Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän miittipäivän vaihto?  (Luettu 1390 kertaa)

tiikki

  • Vieras
Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« : 15.09.2017, 09:10 »
On ollut puhetta siitä, että tiistai ei ole kaikille sopiva päivä. Nyt on hyvä tilaisuus ehdottaa uutta päivää vakiomiittipäiväksi. Itse ehdotan torstaita ja keskiviikkoa.
Arkimiittien lisäksi voitaisiin järjestää miitti kerran kuussa viikonloppuisin. Onko lauantai vai sunnuntai parempi?

tiikki, ottaen organisaattorin viitan taasen hartioilleen.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #1 : 15.09.2017, 10:18 »
Itselle käy tällä hetkellä kaikki päivät koska olen työtön.

Tahiti

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #2 : 15.09.2017, 11:05 »
Mulle parhaiten sopii viikonloput, koska olen arkisin tosi kiireinen. Sopii pe, la ja su hyvin kaikki. Ehkä lauantai olisi viikonloppumiitille kaikista paras. Toki kynnyksessä on silloin varmaan paljon muutakin porukkaa mutta eipä tuo minua ainakaan haittaa.

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #3 : 15.09.2017, 12:48 »
Arkipäivistä sopii melkein mikä vain. Voin sumplia omia iltaharrastuksiani niin, etteivät mene miittien kanssa päällekkäin. Lauantaisin ei yleensä ole mitään. Sunnuntaisin on puolen päivän aikaan treenit, mutta myöhemmin kyllä pääsen. (Sama koskee Kinkynauttia, koska sattuneesta syystä toisen on oltava kotona, jos toisella on menoa.)

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #4 : 15.09.2017, 15:18 »
Keikkatyöläisenä pystyn helposti suunnittelemaan menoni, joten minulle käy mikä tahansa päivä arkimiitteihin ja myös viikonloppumiitteihin.

apudas

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Thigh highs save lives
  • Galleria
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #5 : 15.09.2017, 16:47 »
Kaikki arkipäivät yhtä huonoja. Toisaalta lauantaitkaan eivät aina toimi, mutta eiköhän jos kerran kuussa on mitti silloin niin niillekin voisi aikaa vääntää. Aikasin la päivällä sopis oikein hyvin.

Faerie

  • Vieras
Vs: Jyväskylän miittipäivän vaihto?
« Vastaus #6 : 15.09.2017, 16:48 »
Tiistain vaihto muulle arkipäivälle sopii. Keskiviikko ehkä huonoin, koska silloin tapahtuu usein muutakin.

Lauantaimiitti kerran kuussa myös ok.