Kirjoittaja Aihe: Jäsenyys Smurffiryhmässä  (Luettu 3734 kertaa)

Suzie

  • Vieras
Jäsenyys Smurffiryhmässä
« : 18.06.2014, 14:25 »
Ennen minulla oli pääsy SMFR:n jäsenosioon. Nyt tuo jäsenyys on kadonnut profiilistani.


Pystyykö ylläpito selvittämään onko joku poistanut tuon tarkoituksella vai tiputteleeko softa bittejä pois vahingossa? Itse en mielestäni tuolle sivulle ole mennyt koskemaan...




Susanne, SMFR:n jäsen #749




isabella

Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #1 : 18.06.2014, 17:10 »
Siivosimme pari viikkoa sitten listoille roikkumaan jääneet vanhat jäsenet pois smurffialueelta. Se voi olla että sinut poistettiin siinä samalla vahingossa. Laita uusi pyyntö niin sinut lisätään taas listaan. Pahoittelen häiriötä.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #2 : 26.06.2014, 12:52 »
sama juttu minulla, en pääse smurffien sivuille. jäsenmaksun maksoin toukokuussa, korttia vielä odottelen  ;)  tosin sen voisin ottaa suvilahden bileissä kun sinne vakaa aikomus tulla.

Suzie

  • Vieras
Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #3 : 26.06.2014, 23:41 »
Niinpä. Laitoin sen pyynnön joitakin tunteja Isabellan vastauksen jälkeen, mutta eipä ole reilussa viikossa kukaan ehtinyt klikata hyväksy-nappia (tuskin lienee tuon vaikeampaa?). No, eipä se ole ainoa asia mikä Smurffeilla kestää...




Mr.Vic

Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #4 : 29.06.2014, 01:25 »
Niinpä. Laitoin sen pyynnön joitakin tunteja Isabellan vastauksen jälkeen, mutta eipä ole reilussa viikossa kukaan ehtinyt klikata hyväksy-nappia (tuskin lienee tuon vaikeampaa?). No, eipä se ole ainoa asia mikä Smurffeilla kestää...

Jäsenvastaavamme on vapaalla ja palaa syksyllä. Hänen sijaisensa on tietoinen tilanteesta ja reagoi siihen kun ehtii.
Tässä on muutakin kiirettä ja säätöä, jokaisen henk. koht. elämästä puhumattakaan, joten koettakaa pysyä housuissanne.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2014, 01:53 kirjoittanut Mr.Vic »

Andante

  • Vieras
Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #5 : 12.10.2014, 22:46 »
Keneltä täytyisi kysellä tuota "smfr-tagia" foorumiin? Liityin jäseneksi jokin aika sitten, jäsenmaksu myös maksettu :)

isabella

Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #6 : 12.10.2014, 22:59 »
Jos haluat smurffiryhmän jäsenyyden, sinun pitää tehdä pyyntö. Mene omaan profiiliin, ota sieltä kohta muokkaa -> ryhmien jäsenyys. Sieltä pääset näkemään ryhmät ja voit tehdä pyynnön smurffiryhmään pääsystä. Kun olet tehnyt pyynnön, voin käydä klikkaamassa sinut ryhmään.

Jake

Vs: Jäsenyys Smurffiryhmässä
« Vastaus #7 : 12.10.2014, 23:42 »
Niinpä. Laitoin sen pyynnön joitakin tunteja Isabellan vastauksen jälkeen, mutta eipä ole reilussa viikossa kukaan ehtinyt klikata hyväksy-nappia (tuskin lienee tuon vaikeampaa?). No, eipä se ole ainoa asia mikä Smurffeilla kestää...

Noh. Porukka tekee vapaahtoistyötä! Pientä ymmärrystä. Tai tulkaa itse tekemään...  ;)  8)