Kirjoittaja Aihe: Alkoton miitti / päiväkahvit  (Luettu 7211 kertaa)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #30 : 30.03.2017, 21:38 »
Kaikenlainen miittailu hyvässä seurassa kiinnostaa muakin, mut mihinkään aamukasilta alkavaan happeningiin musta ei ole.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #31 : 30.03.2017, 23:37 »
grillipileet tämä sopii kaiken kuntoisille ! nuo vähäkin liikkumista edellyttävät jutut karsii osan pois =)
Niin, kesää odotellessa! :) Toisaalta, onhan elämää myös ennen sitä? ;)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #32 : 31.03.2017, 21:06 »
Kunhan kesä koittaa niin voisi järkätä miittiä uimarannalle. Sitä odotellessa voisi käydä vaikka uimahallissa uimassa, tai käydä kävelyllä, lenkillä Malminkartanon huipulla, tai pyöräillä vaikka Luukkiin kinkymiittinä.
Mä just tänään mietin että otan nyt tavoitteekseni järkätä jonkun miitin joka on jotain tyyliin lenkkeilyä maltsussa, tai makkaranpaistoretki nuuksiossa tms ulkoliikuntapainotteista. Kunhan keksin sopivan ajan ja jutun niin ilmoitan forumilla.

Nick

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #33 : 31.03.2017, 21:09 »
Nuuksio on mesta paikka ja siellä on joskus jollakin porukalla liikuttu.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2261
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #34 : 31.03.2017, 23:00 »
Kunhan kesä koittaa niin voisi järkätä miittiä uimarannalle. Sitä odotellessa voisi käydä vaikka uimahallissa uimassa, tai käydä kävelyllä, lenkillä Malminkartanon huipulla, tai pyöräillä vaikka Luukkiin kinkymiittinä.
Mä just tänään mietin että otan nyt tavoitteekseni järkätä jonkun miitin joka on jotain tyyliin lenkkeilyä maltsussa, tai makkaranpaistoretki nuuksiossa tms ulkoliikuntapainotteista. Kunhan keksin sopivan ajan ja jutun niin ilmoitan forumilla.

Kuulostaa erittäin hyvältä! :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #35 : 01.04.2017, 07:36 »
Juuri TÄNÄÄN totesin alkaa olla ilmoittautuneita niin paljon että joudumme varaamaan hartwall areenan pakko pyytää pieni

pääsymaksu 49,95 e että saan paikan varattua eli laittakaa TÄMÄNPÄIVÄN aikana raha tililleni minkä saa yv jos haluat

varmistaa paikkasi Terv Huvimestari =)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #36 : 03.04.2017, 11:36 »
IHAN MUUTAMA EURO jäi vajaaksi joten pysyn alkuperäispaikassa eli nyt vaan hopi hopi varmistamaan ilmottautuminen =)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #37 : 06.04.2017, 13:29 »
Koska virallisen kaavan mukaan ilmottautuneita on 0 Homma sitten siirtyy kesempään ja ehkä parempaan ajankohtaan

itsekkin olen juuri menossa lähipäivänä sairaalaan ja olen ollut huonossa kunnossa tämä ratkaisu on paras

ehkä palaan asiaan ehkä en vetäjän paikka on edelleen auki =)

Ride

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #38 : 06.04.2017, 14:10 »
Ihan on pakko kysyä, että oliko toi pääsymaksu vain vitsi, ehkäpä huonohko sellainen. Saattoipa hieman "säikäytää", jos ei ole varmuutta, että kyse on vitsistä. Tuskinpa pelkästä miittailusta kovinkaan moni on kenellekään valmis maksamaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #39 : 06.04.2017, 14:53 »
Ihan on pakko kysyä, että oliko toi pääsymaksu vain vitsi, ehkäpä huonohko sellainen. Saattoipa hieman "säikäytää", jos ei ole varmuutta, että kyse on vitsistä. Tuskinpa pelkästä miittailusta kovinkaan moni on kenellekään valmis maksamaan.

Mikähän se olisi Aprillipäivänä ollut ? =)

Ride

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #40 : 07.04.2017, 02:08 »
Näin mä arvelinki, mutta jäi kuitenkin vaivaamaan. Jos takana ei olisi ollut niin paljon mystiikkaa järjestelyjen suhteen, niin sitten en olisi edes epäillyt. Siihen kun päälle pieleen meno, niin sitten aloin pohtimaan tuon rahakuvion mahdollisuuta.

HerraE~Horo

  • Vieras
Vs: Alkoton miitti / päiväkahvit
« Vastaus #41 : 07.04.2017, 09:18 »
Täähän oli erinomaisesti markkinoitu-toteutettu-järjestetty.. :)
Joo, mä ajelen alkottomasti klo 10 HYKS iin..  (11krs,huone11 :/ ) miitti faijan kans jolle luvattu 5-6kk

HerraE