Kirjoittaja Aihe: Subin käytös?  (Luettu 52686 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #165 : 13.08.2016, 07:39 »
Niin joo, se oli jotenkin et "saitin kaikkein pahin dominantmuka...", ja olinhan minä tuon kolmannenkin nähnyt, jo vain unohtanut. On ne poijjaat vaan veikeitä, eikös  ;)

Mut mul on välillä(?) taipumusta diippailla. Joten sukelletaan vielä hiukan lisää. Ihan vaikka käyttäytymisestä ja kuinka sen opimme.
Noh, tää oli helppo. Matkimalla tietenkin. Olemme kopiointikoneita kun synnymme. Näytäppä vastasyntyneille kieltä. Hitto, sehän tekee samalla tavalla. Se on sisäsyntyinen ominaisuus meissä. Apinoimme.

Myös se vanha koulukunta apinoi. Toisiaan. Omia perinteitään. Hahmojaan. Niin se menee. Ihminen on kulttuurinen otus. Kannattaa katsoa toisenkin kerran minkälaisessa seurassa pyörii, ja kenen juttuja ja leikkejä pitää kiinnostavina.

Siksi onkin tärkeää tuoda esille mitä oikein sisältää mikin kulttuuri. Ei pelkästään siellä virallisissa kirjoissa vaan ihan liven puolellakin. Sillä kun kuulumme johonkin ryhmään niin sisäistämme sen arvot, ja käytöskoodit, ja sen halut ja tavoitteet. Siksihän tällaiset teinien vanhemmat seuraavat silmä kovana korvat kuulolla missä se oma mussu oikein pyörii...ettei vain saisi huonoja vaikutteita ja joutuisi huonoihin piireihin. Sehän tiedetään että kaveri- ja vertaisryhmät kun vaikuttavat nuoreen enemmän kuin vanhemmat. Niin hyvässä kuin pahassa. Joskus ikävä kyllä, ja joskus ikävä kyllä onneksi.

Ja Vir: tuosta flirtistä oon kanssas erittäin samaa mieltä. Flirtti on vähintään elämän suola ellei ihan särvin. Suhteessa ihan kaikkeen, ruokaan, ihmisiin, luontoon...Mitä mainioin leikki, tai joidenkin mielestä peli. Mutta pitää olla pelisilmää.
Olen tainnut jossain asiasta mainitakin, niin kuin sinäkin tuosta D/s-flirttailusta.

Viridian

Vs: Subin käytös?
« Vastaus #166 : 13.08.2016, 09:15 »
Huomenta kaikille.

Tarkoitukseni ei ollut sanoa kenellekään, että koska yhtä ja toista ajoittain joku nälvii, siitä ei kannattaisi välittää. Siitä tulee välitettyä, koska se satuttaa. Koska olemme ihmisiä.

Vaan yksinkertaisesti niin, että itseään ei kannata alkaa määrittelemään yhden tai kahden ihmisen mielipiteiden pohjalta. Eikä edes sen Chimin ryhmän. Retkellä itseen toisista ihmisistä, varsinkin läheisistä on apua ja iloa, ja on heidän osallisuutensa vähättelyä, jos arvottaa enemmän tuntemattoman huutelijan sanomisia tai mielipiteitä. (Itsehän olen tämän foorumin tuhansista ihmisistä suurimmalle osalle tuntematon huutelija, myös Chimi ja MsM ovat niitä, kenen kanssa käsipäivät sanomatta ja teepannut tyhjentämättä.)

Vir

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #167 : 13.08.2016, 09:51 »
Juu, Vir, ja muut, huomenta.

Tiedän ettet halunnut ja tarkoittanut sanoa ettei kannata välittää. En minäkään halua vääristellä kenenkään sanomisia. Vaikka nyt aivan varmasti, kun asian käsittely lähti näin yksittäisestä tapauksesta, tulin vetäneeksi helposti henkilöityvät ihmiset käsittelyyni.
Tarkoitukseni ei ollut tehdä sitä pahalla. Kaikki se mitä olen asian tiimoilta hajanaisesti kirjaillut johtuu siitä että olen halunnut tuoda jonkin aivan yleisen mutta erittäin olennaisen tavan meistä ihmisistä yhteisöllisinä olentoina esille. Jonkinlaisen dynamiikan minkä mukaan toimintamme muotoutuu.
Siksi kärjistin, epäreilustikin vaikka yritän olla mahdollisimman neutraali ja pehmeä, yhteen lauseeseen (joka oli omani, mutta viittaa usein käytettyyn ajattelutapaan kun jotakuta kohdellaan väärin yhteisössä). Eli haluni oli osoittaa että syy ei ole kiusatussa vaan aina kiusaajissa. Kiusaaja on se jonka tulee tuntea häpeää (sitä tervettä) kun hän käyttäytyy huonosti muita tai jotain ihmistä kohtaan. Ja jos kiusaaja ei tajua tekemisiään vaikka asiasta huomautetaan (en myöskään voi enkä halua huomautella täällä kenellekään sillä en ole ylläpitoa, mutta tiedän ettei ylläpidon resurssit riitä aina kaikkeen, en halua poliisiksi, en edes siksi hyväksi poliisiksi).
Jos kiusaaja ei tunne häpeää teostaan, niin oletan hänen itse kärsineen häpäisystä ja näin vain piilottaneen (ehkä alitajuisesti) sen jopa itseltään, ja käyttäytyminen näyttäytyy ja myös häpeä kanavoituu epäterveesti. Teemme usein sen mitä meille on tehty. Ja juuri siksi että meihin(kin) on sattunut.

Bounded

Vs: Subin käytös?
« Vastaus #168 : 13.08.2016, 11:08 »
moi,

Olen vasta viime vuosina ruvennut löytämään omia kinky piirteitäni. Tämän sivuston avulla oli ilo huomata, että en ole tässä ajatusmaailmassa yksin. Olisi jopa kiva joskus tavata näitä hengen heimolaisia esimerkiksi jossakin pippaloissa. Tosin tässä viestiketjussa on paljon viestejä, jonka perusteella olen ruvennut uudelleen miettimään tuota biletapaamistarvetta, eikä välttämättä kovinkaan positiivisesti. Kyllä täällä on joitain aika ehdottomia kavereita, jolla on niin vahva näkemys miten subin pitää toimia, eikä siinä ole paljoa liikkumavaraa.

Luokittelisin itseni miespuoleiseksi subiksi, vaikka ns siviili ja työyhteisössä olen aikas vahva, itsevarma ja joskus hieman määräileväkin. Sub-määritys tulee pelkästään seksuaalisessa mielessä, jossa 'itse vikisen kun rouva vie'. En pidä alistamisesta kuin yhteisesti sovittuina hetkinä, esim sessio tai yhteisenä 'aikuisteniltana'.

En voisi kuvitella pitäväni edes puolitutun dominointiyrityksestä, jos siitä ei ole yhteisesti sovittu, tai jos en olisi muutoin tilanteeseen tarkoituksella hakeutunut. Muut toteuttakoon itseään sellaisena kuin ovat mutta minulle sopii vain em tyyli.... toistaiseksi.

Onkos mun tyyliselle subitukselle jotain lokeroa mihin mennä vai olenko teidän mielestä subi ollenkaan? Vai onko tässä uusi lokero, jota aiemmin ei ollut olemassakaan?

Itsetuntoni kyllä kestää negatiiviset kommentitkin ;)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #169 : 13.08.2016, 11:43 »
Bounded: Lokeroille on turha antaa liikaa painoarvoa. Ole sellainen subi kuin mikä itsellesi toimii. Siis ole oma itsesi äläkä anna muiden puheiden liikoja määritellä itseäsi tai sitä miten seksuaalisuuttasi toteutat.

Feird

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #170 : 13.08.2016, 12:23 »
Must tuntuu et osa tääl ajattelee tätä asiaa vähä liian monimutkasesti. Ton vanhan koulukunnankin kans vissiin menny vähän puurot ja vellit sekasin, se et noudattaa old schoolin käytössääntöjä ni ei se nyt sitä tarkota subin täytyy jokaisen vastaantulevan D:n kanssa sessioida... ja koska suurin osa ei edes noudata niitä niin yhdistysten bileissäkin ohjeena on noudattaa vain yleisiä kohteliaita käytöstapoja. Joskus jotkut pienemmän porukan bileet tarkemmalla käytöskoodistolla taas voiskin olla virkistävät, mut ei se missään yleisissä kinkykarkeloissa toimi. Ja ainahan noihin bileisiin eksyy joku jolla ei ole mitään käytöstapoja.

TheJorma

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #171 : 04.04.2018, 13:49 »
Herkullisin hetki on, kun subin käytös poikkeaa odotetusta.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #172 : 04.04.2018, 18:16 »
Subi käyttäytyy sillain miten subin D haluaa. Jos ei niin subi ei ole subi tai D ei ole D.
Ei pitäs olla kauheen monimutkaista  :)
En edes osaa kuvitella tilannetta missä subi käyttäytyis vasten tahtoani mutta oon saanut nauttia upeista neidoista jotka koettelee pompotella mutta nauttii siitä kun ei pomppaa  >:D
Ja kaikki silleen kivasti vain sanomalla tai katseella  :P

IKRM tuus takas foorumille kun juttus on hyviä,aitoja ja totuudenmukaisia,tämä ei ollut käsky vaan enemmänkin toive  :)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #173 : 04.04.2018, 19:09 »
Mä en itse dominanttina miehenä perusta brättäilystä, mutta ymmärrän kyllä sen The Thinginä.
Kevyt kenttävittuilu siitä erilleen on kyllä piristävää, mutta se kun subi syöttää paperitollon karkkina tai kun puupallot alkavat lennellä, multa saattaa loppua huumori.  O:-)

vila

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #174 : 04.04.2018, 19:59 »

IKRM tuus takas foorumille kun juttus on hyviä,aitoja ja totuudenmukaisia,tämä ei ollut käsky vaan enemmänkin toive  :)

IKRM ei vaikuta yksilöltä, joka ottaisi kauhean hyvin käskyjä vastaan :P

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #175 : 04.04.2018, 20:10 »

IKRM tuus takas foorumille kun juttus on hyviä,aitoja ja totuudenmukaisia,tämä ei ollut käsky vaan enemmänkin toive  :)

IKRM ei vaikuta yksilöltä, joka ottaisi kauhean hyvin käskyjä vastaan :P

Varsinkaan tuntemattomilta mutta hyvältä tyypiltä kun vaikuttaa niin ois kiva saada enempi noita oikeasti dominoivia keskusteluihin.
Dominoivatkin muuten voi ottaa käskyjä vastaan jos paikka on oikea,esim. töissä ja armeijassa  :). Tietty jos käskyt on päättömiä niin oman pään mukaan mennään ja ”kärsitään” seuraukset  8)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #176 : 04.04.2018, 20:45 »
"Oikeasti dominoiva"? Oh for fuck sake...

latexbun

  • Vieras
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #177 : 04.04.2018, 20:49 »
Eiköhän henkilö ole seksuaalisesti dominoiva silloin, kun hän kokee olevansa seksuaalisesti dominoiva.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #178 : 04.04.2018, 20:54 »
Yep.

Kyllähän sitä tieten ihan mielenkiinnosta lukisi, minkälainen on "oikeasti dominoiva" D?

*jää odottelemaan kunnon trollausta vastaukseksi*

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin käytös?
« Vastaus #179 : 04.04.2018, 21:35 »
Höhö  >:D
Mielestäni oikeesti dominoiva on sellainen että se dominoi subiaan miten tykkää ja pitääkseen subinsa subinaan tekee sen vielä niin että subikin nauttii ja subi pysyy dominoitavana jatkossakin.

Onko se dominointia jos subi päättää mitä ei saa tehdä ? :o

*en odota vastausta kysymykseen*.  >:D