Kirjoittaja Aihe: Puisto Bondage Mark II  (Luettu 6640 kertaa)

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 968
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Puisto Bondage Mark II
« Vastaus #15 : 25.08.2013, 23:51 »
Ihan vaan vieno ehdotus: mites olisi jokin muu päivä? Toki kaikki saa tehdä mitä haluaa mutta kun viimeksi kävi niin että puistomiitti verotti bileiden kasausporukkaa ja meinasi jäädä koko bileet tekemättä...

Jos on puistomitti samana päivänä, kuin bileet,  on se hyvä asia, koska silloin moni kauempaa tuleva saa 2 kärpästä yhdellä iskulla.

Koskaan ei voi smurffi hallitus laskea sen varaan, että on kasaus porukka.

Hallituksessa on riittävästi porukkaa tekemään bileet  :)

 Rp, skenen muumio

isabella

Vs: Puisto Bondage Mark II
« Vastaus #16 : 26.08.2013, 01:00 »
Ihan vaan vieno ehdotus: mites olisi jokin muu päivä? Toki kaikki saa tehdä mitä haluaa mutta kun viimeksi kävi niin että puistomiitti verotti bileiden kasausporukkaa ja meinasi jäädä koko bileet tekemättä...

Jos on puistomitti samana päivänä, kuin bileet,  on se hyvä asia, koska silloin moni kauempaa tuleva saa 2 kärpästä yhdellä iskulla.

Koskaan ei voi smurffi hallitus laskea sen varaan, että on kasaus porukka.

Hallituksessa on riittävästi porukkaa tekemään bileet  :)

 Rp, skenen muumio

Kuulehan Rp... Tiedän että olet skenen veteraani ja ollut järkkäämässä bileitä jo kauan ennen kuin minä olin niistä kuullutkaan. Iso kiitos siitä sinulle. En tiedä miten asiat tehtiin silloin mutta tiedän miten homma toimii nykyään.

Smurffeilla on bileet 6 kertaa vuodessa. Jokaisiin näistä pitää roudata varastolta laitteet, koota ja sitten taas sama toisin päin. Hallituksessa on 6 ihmistä, jotka eivät kaikki aina ja joka kerta pääse paikalle. Kaikki eivät myöskään osaa tai kykene tekemään tällaista hommaa. Jos mitään ulkopuolista apua ei ole saatavilla, aika äkkiä hallitus palaa loppuun. Yhdistyksessä on onneksi paljon hallituksen ulkopuolisia jäseniä, jotka tarjoavat apuaan bileiden kasaamisessa ja muissakin hommissa. Hallitus aikoo jatkossakin laskea näiden mukavien ja avuliaiden ihmisten varaan :love:

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Puisto Bondage Mark II
« Vastaus #17 : 26.08.2013, 09:34 »
Ihan vaan vieno ehdotus: mites olisi jokin muu päivä? Toki kaikki saa tehdä mitä haluaa mutta kun viimeksi kävi niin että puistomiitti verotti bileiden kasausporukkaa ja meinasi jäädä koko bileet tekemättä...

Jos on puistomitti samana päivänä, kuin bileet,  on se hyvä asia, koska silloin moni kauempaa tuleva saa 2 kärpästä yhdellä iskulla.

Koskaan ei voi smurffi hallitus laskea sen varaan, että on kasaus porukka.

Hallituksessa on riittävästi porukkaa tekemään bileet  :)

 Rp, skenen muumio

Kuulehan Rp... Tiedän että olet skenen veteraani ja ollut järkkäämässä bileitä jo kauan ennen kuin minä olin niistä kuullutkaan. Iso kiitos siitä sinulle. En tiedä miten asiat tehtiin silloin mutta tiedän miten homma toimii nykyään.

Smurffeilla on bileet 6 kertaa vuodessa. Jokaisiin näistä pitää roudata varastolta laitteet, koota ja sitten taas sama toisin päin. Hallituksessa on 6 ihmistä, jotka eivät kaikki aina ja joka kerta pääse paikalle. Kaikki eivät myöskään osaa tai kykene tekemään tällaista hommaa. Jos mitään ulkopuolista apua ei ole saatavilla, aika äkkiä hallitus palaa loppuun. Yhdistyksessä on onneksi paljon hallituksen ulkopuolisia jäseniä, jotka tarjoavat apuaan bileiden kasaamisessa ja muissakin hommissa. Hallitus aikoo jatkossakin laskea näiden mukavien ja avuliaiden ihmisten varaan :love:

Oletetaan että kaikki ihmiset ovat aikuisia ja että ne jotka ovat luvannut auttamaan bileiden pystytämiseen eivät tule puistoon. Mutta se on totta että on ei-Helsinkiläisiä tai ihmisillä joilla on vuorotyö joille ei käy mitää muu aikaa. Bileet on kuitenkin semmonen aikaa mitä kaiki pitää vapaa kalenterissa ja suunitelee niiden menoja niiden mukaan.

isabella

Vs: Puisto Bondage Mark II
« Vastaus #18 : 26.08.2013, 09:44 »
Oikeastaan tuo minun viimeisin kommenttini ei liittynyt koko puistomiittin enää ollenkaan eli offtopicin puolelle menee. En missään tapauksessa yritä vastustaa lauantai-miittiä, menkää toki ja pitäkää hauskaa :) Vaikka tuskin siihen minun (tai smurffien) lupaani tarvitaan ;)