Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?  (Luettu 17057 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #30 : 18.07.2018, 17:01 »
Kotioloissa vaatteet on mahdollisimman mukavat ja koiran kestävät. Rempparöntyt pesen tarpeen tullen, vanhassa omakotitalossa on aina joku remppa menossa. Harrastuksissa on oma tyylinsä eli neutraalit värit ja helppohoitoisuus valttia. Jos sitten kerran kymmenessä vuodessa lähden muutoin ihmisten ilmoille on puhtaan farkut ja joku paita ok. Värimaailma mustasta voilettiin ja oranssiin, ripaus vihreää. Missään nimessä ei mitään kukkasellista/röyhelöistä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #31 : 18.07.2018, 17:29 »
Olen äärettömän tarkka pukeutumisestani, lähinnä kuitenkin poissulkevia asioiden kautta.
Ei nahkatakkinen tai löysää pusakkaa.
Ei lököhousuja
Ei perässä vedettävä kenkiä
Harmaata väriä hyvin vähän, samaten mustaa arkena
Kotsa tai lätsä pitää olla
Vyö ei saa olla tylsä
Vaatteiden täytyy tuntua mukavilta
Paidassa mieluusti ruutuja.

Muuten melkein kaikki menee

SaRu

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #32 : 18.07.2018, 19:22 »
Ennen ei kiinnostanut tippaakaan.
Nykyään vähän jo miettii et mitä pistää päälleen ku ovesta ulos astuu.

Tyyli on muuttumassa enkä osaa ostaa tai ei ole varaa ostaa kokonaisuuksia kerralla joten yhdistelen uutta ja vanhaa tyyliä keskenään.

Vielä ei oo kukaan kuollu nauruun eikä sydänkohtaukseen mut nähdessään, joten hyvin menee.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #33 : 18.07.2018, 19:57 »
Taidan olla aika räjähtänyt kun exäki totesi viestissään ohimennen että olen ruma  ;D no joo, ehkä hänellä harmitti taas asiat liikaa  O0
Mut nyt ryhdistäydyn taas, kesäpeikkolookki saa nyt jäädä   :-*

heinrich

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #34 : 18.07.2018, 20:15 »
Mistä nää ihmiset täällä kirjottaa...

Kiusa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Eihän sitä koskaan tiedä.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #35 : 19.07.2018, 06:57 »
Kyl mä tukkani kampaan pari kertaa kuussa jos satun muistamaan.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #36 : 19.07.2018, 09:30 »
Mä olen sellainen ihminen, joka saattaa näyttää joka päivä täysin erilaiselta. Mulla ei ole varsinaista tiettyä tyyliä, vaikka jokaisessa vaatekokonaisuudessani onkin tietynlainen oma vivahde. Ulkonäköni on yleensä hyvinkin harkittu, tosin poikkeuksia tästäkin toki on, kuten lenkkipolut, mökkiretket ja muut.

Ostan todella harvoin vaatteita kaupoista. Suurin osa aarteistani on kirpparilöytöjä. Olen myös sellainen, jolla ei ole arki-ja juhlavaatteita erikseen, vaan iltapuvun voi pukea päälle vaikka pyöräretkelle, jos juuri sillä hetkellä sattuu huvittamaan. Vaatteilla on mukava leikkiä.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #37 : 19.07.2018, 15:19 »
Melko tarkka. Kotona saatan näyttää superpeikolta jota itsekin säikyn peilin edessä, mutta ulos en sillain lähde kuin pakon edestä.
Jos mut tapaa jossain muualla kuin ruokakaupassa housut jalassa niin tarjoan limun. Tykkään näyttää naiselta ja kropan mallille ei housut vaan sovi niin miks niitä käyttäis.
Naaman maalaan, jos meen johonki muualle ku ruokaostoksille. Sinnekin tosin yleensä laitan huulipunaa.
Hiusten väri on harvemmin mikään kivan aikuismaisen neutraali, violetti osui vuosia sitten syvälle sieluun ja sen kanssa oon pääasiassa sitten elänyt. Vaatteet on pääasiassa värikkäitä, kokomustissa hilluminen ei sovi mulle.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #38 : 19.07.2018, 17:03 »
Eipä minulla taida varsinaista tyyliä olla. Muoti ei kiinnosta, liian vanha sellaiseen ja toisaalta en myöskään halua pukeutua kuten "pitäisi". Oman tieni kulkija aina ollut tyylissäni tai tyylittömyydessäni. Tykkään hyvin yksinkertaisista vaatteista, pitää olla selkeät värit ja mallit. Ei pitsiröyhelöitä, ei valkoista väriä (ei sovi lainkaan), ei liian avonaisia kaula-aukkoja tai liian lyhyitä hameita/mekkoja. Feikkilaukkuja, -aurinkolaseja, -kelloja tms. en käytä. Jos ei ole varaa ostaa aitoja, olen sitten ilman. Periaatekysymys. Naisellisempi tykkäisin olla vaan useimmiten vaatteen käyttömukavuus menee naisellisuuden edelle. Korkokenkiä rakastan ja on mukavaa katsoa kauniisti, tyylikkäästi pukeutunutta naista, jolla on upeat korkokengät ja joka vielä osaa niillä kauniisti kävelläkin.

Mei

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #39 : 19.07.2018, 19:19 »
Oon ulkoisesta tyylistäni melkoisen tarkka ja käytän sen pohtimiseen ja toteuttamiseen kohtalaisen paljon aikaa ja myös rahaa (silloin kun sitä on). Inspiroidun helposti ulkonäköön liittyvistä asioista ja tykkään soveltaa erilaisia esteettisiä visioita itseeni.Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö voisi ongelmitta lähteä käymään kaupassa tai kauempanakin ensimmäiset lattialta löytyneet rytkyt päällä. Tietty boheemius ja männynneulaksisuus yleensä on vaan plussaa.

 Arvostan myös muissa ihmisissä tyylitajua, riippumatta siitä, millainen tyyli ihmisellä on. Toki mun käsitys tyylitajusta varmasti eroaa monen muun käsityksen kanssa.

piNaNas

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #40 : 19.07.2018, 23:16 »
Olen kyllä aika tarkka. Ja koen kyllä itseni esteetikkona.
Mun vaatetusta on muut kuvaileet sanoilla outo, mielenkiintoinen ja erilainen, tyylikäs. En seuraa muoti-eepoksia tai trendejä. Inspiroidun kaikesta.

Perustan kyllä pukeutumisen siihen, että vaatteissa pitää olla hyvä olla. En myöskään laita päälleni mitään, mikä ei tunnu itsestä hyvältä tai on "sinne päin".
Toisaalta en halua maksaa vaatteistani maltaita.

Yritän myös pitää vaatekaappini aisoissa ja suht yksinkertaisena: annan eteenpäin kaiken mitä en käytä.
Tällä hetkellä mulla ei ole oikeastaan erikseen juhla- ja arkivaatteita. On vaan siistimpiä ja vähemmän siistimpiä vaatteita, sidonta/treenivaatteita ja esiintymis-asuja/kinky vaatteita. Tää on ehkä mulle hyvä ratkaisu, koska oon aina kokenut *juhlapukeutumisen* jotenkin vähän kiusallisena, enkä tajua miksi omistaa vaatetta jota voi potentiaalisesti käyttää kerran vuodessa.
Viimeaikoina oon ruvennut kiinnittämään enemmän huomiota väreihin, kokomustaan pukeutuminen ei tunnu enää oletukselta.

En oikeastaan käytä muita paitsi kaulakoruja. Lävistyskoruja lukuunottamatta.
Kengissä mulla on selvästi arkikengät ja sit ne edustus. Arkikengät on rakkaat ja kävelen ne aina hajalle ennen kuin ostan uudet. Tennarit joissa on hyvä kävellä ja jotka saa helposti jalkaan.

Ramington

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #41 : 20.07.2018, 12:52 »
Function over form. Käytän vaatteita jotka toimii omalla kohdalla parhaiten. Vaatekaupasta ostan aina vain housuja, kun paidat tilaan netistä tai eri messuilta. En omista juhlavaatteita, sillä vihaan yli kaiken juhlallisia asuja, etenkin sen jälkeen, kun dressmannin täti sanoi, että sen puvun pitää olla vähän nafti, tähän totesin "fuck you." Lähintä, mitä juhlallisiin vedän on vain synnin mustat farkut ja kauluspaita. Näin minä pystyn ylläpitämään jääräpäisen maalaisen asenteen vaatetuksessani, jota pidän sydämmeni lähellä kuin pyhää sanomaa.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #42 : 20.07.2018, 13:25 »
Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja :D
Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.

Kinkykundi

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #43 : 20.07.2018, 13:29 »
Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja :D
Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.

Sitä se Lidlissä ostoksilla käynti tekee.  ;D Etkös sinä jonkinasteinen kumifettari joskus ennen ollut?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #44 : 20.07.2018, 13:34 »
Farkut ja paita (Musta). Mitä muuta tarttee? Oon ehkä maailman tylsin pukeutuja :D
Yhtenä päivänä laitoin mekon päälle (jonka ostin Lidlistä, mun muodin mekasta) ja muksu kysy että miks sulla on tommonen papinkaapu päällä.

Sitä se Lidlissä ostoksilla käynti tekee.  ;D Etkös sinä jonkinasteinen kumifettari joskus ennen ollut?
No en pukeudu kumiin arkena tai julkisilla paikoilla niin en huomioinut asiaa tässä