Kirjoittaja Aihe: Kuinka biseksuaali olet?  (Luettu 46822 kertaa)

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #45 : 14.01.2013, 13:41 »
kettu on myös Turbo-sexuaali ;D

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #46 : 14.01.2013, 17:44 »
Hmmm... tämä turboseksuaali tarkoittaa että...?????

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #47 : 14.01.2013, 17:51 »
Hmmm... tämä turboseksuaali tarkoittaa että...?????

Urban Dictionarystä löytyi selitys.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turbosexual

"One who is so overly sexual that they are not interested in characteristics which typically dictate sexual attraction, such as appearance, personality, race, color, creed, age, species etc. Instead, the turbosexual, having mastered and transcended the confines of gender and sexuality, seeks physical pleasure from any available source.

Prince is such a turbosexual, he will fuck anything with four wheels and a pussy."

Jos minä tämän oikein käsitin, niin turboseksuaali on panseksuaali joka halutessaan voi paritella myös eläinten ja esineiden kanssa.

Dineara

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #48 : 14.01.2013, 17:58 »
Kuinka biseksuaali olen? No, riippuu niin hirveästi ihmisestä... Enkä kait voi luokitella itseäni edes biseksuaaliksi, kun tunnen vetoa muihinkin sukupuoliin, en pelkästään naisiin ja miehiin. Tällä hetkellä olen suhteessa miehen kanssa ja minulla on nainen subina, molempien kanssa harrastan seksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Nautin miehistä ja naisista eri tavalla, mitä ilmeisimmin. Hankala selittää. No, jos joku luku pitäisi antaa, niin miehet-naiset 60-40. Kuten sanoin, riippuu hirveästi ihmisestä.

Omaa biseksuaalisuutta on tullut monta vuotta pohdittua, joskus täysi-ikään juuri päässeenä ihastuin itseäni vanhempaan naiseen, ja tajusin vasta silloin, että hei, ei mun ole "pakko" olla hetero, että on niitä muitakin vaihtoehtoja. Minut oli vain kasvatettu siihen malliin, etten ollut koskaan edes tullut ajatelleeksi, että naisistakin voi tykätä. Enkä ollut kunnolla ollut ihastunut kehenkään sitä ennen, joten en edes sitä kautta voinut saada selville, pidänkö naisista. Sen jälkeen on tullut moneen otteeseen mietittyä, että pidänkö ihan oikeasti naisista, mutta ottaen huomioon, etten voi olla kuolaamatta hyvännäköisten naisten perään ja seksikin maistuu, niin kai se on todettava, etten ihan heterokaan ole. ;)

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #49 : 14.01.2013, 18:19 »
Hmmm... tämä turboseksuaali tarkoittaa että...?????

Urban Dictionarystä löytyi selitys.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=turbosexual

"One who is so overly sexual that they are not interested in characteristics which typically dictate sexual attraction, such as appearance, personality, race, color, creed, age, species etc. Instead, the turbosexual, having mastered and transcended the confines of gender and sexuality, seeks physical pleasure from any available source.

Prince is such a turbosexual, he will fuck anything with four wheels and a pussy."

Jos minä tämän oikein käsitin, niin turboseksuaali on panseksuaali joka halutessaan voi paritella myös eläinten ja esineiden kanssa.

Ehkä ei nyt ihan eläimiä... Mutta kyllä, muuten. kettu on luulut että tämä ei oli olemassa ja oma selitys on:
turboseksuaali panaa kuka tahansa ja on aina kiimassa :)
yn
Vaikka onki vähän vitsinä tarkoitettu, kettu tykkää tästä urban dictionarynkin selityksestä ;)

Naya

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #50 : 20.01.2013, 23:29 »
Aiemmin kuvittelin olevani täysin biseksuaali, mutta olen tullut siihen tulokseen että pidän miehistä ihan liikaa jotta olisin ihan 50-50. En kuitenkaan voi myöskään väittää olevani hetero, kun ihan kunnon ihastuksia ja seksuaalisia fantasioita on naispuolisista henkilöistä ollut (erään kanssa jopa ihan actioniakin), ja on tälläkin hetkellä. Sanotaan nyt vaikka että miehet-naiset - 75-25, näin lonkalta heitettynä.  ::)

catsuit91

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #51 : 19.11.2015, 15:40 »
Kommentoidaanpa tähänkin topiciin vajaan kolmen vuoden jälkeen edellisestä kommentista.

Itse sanoisin olevani n. 60/40 % jaoteltuna biseksuaaliksi. Eli n. 60% hetero ja 40% homo. Parisuhteita on ollut molempien sukupuolten kanssa, mutta ehkä parisuhteissa olen enemmän naisiin suuntautunut. Mutta katson myös paljon miehiä sillä silmällä :D

Olen joskus miettinyt, kun tuntuu, että miespuolisia biseksuaaleja on melko vähän. Onko mahdollista, että naisilla biseksuaalisuutta esiintyy paljon enemmän? Vai onko se vaan sitä, että miehet eivät uskalla tuoda biseksuaalisuuttaan niin paljon esille? Olisi muuten hauska jutella jonkun toisen bi-jätkän kanssa näistä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #52 : 19.11.2015, 16:01 »
Mä himoitsen/rakastan/whatever ihmistä, en niitä genitaaleja. 50-50.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #53 : 19.11.2015, 16:06 »
Mä himoitsen/rakastan/whatever ihmistä, en niitä genitaaleja. 50-50.

+1

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #54 : 19.11.2015, 16:33 »
Onko mahdollista, että naisilla biseksuaalisuutta esiintyy paljon enemmän?

On, just luin jostain huippujulkaisusta (iltalehti tai iltasanomat) että naiset ei koskaan ole 100% heteroita, eli se tukis käsitystä siitä, että naisissa on enemmän bi-seksuaaleja.

Minä oon bi, ihan ilman mitään epäilyjä. Seurustelen joo miehen kanssa, mutta on kyllä ensimmäinen laatuaan tämä tapaus, eikä semmoisia miehiä kovin usein kävele vastaan, joiden kanssa voi jotakin kuvitellakin. Naisten kanssa paljon useammin  ;D

nti N

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #55 : 19.11.2015, 16:35 »
Yleensä katselen naisia paljon mielummin. Naisissa on jotain mikä saa minut haluamaan heitä. Miehissä on paljon vähemmän silmääni sillä tavalla miellyttäviä yksilöitä. Naisten kanssa on ihana leikkiä estottomasti. Miehen kanssa tämä vaatii paljon enemmän "työtä" että rentoudun. Kuitenkin elän miehen kanssa, joka onneksi on hyvinkin sinut asian kanssa. Sanoisin 50/50.

Tässähän oli ihan iltalehdessä/-sanomissa/-pulussa juuri juttu siitä, että oli ihan tutkittu että naisista 80% on bi-seksuaaleja. Ainakaan en ole nähnyt vastaavaa juttua miehistä.

catsuit91

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #56 : 19.11.2015, 16:53 »
Onko mahdollista, että naisilla biseksuaalisuutta esiintyy paljon enemmän?

On, just luin jostain huippujulkaisusta (iltalehti tai iltasanomat) että naiset ei koskaan ole 100% heteroita, eli se tukis käsitystä siitä, että naisissa on enemmän bi-seksuaaleja.

Minä oon bi, ihan ilman mitään epäilyjä. Seurustelen joo miehen kanssa, mutta on kyllä ensimmäinen laatuaan tämä tapaus, eikä semmoisia miehiä kovin usein kävele vastaan, joiden kanssa voi jotakin kuvitellakin. Naisten kanssa paljon useammin  ;D

Muistan itsekin lukeneeni tuollaisen jutun jostain lehdestä. Se kyllä selittäisi asioita todella paljon :D. Tunnen useita bi-naisia ja lesboja sekä homomiehiä, mutta bi-miehiä on jostain syystä äärettömän vaikea löytää mistään. Taidan kuulua nuorena bi-miehenä todella vähemmistöön tämän asian kanssa. :(

Olisi kyllä mukava vaihtaa ajatuksia jonkun kinkyn bi-miehen kanssa näistä samoista asioista.

Annaleena

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #57 : 19.11.2015, 17:09 »
Törmäsin joskus kaksikymppisenä (intiimissä mielessä) mieheen, joka kertoi avoimesti olevansa bi. Ja kysyi, olenko minäkin bi - kuulemma vaikuttaisi vahvasti siltä. Siinä törmäsin ensimmäistä kertaa ajatukseen, että erästä naispuolista työkaveria kohtaan tuntemani viihtyminen oli vahvasti eroottisesti latautunutta. Vähän tämän jälkeen rakastuin tähän naiseen ja tunne oli molemminpuoleinen, olimme suhteessa. Tekeekö se minusta bi:n? Epäilemättä. Nykyisin olen onnellisessa heterosuhteessa elävä bi. Olen ollut liittomme aikana ihastunut myös muihin ihmisiin - yhteen mieheen ja muutamaan naiseen. Mikään ei ole hienompaa kuin kuolata näitä ihastuksia yhdessä mieheni kanssa.  8) ..Vaikka bdsm-testi antoi korkeat lukemat polygamialle, en tunne tarvetta seksiin muiden ihmisten kanssa - tekeekö se minusta sitten monogamistiheteron?

Minusta on vähän surullistakin myöntää, että elämä on helpompaa normien mukaan eläen, monogamisti heteroavioliitossa väkivaltaista seksiä vain kaksin harrastaen.

Norian

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #58 : 19.11.2015, 17:13 »
Itse voin allekirjoittaa itseni 100% biseksuaaliksi.
Naiset ovat kuumia ja kauniita sekä saavat minussa seksuaalisen kiinnostuksen heräämään. Mikään ei ole kivempaa kun pillun nuoleminen~ <3

Mutta romanttiselta suuntautumiseltani olen vain hetero, ainakin vielä. En osaa kuvitella itseäni seurustelemassa naisen kanssa. En halua silti kiveen hakata sitä, sillä jos mielenkiintoinen ja minulle sopiva nainen tulee vastaan, mielelläni kokeilen toki seurusteluakin. Koskaan en ole tuntenut ihastumisen tunnetta naista kohtaan.

catsuit91

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #59 : 19.11.2015, 17:29 »
Itse voin allekirjoittaa itseni 100% biseksuaaliksi.
Naiset ovat kuumia ja kauniita sekä saavat minussa seksuaalisen kiinnostuksen heräämään. Mikään ei ole kivempaa kun pillun nuoleminen~ <3

Mutta romanttiselta suuntautumiseltani olen vain hetero, ainakin vielä. En osaa kuvitella itseäni seurustelemassa naisen kanssa. En halua silti kiveen hakata sitä, sillä jos mielenkiintoinen ja minulle sopiva nainen tulee vastaan, mielelläni kokeilen toki seurusteluakin. Koskaan en ole tuntenut ihastumisen tunnetta naista kohtaan.

Kuulostaa aika tutulta. Pidän seksuaalisesta kanssakäymisestä miestenkin kanssa ja tykkään katsella todella paljon komeita miesvartaloita ja vaikkapa hieroa niitä :). Romanttinen suuntautuminen on kuitenkin vähän enemmän naisiin kohti suuntautunut, vaikka seurusteltua onkin tullut molempien sukupuolten kanssa.

Olen kuitenkin itse biseksuaalisuudestani vähän arka, sillä tein aikoinaan yläasteella sen verran typerän tempun, että tulin kaapista ja jouduinkin rankan kiusaamisen kohteeksi sen takia. Kuitenkin nyt olen oppinut hyväksymään itseäni hieman paremmin, kun varttunut. Kuitenkin nuo helvetilliset teini-iän ajat vaikuttaa vieläkin vähän siten, että en yleensä avaudu biseksuaalisuudestani livenä kovinkaan helposti.

Kinkyydestäni taas ei tiedä kovinkaan moni, lähinnä entiset poika- ja tyttöystävät jossain määrin sekä muutama muu henkilö, joiden kanssa tullut leikittyä näitä leikkejä :) Täytyy kuitenkin myöntää, että yläasteen aikainen kiusaaminen vaikutti minuun myös siten, että en uskalla hirveän helposti kertoa taipumuksistani, koska pelkään, että minut hylätään tai tuomitaan.