Baarin kannatusmaksut
En ymmärrä miten voi asettaa yhtäläisyysmerkit lauseen "sub ei kykene vastaanottamaan D:n tunteita" ja "Joo. Sehän on tietysti mahdollista että subi onkin välinpitämätön tai tavalla tai toisella käyttää D:tä hyväkseen."
Toki tiedän että keskustelu on hyväksi. Tunteista keskusteleminen suhteessa, siihen pitäisi kannustaa.Käytännössä ei aina mene näin.
Niin ja joo, olen hyväksikäyttänyt subia. Hän on hyväksikäyttänyt minua. Kutsun tuollaista vuorovaikutukseksi, yhteistyötä. Minä annan ja minä saan. Kuten hänkin.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.03.2016, 21:04Dominoivatkin voi dropata. Ei ole vain subien ominaisuus. Ja silloin subin pitää olla Dominoivansa tukena.Kuinka moni Dominoiva pystyy vastaanottamaan tukea subiltaan omien matalalentojen takia. Toinen D ymmärtää parhaiten mitä siellä pään sisällä ja tunnemaailmassa tapahtuu. Yksi puhelinsoitto oman turvaverkostonsa D-ystäville. Silloin pystytään puhumaan asioista samalla kielellä.
Dominoivatkin voi dropata. Ei ole vain subien ominaisuus. Ja silloin subin pitää olla Dominoivansa tukena.
Vielä..olisi mukava kokea joskus Domdrop. Kaipa sellainen on olemassa, näin olen kuullut.
Jos D:llä ei järki tai ÄO riitä käsittelemään, että mikä oikeasti meni pieleen, niin silloin ollaan todella vaarallisilla vesillä. Mulle jostain syystä tulu Déjà-vu -olo siitä, että oon tän saman sanonut jo aiemmin vastaavassa tilanteessa...
Tästä aiheesta voisi kirjoittaa toisen kolumnin nimellä paskat tunteet. Jos ei tunne, ei myöskään droppaile, jos uskaltaa tuntea, droppailee syvästi. Paskat tunteet siis.
Ihan vaan mielenkiinnosta.. "Kuinka usein D dropannu jutuissanne.." ?! Itse myönnän et ehkä kerran - eka punanen oli "kovapaikka" - sekään ei kai silti ollut "ns. Aito droppi.. Toisaalta hyvä että yks punanen silti koettu.. "Nyt sitäkään ei enää tarvitse pohtia...
D-dropit on mielenkiintoinen puheenaihe.