Kirjoittaja Aihe: Subin käytös?  (Luettu 52688 kertaa)

ofelia

Vs: Subin käytös?
« Vastaus #180 : 05.04.2018, 01:45 »
Onko se dominointia jos subi päättää mitä ei saa tehdä ? :o
Tämä lienee silkkaa provoilua, mutta tartutaan nyt kun palstalla käy paljon uusia oppimassa ja tutustumassa aiheeseen. Kyllä, se on dominointia juurikin silloin kun subin (ja dominoivankin) rajoja kunnioitetaan. BDSM:n ja hyväksikäytön raja menee suostumuksessa, siinä vaiheessa kun ennalta sovittuja rajoja tai turvasanoja ei noudateta ollaan hyväksikäytön puolella. Subilla on aina oikeus päättää mitä hänelle ei saa tehdä.

Ja ennen kuin joku tähän tarttuu, niin toki rajoja voi sopimuksesta venyttää ja on suhteita jossa on sovittu ettei rajoja ole - silloinkin on kyse suostumuksesta. Jälkimmäisessäkin tapauksessa on yleensä jonkinlaiset rajat olemassa, harvemmalle olisi todellisuudessa ok että häneltä esimerkiksi amputoitaisiin jalka tai puhkottaisiin silmät.

Lily

Vs: Subin käytös?
« Vastaus #181 : 05.04.2018, 09:22 »
subin rajojen venyttämis esimerkki:
koska subilla on käytössä turvasana/esine, jolloin pelin voi puhaltaa poikki, niin itse rajoja venyttäessä käytän esim seuraavaa:

Jos käytössä on esim väline, jonka tiedän aiheuttavan sietämätöntä kipua, näytän välineen, ja otan katsekontaktin (Joo ei toimi jos pyllylle läimii), ennen jokaista iskua varmistan  katsekontaktilla seuraavan iskun oletetun kestämisen.
Erittäin toimiva on subin taholta nyökkääminen.

Session tavoite ei ole turvasana , eikä suinkaan aina rajojen ylittäminen.
Jokainen subi on "Dommen kouluttaja" (kiitos eräälle termin lainaus oikeudesta).

Eli jokainen subi "opettaa" omat käyttöohjeensa Dommelleen ja siitä johtuen tää tällainen :"automaattialistuja" on terminä vanhentunut.

Mun mielipide, mulle oikea >:D

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #182 : 05.04.2018, 14:56 »
Jaa, taas yksi lisää "truumasterit ei välitä siitä, mitä subit haluaa" -joukkoon. ::)

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #183 : 05.04.2018, 15:26 »
*tunkee lusikkansa soppaan*
Subihan voi olla hyvnkin hankala ja alistettava, joka haastaa dominoivan joka kerta. Tässäkin kuitenkin on olemassa säännöt ja subin oikeus kertoa mikä ihan oikeasti ei vaan toimi ja mikä on ok.

Automaattialistuja on hyvä termi btw.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #184 : 05.04.2018, 16:00 »
Oon varmaan sit huono subi/karkkikauppasubi, kun valitsen itse ne ihmiset, joille alistun.  >:D

Lily

Vs: Subin käytös?
« Vastaus #185 : 05.04.2018, 16:41 »
Viittasitko Alexios mun kirjoitukseen? :o koska en ihan ymmärrä miten siitä olisi moisen käsityksen voinut saada.

Ja perhonen tottakai juuri näin, sen enempää kun ei Dominoiva voi vaan ottaa, ei myöskään subi. Onhan se minimissään kahden kauppa kumminkin.

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #186 : 05.04.2018, 17:32 »
Oon varmaan sit huono subi/karkkikauppasubi, kun valitsen itse ne ihmiset, joille alistun.  >:D

Musta on absurdia ajatella, että jos ja koska olet alistuva, niin kelle tahansa pitäisi alistua ilman mitään sanomista asiaan itse. Perhis, et mun näkökulmasta karkkikauppaile yhtään, vaan sulla on oikeus valita kenen kanssa leikkiin lähdet.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #187 : 05.04.2018, 18:36 »
Jaa, taas yksi lisää "truumasterit ei välitä siitä, mitä subit haluaa" -joukkoon. ::)

Muakin kiinnostaa mihin tai kehen tämän kohdistit  :)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #188 : 05.04.2018, 19:45 »
On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.
Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin  tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #189 : 05.04.2018, 19:49 »
Eiköhän nämäkin leikit tai 24/7 - elämäntapa ole kaikille kommunikointiin ja vastavuoroisuuteen perustuvaa toimintaa. Erilaisia tapoja toteuttaa kinkyyttä, löytyy yhtä paljon kuin kinkyilyä harjoittavia pareja ja ryhmiä. Melko yksinkertaista jopa mun välillä hyvin bimboisissa aivoissani  O0

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #190 : 05.04.2018, 20:29 »
On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.
Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin  tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.

Miksi on perseestä että oletin yhden henkilön olevan oikeesti dominoiva ?
Jos hän ei sellainen omasta mielestään ole niin pyydän anteeksi virheellistä tulkintaa  :)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #191 : 05.04.2018, 20:35 »
On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.
Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin  tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.

Miksi on perseestä että oletin yhden henkilön olevan oikeesti dominoiva ?
Jos hän ei sellainen omasta mielestään ole niin pyydän anteeksi virheellistä tulkintaa  :)

Luulempa että enemmän närää aiheutti tuo "oikeasti dominoiva", jonka voisit selittää. Vähän sama mielestäni kun yrittäisi selittää kuka on on oikeasti jääkiekkoilija, näyttelijä tai joulupukki. Mutta koska sellainen olet, niin mieluusti kuulisin määrittelysi  .

t. Karwis

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #192 : 05.04.2018, 20:45 »
On melko perseestä olettaa ruudun takaa, että kuka on oikeasti dominoiva ja kuka ei.
Jos uskoisi kaiken tällä foorulla luetelluista Oikean dominantin / sadistin  tunnusmerkeistä, olisi kypsä lataamoon - niin epäkoherenttia tuubaa on.

Miksi on perseestä että oletin yhden henkilön olevan oikeesti dominoiva ?
Jos hän ei sellainen omasta mielestään ole niin pyydän anteeksi virheellistä tulkintaa  :)

Luulempa että enemmän närää aiheutti tuo "oikeasti dominoiva", jonka voisit selittää. Vähän sama mielestäni kun yrittäisi selittää kuka on on oikeasti jääkiekkoilija, näyttelijä tai joulupukki. Mutta koska sellainen olet, niin mieluusti kuulisin määrittelysi  .

t. Karwis

Olenko sellainen ?  ;)
Edellisellä sivulla vähän aiheesta jo mielipidettäni avasinkin jollei pistänyt silmään.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #193 : 05.04.2018, 20:46 »
Viittasitko Alexios mun kirjoitukseen? :o koska en ihan ymmärrä miten siitä olisi moisen käsityksen voinut saada.

Ei, viittasin edellisellä sivulla olleisiin "tällainen on oikeasti dominoiva" -teksteihin.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #194 : 05.04.2018, 22:09 »
Viittasitko Alexios mun kirjoitukseen? :o koska en ihan ymmärrä miten siitä olisi moisen käsityksen voinut saada.

Ei, viittasin edellisellä sivulla olleisiin "tällainen on oikeasti dominoiva" -teksteihin.

Elikä valheellisesti väitit mua truumasteriksi ja samalla myös väitit etten välitä subin haluista. Voisin kyllä aiheesta loukkaantua ja nimitellä sua loukkaavasti mutta tuskin siltikään tajuaisit  :)
Oon kohtuu monta kertaa maininnut etten ole truumasteri mutta tykkään heidän tavastaan dominoida vaikka omat tapani ovatkin erilaisia.
Sadistina et välttämättä pysty käsittämään että dominointi onnistuu ihan kivuttomastikkin ja niin että nauretaan yhdessä pitäen kokoajan vain hauskaa  >:D. Ei tartte edes nöyryyttää kun sanoilla ja teoilla voi saada luottamuksen ja kunnioituksen.