Kirjoittaja Aihe: Pallerot viestin profiilissa  (Luettu 3973 kertaa)

tallipoika

  • Vieras
Pallerot viestin profiilissa
« : 25.05.2012, 13:08 »
Mitä mahtavat tarkoittaa nuo pallerot postauksissa, siinä postaajan profiilin alla?

terv. nimim yksi pieni keltainen...

Angelika

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #1 : 25.05.2012, 13:21 »
Mitä ahkerammin foorumin viestiketjuihin kirjoittelet, sitä enemmän tulee pill...palluroita tai kantikkaita :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #2 : 02.09.2012, 20:17 »
Miksi ei voi olla yhtä aikaa näkyvillä palleroita sekä yhdistystä, mihin kuuluu?  Huomasin juuri, että minulta ja muilta, joilla yhdistys on näkyvissä, puuttuvat nuo pallerot. :'(

Jolene

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #3 : 09.06.2013, 12:41 »
Mä huomasin tässä että ne pallerot ehkä ei liitykkään postaus aktiivisuuteen..
Eräällä tutullani on paaaaljon enemmän kommentteja kuin minulla ja vain yksi pallura.
Mulla on noita palluroita nyt kaksi, voisihan ne lisääntyä myös esimerkiksi kuvien lataamisesta foorumille?

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #4 : 09.06.2013, 12:48 »
Pallerot ja yhdistyslogo eivät näy yhtäaikaa, koska molemmat tulevat saman mekanismin kautta käyttäjän ryhmästä, mikä foorumilla on. Normaalisti ryhmä määräytyy foorumin viestimäärän perusteella tai jos kuuluu ylläpitoryhmiin. Jos käyttäjä laitetaan johonkin yhdistyksen ryhmään, tulee käyttöön sen kuva. Aiemmin yhdistysluokat käyttivät useamman palleron kuvaa, mutta sen jälkeen niille on tehty omat kuvat.

Normaaliin palleromäärään ei vaikuta kuin keskustelupalstan viestien määrä. Ei esimerkiksi kuvat, chättiviestit, yksityisviestit tai muutkaan vastaavat.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #5 : 16.06.2013, 00:04 »
Saisinko rautalangasta väännettynä, miten nämä pallerot lasketaan? Nimimerkki kidellä on viestejä yli kymmenen kertaa niin paljon kuin minulla, mutta hänellä on vain yksi pallero ja minulla näemmä kaksi. Kummallakaan meistä ei näy mitään yhdistyslogoa viestien yhteydessä.

Hermes

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #6 : 16.06.2013, 08:05 »
Kide kuuluu yhdistykseen, jonka jäsenet eivät halunneet yhdistysmerkkiä. Ryhmän asetukset kuitenkin vaativat merkiksi jotain muuta kuin viestimäärään pohjautuvat, niin se on sitten vain yksi pallero kaikille sen ryhmän jäsenille. Tuon kyseisen yhdistyksen lisäksi on pari muutakin ryhmää, joilla ei ole omaa merkkiä, ja palleroitakin on sitten vain yksi viestimäärästä riippumatta.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Pallerot viestin profiilissa
« Vastaus #7 : 16.06.2013, 09:53 »
Saisinko rautalangasta väännettynä, miten nämä pallerot lasketaan?

Vaikka tuo määrätyn käyttäjän mysteeri jo selvisikin, löysin ainakin yhden vanhan ilmoituksen noista varsinaisista rajoista. On aivan mahdollista, että näitä on muutettu vielä sen jälkeen:

Niitä on tänään hiukan muutettu. Enemmän kotimaista kieltä ja baarihenkisyyttä.

0 - Uusi asiakas
30 - Asiakas
250 - Kanta-asiakas
500 - Baarikärpänen
1000 - V.I.P.

Lisäluokitus mahdollinen, siis siitä 1000:sta ylöspäin....  8)