Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 68310 kertaa)

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #90 : 25.08.2015, 12:13 »
Ämmät kusettaa.
Naisen orgasmi on urbaanilegenda!  >:(

 ;D
Komppaan tätä niin täysillä. Eihän niillä oo ees vehkeitä siihen.

Joo, roiskiihan ne ja ähisee ja tärisee ja vaikuttaa poissaolevilta mutta SHOWTA SE ON!

 ;D
Nii ja naama punertuu, niinku ei sais happee
Lainaus
Voi mussunmussun pikkuiset :) Täti voi vähän silittää päätä, niin tulee parempi olo  ;D  :love:
Tässä mistään olon paremmuudesta oo kyse, kunhan molemmat nauttii, mies ja muna.

 ;D ;D :lips:

Maasterix

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #91 : 25.08.2015, 20:59 »
Onko se joku japanilainen paperitaittelujuttu?

JustForMe

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #92 : 25.08.2015, 21:21 »
Keskustelussa aiemmin oli joidenkin ihmisten kommentteja siitä, miten Dommen "ei pitäisi haluta" varsinaista seksiä ja orgasmia/orgasmeja itselleen, sillä arvovalta murenee, jos D tarvitsee subia omaan nautintoonsa. Eri ihmiset toki leikkivät eri leikkejä, eikä siinä ole mitään vikaa, mutta itse katson asiaa eri näkökulmasta. Ei kyse lainkaan välttämättä ole tarvitsemisesta ja riippuvaisuudesta, vaan yhtä hyvin esineellistämisestä ja käyttämisestä. Teoille tulee sävy ja konteksti eleistä, asenteista ja puheista.

Itse fantasioin (mm.) nimenomaan miehen käyttämisestä seksileluna ja panoalustana. Oleellista on, että se tietää tilanteessa itsekin olevansa esine ja jotain, jota käytetään. Tahdon panna sidottua, avutonta subimiestä edestä ja takaa, nauttia siitä täysin häpeilemättä ja poistua paikalta kun olen valmis.  O:-) Sellaisen suoran seksuaalisen hyväksikäytön voisi mieltää masturbaatioksi, jossa oikean lelun tai omien käsien sijaan käytetään hyödyksi toisen vartaloa.

Oman orgasmin voi hankkia kyllä myös tease&denial -tyyliin (tai puhtaasta exhibitionismista) toisen silmien edessä ilman mitään subiriippuvaisuutta. Itse en näe kyllä siinä subin tarvitsemisessakaan mitään väärää. Onhan se kiva jos sekin saa joskus kokea olevansa hyödyksi edes jossain.  >:D

Muunkinlaiset asiat kiinnostaa mua, siksi vastasin kyssäriin, että orgasmikeskeisyys on tilanneriippuvaista. Em. tilanteessa keskiössä olisi nimenomaan oma orgasmi. Jossain muussa tilanteessa jotain muuta. Arvioisin olevani kiinnostunut suhteellisen seksikeskeisistä asioista, jota kautta ehkä orgasmikeskeisyys tulee kuvioon eri tavalla kuin ihmisillä, joita kiinnostaa vaikka puhdas kipu.

Kiputyttö

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #93 : 25.08.2015, 23:40 »
Kyllähän minä orgasmeista tykkään, mutta ne eivät ole pakollisia. Asia riippuu aika pitkälti kohdallani siitä, kuinka lähellä olen ollut sellaisen saamista. Jos olen ollut aivan vähällä saada orgasmin ja en saakaan, se tuntuu todella turhauttavalta jo ihan fyysisestikin. Toisinaan kiihottunut olo on kiva saada "katkaistua", kun on muitakin asioita tehtävänä ja mietittävänä kuin session sisällä olevat jutut. Toisaalta se, että kiihottuminen hiipuu asteittain pois eikä katkea naps vaan, tuntuu joskus todella hyvältä. Jos ei olla lähdetty edes tavoittelemaan orgasmia, sen pois jääminen ei haittaa mitenkään.

Vanilja

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #94 : 26.08.2015, 00:09 »
Ämmät kusettaa.
Naisen orgasmi on urbaanilegenda!  >:(

 ;D
Komppaan tätä niin täysillä. Eihän niillä oo ees vehkeitä siihen.

Hukkaanko on menny kaikki näytelmät  :P

Pip

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #95 : 26.08.2015, 00:24 »
Ämmät kusettaa.
Naisen orgasmi on urbaanilegenda!  >:(

 ;D
Komppaan tätä niin täysillä. Eihän niillä oo ees vehkeitä siihen.

Hukkaanko on menny kaikki näytelmät  :P
Joo, kyl se tosielämässä on niin läpinäkyvää, mutta valkokankaalla olis Nobelin arvoinen suoritus (Oscar on ihan paperia verrattuna Nobeliin)

Vanilja

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #96 : 26.08.2015, 00:27 »
Ämmät kusettaa.
Naisen orgasmi on urbaanilegenda!  >:(

 ;D
Komppaan tätä niin täysillä. Eihän niillä oo ees vehkeitä siihen.

Hukkaanko on menny kaikki näytelmät  :P
Joo, kyl se tosielämässä on niin läpinäkyvää, mutta valkokankaalla olis Nobelin arvoinen suoritus (Oscar on ihan paperia verrattuna Nobeliin)

No sentäs jotenkin onnistunu, huippua  C:-)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #97 : 26.08.2015, 00:40 »
Ämmät kusettaa.
Naisen orgasmi on urbaanilegenda!  >:(

 ;D
Komppaan tätä niin täysillä. Eihän niillä oo ees vehkeitä siihen.

Hukkaanko on menny kaikki näytelmät  :P
Joo, kyl se tosielämässä on niin läpinäkyvää, mutta valkokankaalla olis Nobelin arvoinen suoritus (Oscar on ihan paperia verrattuna Nobeliin)

No sentäs jotenkin onnistunu, huippua  C:-)

Voit siis palkita itsesi Nobelilla, tai useammalla. Lidlistähän niitä saa. ;)

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #98 : 26.08.2015, 08:30 »
Niin just toi miehen käyttäminen dildona on kyllä niin   :lips:

Setäkin tais tykätä kun oli nukkumassa ja mulla alkoi hirveästi panettaa niin sain käyttää hyväksi enkä saanut edes selkääni  ;D     :love:

Underworld

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #99 : 26.08.2015, 16:23 »
No kyl lupaa kysyit muistaakseni, eikä toi ole sikäli herätys tylsimmästä päästä  8)

Niin just toi miehen käyttäminen dildona on kyllä niin   :lips:

Setäkin tais tykätä kun oli nukkumassa ja mulla alkoi hirveästi panettaa niin sain käyttää hyväksi enkä saanut edes selkääni  ;D     :love:

smcouple

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #100 : 02.09.2015, 12:42 »
Parin mies kirjoittaa:

Nuorempana olin todella orgasmikeskeinen, sessioiden tuli aina päättyä orgasmiin ja minun piti olla sessioissa hyvin kiihottunut, ilman äärimmäisen kiihottuneisuuden olotilaa en pystynyt alistumaan kunnolla tai ollenkaan. Luultavasti tämä johtui siitä, että pidin itseäni jollain tavalla sairaana ja kiihottumista äärimmilleen jotenkin vastuusta vapauttavana, kun taas sitten "selvin päin" pystyin kontrolloimaan haluni takaisin piiloon. En myöskään pitänyt D:n haluja kovin tärkeinä vaan mietin lähinnä sitä miten ne sopivat oman nautintoni kanssa yhteen. Nykyään kaikki on toisin... Olen edelleen hyvin aktiivinen, mutta en pidä orgasmia kovin tärkeänä, koska se latistaa alistuvan puolen minussa, enkä ole silloin enää oma itseni. Olemme kumppanini kanssa kokeilleet (hänen kanssaan muuten ensimmäisen kerran) monasti sitäkin, että laukeamisen/orgasmin jälkeen teen nöyryyttäviä/kipua tuottavia asioita ja olen nauttinut niistäkin, mutta koen siten, että orgasmi (ainakin itselläni) tappaa hieman sitä itse toimintaa ja orgasmista ylipäänsäkin on tullut minulle sellainen asia, jota en toivo itselleni tapahtuvan kovin usein. Siinä on puolensa ja puolensa, mutta mielikuva siitä on epämiellyttävä, kun taas sillä hetkellä fyysinen&psyykkinen fiilis on taivaallinen :D Ristiriitaista... Enivei koen asian niin, että D:lla on kanssani jollain tavalla helpompaa, kun olen palvelualttiimmassa mielentilassa ja orgasmi taas takaa sen, että en olisi :( Eli mieluummin EI orgasmia.

neiti_nuppu

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #101 : 13.09.2015, 14:10 »
Tunnustan, että olen, mutta tyydyn siihen mitä annetaan.

Alussa ei mieleen edes tullut, että D/M voi minulle antaa orgasmin/orgasmeja, koska ennen kinkyilyä olen saanut vain pari kertaa ja pidin melko nolona, että d/m haluaa semmoisen minulle antaa. Jotenkin asetelma - alistuminen toiselle - ja D/M (ja ehkä herkkä klitta?) aiheuttaa sen, että orkkuja myös saan.

Nautin niistä niin paljon, kun en itse pysty niitä itselleni antamaan, jolloin tulee tietty mieleen, että olenko addikti... Sub addiktissa d/m:n, eikä se ole joka d/m:n toive?! x) ..

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #102 : 13.09.2015, 21:27 »
Ajattelen toista ennen itseäni. Mutta jos minut unohdetaan... niiiiin murr. Vaikka en aina orgasmia/-meja tahtoisikaan niin ei se tarkoita, että mun vartalon sais kokonaan jätrtäö huomiotta monet sessiokerrat.
Toisin sanoen: toinen nauttikoon kunhan muistaa vähintään tukistaa ^^
(Joskus tää oli toisin päin. Oman käden oikeudesta oli vaikea luopua.)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #103 : 14.09.2015, 13:59 »
Itse ns Masterina en omaa orgasmia pidä tärkeenä mutta sessioni ovat hyvin suurelta osin nussimis painotteisia joissa laukeen yleensä puolivälissä ja pidän useasti lauennutta narttuani kainalossa ja jos tärisee niin se tunne voittaa orkun 100-0
Lisää harjoittelua välineiden käytössä tulee kokoajan ja oma orkun tarve vähenee entisestään :)

R75

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #104 : 14.09.2015, 15:19 »
Pidän orgasmeista, mutta ne eivät minusta ole ollenkaan välttämättömiä BDSM:ssä. Kaikkiin sessioihin ne eivät sovi, joihinkin sopivat. Pidän kyllä siitä, että subin tehtäviin kuuluu orgasmien tuottaminen Dommelle/Masterille. Ja että subin mahdollisilla orgasmeilla ei niinkään ole merkitystä tai että hänen kuuluu saada niitä vain, jos hän saa siihen luvan (tai peräti käskyn). Itse siis olen dominoivaa tyyppiä.