Kirjoittaja Aihe: Sitomis ym..settejä  (Luettu 3082 kertaa)

xxxparadise

  • Vieras
Sitomis ym..settejä
« : 30.08.2021, 13:53 »
Hei.auttakaahan minua..tarvitsen kaikenlaisia sitomispuita.pukkeja..vaikka jokin bdsm liittyviä huonekaluja..nopeasti..mistä ihmeestä lähden niitä metsästämään..käytetyt.jos joku tekee niitä..😊😊.  Sarppa

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #1 : 30.08.2021, 23:15 »
Yksinkertaisimmillaan rautakaupasta puisia pitkiä harjanvarsia.
Kaksi sellaista esim keskeltä kiinni, siitä tulee x:n muotoinen jota voi käyttää mielikuvituksen kanssa. Sitoa se ihmiseen kiinni tai ihminen siihen kiinni.

Itse käytän harjanvarsia polvitaipeisiin ja kädet samaan puuhun kiinni.

Ai mutta nuo eivät olekaan bdsm-huonekaluja. No toimivat kyllä yhtä hyvin.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #2 : 31.08.2021, 09:23 »
Itse olen ostanut tori.fi sivustolta vanhan voimistelupukin sekä priiman hierontapöydän, mitkä toimivat hyvin sekä sitomis-, piiskaus- tai leikkialustoina. Lisäksi melko pienellä vaivalla saa jämerät lenkit kiinni kiviseinään, jossa piiskattava pysyy varmasti kiinni. Esim. -> https://molinay.blogspot.com/2021/02/peikko-deittailee-blondi-myos-ja.html

Yst. Terv.
Karwis

PuuhaPete

  • Vieras
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #3 : 22.04.2022, 11:11 »
En viitsinyt tästä asiasta uutta viestiketjua luoda, niin kysyn kysymykseni tässä.

Miten tällaista hogtie-osaa kuuluisi / kannattaisi käyttää, jossa on 6 eri kiinnityskohtaa 4 sijasta? Tavallaan 2 jää ylimääräiseksi jos kiinnittää käsi- ja jalkakahleet.
Miten sinä itse käyttäisit tällaista? Mitä laittaisit kiinni noihin 2 ylimääräiseen? Kaulapantahan olisi toki yksi vaihtoehto...

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #4 : 22.04.2022, 11:30 »
En viitsinyt tästä asiasta uutta viestiketjua luoda, niin kysyn kysymykseni tässä.

Miten tällaista hogtie-osaa kuuluisi / kannattaisi käyttää, jossa on 6 eri kiinnityskohtaa 4 sijasta? Tavallaan 2 jää ylimääräiseksi jos kiinnittää käsi- ja jalkakahleet.
Miten sinä itse käyttäisit tällaista? Mitä laittaisit kiinni noihin 2 ylimääräiseen? Kaulapantahan olisi toki yksi vaihtoehto...

Kaulapantaan taakse yks ja peppukoukkuun yks  ::)

PuuhaPete

  • Vieras
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #5 : 28.04.2022, 20:20 »
Jaa, että peppukoukku menisi ostoslistalle. No, katsotaan. :D Tuleeko muita käyttötapoja mieleen tällaiselle hogtie-osalle?

P.S. Jos muita kiinnostaa, niin tuota myydään "Edge"-brändillä. En tiedä myydäänkö Suomessa.

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Sitomis ym..settejä
« Vastaus #6 : 29.04.2022, 17:45 »
Voihan siihen kiinnittää esimerkiksi jonkun vartalon alaosan harnessin, jossa on esimerkiksi jotain strategisiin paikkoihin kivasti osuvia asioita tai vaikka harness, johon voi kiinnittää pepputapin ja/tai dildon niin että pysyvät sisällä vaikka toinen vähän vikuroisikin. Tai vaikka ihan somisteeksi vyötärölle sopiva ehkä vaikka reisiin asti ulottuva remmiharnesshärdelli. Mielikuvitus rajana, nimim. Kaikenlaiset remmit ja harnessit on kivoja.

PS: Esim. Anskun galleriassa on kivoja harness-esimerkkejä. (https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=profile;u=12797)