Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kuinka suurta ahdistusta piirteenne on aiheuttanut teissä?

(1/52) > >>

onnis:
Kuinka suurena ahdistuksena olette kokeneet, te kokeneemat, kun mieltymyksenne on ruvennut kiinostamaan teitä? Vai onko ollenkaan? Itse olin hyvässä avioliitossa ja kun kiinostus heräsi ja jatkui ja jatkui...eikä ollut mitään mahdollisuutta toteuttaa sitä...asiasta tuli lopulta pakkomielle...vaikka missään en käynyt kokeilemassa..enkä ns. hyppinyt aisan yli...homma johti lopulta koko avioliiton hajoamiseen...sitä myöten menetin myös lapset ja paljon paljon muuta..Nyt..aikaa on kulunut, tuosta on toivottu, eikä asia ole enää niin pakkomielle...vaan kiinostus on edelleen. Halu kokeilla ja oppia...vaan edelleenkään sitä vain ei ole saanut kokeilla kunnolla :(...Ehkä joskus tulevaisuudessa ::)...vasta löysin nämä sivut....Vielä ei rohkeus riitä tulla yhteisiin miitingeihin..

Nuppuorja:
Ei mitään ahdistusta. Iloa ja riemun hetkiä enemmänkin. Nauti omista tuntemuksistasi, ei pervoudessa ole mitään hävettävää.

Lilith:
Mäkin kuulun myöhäisherännäisiin, olin melkein 30-vuotias kun annoin itselleni luvan toteuttaa oikeaa seksuaalisuuttani.

Vaikka tähän matkaan on kuulunut paljon ahdistuksen hetkiä, pelkoa yksinjäämisestä ("olen maailman ainoa pervo"), pelkoa siitä ettei osaa, tulisia rakastumisia ja katkeria eroja - en kadu hetkeäkään sitä että tälle tielle lähdin.

Se, että annoin itselleni luvan olla kokonainen, olla kokonaan sitä kaikkea mitä olen, on ehdottomasti yksi elämäni parhaita päätöksiä. Elämä on syvää, hyvää ja äärimmäisiä onnen ja tyydytyksen hetkiä täynnä.

Voimia ensiaskeliin! Etene omaan tahtiisi, ja tule ihmeessä mukaan vaikka Majava-miittiin joskus. Ei me olla mitään kummajaisia :)

onnis:
Kiitoksia kutsusta :D...ette taatusti olekkaan kummajaisia..ehkä vielä joku päivä! Näin alkuun vain ujostuttaa....Eikä tässä kyllä ole mitään hävettävääkään..ei tasan...ja luulenpa, että nautin ...sitten joku päivä...  :)

PinkCat:
Ei ole ahdistanut koskaan. Tosin en myöskään ole ollut naimisissa tai suhteessa missä olisin omia taipumuksiani piilotellut.
Toisaalta ne ovatt myöskin olleet itselle luonnollinen osa ihan pienestä asti, en ole "myöhäisherännyt" :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta