Kirjoittaja Aihe: SMFR:n DC-klubi pääsiäislauantaina 15.4.2017 @ Thirsty Scholar  (Luettu 15001 kertaa)

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
On jälleen se aika vuodesta kun pellonlaidasta haetaan vitsa ja munat sekä tiput saavat kyytiä! Nämä toteutuvatkin näppärästi SMFR:n dresscode-klubilla pääsiäislauantaina 15.4.2017 Pub Thirsty Scholarissa (Fabianinkatu 37, Helsinki). Ovet aukeavat kello 20.00, tilaisuus päättyy kello 01.30.

Musiikista vastaavat vierailevat DJ:t Bombarelli ja Nia Nia!

Liput tapahtumaan 15€, kaikki liput myydään ovelta.

Dresscode: PVC, nahka ja kumi (asusta väh. puolet näistä materiaaleista), univormu, rooliasu tai juhlava pukeutuminen.

Fetlife -event, täppää tulosi täällä: https://fetlife.com/events/542869

Tervetuloa!
« Viimeksi muokattu: 28.03.2017, 23:15 kirjoittanut tillistallis »

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Nostellaas.

Liparivuoroja on myös vapaana klo 22 -->

Lisää infoa täältä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=16332.0

-tt

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 541
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Kannattaa laittaa FetLifeen myös.

lovelypvc28

Siinäpä se ongelma onkin, kun pääsiäinen vietetään porukoiden kanssa maaseudun rauhassa ja kunnioittaen pääsiäistä. Olis ollut vaikka yhden viikonlopun aiemmin. No kaipa tää pitää ottaa sitten korkojen kanssa takaisin kun on isot bileet. Mut hey for real kuka nää ajankohdat oikein suunnittelee, joku roti sentään..

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Siinäpä se ongelma onkin, kun pääsiäinen vietetään porukoiden kanssa maaseudun rauhassa ja kunnioittaen pääsiäistä. Olis ollut vaikka yhden viikonlopun aiemmin. No kaipa tää pitää ottaa sitten korkojen kanssa takaisin kun on isot bileet. Mut hey for real kuka nää ajankohdat oikein suunnittelee, joku roti sentään..

Yhtä viikonloppua aiemmin on Pervpark. Ei sekään palvele kenenkään etua, että Helsingissä on kahdet bileet päällekkäin. Aiemminhan nämä bileet olivat kalenterissa merkattuna 8.4, mutta Parkki ilmoitti tämän jälkeen, että heilläkin on bileet 8.4 ja Smurffit siirtivät omiaan.

Varaukset pitää tehdä hyvissä ajoin bilepaikoista, jotta ajateltu viikonloppu varmasti onnistuu. Thirstyssäkin on aika paljon varauksia, joten ei sieltäkään ihan mitä tahansa päivää saa varattua tuosta noin vaan.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1383
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Eikä tässä ole mitään hätää, koska Meidän bileet ei ole samana viikonloppuna-(: C:-)

Dolores

  • Vieras
Minä olen ylipäätään kiitollinen siitä, että ihmiset jaksavat bileitä ja miittejä järjestää. :love:

Kiitos SMFR, pääsiäisenä nähdään!

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Kannattaa laittaa FetLifeen myös.

Kiitos muistutuksesta. FL-event luotu, linkki ilmossa :)

-tt

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Pitäisköhän Mansen tytön raahautua näihin bileisiin paikalle? :)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Viimeksi muokattu: 01.04.2017, 09:46 kirjoittanut mauje »

Mei

Ei mulla oo mitään sopivia vaatteita. Saaks tulla alasti?

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Ei mulla oo mitään sopivia vaatteita. Saaks tulla alasti?

Puolet nollasta on nolla eli sopii dresscodeen? Tai sit oma iho katsotaan nahka-asuksi.

Nallu

Ehkä, ehkä!

Ehkä mulla on dc-asu, ehkä se on juhlava asu, ehkä mä vaan oon rooliasussa suippokorvat päässä! Kai ny pentele se ees jostain noista käy  :o

toiletman92

  • Vieras
tänne mieki voisin ilmaantua. ensin kävis tutkimas american car show:n ja sieltä si tänne :)

Mei

Ei mulla oo mitään sopivia vaatteita. Saaks tulla alasti?

Puolet nollasta on nolla eli sopii dresscodeen? Tai sit oma iho katsotaan nahka-asuksi.
Niin siis just tota aattelin et riittääks oma nahka, vai pitääkö vetää jonkun elukan nahka siihen päälle vielä. :D