Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?  (Luettu 17056 kertaa)

Papi

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #60 : 24.07.2018, 19:13 »
Dress for the occasion!
Tuosta avatar-kuvasta näkee mun tyylin, kun on aika pukeutua  näyttävästi.
Arjessa se on sitten joko business-look tai smart casual.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #61 : 24.07.2018, 21:56 »
^Thumbs up Papin tyylille, puku miehen tekee!

..toisaalta, klassikko, hyvin istuvat farkut ja valkoinen t-paitakin voi olla varsin toimiva yksinkertaisuudessaan, mutta tosiaan, paino sanoilla hyvin istuvat.

77TOP

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #62 : 27.07.2018, 16:52 »
Omasta tyylistäni en ole tarkka, tosin yritän kunnioituksesta muita kohtaan pukeutumaan tilanteen mukaan.

Muiden tyylistä olen sitten tarkempi  :)
Esim. kuvauksissa on tullut vastaan tilanteita jossa en ole "hyväksynyt" kuvattavan asuvalintoja ja siitä on syntynyt jonkinlaisia ongelmia. Onneksi minulla on kuvauksia ajatellen melko laaja vaate- ja rekvisiitta varasto josta yhdessä etsien on yleensä löytynyt kaikkia tyydyttävä vaihtoehto.
Olen ehkä olevinani tarkka siitä mitä minun kuvissani näkyy mutta kyllä minun kanssani neuvotella voi. Makuja on monenlaisia. Jopa minun ahdas mieleni voi oppia uutta. Ehkä.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #63 : 28.07.2018, 12:36 »
No asusteet tilanteen mukaan. Töissä näytän duunarilta kuten pitääkin, yksin kotioloissa voin pitää vaikka pelkkiä pitkiä kalsareita, juhliin puku tai jokin vähän keveämpi asiallinen viritelmä riippuen juhlien luonteesta. Normaali kaupunkiasusteeni on räptyyliin pukeutuminen gootti ja rockmausteilla. Oon siinä mielessä tarkka etten ny ihan linnunpelättimeltä halua näyttää, mutta en seuraa muotivillityksiä silmä kovana. En myöskään arvostele mielellään muiden valintoja, jokainen saa näyttää omalta persoonaltaan, vaikka toki maaseudun tyyliin raitaverkkarit henkseleillä, kumpparit jalassa, ruutupaita ja olutmerkkilippis päässä saa joskus hymyn huulille.

Sir Perignon

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #64 : 28.07.2018, 21:19 »
Erittäin tarkka. Mutta toisaalta olen aika mutkaton valintojeni suhteen, mutta pidän huolen itsestäni, vaatteistani ja asusteista. Pukeudun samanlailla kotona, töissä ja baarissa. Jos juhlat vaativat tummaa pukua, smokkia tai frakkia niin toimin sen mukaan, mutta muuten olen aina samanlainen. Kun mulla on "väripäivä" niin laitan harmaan tai valkoisen paidan mustan sijaan. Käytän lähes poikkeuksetta valkoisia, mustia tai punaisia kenkiä. Kello, kaulakoru, rannekoru on aina mukana.

En lähde kotoa koskaan verkkareissa ellen ole menossa ovesta ulos lenkille. Shortseja käytän uidessa ja ehkä kaksi kertaa vuodessa kotona. Julkisesti olin shortseissa ensimmäistä kertaa pariin vuoteen tänä vuonna ulkomailla.

Housujen ja paitojen huomaamattomat yksityiskohdat voivat joskus kieliä juhlavasta tilaisuudesta, mutta yleensä pukeudun kuitenkin niin aina anyway.

Palautteen perusteella olen tyylikäs, huoliteltu ja kiva staili.

Yksinkertainen toimii mulle, eikä mun tarvii koskaan miettiä mitä laitan päälle.

Poikkeuksena äärimmäiset sääolosuhteet, vaellus, urheilu tai muut tilanteet joissa pitää olosuhteiden / turvallisuuden puitteissa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla.

Lmr01

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #65 : 28.07.2018, 21:35 »
Mää talsin ylisuurissa maastohousuissa ja reikäisissä nörttiteepaidoissa vuoden ympäri helteitä lukuunottamatta.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #66 : 29.07.2018, 18:40 »
En ole hirveän tarkka. Pidän pääsääntöisesti vaatteita, joissa on hyvä olla tai joiden väristä pidän (pidän väreistä). Osaan kyllä pukeutua tyylikkäästikin esimerkiksi juhlien vaatimalla tavalla, mutta onneksi sellaisissa täytyy käydä harvoin. :)

Kuitenkin olen myös niin idiootti, että en suostu luopumaan joistakin vaatekappaleista, joissa on jo esimerkiksi reikä, ihan siitä syystä, että tykkään niistä...


Passion

Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #67 : 29.07.2018, 21:01 »
Aika tarkka, mutta samalla tarkka myös naisen tyylistä ja vaatetuksesta. Minulle visuaalisuus on se juttu.
Tissien ei tarvitse olla aidot, kunhan ne näyttävät hyviltä 😀

Jenica

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #68 : 29.07.2018, 22:41 »
Olen tarkka.
Ja tyylini antaa minulle itsevarmuutta.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #69 : 30.07.2018, 01:56 »
En ole tarkka

scar

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #70 : 30.07.2018, 02:27 »
Boheemi lähinnä. Työvaatetus ei helteilläkään voi olla narubikinit,mutta kotona alasti.
Tyylini on niin kallis ettei ole varaa näillä liksoilla.
15 vuotta pukeuduin mustaan,mutta nyt on pakko ollut ottaa valkoista mukaan sekä muita värejä. Aivan ufoa  ;D

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #71 : 01.08.2018, 19:38 »
Olen aivan toivoton huithaplei, mitä tulee habitukseeni. Toisaalta, tasapainon nimissä kierrän kaukaa kaikki pukutyypit, musta sellainen on todella epäilyttävää.

Kyllä, ymmärrän, että on tilanteita, joissa esimerkiksi lavalle nousevan on syytä näyttää viimeistellyltä. Onneksi omat toimenkuvani eivät moista edellytä.

UW

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #72 : 01.08.2018, 22:18 »
Riippuu...täällä pohjoisessa rento meno mikä tarttunut. Jokunen vuosi sitten en olisi ikinä näyttäytynyt julkisesti lenkkareissa ja käytin aina suoria housuja. Biletyksissä jotain rock/goth vaikutteista, kesällä mukavuus ajaa kyllä ohi, paljon shortsia, lenkkaria ja t-paitaa. Pääsäääntöisesti kyllä vähintään paita joka erottuu jotenkin. Lyhyesti sanottuna olen tarkka ja samalla varsin rento

Hippolyta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 31
  • UnicornHunter
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #73 : 02.08.2018, 01:21 »
Olen tarkka, usein ulkonäkö menee mukavuuden ohi. Silti aina tilanteen mukaan ja olen kameleontti tyylini suhteen.  8)
Voin käydä kaupassa verkkareissa ja hupparissa tai pukeutua lappumekkoon ja laittaa saparot pinkeillä ruseteilla. Jos lähden kunnolla ihmisten ilmoille, täytyy vaatteet olla istuvia ja kivannäköisiä, tilanteeseen sopivia. Juhliin tms. olen sitäkin tarkempi siitä, millainen tyylini on. Minusta on kiva näyttää hyvältä ja jos on seuralainen, on mielestäni entistä tärkeämpää että tyyli on kohdillaan koska silloin edustan myös häntä.  :)

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkka olet ulkoisesta tyylistäsi?
« Vastaus #74 : 03.08.2018, 07:23 »
Olen yllättävän tarkka paitsi silloin, jos en ole järjestänyt menoja. Ei ketään kiinnosta oonko kotosalla collareissa vai alasti.
Julkisellepaikalle poistuessani (mitään lähi siwaa ei lasketa) pyrin olemaan aina edustavana.