Kirjoittaja Aihe: Missä et todellakaan halua mastruboida tai harrastaa seksiä?  (Luettu 11118 kertaa)

Sir Perignon

  • Vieras
Kaikki käy, mutta kenenkään ei sitä tarvitse nähdä. Eli julkiset ok, mutta en mä halua ketään altistaa mun näkemiselle joka sitä ei ole halunnut.

Nojoo...festareilla bajamaja on ehkä vähän liian...ettisin läheltä paremman paikan.

R75

  • Vieras
Lentokoneen vessassa riippumatta siitä, kuinka korkealla ollaan. Bussin vessassa vielä vähemmän. Junan vessassa on vähän enemmän tilaa. Siitäkin kuitenkin kieltäydyin, kun sitä minulle joskus ehdotettiin.

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Hyttys- ja paarmapaikat ja muut öttiäiset ei innosta. Eikä mikään, missä voi saada tukkaansa tai pimpsaansa hiekkaa. Omien tai appivanhempien aviovuode olis kans ihan nou-nou. Haiseva ja ahdas vessa, vaikkapa junassa, bussissa tai bajamaja tms ei kiinnosta myöskään. Eikä kirkko tai kirkon tilat. Eikä mikään, missä voisi pelmahtaa lapsia paikalle, tuttuja tai tuntemattomia. Kylmällä, rosoisella kalliolla ei myöskään olis kivaa, vaikka visuaalisesti voisi olla kivakin näkymä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Päiväkodissa

NeitiM

  • Vieras
Sikalassa       
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


xD

Kettu vinossa

  • Vieras
Kaatopaikalla. Jäteveden puhdistamolla. Biojätteiden säilytystilassa. Yleiset vessat. Oikeastaan en haluaisi harrastaa seksiä missään paikassa jossa on helkkaristi hyönteisiä, on liian kylmä tai jossa haisee liian pahalta.

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 634
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
En todellakaan halua "harrastaa" seksiä missään. Jotenkin vaan tökkäseee toi sana.

newt

Ei vessoja. Tai saunaa. Eikä varmasti minkään sortin eläinten tuotantotiloja.

Serpent

  • Vieras
Missään julkisella paikalla en kyllä halua harrastaa, mutta en varsinkaan julkisissa vessoissa. Lievän bakteerikammon takia välttelen niitä muutenkin.

SaRu

Poliisiauton takapenkillä.
 :P
No, oikeesti en missään missä joku vois nähdä.

ravenvonred

  • Vieras
Missään likaisessa ympäristössä, ötököiden ympäröimänä, lasten leikkipaikoilla/muilla lapsiin liittyvillä alueilla = EI kiitos  ;D