Kirjoittaja Aihe: Alkoton miitti / päiväkahvit  (Luettu 7210 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Alkoton miitti / päiväkahvit
« : 12.03.2017, 10:30 »
Joskus lupasin järjestää ja minulla on tapana pitää lupaukset !!

Eli vuoden,, eiku vuosikymmenen ,, eiku vuosisadan,, no vuosituhannen !! PARAS alkoton tapaaminen toteutetaan JOS

osallistujia on vähintään 3 paikka on Stadissa tarkemmat koordinaatit kerron vain heille jotka on tosissaan joilla siis

pääsee pisteeseen 1 josta itse johdan ryhmän varsinaiseen paikkaan Tapaaminen on 7.4 10.00 2017 alkaen

myöhästyneet jää rannalle  olen itse hyvin sairas käyn lähes joka päivä sairaalassa siksi tapahtumalla olisi hyvä olla myös 2

vetäjä jos itse estyn olen nyt osani tehnyt ja seuraan sivusta herättääkö asia keskustelua.

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #1 : 12.03.2017, 11:12 »
Voisin hyvinkin osallistua mutta ajankohta ei sovi. La tai su onnistuis kyllä.

Nallu

Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #2 : 13.03.2017, 14:45 »
Alkoton miitti jee!

Ajankohta keskellä arkipäivää ei tällaselle toimistoduunarille passaa, joten itse skippaan.

Itse arvostan myös helppoa pääsyä tapaamispaikkaan X joten jättäisin senkin takia muille. Tsemppiä, toivottavasti porukka löytyy ja pidätte hyvän miitin! :)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #3 : 13.03.2017, 20:56 »
Olisihan ollut mukava miittiaihe.
Hassu ajan kohta tuo arki ja päivällä.
Olisipa ollut vaikka lauantai/sunnuntai tai arki ilta.

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #4 : 13.03.2017, 22:22 »
?! ..onko miitin aihe, alkoholia sisältävien juomien "pahuus ja turmelluttava vaikutus".. Vai oliks tässä joku "oikea teema"?!
Ei ihan aukea tää tämmöselle joka työnpuolesta miittailee alkottomasti useita kertoja joka päivä, ja usein autoilee kaffen voimalla myös näissä scenemiiteis sekä bileissä.. :/

HerraE

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #5 : 14.03.2017, 06:13 »
Villi veikkaus jotta miitin aihe/teema on tavata toisia ;)

Tuskinpa Patajätkä tuota yllä olevassa viestissä mainittua aiheeksi tarkoitti :D

Nick

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #6 : 14.03.2017, 07:16 »
Erilaiset tapaamispaikat ja -ajat keräävät hiukan erityyppistä porukkaa, mikä on hyvä. Kaikki eivät tunne räkäläksi luokiteltavan baarien imua kovin voimakkaana.

Kieli poskessa; hiukan tästä tulee sellainen "Hei, olen NN ja minäkin olen alkoholisti"- tunnelma.  ::)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #7 : 14.03.2017, 08:11 »
Kaksi huomiota päivä on tarkoituksella arkipäivä  " karsii juopot " ja kyllä vastaiskuksi valtavirtana oleville

yöllä alkaville miittingeille/bileille  nämä alkaa tervehenkisten ihmisten aikaan siirto lauantaiksi toisi juopot

remmiin ei ideaa. tiedän että monella tuo on työpäivä mutta niin osalla on viikonloppukin jos joitain

OIKEASTI haluaa järjestää niin että se onnistuu itsekkin usein olen järjestänyt vapaan työstä riittävän

kiinnostavaa tapaamista/bileitä varten. ja kyllä en ole yllättynyt että löytyy tekosyitä miksi ei =)

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #8 : 14.03.2017, 09:00 »
Orjamies, en voi välttyä fiilikseltä että haluat toimia niin että epäonnistut - liittyen sekä edelliseen viestiisi, että ajankohdan valintaan ;)

Viikonloppuinen aamupäivämiitti voisi hyvinkin saada kannatusta, olisihan siitä helppo suunnistaa vaikkapa taidenäyttelyyn, leffaan, lounaalle, ostoksille, päiväkaljoille, jne.

Itse en olisi osallistumassa alkottomaan miittiin siksi että "juopot" tai ihan oikeat juopot eivät osallistuisi. Harva juoppokaan dokaa 24/7, joten jopa onnistuvat halutessaan olemaan selvin päin. Mutta se siitä.




Nallu

Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #9 : 14.03.2017, 10:09 »
tiedän että monella tuo on työpäivä mutta niin osalla on viikonloppukin jos joitain

OIKEASTI haluaa järjestää niin että se onnistuu itsekkin usein olen järjestänyt vapaan työstä riittävän

kiinnostavaa tapaamista/bileitä varten. ja kyllä en ole yllättynyt että löytyy tekosyitä miksi ei =)

Aika helvetin tykki tapaaminen pitäis olla arkiaamuna että otan duunista vapaata sen takia  :o
extraplussaa siitä että juopot on mainittu. Baareista saa myös limsaa.

Sori hei, mut alkaa mennä vähän liian vaikeeks.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #10 : 14.03.2017, 13:18 »
Juopot pitää toki mainita jos joku tunnistaa itsensä semmoiseksi niin enhän minä sille mitään voi =)

en halua toki epäonnistua vaan tarjota kerrankin vaihtoehdon mutta en toki odottanutkaan

valtavaa osallistuja määrää koska edelliseen parempaan aikaan ja paikkaan järjestettyyn tuli tasan 0 ihmistä =)

mutta kuten maalla sanottaisiin se on annettu mikä on tarjottu =)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2017, 22:39 kirjoittanut orjamies »

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #11 : 14.03.2017, 21:17 »
en halua toki epäonnistua vaan tarjota kerrankin vaihtoehdon mutta en toki odottanutkaan
Kannattaa kuunnella submitia. Hän on fiksu nainen. ;)

Hieman aiheen vierestä... Olen joskus fantasioinut siitä, että olisin kutsunut täältä kotiini kahville kolme henkilöä. Perversio on kai siinä, että ihan kunniallisin alkein. Juotaisiin teetä saman pöydän ääressä. Vaatteet päällä. Rupatellen.

Noh mutta... rohkeutta on kohdata pettymykset selkä suorana. Viisautta on taas oppia virheistä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #12 : 14.03.2017, 21:32 »
Mä olen usein arkiaamupäivällä stadissa, ilman mitään järkevää tekemistä, joten voin ihan hyvin osallistua tälläiseenkin.
Ollaan sit orjamiehen kanssa miitissä kahdestaan :D.

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #13 : 15.03.2017, 09:51 »
Monessa miitissä kyllä porukka saapuu töiden jälkeen ja juo kupposen kahvia tai limua ja lähtee säädylliseen aikaan kotiin. Ja ei kaikki baaritkaan ole 17.00 maissa täynnä juoppoja. ;)

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #14 : 15.03.2017, 18:03 »
No juu, miittejä tietty voi kutsua koolle ihan miten haluaa - eihän siinä mitään :)