältä, siihen on varmasti jokin syy - mutta missä, on jo eri kysymys.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #3 : 24.09.2021, 23:06 »
Masokisti tässä moi!

Se, että piiskauksesta ei saa mitään seksuaalista irti ei ole millään tavoin väärin. On ihan ok nauttia siitä muilla tavoin. :) BDSM on paljon muutakin kuin vain seksuaalista ja siinä on koko homman juju.

Minulla kipusessio ovat tapa purkaa stressiä, tyhjentää mieltä ja jotenkin vaan päästää irti. Toki niissä on minulle myös seksuaalisen aspekti, muttei aina. Välillä kipu on kipua, ja se riittää.

Et sä väärässä paikassa ole. Tutustu rauhassa, mihinkään ei ole kiire. Tee omaa tutkimusta BDSM:stä (netti on täynnä hyviä sivuja) ja mieti, mitä sinä haluat.  :)

IndigoZone

Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #4 : 24.09.2021, 23:07 »
Puhut ammattisadistista ja piiskauksesta. Yksityiskohtiin menemättä (kun en niitä tiedä), jos tarjotaan pelkkää kipua, jollekin se voi olla se juttu — toiselle taas mauste, jota ei aina tai ollenkaan tarvita, tai jota tarvitaan vain välillä, tai jonka ohelle tarvitaan kaikkea muutakin: eriasteista kosketusta ja stimulointia, nöyryytystä, sitomista, oikeanlaista äänensävyä, rumia mutta osuvia ja kiihottavia sanoja, kauniita sanoja, tunnesidettä, etäisyyttä, julmuutta, hyvänä pitoa, lohdutusta, käytettäväksi alistumista, toisen halua käyttää tavalla tai toisella, jonkin tietyn elementin (fetissin) läsnäoloa... Listahan on melkein loputon, jokaisella omanlaisensa eikä edes mitenkään kiveen hakattu tai muuttumaton.

Aina tai edes yleensä fantasia ja sen toteutuma eivät ole aivan sama asia. ”Saman” jutun voi myös toteuttaa eri tavoin, eri tyylillä ja tunnelmalla ja eri tasoisella tunneyhteydellä. Jotkut jutut voivat myös olla sellaisia, että niihin pääsee sisään ja niistä pystyy saamaan enemmän irti vain vähitellen — ensikokeilut jäävät teknisiksi suoritteiksi.

Ehkä hyvä lähtökohta voisi olla palata siihen, mitkä elementit BDSM-teemoissa alun perin herättivät mielenkiinnon; määritellä se ”haluttu juttu” paremmin itselleen — jolloin osaa myös tarkemmin sanoa toiselle, mitä nimenomaisia teemoja tahtoisi tutkia ja toteuttaa ja millä sävyllä ja painotuksin. Ja hakea sen kaltaista henkilöä, jonka kanssa se voisi olla mahdollista.

Tai tutkailla asiaa sen kautta, mitä tuntemuksia oikeat sessiokertomukset ja muu eroottinen materiaali (fantasiatarinat, kuvat, videot) herättävät ja nouseeko niistä esiin jotain erityistä teemaa tai sävyä, joka kiinnostaa, mutta jota ei ole oikein ennen itselleen sanoittanut. Monesti ihmisten halut ovat aika hienoviritteisiä. Sama nimityskin mielihalulle usein tarkoittaa lopulta kovin eri asiaa eri ihmisille — se, miten asian omassa päässään itselleen määrittelee, on eri määritelmä kuin jonkun toisen päässä oleva, vaikkakin samalla nimikkeellä kaaliin arkistoitu.

Tietenkin voi myös hakea suoraan vertaistukea niiltä, jotka ovat samoja pohtineet, tai joiden joukkoon mieltää kuuluvansa. Sitähän tässä nyt olet tekemässäkin. Henkilökohtaisimmat kokemukset kerrotaan ja keskustelut käydään kuitenkin vain livenä tai yksärein, eli niiden väylien kautta voi ehkä löytää vielä enemmän kuin julkisen foorumikeskusteluketjun kautta.

En osaa sanoa miten maksullisissa palveluissa tunnepuoli ilmenee. Varmaan siinä on tiettyjä rajoitteita — kuten nyt esimerkiksi tuo jälkihoidollinen rajoite, johon valitettavasti törmäsit. Mutta eivät kaikki varmasti syviä tunnesiteitä muodostele myöskään ei-maksullisella puolella, etenkään satunnaisissa kohtaamisissa, vaan tarvitsevat siihen parisuhteen tai sitä lähellä olevan asetelman. Luonne- ja henkilökemiajuttuja mitä kukakin hakee ja missä asetelmassa pystyy edes toimimaan.

Tämä oli nyt tällaista yleistä lätinää. Ei suuria viisauksia, vain muutama ajatustäky. Tsemppiä oman polun löytämiseen ja onnea omien kiinnostusten ja halujen selvittämiseen — löytyivät ne sitten tältä puolelta tai jostain muualta. Aina nämä eivät ole yksinkertaisia juttuja. Tai joutuu hakemaan ennen kuin loksahtaa kohdalleen.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #5 : 25.09.2021, 16:45 »
Tuosta indigon jutusta tuli yksi kohta mieleen mikä on itseenkin osunut . fantasia ja totuus hyvin harvoin kohtaa siis tämä oma lisäys varmaan riittäisi 3 raamatun verran juttuja. mitä on kuullut tyyliin varasin " 3 tuntia " Dominalle kun asia kiinnosti sit onkin " vartissa " huomattu ei tää ollukkaan sitä kuin fantasiassa. ammattilainen voi tietty varmaan yrittää tilanteen pelastaa ,mutta kun fantasia murtuu se voi olla siinä. omakohtainen juttu liittyi siveysvyöhön johon sijoitin suht paljon, mutta jos nyt on isot vehkeet homma ei toiminut. kerran taas suht session alussa raippa osu " puolitäysiä " sisäreiteen se kyllä vei fiilarit " kun olin maksanut " lusin jotenkin loppuun mutta taas oli fantasia särkynyt.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2021, 17:23 kirjoittanut orjamies »

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #6 : 25.09.2021, 17:04 »
Mutta siinä mielessä olin vähän salaa pettynyt, että vaikka olin toivonut, en kokenut siinä mitään seksuaalista. Vain kipua.
Oletko pohtinut ja haluatko mahdollisesti sanoittaa sitä, mitä tarkoitat kivulla ja vain kivulla? Millaista seksuaalista tunnetta ehkä odotit? Miten koit itse tapahtuman, ympäristön, toisen osapuolen ihmisenä? Vaihtelivatko tuntemuksesi vai tuntuiko koko ajan samalta? Millaisia ajatuksia muistat tapahtuman ajalta vai onko black out, ei muistikuvia? Fysiologisista tuntemuksista mainitset palelemisen - samahan tapahtuu esim. hieronnan jälkeen.

Itse olen joskus harvoin kokenut piiskauksen aikana jonkinlaisen -ääh, tylsää -fiiliksen, joka on täysi vastakohta sille tunteelle, että kokee olevansa oikein erityisesti läsnä tässä hetkessä.

Mr Birch

Unikko_64

Vs: Ensimmäisen session jälkeen
« Vastaus #7 : 26.09.2021, 13:04 »
Kiitos kaikille hyvistä vastauksista! Tunnen itseni tosi tervetulleeksi tänne, mikä tuntuu mukavalta.  :) Droppi helpotti eilen aamupäivällä ja iltapäivällä domkin vastasi viestiini, oli ollut joku tekninen ongelma. Mukavan tuntuinen tyyppi hänkin, edelleen.  :)
Mun pitää tosiaan alkaa perehtyä aiheeseen enemmän: BDSM-aapinen onkin jo kirjastosta varattu. :D Ja kipu myös "vain" kipuna, ilman seksuaalista puolta, kuitenkin miellytti. Olisin voinut pyytää domia missä vaiheessa tahansa tietenkin lopettamaan, jos olisi sattunut liikaa tms., mutta se ei missään vaiheessa käynyt mielessä. Olin vain utelias, että mitä seuraavaksi. Session keskellä pidettiin tauko, hän istui vieressä, silitti mun tukkaa ja kyseli tuntemuksia. Mikä tuntui tosi hyvältä myös.
Eli nyt oikeasti hyvillä mielin eteenpäin: tämä on kuitenkin se suunta, mikä kiinnostaa. Ootte ihania. 💜🙂