Kirjoittaja Aihe: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku  (Luettu 9391 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #15 : 09.08.2013, 19:47 »
jes.. tähän tapahtumaketjuun uppia.. luulin jo, että ko bileet on jääny takavasemmalle, kun ite oon kyllä menossa.. 8)

Kyseessä on Turku, ei Åboriginaalit vaivaudu tiedottamaan mistään kunnolla.. ilmeisesti....

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #16 : 09.08.2013, 20:10 »
Tämä Åboriginaali ilmoittelee sen verran että haluan toivottaa kaikki paikalle saapuvat tervetulleiksi. Luvassa hyvät pirskeet, Setan ja Baletin yhteisbileissä on aina ollut meno kohdallaan :)

Eli tervetuloa joukkoon kummaan ja bileitä vielä pohtiville, ei muuta kuin suunta kohti turun Klubia, menoa riittää aina aamuneljään.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #17 : 09.08.2013, 23:20 »
Tämä Åboriginaali ilmoittelee sen verran että haluan toivottaa kaikki paikalle saapuvat tervetulleiksi. Luvassa hyvät pirskeet, Setan ja Baletin yhteisbileissä on aina ollut meno kohdallaan :)

Eli tervetuloa joukkoon kummaan ja bileitä vielä pohtiville, ei muuta kuin suunta kohti turun Klubia, menoa riittää aina aamuneljään.

+1
Parhaat bileet missä olen suomessa ollut on sitten kinkyt tai ei..ja aina ei ole ollut edes seuruetta mukana. Suosittelen niille jotka pääsevät paikalle lämpimästi.
Nyt on vaan niin että etkojakaan ei taida olla koska olen päivystyksessä koko vkl., no ehkä ensi vuonna.

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #18 : 10.08.2013, 08:48 »
Saavun paikalle

Jos joku neiti haluaa neuloja tai piiskaa bileissä niin saapi ilmottautua  ::)

Turun Naiset  :love: :love: :love:

Cuda  >:D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #19 : 10.08.2013, 10:24 »
Ainiin.....
Cudan viestistä tulikin mieleen.

Köydet on mukana ja SAA tulla pyytämään jos haluaa harjoituskappaleeksi  :P

Ja saa muutenkin tulla tervehtimään...Nimimerkille kasot asenteella.
Lookki on Juuttisetää lainatakseni kuin 'rivitanssijalla' joka tullu suoraan heinätöistä :P

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #20 : 10.08.2013, 11:20 »
pitäkää kaikki hauskaa siellä!
kettu ei valitettavasti pääse :(
mutta voitte kerto myöhemmin ne kaikki hyvät tarinat

mastervsop

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #21 : 10.08.2013, 15:35 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2013, 16:30 kirjoittanut VSOP »

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #22 : 10.08.2013, 18:29 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.
Jutuista päätellen Soppi ei oo menossa bileisiin ?  ;)

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #23 : 10.08.2013, 18:49 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.

Eiköhän voi edes kertoo mitä olet itse tehnyt >:( höh...

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #24 : 10.08.2013, 19:00 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.

Eiköhän voi edes kertoo mitä olet itse tehnyt >:( höh...


4. Juhlissa tapahtunut jää sinne

Hyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3612.msg59157#msg59157

mastervsop

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #25 : 10.08.2013, 22:26 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.
Jutuista päätellen Soppi ei oo menossa bileisiin ?  ;)

Olen päivystyksessä koko vkl mutta ei sitä tiedä vielä...tuskin jaksan kuitenkaan.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #26 : 10.08.2013, 22:29 »
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.

Eiköhän voi edes kertoo mitä olet itse tehnyt >:( höh...


4. Juhlissa tapahtunut jää sinne

Hyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3612.msg59157#msg59157

On mielestäni niin perse edellä puuhun sääntö kuin olla ja vaan voi..täällähän on jokaisella nikit joten anonyymiteetin pitäisi toimia.
Noh kaikkihan tiedämme miten se on vuotanut yhden sun toisen osalla kuin seula...selän takaa yleensä..itsellä jopa siitä mustaa valkoisella jos pitää ihan käräjöidäkkin vahingontuoton muodossa juurikin paria turkulaista mas...,rassukkaa vastaan. Toisaalta ohan ne jo paskat housuissa sitäkin odotellessa kävelleet 10v tietämättäni että edes pelkäsivät minua (?) ennenkuin itse kertoivat joten annoin armon käydä tuomiosta kun kuulin että näin on ollut kun pakotin heidät naamatusten tulemaan esiin. Mielestäni parempi on vaan kun näitä tällaisia ei vaan noteeraa miksikään puolin ja toisin.

Mielestäni se on vaan kivaa ja pitää olla suvaitsevaa että nikit tulisi esiin ketkä on olleet bileissä pitämässä hauskaa eikä kenelläkään moisesta pitäisi tulla mustia sukkia... mutta käytännössähän skenehän ei muita sukkia tunnu käyttävänkään mielestäni.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #27 : 11.08.2013, 03:52 »
Kiitoksia järjestäneille.

Olihan mukavaa mukavassa seurassa....vaikka aika omassa porukassa tulikin hengailtua.

Earthend

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #28 : 11.08.2013, 06:30 »
Olipahan taas mahtavan hauskat bileet. Kiitokset kaikille jotka pääsivät paikalle ja auttoivat asiassa :)

Senshi

  • Vieras
Vs: Dark End of the Rainbow 10.8.2013 - Turku
« Vastaus #29 : 11.08.2013, 09:26 »
Pääsin sitten käväisemään paikalla, vaikken kyennytkään koko iltaa olemaan loppuun asti. Kiitos järjestäjille, oli mukavaa käydä paikalla ja tavata tuttuja ja tuntemattomampiakin  :)