Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Dominoinnista kiinnostuneille miehille keskustelu tilaisuus.

(1/1)

Guide-Master:
Eli olen itse ollut muutamassa erilaisessa yhteenliittymänä,  jossa jäseninä on ollut pelkästään dominoivia miehiä. Näissä on itselle jäänyt monta ihmistä joiden kanssa jaamme jotain yhteistä ja kumminkin jokaisella on oma näkemys miten olemme nähneet dominoivuuden.

Eli jos olet kiinnostunut itsesi kehittämisestä dominoivana, sekä olet kiinnostunut henkisen hallinnan eri tekniikoista, niin laita yksityisviesti viestiä, niin katsotaan jos saataisiin miitin kaltainen aikaseksi.

Loc:
Itse käyn lähinnä keskustelutilaisuuksissa ja laitan yksityisviestiä. Grammarinatsius kertoo kurinalaisuudesta.

Guide-Master:

--- Lainaus käyttäjältä: Loc - 28.10.2014, 06:06 ---Itse käyn lähinnä keskustelutilaisuuksissa ja laitan yksityisviestiä. Grammarinatsius kertoo kurinalaisuudesta.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, itsellä on keskustelu tarkoittaa aina, että asiat tappelevat, eivät ihmiset. Tämä vain on hyvin monelle vaikeata, kun lähdetään käsittelemään henkisen puolen rankempi käsittely muotoja, jotka ovat niitä tabuja josta tämä foorumin ihmisoikeus ihmiset nostavat tunne Kuohun,  sillä asioista ei heidän mielestä saa edes keskustella.

Eli mitä olisit mieltä tällaisesta,  jos kokoontumisen syy olisi käydä filosofista keskustelua BDSM asioista, joka olisi vain dominoivalle miehille?

Loc:
Njooh, feminatsit ja ihmisoikeuskiihkoilijat tunnetaan. Varmaankin riippuu tyypeistä ja miitin muodosta. Virallista vai vapamuotoista, konkreettista vai teoreettista, bahamalla vai paunulassa? Laita yv millaista tarkoitus niin jutustellaan ja mietiskellään.

Guide-Master:
Eli keskustelu voisi olla itsestäni pikkasen syvemmälle menevää, eli tekniikoiden ja niihin liittyvien erikäyttötarkotusten. Tietenkin myös miten erilaisilla voi käsitellä subia, voisi olla aiheena mielenkiintoinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta