Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Keskustelu- vai deittifoorumi tai..

(1/1)

-katy-:
Oletko saanut tarpeeksesi deittailuista tai/ja keskusteluista tällä foorumilla?

Viikon aikana on ylläpidon mielipide tullut jostain ketjusta esiin ja parisen päivää sittten kuullostelin nettitutun mielipidettä aiheesta.

Oma mielipuolipiteeni on, että kai nämä voivat rinnakkain kuljeksia,kumpaakaan erityisesti korostamatta.

Rima on kyllä itellä noussut vissiin liiankin korkealle-ei viitti tai tohdi hakea seuraa eikä jutella kovinkaan paljoa. Toisaalta olen kumpaakin tehnyt tarpeeksi, ainakin omasta mielestäni.

Voi olla, että sekä keskustelun ja seuran kohtaamisen tiimoilla on haasteita, jos ja kun tämä BDSM- ja kinkypiiri on suht. pieni Suomessa.
Niinkin,että voisi olla aika irroittautua kinky- ja vanilijanimityksistä,koska sairausluokitus on jo kuopattu.

Itse en kykene tyrkyttämään,jakamaan ,pohtimaan kenenkään pari-/polysuhteen seksielämää,enkä omasta sinkustani avautumaan(runkkaamisesta), netissä tai livessä ja ehkä siinä se suurin ristiriitaisuus onkin-

Lisäys: Saan ehkä nyt viimeisetkin vihat niskaan, mutta joskus ihan naurattanut tuolla deittiosiossa jotkut deittiviestit. Niin hauskoja ja varsinkin Outoja ovat olleet,mun mielestä.
 
Kuka viittii vedättääkseen ja pilaillakseen laittaa jonkin ufo-seuranhakuviestin tai kommentoida jotain ilmoitusta,eikä edes ole profiilia viittinyt lukea.Tyyliin "mikäs on nartun ikä??" ja profiilissa lukee, että nartuteltu on esim. 20 vuotias-

No, ehkä mä vaan oon niin sekaisin ja omituinen,mutta tämmöisiä tullut vuosien aikana mieleen täällä  ::)

johannas:
Voi kai sen niinkin sanoa, että tarpeeksi olen saanut.

Sieltä täältä tulee enää luettua juttuja. Saati kirjoitettua.

Huvittaa kyllä muakin oma ensimmäinen muutaman lauseen deitti-ilmo. Mutta se toimi, joten se lienee pääasia. :D Joten annetaan ihmisen laittaa outoja ja ufoja deitti-ilmoituksia.

Kyllä kai se seuranhaku on aika olennainen osa tätä foorumia, ja miksi ei saisi olla?

submit:
Molempi parempi. Kyllähän seuranhaku on mitä ilmeisimmin monella mielessä, deitti-ilmoitusta täydentää kivasti se, että voi antaa laajemman kuvan itsestään osallistumalla foorumikeskusteluihin ja chatissa höpöttelyynkin. Itse olen julkaissut deitti-ilmoituksen täällä kerran. Se ei johtanut mihinkään, tosin en montaa päivää pitänyt sitä esillä. Toisella sivustolla tärppäs nopeammin.

Jos välillä kyllästyttää sivusto, pitää taukoa. Kerran päätin irrottautua kokonaan ja poistin profiilini. Mutta eipä aikaakaan, kun jo halusin takaisin :D

Neiti Heinänen:
Minäkin mieluusti haluaisin pitää silti molemmat vaihtoehdot avoinna. Joskus olen seuraakin hakenut ja sitä saanut joten todella oivallinen on tuo meidän deittipalsta. Saan päivittäin kuitenkin uusia asioita tietooni asiasta kuin asiasta ja pidettyä kiinni uusista tuttavuuksista tätä kautta joten minulle jo tämä paikka siis korvaamaton.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta