Ilmoitustaulu > Miitit

BoundCon 2017

(1/2) > >>

foobar:
Kävin tänäkin vuonna taas BoundConissa Münchenissä. Tänä vuonna tapahtuma oli paisunut nelipäiväiseksi, torstaista sunnuntaihin. Ostin lipun koko tapahtumaan ja neljään kuvaussessioon, yhteen per päivä.
Tänä vuonna oli ensimmäinen kerta kun en ollut tapahtumassa yksin liikkeellä, naisystäväni oli mukana. Hän tosin osallistui tapahtumaan vain kahtena päivänä, kahtena muuna kierteli kaupunkia muuten. Minä kävin BoundConissa jokaisena päivänä, vaikka en ollut ihan alusta paikalla kertaakaan vaan olin aluksi mukana kiertelemässä kaupunkia.
Kuvia tapahtumasta on vajaat 5000, mutta en ole vielä ehtinyt itsekään käydä niitä läpi, joten kestää hieman aikaa ennen kuin saan niitä tänne BDSM-baariin. Vanha järjestelmäkamerani hajosi joten jouduin juuri ennen reissua ostamaan uudemman mallin, en tiedä vielä miten ne kuvat sillä onnistuivat. Lisäilen kuvia tänne BDSM-baariin joskus lähitulevaisuudessa.

foobar:
Kuvia tapahtumasta löytyy nyt BDSM-baarin kuvagalleriasta. Minä en siis ole näitä naisia tapahtumaan kutsunut tai sitonut, ainoastaan kuvannut. Joissain kuvissa näkyy pikselöityjä ihmisiä, se johtuu siitä että tapahtuman järjestyssäännöissä lukee että tavallisten messuvieraiden kuvien julkaisu on ehdottomasti kielletty ilman lupaa. Joten kuvissa näkyy ainoastaan sidontamalleja, sitojia ja muuta festivaalin henkilökuntaa.

punasiipi:
Kiitos kuvista. Vaikka aluks mietityttikin että onko kymmenien kuvien floodaaminen galleriaan oikea tapa pistää ne näytille..

PervPark:
Täytyypä katsella kuvia.  Olin viime vuonna tapahtumassa mukana.

Patajätkä:
Kuvia on oikein ilo katsoa.
Mutta tosiaan olisiko joku 'kuvapankki' tms.  (itselläni kuvat.fi) ilmais juttu parempi ja tänne linkki sinne.
Saisi ihailla paljon enemmän kuvia samalla :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta