Kirjoittaja Aihe: Oonko jotenkin sairas kun haluaisin että mies lyö mua esim. riidan aikana.  (Luettu 28073 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Itsellä oli jo nuorena tiedossa se, että mulle pitää tarvittaessa "osoittaa paikkani" ja luonnollisestikin pidin vässyköinä niitä jotka eivät siihen kyenneet tai halunneet siten toimia. En tietenkään tarkoita, että kaikilta subeilta löytyisi vastavaa käytöstä, tai että se olisi ainoa oikea tapa ;)

Tarkoittaako tuo, että et enää pidä? Että tämä asia olis jotenkin muuttunut nuoruudesta siis.

IKRM

submit

  • Vieras
Itsellä oli jo nuorena tiedossa se, että mulle pitää tarvittaessa "osoittaa paikkani" ja luonnollisestikin pidin vässyköinä niitä jotka eivät siihen kyenneet tai halunneet siten toimia. En tietenkään tarkoita, että kaikilta subeilta löytyisi vastavaa käytöstä, tai että se olisi ainoa oikea tapa ;)

Tarkoittaako tuo, että et enää pidä? Että tämä asia olis jotenkin muuttunut nuoruudesta siis.


Ko. asia ei ole muuttunut, mutta nyt ymmärrän ja hyväksyn paremmin ihmisten erilaisuuden tässäkin suhteessa. Se, että joku ei ole sopiva kumppanikseni, ei vielä tee hänestä vässykkää :D

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Mun näkökulmasta taas vässykät on niitä, jotka lyö naisia.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Mun näkökulmasta taas vässykät on niitä, jotka lyö naisia.

Vässykät on niitä miehiä, jotka joutuvat omissa parisuhteissaan naistensa pahoinpitelemiksi ja alistamiksi, henkisesti ja hyvin usein myös fyysisesti. Pahoinpidellessään miehiään nuo naiset haukkuvat miehiään munattomiksi vässyköiksi joissa ei ole miestä laittamaan naistaan kuriin, ja kun mies soitaa apua hätäkeskuksesta sieltä vastataan nauramalla että mikäs mies sinä olet kun et saa naistasi kuriin. (Tällainen tapaus oli tässä ihan taannoin, asiaa puitiin ihan lehdissäkin).

IKRM

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria

Chmlnidae

  • Vieras
Mun näkökulmasta taas vässykät on niitä, jotka lyö naisia.

Vässykät on niitä miehiä, jotka joutuvat omissa parisuhteissaan naistensa pahoinpitelemiksi ja alistamiksi, henkisesti ja hyvin usein myös fyysisesti. Pahoinpidellessään miehiään nuo naiset haukkuvat miehiään munattomiksi vässyköiksi joissa ei ole miestä laittamaan naistaan kuriin, ja kun mies soitaa apua hätäkeskuksesta sieltä vastataan nauramalla että mikäs mies sinä olet kun et saa naistasi kuriin. (Tällainen tapaus oli tässä ihan taannoin, asiaa puitiin ihan lehdissäkin).

IKRM

Ja vässykkä on sellainen yhteiskunta joka ei ole kykenevä auttamaan ja puolustamaan väärin kohdeltujaan.

Jade95

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Ootko Jade koittanut saada riitatilanteissa tahallisesti miestä niin raivoihinsa, kuin pystyt nälvimällä yms.?

Mietin, että tässä voisi olla yksi vähän puhuttu syy siihen, miksi Lasse lyö... Kenties joku Jeppekin juo tällaisen takia.

Aika varmasti tällaisia näytelmiä näytellään monissa kodeissa ilman, että toinen tai molemmat päähenkilöt tiedostavat mistä on kyse. En naistenlehtiä juuri (kassajonossa kannen otsikot) lue, mutta eipä edes niissäkään varmaan tätä olla tuotu esiin?

Toki täällä tämä on varmaan sanottu jo moneen kertaan..

hiz

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Nyrkillä kasvoihin vai vartaloon? Mikä on siinä se joka kiehtoo? Kunnon vauriot vai toisen julmuus tai jotain muuta? Miten fantasia lyönnin jälkeen jatkuu? Riita loppuu tulee sovinto, seksiä? Valta-asetelmien muuttuminen kodissa vai kylmä kohtelu? En oikein saa tästä kiinni. Nyrkillä kuitenkin voi saada aika pahaa jälkeä aikaan, mutta sen kai jo tiedätkin.

misuli_n

Jos on kyse sovitusta bdsm-leikistä niin hyväksyn rajut otteet, esim. piiskaleikit.

Muuten ajattelen, että jos joku mies löisi riidan aikana niin häneltä olisi mennyt itsehillintä, kontrolli.
Kaiken lisäksi jos olisi iso vahva mies ja pieni nainen voisi syntyä pahaa jälkeä, tai sitten heräisi itsepuolustusvaisto.

Mietin tuota aiheen aloituskysymystä. Onko kyse sovintoseksistä, pitääkö olla ensin riita, väkivalta,
ja mistä se johtuu?

« Viimeksi muokattu: 26.09.2014, 22:31 kirjoittanut misuli_n »

Itai

Itse olen toivonut samaa riidan aikana. Luulen että johtuu jonkinlaisesta halusta olla uhri.

Jade95

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Nyrkillä kasvoihin vai vartaloon? Mikä on siinä se joka kiehtoo? Kunnon vauriot vai toisen julmuus tai jotain muuta? Miten fantasia lyönnin jälkeen jatkuu? Riita loppuu tulee sovinto, seksiä? Valta-asetelmien muuttuminen kodissa vai kylmä kohtelu? En oikein saa tästä kiinni. Nyrkillä kuitenkin voi saada aika pahaa jälkeä aikaan, mutta sen kai jo tiedätkin.

En oikein tiedä, naamaan kai, mutta kaikki kyllä on sanonut että sitä ei voi kovin turvallisesti tehdä. Ja ehkä sovinto-seksi vois sopia siihen..Kai haluan olla uhri.

Papi

Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Vaikuttaa provolta koko kysymys...

Jade95

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Vaikuttaa provolta koko kysymys...

No yllätys että saan ton vastauksen, joillekkin varman tuntuu helvetin hankalalta ymmärtää erillaisuutta!

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
OK, jos haluaa olla uhri. Mutta olennaista olis tietää että miksi? Selvästikään se ei voi olla lopullinen päämäärä, vaan sillä haetaan jotain... Pystyttekö auttamaan?