Kirjoittaja Aihe: Alkoton miitti / päiväkahvit  (Luettu 7209 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #15 : 19.03.2017, 08:54 »
Maalla oleva setäni sanoi JOS ei väki vähene ei pidot parane =) Eli näillä tiedoilla meillä on Maryn kansa TODELLA hienot

bileet =) aika kysymykseen miksi meitä aamuvirkkuja sorretaan olen parhaimmillani 07.00-15.00  ja esim heitetty 17.00

on jo myöhä !!

Icebug85

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #16 : 19.03.2017, 11:00 »
Orjamiehen idea on loistava! Harmittaa vain, että tämmöiset eivät ole yleisimpiä

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #17 : 19.03.2017, 11:50 »
Viikonloppuisiin ja aamukahvet vaikka 8.00 jossain mukavassa paikkaa ois mieluista kyllä. Ja jos joku exhibbarineito halua tarjoa aamukahvet oma keittiössä, niin mikäs siinä. Alternatiiveja baari/bilemitteihin olis mukava saata.
 Aamuihmisenä varhain aamulla oon pirteimillaan, ehkä on muitakin... >:D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #18 : 19.03.2017, 15:35 »
Miitit ja vastaavat pidetään hyvästä syystä yleensä työajan ulkopuolella. Mutta jos työpäivän jälkeen ei enää jaksa, pitäisitte sitten ennen työaikaa, esim. klo 7. Ei tarvitsisi juoppojen lisäksi karsia työssäkäyviäkin ja aamuvirkut saisivat kuitenkin miittinsä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #19 : 19.03.2017, 17:19 »
Miitit ja vastaavat pidetään hyvästä syystä yleensä työajan ulkopuolella. Mutta jos työpäivän jälkeen ei enää jaksa, pitäisitte sitten ennen työaikaa, esim. klo 7. Ei tarvitsisi juoppojen lisäksi karsia työssäkäyviäkin ja aamuvirkut saisivat kuitenkin miittinsä.
Aamumiitti on loistava ajatus. Vaikka ketjusta päätellen puhe on miiteistä jossain rajaseudulla.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #20 : 19.03.2017, 22:33 »
Miitit ja vastaavat pidetään hyvästä syystä yleensä työajan ulkopuolella. Mutta jos työpäivän jälkeen ei enää jaksa, pitäisitte sitten ennen työaikaa, esim. klo 7. Ei tarvitsisi juoppojen lisäksi karsia työssäkäyviäkin ja aamuvirkut saisivat kuitenkin miittinsä.
Aamumiitti on loistava ajatus. Vaikka ketjusta päätellen puhe on miiteistä jossain rajaseudulla.
Joo..jossakin Helsingissä

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #21 : 20.03.2017, 18:43 »
Noin yleisesti (koska olen itsekin ko ajankohtana töissä enkä pääse tähän miittiin) esitän vienon toiveen että kovasti kannattaisin viikonloppuisin aamulla tai päivällä olevia miittejä! Jos joku haluu dokata niin saa mutta itseä kiinnostais esim jossain ulkona tapahtuvat miitit/jutut (vaikka joku liikunta/lenkkeilyhomma), tai museot/näyttelyt tai vaikka brunssi/aamupala/lounas -tyyppinen juttu.
Ai niin, lisätään vielä kommentti että arkiaamumiitit taas ei onnaa, seiskalta oon mielellään jo kovasti menossa duuniin, enkä viitsi venyttää töihin menoa aamusta. Enkä edes ole kovin aamuvirkku joten en halua miitata esim kuudelta.

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #22 : 20.03.2017, 18:55 »
Komppaan Pinksua. Jos ei löydy ketään innokasta ottamaan kutsujan roolia pitkäaikaisesti, voisiko tehdä yksinkertaisesti niin että kukin kiinnostunut kutsuisi vuorollaan miitin koolle?

Itse olen hakemassa tässä kevään edistyessä kavereita kevyeen retkeilyyn pääkaupunkiseudun lähettyvillä tai vähän kauempanakin. Auto ja koira on. Esim. Retkipaikka.fi antaa hyviä kohdevinkkejä. Geokätkeilykin olis kivaa. Itse olen vielä rapakuntoinen, joten mulle sopis sellainen "putte-ryhmä". Väsään jossakin vaiheessa ilmoituksen kunhan saan inspiraation :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #23 : 21.03.2017, 16:29 »
Puollan myös ideaa jatkuvista tapaamisista jolloin niitä voi olla yhtä hyvin viikonloppunakin.

Alkottomat kaipaa näkyvää vetäjää mä olen liian sairas tälläkin viikolla 3 lääkärikäyntiä heitän

koppia submitin suuntaan kun hänellä on tuta tunnettavuutta =)

submit

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #24 : 21.03.2017, 17:38 »
^ Kiitos luottamuksesta mutta tällä hetkellä on sen verran hektinen elämänvaihe menossa, että en ota vapaa-ajalle mitään ylimääräisiä vastuita säännöllisesti. Osallistun kyllä tällaisiin miitteihin mielelläni aikataulujen salliessa :)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #25 : 22.03.2017, 07:43 »
Ilmeisesti urheilullisena liikuntamuotona palloilu menetti suosionsa, kun enää mun lisäksi paikalle tuli 1-2ihmista. Katsottaan, jos sää lämpenee ja duuninaapurissa toimintaa jatkuu edellisvuoden malliin, niin ehkä aamumelonta kiinoistaa ihmisiä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #26 : 22.03.2017, 15:56 »
grillipileet tämä sopii kaiken kuntoisille ! nuo vähäkin liikkumista edellyttävät jutut karsii osan pois =)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #27 : 30.03.2017, 07:10 »
Uppia !!

Radien

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #28 : 30.03.2017, 16:28 »
Merkkaan nyt itseni tähän ketjuun, koska periaatteessa tämä voisi kiinnostaa - mutta vaan arkena ja päivisin (muuten ei aikataulut veny). Tosin eipä silloinkaan aina, mutta usein... En lupaa mitään, mutta tälleen muistan seurata tätä ketjua :D

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #29 : 30.03.2017, 20:49 »
Johonkin urheilulliseen miittiin olisi kiva osallistua. Aika moista tuuria pitää olla, jos sattuu semmoinen viikko, että mulla onkin töissä iltavuoroviikko, (Se on joka 4. viikko.) ja että vielä miitti sattuu sille viikolle arkiaamuksi. No en mä silloin aio herätä ennen kuin 8:30 aikaisintaan. Siis esim. klo 17 on paljon todennäköisemmin sopiva aika.

Kunhan kesä koittaa niin voisi järkätä miittiä uimarannalle. Sitä odotellessa voisi käydä vaikka uimahallissa uimassa, tai käydä kävelyllä, lenkillä Malminkartanon huipulla, tai pyöräillä vaikka Luukkiin kinkymiittinä.