Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 68312 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #60 : 24.02.2014, 15:50 »
Orgasmi on aina ollut minulle sellainen.. Päätös hurmiolle. Eli en hae sitä aktiivisesti, ellei D sitten päätä, että nyt tuo narttu laukeaa.

Minun on vaikeaa laueta ilman D:n lupaa, joten oikeastaan orgasmikeskeisyyteni riippuu D:stä. D:n orgasmit ovat suurta nautintoa minulle, varsinkin jos hän laukeaa käyttäessään minua.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #61 : 24.02.2014, 16:44 »
Vaihtoehdoista valitsin Olen ja en, riippuu sessiosta  ja  Olen, mutta tyydyn siihen, mitä minulle annetaan

En ole orgasmikeskeinen noin niin kuin yleisesti ottaen. Nautintoa voin saada monessa muodossa ilman sitä orgasmiakin. Esimerkiksi jos minua piiskataan, en odota orgasmia, kun piiskaaminen itsessään tuottaa omanlaistaan nautintoa sen kivun lisäksi. Jos kuitenkin minua kiusataan ja koetellaan orgasmihakuisesti enkä saa laueta, se ottaa hieman luonnon päälle  O:-)  Pakotetut orgasmit: uuh, aah, apua ::)

Yhtenä vapaapäivänä olin kyllä orgasmikeskeinen, kun kokeilin, kuinka monta kertaa pystyn laukeamaan wandin kanssa puolessa tunnissa...

johannas

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #62 : 24.02.2014, 16:50 »
Joskus olen, joskus en.

Mutta ensisijaisesti oma orgasmi ei ole niin tärkeä.

nameless

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #63 : 24.02.2014, 18:12 »
Orgasmi on aina ollut minulle sellainen.. Päätös hurmiolle. Eli en hae sitä aktiivisesti, ellei D sitten päätä, että nyt tuo narttu laukeaa.

Minun on vaikeaa laueta ilman D:n lupaa, joten oikeastaan orgasmikeskeisyyteni riippuu D:stä. D:n orgasmit ovat suurta nautintoa minulle, varsinkin jos hän laukeaa käyttäessään minua.

Olen aika pitkälti samoilla linjoilla Ms. M:n kanssa. Haluan, että dominoiva osapuoli kontrolloi ja päättää orgasmeistani, ja näen (oman) orgasmin saamisen jonkinlaisena päätepisteenä, vaikka sessio voi toki jatkua senkin jälkeen. Omalla kohdallani tämä johtunee lähinnä siitä, että minua on hyvin helppo kontrolloida pitämällä kiimassa ja kieltämällä orgasmeja. Saamisen jälkeen tilanne oman pään sisällä osittain raukeaa, vaikka haluankin yhä miellyttää D:tä.

Ylläolevista kohdista valitsin, että D:n orgasmi on tärkeämpi. Kaikkein parasta on, jos Masterini käyttää minua ja laukeaa sisääni/päälleni (en ole koskaan alistunut naiselle, joten pahoittelen heteronormatiivista kieltä ja asetelmaa :D), mutta en itse saa lopullista tyydytystä session aikana.

Inor

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #64 : 24.02.2014, 18:57 »
Tähän on vaikea sanoa mitään, kun tilanne menee niin laidasta laitaan. On kuitenkin todella huojentavaa lukea että meitä orgasmiongelmaisia on montaa sorttia. Itse kuvittelin vaniljaseksin aikana että olen kyvytön laukeamaan. Myöhemmin käännyin nopeasti ensimmäisen orgasmini jälkeen multiorgastiseksi. Ja sitten löysin ejakuloimisen. Alan olla vähän kyyninen sanomaan mitään varmaa, kun tuntuu että aina avautuu uusia ovia uusien kokemuksien myötä.  :))

Sitten tuohon orgasmikeskeisyyteen. Olen todella orgasmikeskeinen. Nimittäin Domin. Jopa säälittävyyteen saakka. Mikäli en saa tyydyttää toista orgasmiin, tunnen epäonnistuneeni ja oma epätoivoinen kiihottuminen kasvaa sietämättömäksi. Ja siinäkös mainio kidutusmuoto. Joo, meitä on moneen junaan.  :-[

Ugly Goblin

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #65 : 24.02.2014, 22:55 »
Olen ja en ole, riippuu sessiosta. Siinä hyvä vastaus mutta kirjoitetaanpa vielä lisää. Eli itselle ainakin tulee sessiossa aina sen verran kova kiima että pakkohan sitä on naida orjaa. Eihän siitä loppu päivästä muuten mitään tulisi. Mutta toinen asia onkin jos sessioi jonkun toisen kun oman orjan kanssa. Silloin seksi ei välttämättä tule kuvioihin mukaan.

Knknti

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #66 : 28.02.2014, 09:19 »
Tavallaan olen, ja tavallaan en.

Olen mies ja dominoiva osapuoli, ja nautin siitä, että saan subin laukeamaan. Oikeastaan kokisin ehkä hienoista epäonnistumisen tunnetta, mikäli subi ei saisi orgasmia vähintään kerran session aikana. (Kumpi lopulta onkaan palvelija, masteri vai subi?) Tietenkin jos kyseessä olisi sellainen subi, jolle orgasmin saaminen olisi erityisen vaikeaa, niin en silloin ajattelisi asiasta ihan samalla tavalla.

Itse taas en välttämättä kokisi pakottavaa tarvetta laueta session aikana. Oman ajattelutapani mukaan matka on parempi kuin päämäärä. Tykkään kyllä liikkua orgasmin rajamailla, mutta varsinainen laukeaminen tekee olon kovin raukeaksi, ja yleensä sen jälkeen eroottinen lataus on kaikonnut. Siksi laukean yleensä vasta leikin lopussa, jos ollenkaan.

Muutaman kerran tosin olen päättänyt laueta niin monta kertaa kuin mahdollista. Tällainen on sopinut hyvin esimerkiksi nöyryytyssessioihin.

Blondi

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #67 : 03.03.2014, 21:43 »
Onhan se vähän kui koko hommalle päätös, mutta en niin jää perään itkemään jos/kun ei orgasmia tulekaan. Se tulee sitten toiste!

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #68 : 03.03.2014, 22:48 »
Masterina tärkeintä on ettei profiloidu spermaruiskuksi subin edessä... :o subille tosin saattaa tuottaa vaivaa ettei Master laukea.. (yhyyy, virn^^) Masterina laukeamattomuus pitää subin nälkäisenä, >ajatus, omamotto< ?! -- Toivottavaa että hommassa säilyy jonkinsortin balanssi.. subia ei tietenkään saisi moisella turhauttaa, koska silloin vastassa on helposti koko suhteen dynamiikka ja mielekkyys...

*vastasi, tärkeämpää on subin laukeaminen

submiesjns

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #69 : 04.03.2014, 06:26 »
Itselleni, Tärkeintä on matka, ei päämäärä...eli orgasmia en tietoisesti jahtaa, se tulee jos tulee, jos matkalla sitä kohti on kivaa ja mukavaa? se riittää! Väkisin ja pakkomielteisesti sitä orgasmia ei etsitä kummallekkaan osapuolelle.

Naya

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #70 : 12.03.2014, 12:56 »
Minulle D:n laukeaminen on monta kertaa omaa orgasmia tärkeämpää. Kuten Inorkin kirjoitti, myös miä tunnen epäonnistuneeni alistuvana osapuolena, jos minua dominoiva ei laukea. Välillä tulee jopa melkein vaivautunut olo, jos huomio siirtyy liikaa siihen, että minut yritetään saada laukeamaan. :-[

Leeah

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #71 : 26.03.2014, 00:37 »
Mun suhteessani koko juttu huipentuu molemmilla orgasmiin. Joskus se saadaan yhdessä ja joskus erikseen... joskus kerran ja joskus vähän useammin ;)  Mutta en ole kuitenkaan sitä mieltä, että se olisi pakko saada joka kerta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #72 : 23.08.2015, 22:15 »
Vanilja-aikoina sitä tuli oltua aika orgasmikeskeinen. Olin tarkka siitä, että saan seksissä itsekin tyydytyksen, joka tarkoitti siis orgasmia. Nykyään huomaan, että orgasmikeskeisyys on hieman laantunut. Mun on ollut vaikeuksia ylipäätänsä saada orgasmia miesten kanssa ja yhdynnässä en ole lauennut vielä ollenkaan, joten sen sijaan, että tavoittelisin aina sitä orgasmia, olen oppinut nauttimaan seksistä sen itse nautinnon takia, enkä pelkästään siksi, että saisin orgasmin.

Underworld

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #73 : 24.08.2015, 07:34 »
En ole kovinkaan orgasmikeskeinen. Jopa siinä määrin ei-keskeinen, että joskus viime vuonna tuli kelailtua onko jotain vialla. Tai siis lyhyesti sanottuna itselle ei ehkä ole niin superlatiivista eroa levelillä jotka kokee kaiken muun sessioon liittyvän puuhaamisen aikana ja laukeamisella. Kyllä sessiot yleensä/usein päättyvät myös omaan laukeamiseen, mutteivät välttämättä, enkä koe menettäneeni mitään vaikken laukeaisi. Niin ja öhöm, jos tiedossa on pidempää panemista, laukeamisen jälkeen ei ole ihan heti 5min jälkeen valmiudessa(kuten olisi saattanut olla 20v ikäisenä), jos tulee lauettua niin yleensä sitten kun sessiot siltä erää lopuillaan. Vaikken tantra-seksin harjoittajaksi aktiivisesti samaistukkaan, ehkä noilla kelailuilla ja harjoituksilla on ollut oma vaikutuksensa nykyiseen.

heinrich

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #74 : 24.08.2015, 07:58 »
En