Kirjoittaja Aihe: Missä et todellakaan halua mastruboida tai harrastaa seksiä?  (Luettu 11120 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Minun työpaikkani ei oikein seksiin innostaisi  :o

chilinen

  • Vieras
Hiekkaranta yök (santaa ei vaan jaksa), sauna ei toimi, eikä julkiset paikat, joissa on riski tulla nähdyksi. Vesikään ei elementtinä toimi

SpankingDaddy

  • Vieras
Kaikkialla muualla käy paitsi lastentarhassa

-katy-

  • Vieras
En missään- on kai jokin mielentila. Niin siinä käy kun paljon/riittävästi kokee ja vanhaksi elää. Onania on ihan jeesus.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2014, 03:18 kirjoittanut katy »

Shy

  • Vieras
Pimennyt ilta + auki jätetty verho + anoppi- ja natokokelaan silmien edessä näiden ollessa suoraan ikkunan takana + minä keittiön pöytään nojaamassa Alfan sovitellessa suurikokoista kurkkua PiNppiini... Niin... Tuo painajainen tuli sitten eilen koettua IRL! ::) Yhdellä sun toisellä iloinen puna poskilla asiaintilan paljastuttua.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2014, 17:30 kirjoittanut Shy »

Norja

  • Vieras
Hauska ketju. Tähänastisista olen harjoittanut (en harrasta seksiä missään muodossa) seksiä kaikissa edellämainituissa paikoissa paitsi jonkun nikin työpaikalla ilmeisesti. Lastentarhassakin tuli jotain duunailtua, tosin olin silloin vasta lapsi nimittäin joskus 1969-71 välillä ja kumppanini olivat samanikäisiä. Anteeksi jos joku täällä saa oksennuskohtauksia lapsen seksuaalisuudesta puhuttaessa mutta on erheellistä kutsua lasten seksiä leikiksi. Se on yhtä totta kuin mikä tahansa tai sitten on myös aikuisten seksi vain mukavaa puuhastelua ja pippelileikkejä. Pidän kyllä tuosta, seksuaalisuus ei ole kovin vakava asia mielestäni ja minulle ei tule heti mieleen kovin monta paikkaa, tilaa tai tilannetta missä seksi olisi varsinaisesti kovinkaan tavatonta jos ihan tarkkoja ollaan. Ihmiset ovat vain nykyään niin tavatoman lokeroituja ja kaavamaisia ja jonkin ihmeellisen nolouden ja häpeän vankeina kaikkialla. Varsinkaan sitä vapautta jota itselle voisi haluta mutta ei saa on tapana katsoa kieroon. Jotkut kutsuvat moralismiaan moraaliksi tai moraalittomaksi toisten tekemisiä jos se itseä hävettää. Ei tarvitse mennä kuin rauta-ajalle tai kuin edes steampunk-aikaan 1800-luvulle niin homma oli ihan eri. Taidankin jatkaa tätä ajatusketjua omassa pässäni hetken. Kiitos inspiraatiosta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Ihmiset ovat vain nykyään niin tavatoman lokeroituja ja kaavamaisia ja jonkin ihmeellisen nolouden ja häpeän vankeina kaikkialla. Varsinkaan sitä vapautta jota itselle voisi haluta mutta ei saa on tapana katsoa kieroon. Jotkut kutsuvat moralismiaan moraaliksi tai moraalittomaksi toisten tekemisiä jos se itseä hävettää. 

Tästä olen samaa mieltä. Aina lukenut mielenkiinnolla Norjan kommentteja.  :love:

submit

  • Vieras
Ihmiset ovat vain nykyään niin tavatoman lokeroituja ja kaavamaisia ja jonkin ihmeellisen nolouden ja häpeän vankeina kaikkialla. Varsinkaan sitä vapautta jota itselle voisi haluta mutta ei saa on tapana katsoa kieroon. Jotkut kutsuvat moralismiaan moraaliksi tai moraalittomaksi toisten tekemisiä jos se itseä hävettää.

Se, että ei ITSE halua harjoittaa seksiä jossakin tietyssä paikassa tai tilanteessa, ei tarkoita sitä että tuomitsisi tai moralisoisi muiden (tai omiaankaan) tekemisiä ;)

onez

Eipä niitä paikkoja paljoa ole, kaikkea voi kokeilla. Tai no, maailmanpyörässä en ehkä haluaisi kun pelkään korkeita paikkoja niin paljon. Huh, kämmenet hikoaa pelkästä ajatuksesta.

RMK

  • Vieras
Saunassa. Jos siellä on lämpöä yhtään.
Saunassa on muutenkin niin kuuma ja ahistavaa eikä saa happea.

Pthyi!

Pip

Saunassa. Jos siellä on lämpöä yhtään.
Saunassa on muutenkin niin kuuma ja ahistavaa eikä saa happea.

Pthyi!
Sähkösauna on vähän meh, mutta menettelee. Kunnon puusauna sen sijaan on oikein mukava paikka pikaisille.  ;)

RMK

  • Vieras
No ehkä just ja just pikasille!

Mutta ku mun kans kato aina kestää. ;D

Ratnik

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Itseään vielä etsivä blondi.
  • Galleria
Työpaikallani. ;-)

balance

  • Vieras
Joissakin työpaikoissani en kyllä haluaisi sekstata.. enkä lastenpäiväkodissa tai koulussa. Muutenkin julkinen näkyvä paikka, josta voi jäädä kiinni ei kauheasti hotsita, julkinen paikka ilman paljastumisen vaaraa on taas eri asia  ::)

Jigapuff

  • Vieras
Ei kyllä hirveesti tuu mieleen semmossia paikkoja, mut ehkä vessat on aika äklöjä paikkoja... tai joku semmonen metsäpaikka mis on paljon ötököitä esim. muurahaisia yök  :(