Kirjoittaja Aihe: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18  (Luettu 3096 kertaa)

Macy

  • Vieras
Hilirimpsis!

Vaikkei nimestä päätellen äärettömän kinkyä ja pervoa menoa olekaan tiedossa, niin onko kiinnostuneita panostamaan henkiseen ja myöskin fyysiseen hyvinvointiin?

Olen kokeellisesti pitämässä Pillujoogana kulkevaa tuntia Valveen tanssisalissa. Kyseessä ei ole nimestä huolimatta alapään jäätävää revittelyä, valitan!
Tunnin tarkoituksena olisi pitää syvävenyttelyä, jossa käydään läpi kehon suurimmat lihakset. Luonteeltaan hyvin rauhallista, pitkiä venyttelyjä, eikä näin ollen mikään hikeä nostattava elämys. Samalla poristaan, rentoudutaan ja venytellään kehoa siinä sivussa. Sopii kaikille niin palautukseen, rentoutumiseen, lihasten kireydestä kärsiville ja muuten vain kiinnostuneille sekä seurallisille.
Tunti ei vaadi mitään erityisosaamista tai aikaisempaa kokemusta. Venyttely luonnistuu varmasti kaikilta, tehdään omassa rytmissä eikä paremmuudesta tehdä mitään kilpailua.

Vähän minusta; Itse olen vuosikausia harrastanut erilaista ryhmäliikuntaa. Aina kilpalajeista tanssin saralla, opettamiseen Naisvoimistelijoissa sekä aktiiviseen osallistumiseen tanssi- jooga- sekä yleisillä ryhmäliikuntatunneilla (vaikkei se päällepäin näy, heh).

Pillujooga ei myöskään ole pelkästään pillun omaaville. Osallistua voi kaikki sukupuoleen katsomatta.
Ainiin ja paras osuus! Tunti on kaikille osallistuville täysin maksuton  :love:

Kerrataanpa siis tärkeimmät infot:
Sunnuntaina 3.9. klo 17-18
Valveella (Hallituskatu 7) Salissa 2, toisessa kerroksessa.
ILIMASTA! Eli osallistuminen ei maksa mitään.
Kaikki tervetulleita sukupuoleen tai yhdistyksen jäsenyyksiin katsomatta.
Mukaan ei tarvitse jalkineita. Mukaan voi halutessaan ottaa juomapullon, pyyhkeen ja joogamaton, jos omistaa sellaisen.


Mikäli herää kysymyksiä, voi lähestyä yksityisviestitse.

Toivottavasti nähdään siellä  :-*

- Macy

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #1 : 28.08.2017, 20:30 »
Ou darn!!! Olen töissä tuolloin kuuteen saakka mutta muuten olisin varmasti suunnannut Ouluun  :))

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #2 : 28.08.2017, 20:39 »
Ou darn!!! Olen töissä tuolloin kuuteen saakka mutta muuten olisin varmasti suunnannut Ouluun  :))

Voi piru :c no jos ensikerralla!

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #3 : 02.09.2017, 08:21 »
Huomennaaaa!

Pari oli ainakin tulossa vaikka ketjusss hiljaista :)

momoi36

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #4 : 02.09.2017, 10:49 »
Pöh iltavuoro.. Ousm miitit on kyllä olleet kivoja, peukku!

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #5 : 03.09.2017, 11:05 »
Pöh iltavuoro.. Ousm miitit on kyllä olleet kivoja, peukku!

Oh nöö :c mutta kiitos kauniista sanoista  :-*

Ainiin! Unohtui mainita että salien yhteydessä ei ole pukkaria, eli vaatteiden vaihdon joutuu suorittamaan vessassa. Tosin en usko että tässä porukassa kukaan pahastuu, mikäli vaatteet vaihdetaan myös salissa :) aivan up to you.

Jee kivaa! En malta itse odottaa :3

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #6 : 03.09.2017, 20:25 »
Olipa mukavaa! Kiitos :) vaikka teinkin emämokan ja ilmoitin että on kakkoskerroksessa, olikin kolmosessa.
Mukavaa oli nähdä pari uuttakin ihmistä!
Koetetaan ensiviikolla sama aika ja sama paikka :)

ofelia

Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #7 : 04.09.2017, 01:02 »
Tämähän tuli kuin tilauksesta, juuri liityin foorumille ja olen etsiskellyt rauhallista liikunnallista harrastusta. Ensi sunnuntain olen varattu muualle, mutta aiotaankohan tätä jatkaa tulevaisuudessakin?

Macy

  • Vieras
Vs: OuSM Pillujoogaa Valveella su 3.9. klo 17-18
« Vastaus #8 : 04.09.2017, 08:19 »
Tämähän tuli kuin tilauksesta, juuri liityin foorumille ja olen etsiskellyt rauhallista liikunnallista harrastusta. Ensi sunnuntain olen varattu muualle, mutta aiotaankohan tätä jatkaa tulevaisuudessakin?

Mukava kuulla :3
Tarkoitus olisi :) en uskalla luvata että aivan viikoittain, (johtuen omistakin menoista) mutta tasaisin väliajoin jokatapauksessa!