Kirjoittaja Aihe: Kysymys biseksuaaleille  (Luettu 28169 kertaa)

Amynsomnia

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #30 : 02.07.2012, 12:04 »
 Itse olen bi. nainen.  :)) Ei se minunkaan kohdalla siitä sukupuolesta kiinni vaan täysin siitä kohtaako ne kemiat mitenkään vaiko ei. Jos ei yhtään niin eihän se homma mihinkään pelitä.
Alistuvana olen täysin niin miehelle kuin naiselle. Kummassakin on ne omat hohtonsa. ::)
Tällä hetkellä kyllä mielelläni jatkan alistumista naiselle..  :)

BuleBule

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #31 : 02.07.2012, 13:13 »
Kyllä se niin on, mitä muutkin ovat kirjoittaneet. Se toinen ihminen, kemiat ja sen sellainen määrittelee, toimiiko homma vai ei toimi. Sukupoli ei merkitse yhtä paljon. Itse olen viime vuosina keskittynyt alistamispuoleen.

st_barbara

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #32 : 02.07.2012, 22:02 »
               ****♫♪~ * ~

                              Alistun Ihmiselle

              ...jos Hän herättää minussa alistumisen tahdon..    :lips:


Karma

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 99
  • Miu mau.
  • Galleria
    • Kumikisu
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #33 : 03.07.2012, 02:25 »
Mielenkiintoista, että lähes kaikki vastaukset ovat naisilta. Jotenkin väkisin paistaa silmään. Missä piirien bi-miehet, vai onko heitä edes avoimesti? Yksi varsinainen vastaus taitaa olla (jossa ei kuitenkaan muuten seksuaalisesti miehet kelvanneet) ja muutama ei aiheeseen liittyvä kommentti miehiltä.

Olen jokseenkin käsittänyt bi-miehiä olevan siinä missä naisiakin (jos kaivelee oikeista paikoista oikealla tavalla, heitä löytyy aikuisten oikeasti pilvin pimein), mutta naisten biseksuaalisuus tuntuu olevan avoimemmin ilmoitettava asia, ympäristössä kuin ympäristössä kulttuurissamme. Mielenkiintoista on se, että kinkypiirit eivät tunnu olevan mikään poikkeus tälle ilmiölle.

Ja vaikka tähän voi sekoittaa erilaisia transvestiitti- ym. kuvioita, koen ne kuitenkin hivenen erilaisia dynamiikkoja sisältäviksi. Mielenkiintoisin pointti on minusta nimenomaan siinä, ettei etenkään ns. miesmoodeja sisältävää bisseyttä näy avoimesti sen enempää kinkypiireissä kuin muuallakaan, vaikka sitä ovien ja kaappien takana on suuret määrät.

Uniform

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #34 : 03.07.2012, 23:12 »
Kun kerran kysytään niin: suuntaus ei ole sukupuolisinannainen.
Itse ole "kytkin" aivan pelkästään fiiliksen perusteella. Tosin alistuvana erittäin harvoin... Mutta välillä sitäkin tekis mieli...

luca

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #35 : 04.07.2012, 23:40 »
Olen 25-vuotias biseksuaali mies; switch, pääsääntöisesti alistuva. Satuilin tätä aihetta sivuten hieman pidemmin jäsenalueen puolelle, mutta tässä olennainen:

Minun on suoraan sanottuna vaikeampi kuvitella, millainen olisi mies jolle haluaisin alistua, kuin nainen. Ehkä tähän vaikuttavat osaltaan aikaisemmat kokemukseni, osaltaan ne stereotypiat mitä nettilähteistä saa homo-BDSM:stä: liian syvällä "perinteisessä nahkahomokulttuurissa", "liian hardcore".

Ajatus mies-domista ei kuitenkaan tunnu mitenkään perustavanlaatuisesti epämiellyttävältä, ja olisin ehdottomasti utelias kokeilemaan.

misuli_n

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #36 : 05.07.2012, 10:05 »
Taidan olla  bi-curious, mutta en alistu naiselle.

Kaipaan subsiskoani.



« Viimeksi muokattu: 07.07.2012, 19:18 kirjoittanut misuli_n »

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #37 : 05.07.2012, 10:44 »
Olen bi-utelias, mutta koska kokemukseni miesten kanssa ovat kovin vähäisiä (varsinkin kinkyilyssä), en osaa määritellä mitään sääntöä omalla kohdallani. Sitä paitsi en ole muutenkaan kovin vahvasti D/s-ihminen, enkä varsinkaan alistuva, joten alkuperäinen kysymys ei tainnut olla minulle lainkaan :)

Sen sijaan jos mietin omaa sadismi-taipumustani, niin en muista koskaan vakavasti fantasioineeni miehen piiskaamisesta tai muusta satuttamisesta. Naista sen sijaan satutan hyvinkin mielelläni  >:D

chilinen

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #38 : 05.07.2012, 21:12 »
Mä tunnen montakin miestä, jotka on bi, mutta koska se ei ole yhtä trendikästä kuin naisten bisseys, moni pitää sen piilossa. Ja tunnen niitäkin miehiä, jotka eivät varsinaisesti ole bi, mutta jotka pitävät seksuaalisuutta kokonaisvaltaisempana kokemuksena kuin pelkästään sukupuolien välisenä. Veikkaan, että suuri osa pitää ajatuksensa itsellään lukuunottamatta lähipiiriään, joihin luotetaan.  Moni pelkää homoleimaa, vaikka tässä ei tod ole siitä kyse.

takeit

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #39 : 29.07.2012, 12:09 »
Miesten kanssa olen aina alistuva. Naisten kanssa se menee vähän niin kuin vuoropelinä ;D

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #40 : 29.07.2012, 12:19 »
Ihmisestä on niin moneen, ettei elämä riitä kaiken kokeilemiseen, edes löytämiseen. Olen bi. Mutten koskaan alistanut tai alistunut naiselle...never know. Anyone? (ei, tämä ei ollut deitti). En usko että on pohjimmiltaan sukupuolikyssä ainakaan minulle.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #41 : 29.07.2012, 12:51 »
Voi kyllä. Naiset ovat ihania. Toimii ainakin threesome kuviossa oikein hyvin... Mies alistaa kahta naista, tai sitten ihan niinkin että molemmat alistavat. Ja vielä niinkinpäin että mä alistan sitä naista :P  :-X

Aaah, tätä seksileikkien revittelykenttää  :love:


Olen aina luullut etten ole selvästi bi, mutta toisaalta kun mietin, niin rajuimmat fantasiani nuoruudessa liittyivät siihen, että naiset alistivat minua ja pakottivat olemaan mieliksi niille itselleen + miehelle/miehille  :o

Purpelot

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #42 : 29.07.2012, 20:17 »
Meillä on toinen bi ja muutenkin sillein aikalailla kaikkiruokainen. Kunhan ruoka on vaan sellaista mikä kiinnostaa ;)

blacklie

Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #43 : 30.07.2012, 12:40 »
Alistun naiselle ja miehelle mikäli miehessä on sitä jotain. Jossakin tilanteessa joskus harvoin tekee mieli alistaa myös naista... mutta nämä tilanteet voi laskea yhden käden sormilla. Kemioistahan kaikki on kysymys.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Kysymys biseksuaaleille
« Vastaus #44 : 28.09.2014, 18:17 »
Muuttuuko teidän D/s-suuntautuneisuus sen mukaan kumman sukupuolen kanssa olette tekemisissä?

Minulla ei muutu sukupuolen mukaan vaan persoonan mukaan. Eri ihmisten kanssa on vaan erilaisia henkilökemioita ylipäätään. Harvoin saan D-tunteita ketään miestä kohtaan. Naisten kanssa seksuaalisessa kontaktissa saan kyllä helposti D-/Top -fiiliksen. Sain jo silloin, kun en edes tiennyt, mitä on D/s ja oma seksuaalisuus oli muutenkin vähän hukassa.