Kirjoittaja Aihe: Poikien "pik-nik" 31.8.  (Luettu 11316 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #15 : 15.08.2013, 12:21 »
Eikun tähän ei saa osallistua ellei jalkovälissä ole kiinteät vehkeet.

Missä on taas tasa-arvo  :o ;D

Ei missään It's a Mans Thing you wouldn't understand

Mutta notta tällainen ikuisten poikien ilta olis täydellinen niin yksi kumiin tai lateksiminiin ilman pikkareita paljaaksi ajeltuna sopisi tarjoilijaksi...periaatteessa ei saa koskea periaatteella....siis tarjoilija ei saa kurkkia vaan olla hiljaa ja tehdä duuninsa tai saa lähtöpassit tilaisuudesta.

Harmi muinaistentulet samana päivänä jolloin olen sen illan valvomassa järjestystä eräässä mestassa. Mutta jos muutoksia tulee voisin heittäytyä mukaan.

Nick

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #16 : 15.08.2013, 13:40 »
Eiks se vosoppi huudellu tarjoilijan paikkaa? Voitaisi ehkä poikien kanssa ottaa.....tarjoilijaksi  C ;D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #17 : 15.08.2013, 13:45 »
Eiks se vosoppi huudellu tarjoilijan paikkaa? Voitaisi ehkä poikien kanssa ottaa.....tarjoilijaksi  C ;D

Hovi/Keittömetariksi johon itsellä sattumoisin on pätevyydetkin, opettele lukemaan tai hanki parempi muistikortti.
Mutta voin mä tarjoilijaksikin tulla jos maksat enemmän mitä saan samasta illasta ihan aidossa raflassa ja haluat olla selvinpäin ja mun spermaa täynnä nieluraiskattuani sut halusit tai et jailbait...

Jake

Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #18 : 15.08.2013, 17:49 »

Hovi/Keittömetariksi johon itsellä sattumoisin on pätevyydetkin...

Ainakaan tuo oikeinkirjoitus ei näytä sujuvan, vaikka muille siitä innokkaasti huudellaan...

Glori

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #19 : 15.08.2013, 18:25 »
Ylläpitäjänä muistuttelen Baarin pelisäännöistä. Annetaan jokaisen kirjoittaa tavallaan ja jätetään se ilkkuminen muiden kirjoitusvirheistä.

Lisäys - toisesta ketjusta poistinkin jo yhden kirjoitusvirheistä huomauttelevan viestin.

BDSM-BAARIN PELISÄÄNNÖT


Älä kommentoi muiden kirjoittajien kirjoitus- tai kielioppivirheitä. Jokainen on oikeutettu sanomaan sanansa, vaikkei teksti täydellistä olisikaan.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #20 : 15.08.2013, 19:15 »

Hovi/Keittömetariksi johon itsellä sattumoisin on pätevyydetkin...

Ainakaan tuo oikeinkirjoitus ei näytä sujuvan, vaikka muille siitä innokkaasti huudellaan...

Millä kielellä mennään Elwood ?

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #21 : 17.08.2013, 13:58 »
Mitä mitä....hienosteluja.

Kossu pakkaseen...
Evääksi halaistu ranskis Hk sinisellä (isompi hodari) johon oman maun mukaan mausteita.
Mulla sulatejuusto, sinappi, ketsuppi, sipuli tai paahdettu sipuli, jalopenoa.

Eiköhän tolla pärjää....eikä mitään neitimäisiä pikku napsuja, ruutuliinoja, eväskoreja ja skumppalaseja.

Tai ihan sit vaan perinteisesti tilaa puistoon pizzataksista eväät jos tulee nälkä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #22 : 17.08.2013, 18:55 »
Heitä se kossu jonnekin hevon kuuseen... Miehet syö näin ; Stolishnajaa jäähdytettynä alkusnapseiksi tartarnaposteltavien tai hanhenmaksapalleroiden kera jos ei kaviaaria löydy, pääruuan aikana Latina amerikkalaista punkkua (kuten tarjoilijattaretkin) , liharuokaahan me syömme, eli sisäfilettä valkosipulikermaperunoiden tai uuniperunoiden kera, jälkiruuaksi kahvia valkoidulla VSOPlla ja Romeo y Julieteilla.

Muuten ei itseä nappaa sen vertaa että alan työvuoroja vaihtaa ellei se tosiaan ole Miesten juttu. Jüntit on erikseen.

http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco






Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #23 : 18.08.2013, 13:39 »
Heitä se kossu jonnekin hevon kuuseen... Miehet syö näin ; Stolishnajaa jäähdytettynä alkusnapseiksi tartarnaposteltavien tai hanhenmaksapalleroiden kera jos ei kaviaaria löydy, pääruuan aikana Latina amerikkalaista punkkua (kuten tarjoilijattaretkin) , liharuokaahan me syömme, eli sisäfilettä valkosipulikermaperunoiden tai uuniperunoiden kera, jälkiruuaksi kahvia valkoidulla VSOPlla ja Romeo y Julieteilla.

Muuten ei itseä nappaa sen vertaa että alan työvuoroja vaihtaa ellei se tosiaan ole Miesten juttu. Jüntit on erikseen.

http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco
Toki...ei tossa menussa mitään vikaa oo....mut mä luulin et piknikki olis jossain puistossa eikä ravitsemusliikkeessä tms. Vai oliko tarkoitus tuoda paikalle oikein ulkoilma catering systeemit??

Ja makuasioistahan on paras kiistellä.
Mulle kyllä maistuu tuo raikas kotimainen kuiva valkoviini (=Koskenkorva) paremmin kun nuo itäautojen asennusjuomaksi tarkoitetut itäjuomat ;)

Qumma

Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #24 : 18.08.2013, 16:26 »
Viinit on homoille    ::)

Jake

Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #25 : 28.08.2013, 22:26 »
noh, mä ainakin ajattelin aloittaa saunalla http://www.kotiharjunsauna.fi/ ja jatkaa sitten johonkin. Mites Guide, vieläkö grillaus kiinnostaa?  8)

Mites muut, lauantai lähestyy...?  :)

Uniform

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #26 : 28.08.2013, 23:05 »
Mä voisin yrittää ilmaantua. Tosin limulinjalla...

Poraaja

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #27 : 29.08.2013, 07:06 »
Valitettavasti joutuu passaamaan tämän. Liikaa tekemistä ja budjetti pakkasella.

JetErus

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #28 : 29.08.2013, 15:27 »
Samoin, joudun siis passaamaan, vaikka onkin loistoidea. Ajankohta vaan ei sovi. Pari kuutiota puuta ja muuta odottaa..

Uniform

  • Vieras
Vs: Poikien "pik-nik" 31.8.
« Vastaus #29 : 29.08.2013, 20:49 »
Työnantaja keksi kalenterintäytettä lauantai päivälle. Eli väliin jää. Hyviä löylyjä.