Kirjoittaja Aihe: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?  (Luettu 68353 kertaa)

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #75 : 10.03.2012, 09:03 »
Kiitos...nyt kuitenkin näyttää siltä, että ero on edessä ja että minä menin miehen vihattujen listalle ykköseksi. Päivä toisensa jälkeen hän raivoaa enemmän kuin koskaan, haukkuu minua ja syyttää mm. siitä, ettei hän tahdo enää minkäänlaista seksiä. On hyvä että nuo tunteet tulevat ulos, mutta olen sanonut ja pari kertaa siitä, että pitäisi käytöksensä neutraalina edes lasten lähettyvillä. Vaan ei, ei tervehdi, ei katso minua, toisaalta yhtenä iltana haluaa etsiä parisuhdeterapeutin ja toisena taas erota heti. Mahtaa olla raskasta, voin vaan kuvitella millaisen lumipalloeffektin sain hänessä aikaan. :(

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #76 : 10.03.2012, 09:11 »
surusilmät: tuo on ihan normaalia käytöstä ihmiseltä, joka yrittää parhaansa mukaan tajuta ja käsitellä tuoretta, vaikeaa ja hämmentävää asiaa. Anna hänelle aikaa ajatella ja purkaa niitä ajatuksiaan. Syyttely  ja epävarmuus kuuluu taudinkuvaan myöskin. Tosin olen samaa mieltä, lasten ei tarvitse moista kuulla, se on ihan teidän kahdenkeskinen asia. Kiikun-kaakun käytös myös on osa prosessia, koita kestää, äläkä ota itseesi. Muista, että et ole syypää mihinkään muuhun kuin siihen, että olet ja haluat olla oma, arvokas itsesi. Haluinesi kaikkinesi. Teillä on raskaat pari kuukautta edessä, mutta asioilla on tapana selvitä parhaimmalla tavalla.

Terkuin Linnis, joka on käynyt ihan saman prosessin vastikään läpi

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #77 : 10.03.2012, 09:27 »
Voimia toivotan minäkin, myöskin aikoinaan läpikäyneenä...

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #78 : 10.03.2012, 09:54 »
...Intohimo on ollut pidemmän aikaa kadoksissa, myönsin tämänkin kun mies epäili....

surusilmat_hki

Aika heikolta näyttää.

Ei oikein ole pohja mille rakentaa.
Into himo olisi ollut hyvä pohja mille etsiä uusia ulottuvuuksia.
Mutta koska et tunne mitään häntä kohtaan (seksuaalisesti) ei hänellä ole edes oikeasti mahdollisuutta yrittää vaikka haluaisikin.
 Tämä patoutunut tunne purkautuu sitten riitelynä.

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #79 : 10.03.2012, 10:03 »
...Intohimo on ollut pidemmän aikaa kadoksissa, myönsin tämänkin kun mies epäili....

surusilmat_hki

Aika heikolta näyttää.

Ei oikein ole pohja mille rakentaa.
Into himo olisi ollut hyvä pohja mille etsiä uusia ulottuvuuksia.
Mutta koska et tunne mitään häntä kohtaan (seksuaalisesti) ei hänellä ole edes oikeasti mahdollisuutta yrittää vaikka haluaisikin.
 Tämä patoutunut tunne purkautuu sitten riitelynä.

Näinhän se on. Tavallaan pystyn nauttimaan perusseksistä hänen kanssaan, mutta silloinkin päässä takoo lähinnä ajatus "en tahdo tätä" ja jälkikäteen tulee ihan fyysisiä kipuja. Kaipaan kaikkea sellaista, mitä mies on kokeillut minulle antaa, mutta epäonnistunut- hän ei välitä kamalasti koko hommasta ja omien sanojensa mukaan tahtoo poissaollessa sitoa minut ym. mutta kun on vierelläni, tahtoo vain helliä ja sylitellä. Miehellä alkoi olemaan erektio-ongelmia viime syksynä, melko varmasti suorituspaineiden vuoksi...en ole käsittänytkään, miten vaikeaan paikkaan olen hänet pistänyt!

Muoks: kiihkeän viestittelyn jälkeen hän on tehnyt selväksi että hän a.) ei tahdo mitään seksiin viittaavaakaan kanssani enää, b.) tahtoo jatkaa liittoa.  ??? Pitääköhän minun nyt olla se rohkeampi ja kertoa miehelle, ettei rakkausliitossa voi ulkoistaa seksitarpeitaan..?
« Viimeksi muokattu: 10.03.2012, 10:28 kirjoittanut surusilmat_hki »

Queena

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #80 : 10.03.2012, 11:24 »
Surusilmät. Mä olen samalla linjalla Linniksen kanssa. Kannattaa antaa asioille rauhassa aikaa. Jos vaan mahdollista niin nyt kun asiat on tuotu esille ja molemmat tietää tilanteen, niin voisi varmaan olla hyvä vaan unohtaa seksi hetkeksi ja keskittyä siihen hyvään mitä on, ja ehkä se auttaa molempia sitten löytämään motivaation yhteisen sävelen löytämiseksi seksielämäänkin. Yrittäkää tehdä vaikka ihan normaaleja juttuja, yhdessä ruoan laittoa tai ulkona syömistä kahdestaan...elokuvia ja sellaista. Jos rakkautta on, mielestäni kaikki on vielä mahdollista. Ottakaa askel kerrallaan ja yritä sinäkin ymmärtää shokissa olevaa miestäsi ja antaa hänelle aikaa sulatella.
Varmaan hän saattaa sanoa paljon asioita nyt, mitä ei välttämättä edes tarkoita. Jutelkaa asiasta paremmin uudelleen kun molemmat ovat rauhoittuneet vähän. Siihen asti voit varmaan yrittää huomioida häntä ihan niinkun normaalisti parisuhteessa on tapana, ja osoittaa että hän on sinulle edelleen tärkeä ja ainoa.

Vaikea tilanne, toivottavasti saatte asiat sujumaan. Voimia sinne sinulle.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #81 : 10.03.2012, 12:17 »
Joskus ratkaiseva askel vain on otettava, ja jonkun otettava vastuu tulevaisuudesta. Omalta kohdaltani ero oli hyvä ratkaisu, sekä aikuisten, että lasten kannalta. Harvassa pitkässä parisuhteessa pelkkä rakkaus riittää, kun rakkauttakin on kovin monenlaista...Varsinkin subilla on usein taipumusta suostua lähes kynnysmatoksi liitossa, jotenkin moiseen tilanteeseen vain ajautuu huomaamattaan...

Surusilmälle toivotan vahvuutta ja rohkeutta olla oma itsensä (siihen on jokaisella oikeus) ja tehdä omalta kannaltaan parhaat ratkaisut. Terve itsekkyys ei ole mikään synti, jokaisella on oikeus olla onnellinen elämässään.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #82 : 10.03.2012, 14:49 »
*hymy* seksitön, rakkauteen perustuva liitto voi oikeasti toimia, jos henkinen puoli on kondiksessa. Meidän liitossa se olen minä, joka en halua sänkypuuhia. Ei edes tee mieli. Mitään.

Nimim. Kokemuksen rintaäänellä

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #83 : 10.03.2012, 16:45 »
Jotkut ihmiset vain eivät voi koskaan hyväksyä kinkyjä taipumuksia valistamisesta huolimatta...Ja joillekkin seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä...Tunnustaudun niin ahneeksi, että haluan kaiken samassa paketissa, seksi, arki ja jopa osa harrastuksista :D

Micmac

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #84 : 10.03.2012, 16:51 »
Surusilmät: Olen todella kateellinen sinulle rohkeudestasi. Olen itse saman kaltaisessa tilanteessa kuin sinä, mutta en ole noin rohkeasti uskaltanut tuoda taipumustani vaimolleni tietoon. Tähän on tietysti monta syytä, lapset nyt päällimmäisenä. Sekä se, että henkisesti olemme vaimoni kanssa hyvinkin samalla aaltopituudella, ts. suhde pelaa periaatteessa hyvin. Muutoin kuin seksuaalisessa puolessa(ni). Kuten edeltä voi siis jo arvata, hän on melkoisen vanilja, itse taas olen D-suuntautunut. Olen yrittänyt varovasti saada hänet innostumaan perwoilusta, mutta vaste on ollut sanoisinko laimea. Pyysin häntä mm viime vuoden puolella vilkaisemaan foorumin sivuja. Hän oli enemmänkin järkyttynyt kuin innostunut. Tosin tein kyllä selvän virheen, ettemme katsoneet sivuja yhdessä, vaan hän vilkaisi niitä minun ollessa työmatkalla.
Mutta sinä olet ollut todella rohkea. Tällä hetkellä te elätte myrskyn silmässä, ja puolisosi on varmasti jollain tapaa sokissa, niinkuin muutkin ovat täällä todenneet. Muista, että pahimmatkin hirmumyrskyt laantuvat aikanaan. Anna hänelle aikaa, ja osoita hänelle, että kuitenkin rakastat häntä. Mutta pysy myös vahvana itsesi ja halujesi kanssa. Ainahan meille ei ole helppoa tietää, mitä haluamme. Sinun kannatta nyt pohtia, mikä on se vähimmäis-kinkyily mitä sinä haluat. Ja pitää siitä kiinni.
Aika tietenkin näyttää miten teidän tulee käymään. Itse miehenä tiedän, että varmasti puolisosikin alkaa jälleen hetken kuluttua kaipaamaan läheisyyttäsi, vaikka hän nyt sinut haluaakin torjua. Ja siinä kohtaa käytte yhdessä läpi, mitä läheisyys sinulle tarkoittaa ja mitä se hänelle tarkoittaa.
Älä masennu, täältä foorumilta löytyy niin monta jotka tuntevat sympatiaa sinua kohtaan. Ja varmasti saat täältä tukea jatkossakin. Voimia sinulle.
t:Micmac

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #85 : 11.03.2012, 11:11 »
Kiitos kaikille tuesta. :) Saimme puhuttua kunnolla ja lopputulos on nyt se, että kumpikaan ei tahdo erota mutta nykymenon on loputtava. Minä aion pitää kiinni kinky-identiteetistäni, se oli sekä minun että miehen (yllättävää kyllä) vaatimus liiton jatkamiselle. Mies kertoi että on kiinnostunut aiheesta, mutta se on herättänyt hänessä ristiriitaisia tunteita. Hän haluaa tutustua aiheeseen pikkuhiljaa, omassa tahdissaan ja opetella mistä pidän, mistä en. :love: Sanoja mahtuu maailmaan, mutta mies on ennenkin ollut sanansa mittainen ja minulla on siis sitä ajatellen hyvät mahdollisuudet tutustua tähän maailmaan hänen kanssaan yhdessä.  :))

Jos emme saa tätä toimimaan, sitten katsotaan uusiksi. Pariterapeutille meneminen on päätetty myös. Muoks: pohdin liiton jatkamista ja tulin itsekin siihen tulokseen, että vaikka epäkohtia löytyy, haluan vielä yrittää. Annoin lupauksen rakastaa miestäni hyvinä sekä huonoina aikoina...ja minä pidän sanani. Intohimon puute voi johtua muustakin kuin pelkästään miehestä, työttömyyteni on masentanut minua enkä ole jaksanut harrastaakaan mitään. Päätin aloittaa uudestaan vanhan liikuntaharrastukseni ja yrittää opetella olemaan huomaamatta pelkkiä epäkohtia.  :D

SMIle

Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #86 : 11.03.2012, 11:13 »
Surusilmat, kuulostaa todella upeelta! :) Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän elämän... yhdessä.

Queena

  • Vieras
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #87 : 11.03.2012, 11:14 »
surusilmät, ihanaa ja hienoa että olette saaneet puhuttua  :love:
Onnea yhteiselle matkalle!

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #88 : 11.03.2012, 21:20 »
Tarinalla olikin onnellinen loppu, ainakin tässä vaiheessa.
Onnea matkalle läpi kinkyn universumin, mitä sieltä sitten löytyykään. :)

Vapaaelo

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Suomi, se taitaa olla minulle historiaa.
  • Galleria
Vs: Miten kertoa suhteessa omista kinkyhaluistaan?
« Vastaus #89 : 12.03.2012, 08:36 »
Kiitos kaikille tuesta. :) Saimme puhuttua kunnolla ja lopputulos on nyt se, että kumpikaan ei tahdo erota mutta nykymenon on loputtava. Minä aion pitää kiinni kinky-identiteetistäni, se oli sekä minun että miehen (yllättävää kyllä) vaatimus liiton jatkamiselle.

Onnea ja toivottavasti asiat lähtevät rullamaan. Itse olen tarponut samassa suossa ja meidän kohdalla asiat kääntyivät parempaan kuin hyvään suuntaan. Helppoa ei tosiaan aina ollut, mutta tässä vaiheessa tuntuu, että oli vaivan arvoista.